مشخصات فنی نیسان ایکس تریل سال 2016 - 2017
سال
با استناد به آمارهای موسسه تحقیقاتی JATO، ایکس تریل با فروش بیش از 766 هزار دستگاه در سال 2016، پرفروشترین شاسیبلند جهان لقب گرفت. همین مشخصه کافیست تا بتوان حدس زد ایکس تریل در زمره خودروهای عامهپسند و کمایراد قرار می گیرد. عرضه این مدل در بازار ایران از سال 2016 آغاز شد و علیرغم وجود رقبای متعددش در بازار
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
ایمنی
دوام فنی
تعلیق کارآمد
امکانات رفاهی
پلتفرم مشترک با کولیوس
نقاط ضعف
شتاب اولیه
آپشنهایی کمتر از سانتافه فول
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2016 تا 2017مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل 3 حالته هوشمند (2WD - Auto - Lock)گیربکس
7 دنده CVT ایکسترونیکپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
171 اسببخارگشتاور
233 نیوتنمترشتاب
9.8 ثانیهسرعت
210 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم (T32)طول
4640 میلیمترعرض
1820 میلیمترارتفاع
1715 میلیمترفاصله محوری
2705 میلیمتروزن
1570 کیلوگرمحجم باک
60 لیترچرخ جلو
225/60R18چرخ عقب
225/60R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
1 حالته (ECO)سایر ویژگیها
کنترل هوشمند شاسی (ARC) - ترمز هوشمند انجین (AEB)سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سنسور تشخیص اشیا متحرک (MOD)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
کنترل ترمزها در پیچ (ATC) - ترمز فعال پیشرانه (IEB)سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - نورپردازی داخلیفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - iPod - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر 4.3 اینچی صفحه کیلومترایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
تنظیم برقیصندلی سرنشین جلو
تنظیم برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/8/28
سلام من موهاوی ۸ سیلندر دارم بنظرتون ایکس تریل بگیرم ؟
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/8/30
موهاوی از اون ماشین هایی که واقعا ارزش داره داشته باشید ولی نیسان ایکس تریل هم واقعا ماشین خوبیه و کمی جوان تر و برای حفظ سرمایه گزینه خوبی هست
0
0
ناشناس 1403/3/15
با سلام ، بین ایکس تریل و رافور ، از نظر فنی کدوم بهتره؟
پاسخ
2
0
0
ناشناس 1403/7/11
جفتش رو سوار شدم . ایکستریل بی نظیر هست
0
0
MRGN89 1403/6/6
سلام شک نکن راوفور
2
0
ناشناس 1403/2/17
سلام. آیا صندلیهای چرمی نیسان ایکس تریل نیاز به روکش داره یا نه ؟
پاسخ
1
0
0
Tafreshi 1403/2/23
نه نمیخواد خیالتون راحت اگر درست استفاده بشه هیچیشون نمیشه
0
0
ناشناس 1403/1/6
با سلام دوستان یه سوال بین بی ام و x3 ۲۰۱۴ و ایکس تریل کدومو بگیرم ؟ لذت رانندگی و اپشن برام مهمه قیافش مهم نیست
پاسخ
0
0
0
Ariandmd 1402/12/25
بعد از عمری ماشین سواری اول (کره ای همشون اسباب بازیه چینی که تو دیواره و آلمانی تو ایران مث نگهداری ببر تو اتاق خوابه و سخته و فقط ژاپنی) نیسان ایکس تریل ۹ ماه زیر پام بود و واقعا هیچ ایرادی نداشت (مصرف سوخت به لطف گیربکس cvtxtronic واقعا محشره و ماشین با این حیکل صدی ۴ تا ۵ فیلمم دارم شتاب قابل قبول و صد البته از تمام رقبا بهتره و هندلینگش تو چالوسو هراز واقعا حرفه ای و عجیبه و از یک suv اصلا همچین انتظاری نمیره و هندلینگس مثل is300 و مزدا نیو هست دید عالی به اطراف و صندلی های فوقالعاده رااحت و کابین جادار ترمز های عالی به لطف انجین بریک که ترمز در حد تیگوان و nx هست بسیار ماشین دقیق و تیزیه و اصلا تو هیچ بحثی تاخیر نداره و تنها ایراد ظاهذ معمولیشه و خوبی بزرگ این ماشین این هست زیر پا هرکسی نمیبینی و دست نخوردس و مالکاش ادم حسابی بودن و زیر هیچ فشاری افت نداره و واقعا نسبت به کلیوس و سانتافه و سورنتو باکلاس تره و خاص تره
اگر میخاین با این ماشین شتاب بگیرین اکو رو خاموش و دنده رو رو دستی بزارین اصلا نشون نمیده cvt هستش و لطفا پولتونو با خرید کره ای ها و چینی ها دور نریزین این ماشینه با اصالت و استخوان داریه و خس راحتی و ارامشو بهتون میده و بعد فروختنش یک حس ندامت و پشیمانی تا ۱ ماه نابودتون میکنه
پاسخ
0
2
1