• مشخصات فنی 301
  • مشخصات فنی 301
  • مشخصات فنی 301

مشخصات فنی پژو 301 سال 2016 - 2017

26 دیدگاه
سال
در اواخر مرداد 1396 نمایندگی‌های ایران خودرو از پیش‌فروش پژو 301 خبر دادند؛ سدانی که برخلاف پژو 2008 در مدل‌ قبل از فیس‌لیفتش، به کشورمان آمده بود و با قیمت بسیار گزافی نسبت به رقیب مستقیمش (رنو سیمبل) به فروش می‌رسید. ضمن اینکه مشخصات فنی پژو 301 نیز چندان چشمگیر و جالب توجه نیست و از بسیاری جهات می‌توان آن
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فنربندی نرم
فضای جادار کابین

نقاط ضعف

واردات محدود
امکاناتی کمتر از رقبا
ارزش خرید کمتر از رقبای کره‌ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2017

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر EC5

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

115 اسب‌بخار

گشتاور

150 نیوتن‌متر

شتاب

12.1 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4442 میلی‌متر

عرض

1748 میلی‌متر

ارتفاع

1477 میلی‌متر

فاصله محوری

2652 میلی‌متر

وزن

1190 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

185/65R15

چرخ عقب

185/65R15

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - هندزفری - کنترل سیستم صوتی پشت فرمان

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم و پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
PEUCEOT 1401/3/2
من ی پژو 301 مدل 2017 دارم خیلی هم راضیم، ی سوال دارم خودرو که روشن میکنی پروانه خنک کننده باید با دور کند روشن میشه یانه
پاسخ
0
0
0
editor 1400/8/24
سلام یه سوال فرمان 301 برقی هست؟
پاسخ
1
0
0
CitroenXsara 1400/12/8
بله و توی باما هم نوشته شده
0
0
Mohammadparhamamri 1400/2/26
دوستان مانیتور روش میشه نصب کرد؟
پاسخ
1
0
1
Mahan13 1400/3/2
سلام احتمالا بله چون پلتفرم تارا هست و تارا هم مانیتور داره روش
2
4
mani123 1399/8/26
قطعاتش پیدا میشه؟
پاسخ
2
0
0
Mahan13 1400/9/25
شدنی که میشه ولی خیلی کم هست شاید تو همه شهر ها نباشه
0
0
Tonder 1400/9/17
خیر زیاد پیدا نمی‌شود چون ماشین وارداتی فرانسه است
0
0
ramtin 1398/5/5
جناب امیرعلی بنده هم گفتم ممکنه از موتور THP165 استفاده بشه که خب شاید احتمالش 1% باشه. ضمنا اگر قرار بر استفاده موتور مذکور باشه چرا قیمتش بالای300 در بیاد؟؟ همین الان پژو2008 با داخلی سازی بسیار کم و کیفیت بالا، سیصد میلیون قیمتشه و اگر برای301 چنین اتفاقی بیوفته باید حدود 250 تا 270 در بیاد، چون داخلی سازی سایر قطعات، عملا نکته منفی در مقایسه با2008 هست. من یکی از کارمندان ایکاپ را پیدا کردم و البته ایشون نه نفی کردند و نه تایید. بنابراین درهرحال من حاضرم همین الان 250 واریز کنم برای 301 اگر باموتور165 اسبی تولید بشه. چراکه اصلا سراتوی سایپا را انهم با قیمت290 نمیتونم هضم کنم که حداقل 15میلیون هزینه دیسکی کردن ترمزهاش هم هست. امیدوارم حداقل بشکل بسیار محدود و سفارشی، چنین کاری انجام بشه.
پاسخ
0
0
0