مشخصات فنی نیسان پیکاپ دو کابین سال 1390 - 1392
سال
پارسخودرو چیزی حدود یک دهه با نخستین ویرایش نیسان پیکاپ ادامه داد تا اینکه با اوجگیری برخی انتقادات نسبت به طراحی قدیمی و آپشنهای پیش پا افتاده، مجبور به عرضه نسخه فیسلیفت این خودرو شد و نهایتا نیوپیکاپ در سال 1390 پا به خیابانها گذاشت. پیشرانه نسخه جدید بهینهسازی شده بود. این همان قبلی بود که روی شاسیبلند سرانزا نیز
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
دنده کمکی
تعلیق خشک اما کارآمد
بهبود آلایندگی
داشبورد و فرمان جدید
اضافهشدن ایربگ و ABS (نسبت به قبل فیسلیفت)
نقاط ضعف
عایقبندی کابین
مصرف 15 لیتری در شهر
چیدمان ادوات کنسول
موقعیت نامناسب دنده کمکی
راحتی صندلیهای عقب
کاهش قدرت و گشتاور (نسبت به قبل فیسلیفت)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1390 تا 1392مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیلگیربکس
5 دنده دستی با دنده کمکیپیشرانه
4 سیلندر یورو4حجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
133 اسببخارگشتاور
197 نیوتنمترشتاب
14.3 ثانیهسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
13 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول (D22) - فیس لیفتطول
5095 میلیمترعرض
1820 میلیمترارتفاع
1710 میلیمترفاصله محوری
2950 میلیمتروزن
1716 کیلوگرمحجم باک
60 لیترچرخ جلو
205R16چرخ عقب
205R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهای با تنظیم اتوماتسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
سیستم پخش کاستمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
آینه جانبی با گرمکن
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Mohsen1987 1400/7/18
به پولی که برای خریدش هزینه میکنی عالیه ، به نسبت قیمتش در برابر رقبا.
از خیلی از چینی های صفر بازار هم بهتر هست.
تعمیر و نگهداری آسان و لوازم یدکی ارزان تر و فراوان تر از رقبا.
پاسخ
0
0
3
Mohammadahmadi 1399/6/7
خداییش از ۹۰ دارمش یدونست عالی هیچ خرجی برام نداشته تنها رقیبش هایلوکشه
پاسخ
0
4
8
Nasermirzae 1399/6/7
غیر هایلوکس هیچ وانتی در برابرش حرفی برا گفتن نداره عالی
پاسخ
0
5
8
رضا اسحاقی 1399/6/3
یک عمر ماشینه برای افرود که فوق العادست فقط روغن بنزین
پاسخ
0
0
6
S.m.mousavi 1399/3/1
به نسبت قیمتش تنها ماشینیه که رشد قیمتیه آنچنانی نکرده و از نظر کارایی واقعا یکی از کم خرج ترین و ایدهآل ترین خودرو دو دف موجود در بازاره
پاسخ
0
0
8