مشخصات فنی نیسان پیکاپ دو کابین سال 1390 - 1392
سال
پارسخودرو چیزی حدود یک دهه با نخستین ویرایش نیسان پیکاپ ادامه داد تا اینکه با اوجگیری برخی انتقادات نسبت به طراحی قدیمی و آپشنهای پیش پا افتاده، مجبور به عرضه نسخه فیسلیفت این خودرو شد و نهایتا نیوپیکاپ در سال 1390 پا به خیابانها گذاشت. پیشرانه نسخه جدید بهینهسازی شده بود. این همان قبلی بود که روی شاسیبلند سرانزا نیز
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
دنده کمکی
تعلیق خشک اما کارآمد
بهبود آلایندگی
داشبورد و فرمان جدید
اضافهشدن ایربگ و ABS (نسبت به قبل فیسلیفت)
نقاط ضعف
عایقبندی کابین
مصرف 15 لیتری در شهر
چیدمان ادوات کنسول
موقعیت نامناسب دنده کمکی
راحتی صندلیهای عقب
کاهش قدرت و گشتاور (نسبت به قبل فیسلیفت)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1390 تا 1392مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیلگیربکس
5 دنده دستی با دنده کمکیپیشرانه
4 سیلندر یورو4حجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
133 اسببخارگشتاور
197 نیوتنمترشتاب
14.3 ثانیهسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
13 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول (D22) - فیس لیفتطول
5095 میلیمترعرض
1820 میلیمترارتفاع
1710 میلیمترفاصله محوری
2950 میلیمتروزن
1716 کیلوگرمحجم باک
60 لیترچرخ جلو
205R16چرخ عقب
205R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهای با تنظیم اتوماتسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
سیستم پخش کاستمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Mohsen1987 1400/7/18
به پولی که برای خریدش هزینه میکنی عالیه ، به نسبت قیمتش در برابر رقبا.
از خیلی از چینی های صفر بازار هم بهتر هست.
تعمیر و نگهداری آسان و لوازم یدکی ارزان تر و فراوان تر از رقبا.
پاسخ
0
0
4
Mohammadahmadi 1399/6/7
خداییش از ۹۰ دارمش یدونست عالی هیچ خرجی برام نداشته تنها رقیبش هایلوکشه
پاسخ
0
4
9
Nasermirzae 1399/6/7
غیر هایلوکس هیچ وانتی در برابرش حرفی برا گفتن نداره عالی
پاسخ
0
5
10
رضا اسحاقی 1399/6/3
یک عمر ماشینه برای افرود که فوق العادست فقط روغن بنزین
پاسخ
1
0
7
YAMAHAONAHA 1402/10/17
خدایی دوتا کیسه سیمان بنداز ی عقبش،ماشین تو جاده خاکی و برفی می شه شیش محور.خیلی بچه محترم ونازنینیه وجدانا.
0
1
S.m.mousavi 1399/3/1
به نسبت قیمتش تنها ماشینیه که رشد قیمتیه آنچنانی نکرده و از نظر کارایی واقعا یکی از کم خرج ترین و ایدهآل ترین خودرو دو دف موجود در بازاره
پاسخ
0
0
10