بررسی مشخصات کوییک دنده ای
بررسی مشخصات کوییک دنده ای

اواخر سال 95 بود که وزیر صنعت (دولت دوازدهم) در کنار رییس مجلس (دوره دهم) از جدیدترین محصول سایپا به‌نام کوییک پرده‌برداری کرد؛ خودرویی که به گفته کارشناسان یکی از پرآپشن‌ترین محصولات تولید داخلی در ایران است. کوییک هرچند پاسخ دیرهنگام سایپا برای 206 ایران خودروست، اما از ارتفاع بیشترش نسبت به تیبا هاچ‌بک، اضافه‌شدن باربند، زه پلاستیکی گلگیرها و حک‌شدن لوگوی CROSS در زیر آینه‌هایش، می‌توان فهمید که سایپا اصرار دارد تا کوییک را در سگمنت کراس‌اورهای کوچک قرار دهد و آن را با H30 Cross رقیب کند. همچنین استفاده از جعبه‌دنده CVT آن هم روی محصولی داخلی، اتفاقی بزرگ در بازار خودروهای اقتصادی کشورمان محسوب می‌شود. تجهیزات کوییک همان تجهیزات تیبا هاچ‌بک است به‌علاوه چندین ویژگی جدید مانند: نمایشگر لمسی با دوربین و نویگیشن، استارت دکمه‌ای و فرمان اسپرت با دکمه‌های کنترلی.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای کوییک دنده ای

    • هزینه نگهداری
    • بازار دست‌دوم
  • معایب کوییک دنده ای

    • کیفیت ساخت
    • ارزش قیمتی کمتر از H30 کراس
    • عدم بهبود سیستم تعلیق نسبت به تیبا
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1397 تا 1401

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر M15 یورو4
  • حجم موتور 1.5 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 87 اسب‌بخار
  • گشتاور 128 نیوتن‌متر
  • شتاب 13 ثانیه
  • سرعت 160 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه هاچ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (Q212)
  • طول 3989 میلی‌متر
  • عرض 1688 میلی‌متر
  • ارتفاع 1524 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2412 میلی‌متر
  • وزن 1065 کیلوگرم
  • حجم باک 41 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها بدون کامپیوتر سفری
286 دیدگاه

Mhmdrezw(2 روز پیش)

مشکل برقی الا ماشالله هندلینک ضعیفتر از ۲۰۶ مصرف سوخت صدی ۱۱ شهری خشکی گیربکس که هم در تیبا و هم در ساینا بوده و کوییک هم رسیده نفوذ صدا موتور به کابین که اصلا خوشایند نیست و آزار دهنده هست . و در پایان موتور با فناوری بسیار ساده

Mohammad794(5 روز پیش)

آقا یکی میگه عالیه یکی میگه داغونه یکی میگه شتاب داره یکی میگه راه نمیره. آخر چ کنیم ما؟شانسی خوب درمیاد؟ یا تعریف شما از داغون و عالی باهم فرق داره؟الان پراید دارم نمی‌دونم کوییک بخرم یا نه لطفاً. راهنماییم کنید

HadiXrma (3 روز پیش)

