• مشخصات فنی pickupir2cab
  • مشخصات فنی pickupir2cab
  • مشخصات فنی pickupir2cab
  • مشخصات فنی pickupir2cab

مشخصات فنی نیسان پیکاپ دو کابین سال 1390 - 1392

11 دیدگاه
سال
پارس‌خودرو چیزی حدود یک دهه با نخستین ویرایش نیسان پیکاپ ادامه داد تا اینکه با اوج‌گیری برخی انتقادات نسبت به طراحی قدیمی و آپشن‌های پیش پا افتاده، مجبور به عرضه نسخه فیس‌لیفت این خودرو شد و نهایتا نیوپیکاپ در سال 1390 پا به خیابان‌ها گذاشت. پیشرانه نسخه جدید بهینه‌سازی شده بود. این همان قبلی بود که روی شاسی‌بلند سرانزا نیز
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

دنده کمکی
تعلیق خشک اما کارآمد
بهبود آلایندگی
داشبورد و فرمان جدید
اضافه‌شدن ایربگ و ABS (نسبت به قبل فیس‌لیفت)

نقاط ضعف

عایق‌بندی کابین
مصرف 15 لیتری در شهر
چیدمان ادوات کنسول
موقعیت نامناسب دنده کمکی
راحتی صندلی‌های عقب
کاهش قدرت و گشتاور (نسبت به قبل فیس‌لیفت)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1390 تا 1392

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل

گیربکس

5 دنده دستی با دنده کمکی

پیشرانه

4 سیلندر یورو4

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

133 اسب‌بخار

گشتاور

197 نیوتن‌متر

شتاب

14.3 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

13 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (D22) - فیس لیفت

طول

5095 میلی‌متر

عرض

1820 میلی‌متر

ارتفاع

1710 میلی‌متر

فاصله محوری

2950 میلی‌متر

وزن

1716 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

205R16

چرخ عقب

205R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای با تنظیم اتومات

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

سیستم پخش کاست

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Mohsen1987 1400/7/18
به پولی که برای خریدش هزینه میکنی عالیه ، به نسبت قیمتش در برابر رقبا. از خیلی از چینی های صفر بازار هم بهتر هست. تعمیر و نگهداری آسان و لوازم یدکی ارزان تر و فراوان تر از رقبا.
پاسخ
0
0
4
Mohammadahmadi 1399/6/7
خداییش از ۹۰ دارمش یدونست عالی هیچ خرجی برام نداشته تنها رقیبش هایلوکشه
پاسخ
0
4
9
Nasermirzae 1399/6/7
غیر هایلوکس هیچ وانتی در برابرش حرفی برا گفتن نداره عالی
پاسخ
0
5
10
رضا اسحاقی 1399/6/3
یک عمر ماشینه برای افرود که فوق العادست فقط روغن بنزین
پاسخ
1
0
7
YAMAHAONAHA 1402/10/17
خدایی دوتا کیسه سیمان بنداز ی عقبش،ماشین تو جاده خاکی و برفی می شه شیش محور.خیلی بچه محترم ونازنینیه وجدانا.
0
1
S.m.mousavi 1399/3/1
به نسبت قیمتش تنها ماشینیه که رشد قیمتیه آنچنانی نکرده و از نظر کارایی واقعا یکی از کم خرج ترین و ایده‌آل ترین خودرو دو دف موجود در بازاره
پاسخ
0
0
10