• مشخصات فنی xtrail
  • مشخصات فنی xtrail
  • مشخصات فنی xtrail
  • مشخصات فنی xtrail
  • مشخصات فنی xtrail

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل سال 2018 - 2018

264 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
ایکس تریل به قدری خوب است که تعجب می‌کنیم چرا همه مردم دنیا آن را نمی‌خرند! یک ژاپنی اصیل، نامدار، پرقدرت، باکفیت و زیبا که سبک متفاوتی از شاسی‌بلندسواری را ارائه کرده است. تقریباً می‌توان ادعا کرد که ایکس‌تریل بی‌نقص است؛ چه از نظر مشخصات فنی و چه از نظر آپشن و تجهیزات؛ اما مشکل اصلی این نیسان را نباید
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
ایمنی
دوام فنی
تعلیق کارآمد
امکانات رفاهی
پلتفرم مشترک با کولیوس
بهبود آپشن‌ها نسبت به مدل 2017

نقاط ضعف

شتاب اولیه

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته هوشمند (2WD - Auto - Lock)

گیربکس

7 دنده CVT ایکس‌ترونیک

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

171 اسب‌بخار

گشتاور

233 نیوتن‌متر

شتاب

9.8 ثانیه

سرعت

210 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم (T32) - فیس لیفت

طول

4640 میلی‌متر

عرض

1820 میلی‌متر

ارتفاع

1715 میلی‌متر

فاصله محوری

2705 میلی‌متر

وزن

1637 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

1 حالته (ECO)

سایر ویژگی‌ها

کنترل هوشمند شاسی (ARC) - ترمز هوشمند انجین (AEB)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سنسور تشخیص اشیا متحرک (MOD)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد - کنترل ترمزها در پیچ (ATC) - ترمز فعال پیشرانه (IEB)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - سیستم پخش BOSE - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.3 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای نیسان ایکس تریل در بازار

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

مقایسه
سانگ یانگ رکستون G4

سانگ یانگ رکستون G4

مقایسه
رنو کولیوس

رنو کولیوس

مقایسه
دیدگاه کاربران
Parsarouhi 1404/1/31
سلام دوستان ایکستریل ۲۰۱۸ صندلی های عقبش گرمکن داره؟
پاسخ
1
0
0
salamatiii 1404/2/3
بله دارد گرمکن
0
0
Amîîn 1403/12/25
مدل 2018 ارزش خرید داره ایا؟ کارکرده البته به شرط سالم بودن و نو بودنش
پاسخ
1
0
0
salamatiii 1403/12/26
بله خیلی زیاد ماشین فوق العاده خوبین
0
0
Kardan2 1403/10/16
سلام ۲سال ایکس تریل ۲۰۱۶ داشتم همه چیش عالی ولی گیربکس Cvt خیلی اذیتم کرد وبا صرف هزینه بسیار مجبور شدم بفروشم و دوباره تویوتا بگیرم متاسفانه مشکل گیربکس cvt تو ماشینهای رده بالای نیسان و رنو کولیوس و میتسو اوتلندر خیلی مشهوده و واقعا آزار دهنده هست
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1403/6/21
بسیار ماشین با کلاس هست. این ماشین رو کاملا از رقباش سانتافه راو۴ سورنتو اوتلندر جدا کنید و لذتش رو ببرید. البته نسخه ۲۰۱۸ این ماشین از ۲۰۱۷ بسیار پر اپشن تر و فیسش هم بسیار زیبا و متفاوت هست. تنها ایراد این ماشین شتاب اولیه اون هست ولی وقتی ماشین تو دور هست شتابش بینظیر هست.
پاسخ
0
0
1
0030Ariyan 1402/9/28
من ۲۰۱۷ این ماشینو حدود پونزده هزار کیلومتر هست که دارم از لحاظ مصرف سوخت واقعا عالیه و روی کروز تا ۴ هم میاد و بنزینو بو میکشه سواری نرمی مسبت سورنتو و سانتافه داره و هندلینگش برخلاف قیافش فوقعللدس نبسبت به حیکل و کلاسش روی منوال خوب راه میره ضعفش هم لوازم گرون قیمت و بازار فروش ضعیف و ظاهر ضعیفشه و اگر فوقالعاده امن و راحته
پاسخ
0
0
2