اونی که از پراید یا پیکان سوارش شده جز تمجید تجربه دیگه ای نداشته که برای کسی موعظه کنه! اونی که به هر دلیلی از خودروهای پژوی قدیمی و عهد بوقی و کهنه و اسقاطی 20 سال پیش سوار این ماشین شده بازم هم جز تمجید چیزی نداره که بیان کنه! اما اونی که از خودروهای جدیدتر خانواده ایران خودرو سوار این ماشین شده اینا رو بهت میگه: صدای موتور بشدت وحشتناک! اینو بیشتر زمانی متوجه میشی و عذاب میکشی که یه مسافرت برون شهری چند ساعته داشته باشی! کافیه سرعتت تو 80 به بالا فیکس باشه مغزت از شدت نویز و ارتعاش و صدای موتور شل میشه!!! با وجود تعویض روغن موتور فابریک با روغن موتور اصل آلمانی ادینول با کیفیت SN فول سینتتیک و کاهش قابل توجه صدای موتور اما باز هم پرصدا و اعصاب خورد کن هست! صدای کابین و متریال داخلی فقط تا 2500 کیلومتر خوب و بی صدا بود بعد این حجم کم از مسافت کیلومتر اونم با لاستیک کره ای که براش تهیه کردم و رانندگی شهری تو آسفالت معقول در سرعت های پایین و نورمال شهری و دوره آب بندی؛ به هرجور صدایی افتاده از وز وز درب های جلو تا صدای وحشتناک باد تو سرعت بالا و صدای نویز از داشبورد و باقی اجزاش! کیفیت اسپیکرهای خودرو کاملا توهین به شعور مشتری هست! کسی که موسیقی میفهمه و با موسیقی لذت میبره و گوشش به موسیقی عادت کرده محاله با این کیفیت عهد بوقی موسیقی گوش بده! سیستم تعلیق بشدت ضعیف و در حد پراید! نه کنترل ایستایی داره و نه تعادل مناسب برای ری اکشن آنی مواقع مثلا خطر! کلا زیاد تند بری و بخوای ری اکشن داشته باشی قلبت از حلقومت میاد بیرون! ترمز های بشدت ضعیف و ابتدایی و غیر استاندارد حتی با وجود تاثیر مثبت چسبندگی لاستیک خارجی نسبت به لاستیک های بنجل وطنی! یه بار با سرعت 120 تا از روی آب رد شدم دیسک های جلو رو آب گرفت ترافیک جلو باعث شد ترمز کنم اما ترمز همانا و لرزش شدید فرمان و اتاق و خودم هم همانا! یعنی چی که با ماشین از رو آب رد بشی و دیسک ها آب بخوره و اینطوری و به این شدت دهشتناک فرمون بلرزه! مسافرت طولانی با این ماشین یعنی جهالت و خودکشی! همونطور که گفتم نه تعادل مناسبی داره و نه تعلیق محکم و قرصی! کورس فرمون کم دور یعنی در مقایسه به تمام خودروهای خاندان ایران خودرو کورس فرمان سایپایی یک دور کمتر میچرخه! همچنین فرمان سفت با وجود هیدرولیک و وزن کم خودرو!!! انگار یه چیز من درآوردی از فرمون معمولی قدیمی درآوردن که بزور بشه هیدرولیک! صندلی های بشدت ناراحت و غیر استاندارد و بی ارگونومی که تو مسافت های شهری و ترافیک هم خسته کننده هست چه برسه بری باهاش مسافرت چند صد کیلومتری! لرزش فرمون از بدو تحویل از کمپانی و عدم حل مشکل توسط نمایندگی و اقدامات لازم توسط خودم در یک خدمات لاستیکی خبره، با کاهش لرزش مواجه شد اما باز هم به کل درست نشد و بی خیالش شدم و این لرزش فرمون رو از خیلی از دارندگان خودروی تحویل سایپایی شنیدم و دیدیم پس یه سندرم هست نه یک مشکل که سر من بیاد! عدم کشش و قدرت کافی با کولر روشن تو جاده (تو شهر زیاد محسوس نیست) همچنین صدا و ارتعاش عجیب موتور بعد از روشن شدن کولر که همه موتورهای M15های سایپا این مشکل رو دارن انگار گلوشو گرفتی داره خفه میشه خرخر، زر زر تر تر! با دما و سرعت باد معقولی داره. همچنین عدم گشتاور مناسب تو شیب های ملایم! کافیه با سرعت بالا نیش ترمز بزنی و 20 30 تا سرعتت بیاد پایین تا به مسیر هموار نرسی باید بری با پرایدها هم سنگر بشی و لاین سرعت رو برای بقیه باز کنی! این مشکلاتی که گفتم شاید بعضی از سایپا سوارا منو ملامت کنن و بگن انتظار ماشین میلیاردی دارم اما اشتباه نکنن انتظارم ماشین 200 میلیونی هست! و این انتظارات حداقل های کنترل کیفی یه خودروساز باید باشه نه حداکثرها! ایراد میلیاردی یعنی ایراد به رادار تابلوخوان و ترمز برقی و اتوهلد و سیستم ESP و سنسور فشار باد تایر و رادار تغییر لاین و روکش های فابریک چرمی و از این قبیل...؛ نه این ایراداتی که لازمه هر خودروسازی هست که دقیق و حساب شده و حتمی تو خودرو مهندسی بشه!

