• مشخصات فنی atfullplus
  • مشخصات فنی atfullplus
  • مشخصات فنی atfullplus
  • مشخصات فنی atfullplus

مشخصات فنی کوییک اتوماتیک پلاس سال 1397 - 1402

278 دیدگاه
سال
کوییک اتومات پلاس، که در ابتدا با نام «اتومات فول پلاس» هم شناخته می‌شد، در واقع نسخه فول آپشن کوییک اتوماتیک بود که بصورت همزمان با آن، در سال 1397 به بازار کشورمان آمد. کوییک اتومات پلاس، تمامی آپشن‌های کوییک اتومات را دارد ولی علاوه بر آنها، به چندین ویژگی جدید نیز مجهز شده که مهم‌ترین آنها عبارتند از: (1)
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فرمان برقی
هزینه نگهداری
بازار دست‌دوم
بهبود آپشن‌ها نسبت به کوییک دستی

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
ارزش قیمتی کمتر از H30 کراس
عدم بهبود سیستم تعلیق نسبت به تیبا

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1397 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 6 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر M15

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

87 اسب‌بخار

گشتاور

128 نیوتن‌متر

شتاب

13.6 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ بک کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (Q212)

طول

3989 میلی‌متر

عرض

1688 میلی‌متر

ارتفاع

1524 میلی‌متر

فاصله محوری

2412 میلی‌متر

وزن

1105 کیلوگرم

حجم باک

41 لیتر

چرخ جلو

185/65R14

چرخ عقب

185/65R14

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

هشدار سرقت با بوق خودرو (VAS) - هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نشانگر وضعیت دنده

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - تنظیم برقی (سفارشی)

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/9/29
۲۰۷ اتومات کم کار یا کوییک اتومات صفر؟
پاسخ
2
0
1
کیوان60 1403/10/6
سلام. البته که ۲۰۷ سر تره ولی با این قیمت زیر ۱۰ سال گیرت نمیاد. اونم با این وضعیت گرونی قطعات و تعمیر کار. من باشم خودرو صفر با سه سال گارانتی رو ترجیح میدم با وجود اینکه ضعیف تره. یا اینکه قید اتومات رو بزنی با یه مقدار بالاتر یه ماشین دیگه بگیری. موفق باشی
0
1
alisalamatii 1403/10/2
با احترام به همه ی کوییک سواران عزیر ولی خوب 207 گزینه خیلی بهتریه هم از نظر بازار دست دوم هم از نظر سواری و ظاهر
0
0
افضلی 1403/8/15
باسلام.من بسترن بی ۳۰دارم وازآپشن هایی که داره ولی خیلی بزرگه ومن تک سرنشین ...قصددارم بایک خودروهاچ بک آپشن دارهم قیمت ...عوض کنم ...خواهش میکنم دوستان نظرکارشناسانه ی خودشون رولطف کنند...
پاسخ
1
0
0
soltanmahdi79 1403/8/20
سلام کار بسیار اشتباهی هست که بسترن رو بدی کوییک بگیری
0
1
حسین 1403/7/1
سلام افرادی که کوییک اتومات دارند، کلیدهای روی فرمان بک لایت داره؟
پاسخ
1
0
0
Amin 1403/8/2
خیر ندارد عزیز
0
1
محمد 1403/5/28
اول بگم طراحی ظاهری خیلی زشته می‌تونست قشنگ تر و بهتر طراحی کنه و حجم موتور ۱.۵ و ۸ سوپاپ برای ماشین اتومات خیلی ضعیف سر بالایی این طور کشش نداره حداقل حجم موتور باید ۱.۸ به بالا باشه برای ماشین اتومات یه چیز که خیلی نگران کنندس ترمز بعضی موقع ها خیلی سخت میشه ترمز گرفت و خیلی بده از نظر امنیت پایین درکل چون کوییک ماشین اقتصادی از نظر قیمت نسبت به سایر ماشین داخلی قیمتش مناسبه که یک امتیاز مثبت حساب میشه و مشکل دیگه داره سر بالایی خیلی ضعیف عمل می‌کنه و موقع که بخوای از حدی سرعت بالاتر بره صدای موتور وحشتناک زیاد میشه سایپا به جای اینکه فقط پول از مشتری بگیری این نقص های فنی و ظاهری که داره باید برطرف کنه
پاسخ
0
0
1
حسام 1403/3/8
سلام من حدود 7 ماه کوییک اتومات فول با صندلی چرمی خریدم البته زمان خرید 12000 هزار تا کا کرده بود صرف نظر از کیفیت ساخت پایین و مونتاز بدنه که تقریبا تمام خودروهای ایرانی دارند برای مصارف شهری با توجه به فرمان برقی و سایر آپشنها ماشین خوبی است. من خودم قیل از خرید از گیربکس ترس داشتم ولی انصافا گیربکس cvt که اعلام کردند ساخت بلژیک است شایدم تحت لیسانس در چین گیربکس خیلی خوب و قدرتمندی است و بدون کوچکترین ضربه دنده عوض میشود و شما متوجه نمیشوید.ولی موتور ساخت ایران مگا موتوراست و هشت سوپاپ و ضعیف که مجبور شدم در نمایندگی تعمیر کنم البته 60 هزار گارانتی است و حتی سر سیلندر را هم برام عوض کردند و هزینه تراشکاری را خودم پرداختم ولی قطعات و دستمزد تعمیرکار را نمایندگی رایگان انجام دادند.در مجموع دوستانی که قصد خرید دارند نظر به اینکه اگر یک خودروی هاچ بک خارجی کارکرده مدل 2014 با این امکانات حداقل باید بین 1.5 تا2 میلیارد هزینه کنید و قیمت این خودرو صفر درحال حاضر 550 میلیون است و خدمات و گارانتی خوبی هم ارایه میدهند به صرفه است . موفق باشید
پاسخ
1
0
1
ماجد 1403/4/2
بخاطر طرز فکر های این چنینی صنعت خودرو این کشور ۴۰ ساله درجا و عقبگرد میزنه از به صرفه منظورتون چیه وقتی از ....... حرف میزنی
1
0