شرکت «نامی خودرو پیشرو» در نیمه اول سال 1403 توانست نسل دوم قشقایی (اتاق J11) را برای نخستینبار به کشورمان بیاورد. سپس به فاصله یکسال بعد، یعنی در بهار 1404، فیسلیفت قشقایی را نیز به ایران رساند؛ فیسلیفتی که بازهم در کشور چین و در کارخانجات دانگفنگ تولید شده است.
قشقایی نیوفیس، با نام اختصاصی قشقایی گلوری (GLORY) در بازار
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.7
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کابین جادار و بزرگ
بهبود طراحی (نسبت به 2024)
داشبورد جدید و نسبتا مدرن
نقاط ضعف
عدم بهبود فنی (نسبت به 2024)
ساختار تک دیفرانسیل (نسبت به رقبا)
کمبود امکانات رفاهی (نسبت به رقبا)
حذف آپشنهای ایمنی در نسخه وارداتی
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2025مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با 7 دنده مصنوعیپیشرانه
4 سیلندر (MR20)حجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
149 اسببخارگشتاور
194 نیوتنمترشتاب
10.5 ثانیهسرعت
186 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.7 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراس اور جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل دوم (J11) - فیس لیفت دومطول
4407 میلیمترعرض
1837 میلیمترارتفاع
1610 میلیمترفاصله محوری
2646 میلیمتروزن
1449 کیلوگرمحجم باک
57 لیترچرخ جلو
215/55R18چرخ عقب
215/55R18سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
ECOسایر ویژگیها
استاپ/استارت (ISS)رانندگی هوشمند
سنسور پارک جلو
(سفارشی)سنسور پارک عقب
(سفارشی)سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور پایش راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکات - فرمان 2 حالته (نرمال - اسپرت)مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
12.3 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - WiFiسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر آنالوگ با نمایشگر 5 اینج - (دوربین ثبت وقایع: سفارشی)ایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه با فیلتر PM2.5 - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران اتومات
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
برف پاککن عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
dayvid 1405/3/20
بطور کلی با این قیمتها هر تعریفی، چه مثبت و چه منفی بی معنی است! در سال 86 قیمت ریو 14 بود و پژو پارس حدود16 ویک سانتافه و یا را فور 40 تا 42 یعنی تقریبا سه برابر ولی الآن قیمت همین قشقایی ویا همین چینیهای مشابه که هم در کیفیت هم در مونتاژ هم در قدرت و هم در رده بندی کلاس سواری نوکر سانتافه و را فور هم نمیشن حدوداً پنج برابر یک خودروی معادل ریو و یا پارس اونموقع هستش! من شخصا حاضرم موتور گازی سوار بشوم ولی اینجوری خرید نکنم، همین الآن شما میتوانید قشقایی صفر را از نمایشگاه باقیمتی کمتر از قیمت ثبت نامی خرید کنی با این تفاوت که هم فوری تحویل میگیری و سوار میشی وهم 45 روز نگران پولت نیستی، تازه اگه 45 روزه تحویلت بشود!
پاسخ
0
0
0
zgeneration 1405/3/19
من خیلی ماشین بازم و یه نکته جالب متوجه شدم اینه که ماشین های که برند ژاپنی و یا کره ای هستند و در کشور دیگه مانند چین مونتاژ میشن بجز موتور و گیربکس احتمالا بخاطر اینکه اقتصادی باشن کیفیت بقیه چیزا پایین تره...ولی محصولات تولید خوده کارخونه چین اینجوری نیست...الان دیگنیتی هم محصول دانگ فانگ هست و کیفیت متریال داخلیش یه سرو گردن بالاتر از اینه..جنس پلاستیک اطراف پنل کولر نیسان خیلی تو ذوق میزنه...در صورتیکه اگه دیگنیتی رو از نزدیک ببینید ترکیبی از چرم و کلید پیانویی و طرح کربنی هست و جاهایی هم که از پلاستیک استفاده کرده فوق العاده با کیفیته و جلو چشم نیست.نیسان سیلفی ولی کیفیت متریالش بهتر از قشقایی هست.جالبه هوندا برقی که نمونه مونتاژ دانگ فانگ هست هم همینطوریه...
