• مشخصات فنی xtrail
  • مشخصات فنی xtrail
  • مشخصات فنی xtrail

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل سال 2016 - 2017

152 دیدگاه
سال
با استناد به آمارهای موسسه تحقیقاتی JATO، ایکس تریل با فروش بیش از 766 هزار دستگاه در سال 2016، پرفروش‌ترین شاسی‌بلند جهان لقب گرفت. همین مشخصه کافیست تا بتوان حدس زد ایکس تریل در زمره خودروهای عامه‌پسند و کم‌ایراد قرار می گیرد. عرضه این مدل در بازار ایران از سال 2016 آغاز شد و علی‌رغم وجود رقبای متعددش در بازار
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
ایمنی
دوام فنی
تعلیق کارآمد
امکانات رفاهی
پلتفرم مشترک با کولیوس

نقاط ضعف

شتاب اولیه
آپشن‌هایی کمتر از سانتافه فول

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2017

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته هوشمند (2WD - Auto - Lock)

گیربکس

7 دنده CVT ایکس‌ترونیک

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

171 اسب‌بخار

گشتاور

233 نیوتن‌متر

شتاب

9.8 ثانیه

سرعت

210 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم (T32)

طول

4640 میلی‌متر

عرض

1820 میلی‌متر

ارتفاع

1715 میلی‌متر

فاصله محوری

2705 میلی‌متر

وزن

1570 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

1 حالته (ECO)

سایر ویژگی‌ها

کنترل هوشمند شاسی (ARC) - ترمز هوشمند انجین (AEB)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سنسور تشخیص اشیا متحرک (MOD)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

کنترل ترمزها در پیچ (ATC) - ترمز فعال پیشرانه (IEB)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.3 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 18 ساعت پیش
سلام من موهاوی ۸ سیلندر دارم بنظرتون ایکس تریل بگیرم ؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/3/15
با سلام ، بین ایکس تریل و رافور ، از نظر فنی کدوم بهتره؟
پاسخ
2
0
0
ناشناس 1403/7/11
جفتش رو سوار شدم . ایکستریل بی نظیر هست
0
0
MRGN89 1403/6/6
سلام شک نکن راوفور
2
0
ناشناس 1403/2/17
سلام. آیا صندلیهای چرمی نیسان ایکس تریل نیاز به روکش داره یا نه ؟
پاسخ
1
0
0
Tafreshi 1403/2/23
نه نمیخواد خیالتون راحت اگر درست استفاده بشه هیچیشون نمیشه
0
0
ناشناس 1403/1/6
با سلام دوستان یه سوال بین بی ام و x3 ۲۰۱۴ و ایکس تریل کدومو بگیرم ؟ لذت رانندگی و اپشن برام مهمه قیافش مهم نیست
پاسخ
0
0
0
Ariandmd 1402/12/25
بعد از عمری ماشین سواری اول (کره ای همشون اسباب بازیه چینی که تو دیواره و آلمانی تو ایران مث نگهداری ببر تو اتاق خوابه و سخته و فقط ژاپنی) نیسان ایکس تریل ۹ ماه زیر پام بود و واقعا هیچ ایرادی نداشت (مصرف سوخت به لطف گیربکس cvtxtronic واقعا محشره و ماشین با این حیکل صدی ۴ تا ۵ فیلمم دارم شتاب قابل قبول و صد البته از تمام رقبا بهتره و هندلینگش تو چالوسو هراز واقعا حرفه ای و عجیبه و از یک suv اصلا همچین انتظاری نمیره و هندلینگس مثل is300 و مزدا نیو هست دید عالی به اطراف و صندلی های فوقالعاده رااحت و کابین جادار ترمز های عالی به لطف انجین بریک که ترمز در حد تیگوان و nx هست بسیار ماشین دقیق و تیزیه و اصلا تو هیچ بحثی تاخیر نداره و تنها ایراد ظاهذ معمولیشه و خوبی بزرگ این ماشین این هست زیر پا هرکسی نمیبینی و دست نخوردس و مالکاش ادم حسابی بودن و زیر هیچ فشاری افت نداره و واقعا نسبت به کلیوس و سانتافه و سورنتو باکلاس تره و خاص تره اگر میخاین با این ماشین شتاب بگیرین اکو رو خاموش و دنده رو رو دستی بزارین اصلا نشون نمیده cvt هستش و لطفا پولتونو با خرید کره ای ها و چینی ها دور نریزین این ماشینه با اصالت و استخوان داریه و خس راحتی و ارامشو بهتون میده و بعد فروختنش یک حس ندامت و پشیمانی تا ۱ ماه نابودتون میکنه
پاسخ
0
1
1