مشخصات فنی نیسان پیکاپ دو کابین سال 1380 - 1389
سال
حتی این روزها نیز بازار خودروی ایران در خلأ یک پیکاپ توانمند با قیمتی مقرون به صرفه به سر میبرد. پارسخودروییها قصد داشتند این نیاز را پوشش دهند. در حالیکه بهترینهای این کلاس در ابتدای دهه 80 تنها پیکان وانت، مزدا 2000 و نیسان جونیور بودند، این زیرمجموعه سایپا آمد و در ادامه همکاریاش با نیسان، محصولی تککابین (SX) و
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
دنده کمکی
تعلیق خشک اما کارآمد
نقاط ضعف
نداشتن ایربگ
عایقبندی کابین
مصرف 15 لیتری در شهر
چیدمان ادوات کنسول
موقعیت نامناسب دنده کمکی
راحتی صندلیهای عقب
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1380 تا 1389مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیلگیربکس
5 دنده دستی با دنده کمکیپیشرانه
4 سیلندر یورو3حجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
159 اسببخارگشتاور
208 نیوتنمترشتاب
13.5 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
13 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول (D22)طول
5095 میلیمترعرض
1820 میلیمترارتفاع
1710 میلیمترفاصله محوری
2950 میلیمتروزن
1690 کیلوگرمحجم باک
60 لیترچرخ جلو
215R15چرخ عقب
215R15سایر ویژگیها
ظرفیت بار تا 1145 کیلوگرمسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهای با تنظیم اتوماتسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
سیستم پخش کاستمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1402/9/28
تنها عیب این ماشین صندلی عقبه که خیلی جای پا تنگ و خسته کننده ای داره.برا نرمی هم باید فنرهای بار رو کاملآ صاف کردو لاستیک ۲۴۵ ۷۰ ۱۶یا۷۵بندازی زیرش از سواری نرمتر میشه.مصرف ترکیبی هم۱۱ ۸هست نه۱۳.حداکثرسرعتی که میره۱۸۵کیلومتره.من یه ۸۱شو هفت ساله که دارم.هنوز دیفرانسیل وگیربکسش پلمپه ۷۵۰هزار هم کارکرده.تو سرعت بالا نه صدای باد میشنوی ون صدای موتور.نسبت به قیمتش از هایلوکس بهتره.ماشین بسیار کم خرج و اگه قلقشو یاد بگیری از هر دو دیفرانسیلی برا خاکی و برف بهتره
پاسخ
0
0
1
4WD 1400/11/20
سلام خدمت بزرگواران و اساتيد رانندگي آفرود ، اينحقير مدل ٨١ دارم و خداييش اصلا قابل مقايسه با اين تحفه هاي چيني نيست ، من يك شب هواي كوهنوردي بسرم زد و ماشين را تا جايي كه ارتفاع وجود داشت بردم و ترسم اين بود كه بنزين كم داشتم و تو راه بمونم و ديگر اينكه از روي اين سنگهاي بزرگ مثل فنر اينطرف و اونطرف ميپريد و من اصلا فكر نميكردم كه به انتهاي مسير برسم و خدارو شكر تا بالاترين نقطه رفت ، البته اين را هم اضافه كنم كه پايين آمدن از ارتفاع خيلي سخت تر از بالا رفتن هست و اگر توي آفرود تجربه نداشته باشين حتما واژگوني و چپ كردن اتفاق خواهد افتاد. چرا كه در تفكر عام دنده كمكي براي بالارفتن هست ولي در سرپاييني اگر دنده كمك استفاده نكنيد كنترل ماشين قطعا از دستتون خارج خواهد شد و ماشين با وزن خودش به پايين خواهد آمد و ديگه كاري از معكوس و ترمز و ... برنمياد
پاسخ
0
0
0
AMIR52 KARIMI 1400/11/16
سلام
من واسه باغ یدونه میخوام بخرم
سر جم تو سال شاید باهاش ۵ هزار تا کار نکنم
به نظرتون با چه کیلومتر کارکرد برم سراغش
چوم ماشالله همه بالای ۳۰۰ هزار هستن و کم کار ها کمیابن
پاسخ
0
0
0
Danial1378 1400/5/30
سلام من با این (مدل ۱۳۸۴) و ریچ (مدل ۱۳۹۸) آفرود رفتم اصلا قابل مقایسه نیستن این ماشین بسیار بهتر ظاهر میشه
البته هایلوکس یه سر و گردن از این بالاتره (و البته گرون تره چون من مدل ۲۰۰۷ رو میگم ) ولی واقعا اگر تا ۴۰۰ میلیون می خواین هزینه کنین برای آفرود این بهترین گزینست اما اگر ۶۰۰ میلیون پول دارید حتما یه هایلکوس ۲۰۰۷ تمیز بخرید.
پاسخ
0
0
4
Nimavi70 1399/12/10
فیس قدیم خیلی بهتره هم شتاب خوبی داره هم سربالایی اصلا کم نمیاره
هیچ وقت اذیت نمیکنه و ادا در نمیاره
براحتی هم چپ نمیشه مثل هایلوکس
پاسخ
0
0
4