• مشخصات فنی atfullplus
  • مشخصات فنی atfullplus
  • مشخصات فنی atfullplus
  • مشخصات فنی atfullplus

مشخصات فنی کوییک اتوماتیک پلاس سال 1397 - 1402

254 دیدگاه
سال
نسخه اتومات کوییک در سال 1397 به بازار کشورمان آمد. کوییک اتومات، که گیربکس CVT آنرا شرکت پانچ ساخته، در مقایسه با کوییک دنده‌ای، مزیت‌های فنی و امکاناتی متعددی دارد که می‌توان همه آنها را در 13 نکته مهم خلاصه کرد: 1- دریچه گاز برقی، 2- رینگ آلومینیومی ، 3- کامیپوتر سفری، 4- فرمان برقی، 5- کیلس استارتر، 6- کروز
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فرمان برقی
هزینه نگهداری
بازار دست‌دوم
بهبود آپشن‌ها نسبت به کوییک دستی

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
ارزش قیمتی کمتر از H30 کراس
عدم بهبود سیستم تعلیق نسبت به تیبا

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1397 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 6 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر M15

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

87 اسب‌بخار

گشتاور

128 نیوتن‌متر

شتاب

13.6 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ بک کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (Q212)

طول

3989 میلی‌متر

عرض

1688 میلی‌متر

ارتفاع

1524 میلی‌متر

فاصله محوری

2412 میلی‌متر

وزن

1105 کیلوگرم

حجم باک

41 لیتر

چرخ جلو

185/65R14

چرخ عقب

185/65R14

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

هشدار سرقت با بوق خودرو (VAS) - هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نشانگر وضعیت دنده

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - تنظیم برقی (سفارشی)

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
MohammadGTR 1402/10/25
آیا کوییک پلاس اتوماتیک تو سربالایی ها کم میاره؟
پاسخ
4
0
1
سیاوشم 1402/10/30
اگه شروع حرکتتون توی سربالایی باشه با تاخیر خیلی زیادی شتاب میگیره
0
0
ناشناس 1402/10/29
دنا و 206 پارس با اون قدرت کم میاره این که دیگه در مقابل اونا پشمک هم نیست
0
0
Alikhorrami 1402/10/26
بله
0
0
Hossini123 1402/10/26
اگر کولر روشن و 5 نفره باشید بله
0
1
MohammadGTR 1402/10/24
سلام من میخوام ماشین بخرم 206 تیپ 5 بهتره یا کوییک پلاس اتوماتیک لطفا راهنمایی کنید؟
پاسخ
2
0
1
Alikhorrami 1402/10/26
206
1
0
Hossini123 1402/10/26
میتونید چشم بسته پژو 206 تیپ 5 انتخاب کنید به شرطی که سالم و سرحالش پیدا کنید
0
0
Mahdi7439075 1402/10/22
سلام کوییک اتومات تازه گرفتم بعد اون دکمه رو دستگیره هست بزنی در باز میشه وقتی دکمه قفل ریموت میزنم باز دکمه رو دستگیره میزنم در ها باز میشه چیکارکنم که اینطوری نشه؟
پاسخ
1
0
0
Alikhorrami 1402/10/26
اگه ریموت از اون دکمه دور باشه، اون دکمه دیگه کار نمیده
0
0
مهرداد 1402/10/6
سلام من از اول اردیبهشت 1402 کوییک اتومات پلاس خریدم مزایای این ماشین صندلی راحت امکانات نسبتا خوب رانندگی شهری بسیار نرم فرمان برقی عالی جای پای سرنشین های عقب نسبتاً خوب . بهتر از 206. راحتی رانندگی در سرعت پایین تر از 90 کیلومتر در کفی.کروز کنترل و محدود کننده سرعت به خوبی عمل میکنه ولی نداشتن روشنایی در داخل دکمه های روی فرمان یعنی شما در شب بخوای از کروز یا ولم پخش استفاده کنی باید از قبل بلد باشی یا بالابر شیشه مطلب بعدی چراغ های عقب و پلاک و خطر همه باهم همیشه روشن است و اسم این رو گذاشتن پوزیشن لایت یعنی شما هر موقع استارت میزنی نه فقط ی چراغ بلکه تمامی چراغ های عقب روشن میشه چه تو روز و چه در شب مطلب بعدی که اصلا ماشین خوبی برای مسافرت نیست مخصوصا سربالایی دور موتور که از 3 بالاتر می‌ره صدایی موتور به شدت داخل میاد ولی ماشین شتاب کمی میگیره و اصلا برای سبقت گرفتن در سربالایی خوب نیست گیربکس بسیار خوب عمل می‌کنه ولی متور بسیار نسبت به وزن ماشین ضعیف هست
پاسخ
0
0
0
Mohamad 1402/10/4
سوال داشتم گیریبگس کوییک اتومات داخل ترافیک داغ می کنه؟
پاسخ
2
0
0
Hossini123 1402/10/6
تصور کنید که خودرو به یک چراغ قرمز رسیده است که تا سبز شدن آن حدود 90 ثانیه باقی مانده است، اگر راننده دسته دنده را در وضعیت D نگه دارد و آنرا خلاص نکند، ایمپلر همواره در حال چرخیدن مانده و سرعت آن برابر دور موتور است، در حالیکه توربین به چرخها متصل است و سرعت آن صفر است. در این حالت روغن از سمت ایمپلر به سمت توربین در حال پرتاب است ولی چون سرعت توربین صفر است، در مقابل چرخش، از خود مقاومت نشان می دهد؛ نشان دادن مقاومت در مقابل چرخش موجب می شود تا دمای روغنی که مابین ایمپلر و توربین قرار دارد به سرعت افزایش یابد و این گرما به قسمت های دیگر منتشر شده و دمای کل روغن گیربکس که حدود شش لیتر است افزایش یابد، بالا رفتن دمای روغن گیربکس موجب آسیب دیدن قطعات دیگر از جمله ترمزها و کلاچ ها می شود. لازم به ذکر است که قطعه ای به نام خنک کن گیربکس اتوماتیک (Exchanger) برای پائین آوردن دمای روغن گیربکس اتوماتیک طراحی شده است و وقتی دمای روغن افزایش می یابد، یک شیر برقی روغن را به این قطعه هدایت می کند تا عملیات تبادل حرارت و خنک کاری انجام گیرد ولی به هر حال توان خنک کاری این سیستم محدودیت دارد و از طرفی دیگر هرچه دمای روغن گیربکس در دمای پائین تری باشد، عمر قطعات گیربکس اتوماتیک بیشتر می شود. بدین ترتیب توصیه می شود که در مواجهه با چراغ قرمزهائی که زمان آن کوتاه هستند، می توان وضعیت دسته دنده را در D ثابت نگه داشت و تا سبز شدن چراغ قرمز صبر نمود ولی چنانچه زمان زیادی به سبز شدن چراغ قرمز باقی مانده است، لازم است دسته دنده را به موقعیت N تغییر داد تا دمای روغن گیربکس افزایش نیابد.
0
3
سیاوشم 1402/10/6
به خاطر اینکه cvt هستش در ترافیک داغ نمیکنه اما در سربالایی یا وقتهایی که وزن زیادی توی ماشینه شاید راندمان خیلی خوبی نشون نده
0
0