ali222 (2 روز پیش)

کوییک ماشینی بی آزاریه مثل پراید فقط از نظر موتوری و ایمنی و طراحی بهتر شده من خودم دارم فقط مصرفی ها همین. اون دوستانی که میان و نظر بد میدن خب با خانواده پژو مقایسه میکنن که مقداری ضعیفتره البته به قول معروف هرچقدر پول بدی همون قدر آش میخوری !(قیمت خانواده پژو تقریبا دو برابر بیشتره) شما هم که از پراید میخواید پشت کوییک بشینید راضیتون میکنه و تو ذوقتون نمی زنه. من بابام 206 صندوقدار وی 8 داره پشت دوتاش که نشستم والا از نظر سواری فرقی ندیدم تازه کوییک برای سرنشینای عقب جادارتره. امیدوارم کمکی کرده باشم موفق و پیروز باشید.

hossein987520(4 روز پیش)

با سلام دوستان به هیچ عنوان سمت کوییک نرید،خداشاهده پراید مدل 1388 داشتم بهتر از این بود یکساله کوییک سوار میشم از معایبش براتون بگم: صدای گیربکس (البته دادم نمایندگی تعمیر کنه که بهتر نشد هیچ بدتر هم شد) افت ناگهانی سرعت ماشین (مثلا روی سرعت 100 هستی یهویی میاد روی 80 بعضی مواقع تو ترافیک ریپ میزنه نمایندگی مرکزی شماره 1 نشون دادم گفت تعمیر شده که نشد) دیسک و صفحه نداشت (دادم نمایندگی تعویض کرد،3 ماه کارکرد بعدش دوباره تموم شد) شیشه بالابرهای اول سمت راننده از کار افتاد بعد سمت شاگرد (بعد از کلی دوندگی و خواهش و تمنا و رشوه تعویض شد) دستگیره درها به قدری بی کیفیت هستش که هر دو سمت راننده و شاگرد شکست و کلی هزینه رو دستم گذاشت چون تحت پوشش گارانتی نیستش) لرزش شدید فرمان که حتی با بالانس چرخ ها بازم قطع نشد صدای شدید موتور داخل کابین (به نحوی که کسی صندلی عقب باشه حرف بزنه صداشو خوب نمیشنوی) کولر اوایلش بد نبود،ماشین بدون اینکه ضربه ای بخوره اواپراتورش سوراخ شده (به دلیل اواپراتور بی کیفیت )، الان چند وقته دنبال نوبت هستم که ببرم نمایندگی تعویض کنن البته اگه به گردن بگیرن،من موندم و هوای گرم و ماشین صفر و بدون کولر صدای کولر وحشتناک ماشین روی سرعت 120 نیاز به دنده اضافی داره یعنی از دنده 5 به 6 (گیربکس با موتور هم خوانی نداره) درب صندوق عقب باید موقع فشردن دکمه صندوق پران باید همزمان در صندوق رو هم بکشی تا باز بشه مصرف بنزین تا 8 ماه اول روی 11 لیتر در 100 کیلومتر بود الان رسیده به 8.5 شتاب اولیه پراید خیلی بهتر از کوییک هستش تنها مورد خوبی که داره ظاهرش نسبت به پراید و تیبا بهتره

amir138787(186 روز پیش)

سلام من تیبا۲ مدل 95 دارم میخوام بفروشم کوییک یا ساینا بگیرم به نظرتون کار درستیه؟

صراف (26 روز پیش)

دوست عزیز سلام، حتی یک ثانیه برای خرید کوییک شک نکن قدرت موتور و گشتاور کوییک از تیبا و پراید و 206 تیپ 2هم بالاتره و سریعتر میره ترجمه اسم این ماشین به اینگلیسی یعنی سریع