پاسخ
0
0
1
AZRB 1405/3/9
سلام . من کرولا 1200 توربو ، سال 2023 دارم . کلا 4000 تا راه رفته . به نظرتون اینکه میخوام نیسان قشقایی آنر به جاش بخرم اشتباه ه ؟ نیسان آنر یه کم اسپرت تره و طراحی بهتر داره و کراس اور هم هست . ممنونم که راهنمایی میدین
پاسخ
0
0
0
reza1001 1405/2/24
من قبلا هم در مورد این ماشین نظر دادم ، اما الان که کیلومتر ماشین شده ۵هزارتا میخوام یکم ریزبینانه تر نظر بدم
۱- ماشین بشدت نرمه ،طوری که در جاده اصلا خسته نمیشید و تقریبا میشه بگم شما توی ماشین کمترین تکون رو میخورید و آرامش خوبی دارید.هر چقدر از نرمی ماشین بگم کمه ، واقعا لذت بخشه.
۲- بر خلاف cvt ماشین های چینی ، تاخیر در شروع حرکت وجود نداره.
۳-واکنش گيربكس به پدال گاز خیلی سریع هست و تاخیر نداره.
۴-سیستم صوتی فقط ۴ بلندگو هست اما با کیفیت هست
۵- فرمان در سرعت بالا عالی سفت میشه و توی جاده رانندگی قرص و مطمعنی دارید.
۶-در زمان شتابگیری و تخته گاز دنده ها خیلی سریع یکی پس از دیگری تعویض میشه و حس یک گیربکس at رو میده و برخلاف سایر cvt ها دورموتور بالا نمیچسبه
۶-در سرعت ۱۶۰ تا دور موتور روی ۳ هست و این باعث میشه فشاری روی موتور نباشه و در نتیجه صدای موتور هم زیاد نباشه
۷-زیربندی و سیستم تعلیق قرص و محکمه
۸-از شبیه چرم صندلی روی قسمتی از داشبورد کار شده که جذابه
۹-بک لایت روی دکمه های شیشه و تنظیم آینه نیس و در شب پیدا کردن دکمه ها سخته
۱۰-صدای لاستیک و حرکت ماشین اصلا داخل کابین نمیاد
۱۱-چون هیچ صدایی از لاستیک ها نمیاد تا حدودی صدای موتور داخل کابین حس میشه اما اصلا آزار دهنده و زیاد نیس .
۱۲-صندلی برقی هست اما تنظیم گودی کمر نداره اما طراحی صندلی طوری هست که گودی کمر رو در برمیگیره
۱۳-موتور تنفس طبیعی و دردسر بنزین با کیفیت نداره
۱۴-رخ جلو خوبه ولی رخ عقب یکم سادست اما گرافیک چراغ این سادگی رو جبران کرده ، طرح رینگ ها هم جذابه
۱۵-در نهایت شاید یسری آپشن ها مثل گرم کن صندلی رو کم داشته باشه اما این آپشن رو شما ۳ ماه استفاده میکنید، اما نرمی و لذت سواری همیشه باهاتونه.
۱۶-در آخر بازم هرچقدر از سواری خوب و نرمی این ماشین بگم بازم کمه
پاسخ
1
1
9
Masoud46 1405/2/27
تشکر از اینکه اطلاعات ماشین رو بی طرفانه به اشتراک گذاشتید.
0
0
reza1001 1405/2/18
ما که شیراز هستیم نمایندگی داره ، مکانیک خاصی نمیخواد که هیچ پیچیدگی فنی نداره ، ماشین های نیسان سالها در ایران بوده و بعضی قطعات رنو و نیسان هم مشترکه ، ضمنا قرار نیس که به این راحتیا هم خراب شه این ماشینا ، شما که این چیزا براتون مهمه بنظرم دناپلاس بخرید که قطعاتش هم زیاده
پاسخ
0
1
5


















