مشخصات فنی کوییک اتوماتیک پلاس سال 1397 - 1402
سال
کوییک اتومات پلاس، که در ابتدا با نام «اتومات فول پلاس» هم شناخته میشد، در واقع نسخه فول آپشن کوییک اتوماتیک بود که بصورت همزمان با آن، در سال 1397 به بازار کشورمان آمد. کوییک اتومات پلاس، تمامی آپشنهای کوییک اتومات را دارد ولی علاوه بر آنها، به چندین ویژگی جدید نیز مجهز شده که مهمترین آنها عبارتند از: (1)
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
فرمان برقی
هزینه نگهداری
بازار دستدوم
بهبود آپشنها نسبت به کوییک دستی
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
ارزش قیمتی کمتر از H30 کراس
عدم بهبود سیستم تعلیق نسبت به تیبا
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1397 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با 6 دنده مصنوعیپیشرانه
4 سیلندر M15حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
87 اسببخارگشتاور
128 نیوتنمترشتاب
13.6 ثانیهسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بک کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (Q212)طول
3989 میلیمترعرض
1688 میلیمترارتفاع
1524 میلیمترفاصله محوری
2412 میلیمتروزن
1105 کیلوگرمحجم باک
41 لیترچرخ جلو
185/65R14چرخ عقب
185/65R14سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
هشدار سرقت با بوق خودرو (VAS) - هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکر - هندزفریمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
نشانگر وضعیت دندهایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستی - تنظیم برقی (سفارشی)صندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشوگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/9/29
۲۰۷ اتومات کم کار یا کوییک اتومات صفر؟
پاسخ
2
0
1
کیوان60 1403/10/6
سلام. البته که ۲۰۷ سر تره ولی با این قیمت زیر ۱۰ سال گیرت نمیاد. اونم با این وضعیت گرونی قطعات و تعمیر کار. من باشم خودرو صفر با سه سال گارانتی رو ترجیح میدم با وجود اینکه ضعیف تره. یا اینکه قید اتومات رو بزنی با یه مقدار بالاتر یه ماشین دیگه بگیری. موفق باشی
0
1
alisalamatii 1403/10/2
با احترام به همه ی کوییک سواران عزیر ولی خوب 207 گزینه خیلی بهتریه هم از نظر بازار دست دوم هم از نظر سواری و ظاهر
0
0
افضلی 1403/8/15
باسلام.من بسترن بی ۳۰دارم وازآپشن هایی که داره ولی خیلی بزرگه ومن تک سرنشین ...قصددارم بایک خودروهاچ بک آپشن دارهم قیمت ...عوض کنم ...خواهش میکنم دوستان نظرکارشناسانه ی خودشون رولطف کنند...
پاسخ
1
0
0
soltanmahdi79 1403/8/20
سلام کار بسیار اشتباهی هست که بسترن رو بدی کوییک بگیری
0
1
حسین 1403/7/1
سلام افرادی که کوییک اتومات دارند، کلیدهای روی فرمان بک لایت داره؟
پاسخ
1
0
0
Amin 1403/8/2
خیر ندارد عزیز
0
1
محمد 1403/5/28
اول بگم طراحی ظاهری خیلی زشته میتونست قشنگ تر و بهتر طراحی کنه و حجم موتور ۱.۵ و ۸ سوپاپ برای ماشین اتومات خیلی ضعیف سر بالایی این طور کشش نداره حداقل حجم موتور باید ۱.۸ به بالا باشه برای ماشین اتومات یه چیز که خیلی نگران کنندس ترمز بعضی موقع ها خیلی سخت میشه ترمز گرفت و خیلی بده از نظر امنیت پایین درکل چون کوییک ماشین اقتصادی از نظر قیمت نسبت به سایر ماشین داخلی قیمتش مناسبه که یک امتیاز مثبت حساب میشه و مشکل دیگه داره سر بالایی خیلی ضعیف عمل میکنه و موقع که بخوای از حدی سرعت بالاتر بره صدای موتور وحشتناک زیاد میشه سایپا به جای اینکه فقط پول از مشتری بگیری این نقص های فنی و ظاهری که داره باید برطرف کنه
پاسخ
0
0
1
حسام 1403/3/8
سلام
من حدود 7 ماه کوییک اتومات فول با صندلی چرمی خریدم البته زمان خرید 12000 هزار تا کا کرده بود صرف نظر از کیفیت ساخت پایین و مونتاز بدنه که تقریبا تمام خودروهای ایرانی دارند برای مصارف شهری با توجه به فرمان برقی و سایر آپشنها ماشین خوبی است. من خودم قیل از خرید از گیربکس ترس داشتم ولی انصافا گیربکس cvt که اعلام کردند ساخت بلژیک است شایدم تحت لیسانس در چین گیربکس خیلی خوب و قدرتمندی است و بدون کوچکترین ضربه دنده عوض میشود و شما متوجه نمیشوید.ولی موتور ساخت ایران مگا موتوراست و هشت سوپاپ و ضعیف که مجبور شدم در نمایندگی تعمیر کنم البته 60 هزار گارانتی است و حتی سر سیلندر را هم برام عوض کردند و هزینه تراشکاری را خودم پرداختم ولی قطعات و دستمزد تعمیرکار را نمایندگی رایگان انجام دادند.در مجموع دوستانی که قصد خرید دارند نظر به اینکه اگر یک خودروی هاچ بک خارجی کارکرده مدل 2014 با این امکانات حداقل باید بین 1.5 تا2 میلیارد هزینه کنید و قیمت این خودرو صفر درحال حاضر 550 میلیون است و خدمات و گارانتی خوبی هم ارایه میدهند به صرفه است .
موفق باشید
پاسخ
1
0
1
ماجد 1403/4/2
بخاطر طرز فکر های این چنینی صنعت خودرو این کشور ۴۰ ساله درجا و عقبگرد میزنه از به صرفه منظورتون چیه وقتی از ....... حرف میزنی
1
0