HadiXrma (13 روز پیش)

اسم ماشین کوئیک سریع نیست و اون Quick با این Quik فرق میکنه! دوم اینکه موتور و سیستم تعلیق و شاسی که یکی هستن و هیچ فرق و برتری ندارن جز چندتا دونه آپشن ساده عهد بوقی مثل دریچه کولر برقی (نه اتوماتیک) و سنسور دنده عقب همین! ماشینای سایپا همشون یه کرباسن! تیبا ساینا کوئیک که همه میراث موتور M13 پراید هستن که چندتا دونه به اسب بی بخارش اضافه شده شده M15 حتی شاهین هم موتور همین پراید هست که توربو شده! اینا حرف من نیست اینا مستندات خود کاتالوگ سایت سایپا هست و عقل سلیم! کوییک و تیبا جز طراحی بدنه هیچ فرق فنی نسبت به هم ندارن!

HadiXrma(13 روز پیش)

اینکه بنده سوار ساینا نشدم اما تیبا 2 مدل 1400 تحویلی 1401 هر روز جلو چشمم هست و مال خانمم هست و در مقایسه با ماشین هایی که داشتم و الان دارم و سالها رانندگی فکر کنم صلاحیت اینو دارم که در مورد ساینا و کوئیک سایپا که از نظر پیشرانه و تعلیق و گرید بندی لوازم نصبی برابر تیبا هستن نظرم رو بگم؛ قطعا در جریانید که تمامی موتورهای نصب شده در تیبا و کوییک و ساینا از میراث پراید هست در واقع همون موتور پراید هست اما کمی ارتقا یافته که چندتا دونه به گشتاور و اسب بی بخارش اضافه شده و از M13پراید شده M15. حتی موتور شاهین سایپا هم موتور پرایدی M15 توربو شده است! قدرت این موتور و تکنولوژی ساختش و 8 سوپاپه بودنش بشدت مغایر با یه ماشین قرن بیست و یکمی هست اما متاسفانه در این مرز و بوم با این مبالغ حق انتخاب ندارید! اونایی هم که از موتور M15 موتور ریویی یاد میکنن باید بگم طبق کاتالوگ خود سایپا این موتور همون موتور ارتقا یافته پراید در شاسی مثلا ارتقا یافته بازم پراید هست که از X100 شده X200 خود موتور ریو هم خودش مال عهد بوقه و در حد راندمان و کارایی حتی موتور TU5 نیست اما اصطحلاک کمتری داره که اینش خوبه اما همینطور که گفتم موتورهای سایپا هیچ بویی از ریو نبردن بجز چند قلم لوازم جلوبندی ریو! مورد بعدی طراحی بشدت زشت خودروهای تولیدی سایپا هست که از تیبا صندوقدار شروع شد و در ساینا خلاصه میشه! باز مدلهای هاچبک شون قابل تحمل و بروزتر جلوه میکنن مثل همین تیبا 2 و کوییک. اما بریم سر اصل مطلب که در مورد تجربه رانندگی و استفاده روزمره من از تیبا 2 بود: همون موقع تحویل و نشستن پشت فرمان منو یاد خودروهای پایین رده دهه 2000 می‌ندازه نه الان. همون اول تحویل لاستیک های سایز 175 رو با نمونه کره ای مارشال سایز 185 تعویض کردم که تفاوت هندلینگ و نرمی قابل حس بود. اما بدلیل سیستم تعلیق ضعیف سواری بشدت خشکی حس کردم که راحتی و آسودگی رو سلب میکنه البته اگه قبل این سوار ماشین مدل بالاتر بشید متوجه تغییر میشید وگرنه از پراید سوار تیبا بشید جز "به به" چیزی نمیگید. سایز 175.70.13 هم بنظرم اصلا مناسب تیبا نیست و خیلی باریک و کوچیکه واسش که با تعویضش با نمونه 185.70.13 میتونید نسبتا هندلینگ و سواری رو نرم تر و بی خطرتر کنید. تعادل خودرو در سرعت های نسبتا بالا مثل 80 به بالا شدیدا ضعیف عمل میکنه اینو بیشتر زمانی متوجه میشید که یه تصمیم آنی تو سرعت بالا بگیرید انگار سریعا میخواد کنترل خودرو از دستتون در بره و کلی لرزه و فشار به شاسی خودرو وارد میشه که نتیجتا استرس و اضطراب بیشتر برای یه ری اکشن سریع در سرعت بالا خواهید داشت همچنین کورس فرمان خیلی کم دور و سفت هست که موقع