یکی از شاسیبلندهای توانمند و بیحاشیه سالهای قبل بازار خودرو، نیسان X-Trail بود. یک ژاپنی فوقالعاده محبوب که آن روزها، نسل سومش توسط شرکت «جهان نوین آریا» و صرفا در مدلهای 2016 تا 2018 راهی بازار ایران میشد. اما پس از گذشت هفت سال، نسل چهارم ایکس تریل نیز در اواسط سال 1404 دوباره به کشورمان آمد؛ خودرویی که هم
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنجگانه
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2025مشخصات فنی
محور محرک
تمام چرخ محرکگیربکس
XTRONIC CVTپیشرانه
4 سیلندر (PR25)حجم موتور
2.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
181 اسببخارگشتاور
244 نیوتنمترشتاب
9.8 ثانیهسرعت
190 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.5 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراساور متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل چهارم (T33)طول
4681 میلیمترعرض
1840 میلیمترارتفاع
1730 میلیمترفاصله محوری
2706 میلیمتروزن
1695 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
235/55R19چرخ عقب
235/55R19سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیایمنی کابین
پشتسری فعال
رفاهی کابین
کول باکس
خروجی 12 ولت
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
قبادفرهادی 1404/9/4
درودحسنی که نیسان داره نسبت به رافور ارتفاعش بیشترهست وخاص ترطراحی شده سیستم صوتی هم مارک دارکه دررافورمعمولی هست وخیلی خاصتریعنی تعدا کمتریش درخیابونامیبینی ولی شناب وخدمات رافوررونداره همچنین بازارفروش رافوربهتره
ولی درخریدش شک نکنیدمخصوصا نسخه 7نفره ژاپنی دربحث هندلینگ یک سروگردن بالاترازرافورقرا میگیره
پاسخ
0
0
1
قبادفرهادی 1404/8/17
من یکماه هست این ناشین رودارم واقعا نرم آبشنهای کاربردی نرم ترازرافورشتاب فولکس تیگوان Lرونداری ولی بشدت محکم وبادوام هستش یعنی متریال رولمس میکنی همینکه پشتش بشینی کیفیتش ازرافوربالاترحسش میکنی
پاسخ
1
0
3
Mohsensfp 1404/9/3
میگن شتابش و چابکیش در حد کولئوس هستش و ماشین کندی هست راست میگن؟
1
0







