• مشخصات فنی pickupir2cab
  • مشخصات فنی pickupir2cab

مشخصات فنی نیسان پیکاپ دو کابین سال 1380 - 1389

9 دیدگاه
سال
حتی این روزها نیز بازار خودروی ایران در خلأ یک پیکاپ توانمند با قیمتی مقرون به صرفه به سر می‌برد. پارس‌خودرویی‌ها قصد داشتند این نیاز را پوشش دهند. در حالی‌که بهترین‌های این کلاس در ابتدای دهه 80 تنها پیکان وانت، مزدا 2000 و نیسان جونیور بودند، این زیرمجموعه سایپا آمد و در ادامه همکاری‌اش با نیسان، محصولی تک‌کابین (SX) و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

دنده کمکی
تعلیق خشک اما کارآمد

نقاط ضعف

نداشتن ایربگ
عایق‌بندی کابین
مصرف 15 لیتری در شهر
چیدمان ادوات کنسول
موقعیت نامناسب دنده کمکی
راحتی صندلی‌های عقب

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1380 تا 1389

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل

گیربکس

5 دنده دستی با دنده کمکی

پیشرانه

4 سیلندر یورو3

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

159 اسب‌بخار

گشتاور

208 نیوتن‌متر

شتاب

13.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

13 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (D22)

طول

5095 میلی‌متر

عرض

1820 میلی‌متر

ارتفاع

1710 میلی‌متر

فاصله محوری

2950 میلی‌متر

وزن

1690 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

215R15

چرخ عقب

215R15

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 1145 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای با تنظیم اتومات

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

سیستم پخش کاست

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/9/28
تنها عیب این ماشین صندلی عقبه که خیلی جای پا تنگ و خسته کننده ای داره.برا نرمی هم باید فنرهای بار رو کاملآ صاف کردو لاستیک ۲۴۵ ۷۰ ۱۶یا۷۵بندازی زیرش از سواری نرمتر میشه.مصرف ترکیبی هم۱۱ ۸هست نه۱۳.حداکثرسرعتی که میره۱۸۵کیلومتره.من یه ۸۱شو هفت ساله که دارم.هنوز دیفرانسیل وگیربکسش پلمپه ۷۵۰هزار هم کارکرده.تو سرعت بالا نه صدای باد می‌شنوی ون صدای موتور.نسبت به قیمتش از هایلوکس بهتره.ماشین بسیار کم خرج و اگه قلقشو یاد بگیری از هر دو دیفرانسیلی برا خاکی و برف بهتره
پاسخ
0
0
1
4WD 1400/11/20
سلام خدمت بزرگواران و اساتيد رانندگي آفرود ، اينحقير مدل ٨١ دارم و خداييش اصلا قابل مقايسه با اين تحفه هاي چيني نيست ، من يك شب هواي كوهنوردي بسرم زد و ماشين را تا جايي كه ارتفاع وجود داشت بردم و ترسم اين بود كه بنزين كم داشتم و تو راه بمونم و ديگر اينكه از روي اين سنگهاي بزرگ مثل فنر اينطرف و اونطرف ميپريد و من اصلا فكر نميكردم كه به انتهاي مسير برسم و خدارو شكر تا بالاترين نقطه رفت ، البته اين را هم اضافه كنم كه پايين آمدن از ارتفاع خيلي سخت تر از بالا رفتن هست و اگر توي آفرود تجربه نداشته باشين حتما واژگوني و چپ كردن اتفاق خواهد افتاد. چرا كه در تفكر عام دنده كمكي براي بالارفتن هست ولي در سرپاييني اگر دنده كمك استفاده نكنيد كنترل ماشين قطعا از دستتون خارج خواهد شد و ماشين با وزن خودش به پايين خواهد آمد و ديگه كاري از معكوس و ترمز و ... برنمياد
پاسخ
0
0
0
AMIR52 KARIMI 1400/11/16
سلام من واسه باغ یدونه میخوام بخرم سر جم تو سال شاید باهاش ۵ هزار تا کار نکنم به نظرتون با چه کیلومتر کارکرد برم سراغش چوم ماشالله همه بالای ۳۰۰ هزار هستن و کم کار ها کمیابن
پاسخ
0
0
0
Danial1378 1400/5/30
سلام من با این (مدل ۱۳۸۴) و ریچ (مدل ۱۳۹۸) آفرود رفتم اصلا قابل مقایسه نیستن این ماشین بسیار بهتر ظاهر میشه البته هایلوکس یه سر و گردن از این بالاتره (و البته گرون تره چون من مدل ۲۰۰۷ رو میگم ) ولی واقعا اگر تا ۴۰۰ میلیون می خواین هزینه کنین برای آفرود این بهترین گزینست اما اگر ۶۰۰ میلیون پول دارید حتما یه هایلکوس ۲۰۰۷ تمیز بخرید.
پاسخ
0
0
4
Nimavi70 1399/12/10
فیس قدیم خیلی بهتره هم شتاب خوبی داره هم سربالایی اصلا کم نمیاره هیچ وقت اذیت نمیکنه و ادا در نمیاره براحتی هم چپ نمیشه مثل هایلوکس
پاسخ
0
0
4