دور تک فرمان و دو فرمان بسیار فرمان کمتر میچرخه که مربوط به سیستم تعلیقش هست و ساینا و کوئیک ها هم از همین سندرم رنج میبرن و سیستم هیدرولیک فرمانشون هم فکر کنم از ابتدایی ترین اجزای ممکن ساخته شده! ترمز های بشدت ضعیف با وجود دارا بودن ABS اما مثل هیدرولیک اینم از ابتدائی ترین و ساده ترین اجزا استفاده شده. کافیه تو سرعت بالا بخوای در عرض چند ثانیه ماشین رو جمع کنی؛ بله به لطف ABS جمع میکنی اما توئم با استرس و اضطراب وحشت! نه سیستم کنترل پایداری داره که به کمکش بیاد نه سیستم توضیع مناسب وزن خودرو در هر چهار چرخ درست و حسابی! واقعا ترمزهای سایپا رو خودروهای پایین رده مثل ساینا و کوئیک و تیبا فاجعه به تمام عیار هست! متریال کلی تریم داخلی بشدت بی کیفیت و بنجل جلوه میده متاسفانه و شیشه بالابرهای جلو هم قدرت و کشش کافی رو نداشتن. صندلی های یکم شاید بهتر از پراید هست اما برای مسافرت حتی 2 ساعته خسته و کوفته تون میکنه! اما همین که تنظیم ارتفاع حداقلی صندلی داره رضایت بخش بود واسم. مسدله بشدت مهم برای موتور M15 صدای موتور بشدت بالاش هست که ربطی هم به روغن موتور یا برتری کوئیک به تیبا یا تیبا به ساینا نداره و تو هیچ کدوم تفاوتی ندران. ذات این موتور قرون وسطی ای همینه و هیچ کاری نمیتونید بکنید جز تحمل که تو دور موتور بسیار پایین "دو و نیم" به بالا انگار موتور میخواد از جاش کنده بشه و جونش درآد! نور چراغ های جلو قابل قبول نیست و این مربوط به کاسه چراغ و لامپ هالوژنی منسوخ شده هست که متاسفانه ایران خودرو و سایپا فکری به حالش نمیکنن پس توصیه میکنم برای خودروتون حداقل برای نورپایین بگردید یه هدلایت 2 طرفه (نه از این اسباب بازی های چند طرفه) بگیرید اونم گرون قیمت و استاندارد که هم نور خوبی داشته باشید هم دقت کافی رو داشته باشید. داخل کاسه چراغ همه خودروهای وارداتی و داخلی هم داخل کاسه چراغ رفلکتور بصورت پله ای به سمت چپ و راست هست نه چپ و راست و بالا و پایین و شمال غرب و شرق و...! پس هدلایت های 2 طرفه بهترین نور و استانداردترین نور رو دارن نه هدلایت چندین طرفه که نور رو به در و دیوار و آسمون منعکس میکنن و تو رفلکتور عملکردی ندارن و برعکس چشم بقیه رو کور میکنن . همچنین درپوش فابریکی رو هم حتما ببندید و سوراخش نکنید فن هدلایت کارش مکش گرمای داغ کاپوت به هدلایت نیست، این کار رو بکنید کاسه چراغتون سر یک ماه به درک واصل میشه. فن هدلایت همین که 2 سانت با درپوش فاصله داشته باشه کافی هست و گردش هوا بین مدار و بیرون به راحتی انجام میشه (این نقاط رو گفتم که توجه کنید) مصرف بنزین بالا تو شهر برای همچین موتور ضعیفی و نخودی بشدت بالاست برای من که 100ای راحت 10 میسوزونه که برای این توان و راندمان مناسب نیست و یه ماشین با این حجم و قدرت اگه طراحی موتورش بروز و امروزی بود 100 نهایتا باید تو شهر 6 تا میسوزوند! در کل تیبا 2 و حتی ساینا و کوییک که همین میراث کپی برابر اصل تیبا که اونم پراید هست اما با قالب و چندتا دونا آپشن های پیش پا افتاده عهد بوقی ، ماشینی نیست که با اطمینان خاطر و آرامش خاطر به سفر و گشت و گذار بپردازید و بیشتر یه ماشین شهری هستن که میتونن کاراتون رو را بندازن چون هم ترمز ضعیف و گیجی دارن هم سیستم تعلیق ضعیفی دارن و هم صدای موتور بالا و راندمان بشدت پایینی دارن که در سواری طولانی مدت اذیت کننده هست.

Omid9830(715 روز پیش)

سلام خدمت دوستان کوییک عالیه هست هم از نظر کولر و قدرت و هم سرعت که حرف اول رو میزنه.من با کولر دور متوسط تو جاده با سرعت 200 تا که رانندگی میکنی خیلی صداش نرم و عالیه فقط سرعت بین 120 تا 150 تا خیلی صدای موتور زیادی تو اتاق میاد از 160 تا 200 خیلی نرم میشه و صداش نرم و عالی میشه. مصرفش خیلی بالا میره تو سرعت زیاد

AmirFN (679 روز پیش)

اصلا به فرض که ۲۰۰ تا میره، تو چطوری جرات میکنی باهاش ۲۰۰ تا بری؟

رضا44 (659 روز پیش)

200تاباصدای نرم جوک سال😂

Mhoj (658 روز پیش)

۲۰۰ تا اااا ؟؟؟ ۱۶۰ نمیتونه رد کنه تو ۲۰۰ رفتی

Ali73 (612 روز پیش)

بعد داداش تو ۲۶۰ تا اینا چجوریه؟؟ نرم‌ هست یا صدا میده؟؟😂

taha hossini (608 روز پیش)

فک کنم اونی که نشستی کویک نبوده، کمری نشستی! فک میکنی کویکه با اون کیفیت بد داخل کابین و موتور اونم با موتور ۹۰ اسب بخاری کولر روشن ۲۰۰ تا کویک و این حرفا. این یه ماشینه که معمولیه یکم از تیبا قشنگ تره وگرنه خوده تیباست. ماشینه که تو شهر باهاش بری بعضی موقع ها مسافرت با ۱۲۰ تا باهاش بری همین. نه اینکه ۲۰۰ تا بری. اول ۲۰۰ نمیره دوم اگه بره بعدش باید قطعاتش رو از رو زمین جمع کنی با تشکر از سایت باما

AM87 (605 روز پیش)

اول از همه اینکه کوییک نهایت سرعتش ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت با ارفاق.بعد تو چجوری با کولر روشن ۲۰۰ رفتی.؟ماشینی که ۲۰۰ تا نمیره😂🤔اما خب برای بودجه ی کم میتونه ماشین بدی نباشه

rezayari007 (599 روز پیش)

همینطوری نررررررررم هم ..... اره عزرایل میاد بالا سرت نرررررم میبرتت پیش خدا

کیهان (593 روز پیش)

داداش200تا که نمیره اونم با کولر!!!!

yegan76 (586 روز پیش)

بله حرف شما درسته من با تیبا ۱۹۶تا رفتم سمت فرودگاه امام.اگ اطلاع داشته باشین موتورشون هم یکیه

Armin890890 (533 روز پیش)

اگر 200 تا بره : فنفجر شدن. ترکیدن . و مردن در راه داره. تو چطوری 200 تا میری به منم یاد بده 😅 برلیانس دارم 120 تا بیشتر نمیره تو 200 تا میری؟ عجیبا قریبا. اگر هم واقعا 200 تا میری به موتور رحم کن و کولر رو خاموش کن 😂 بعد حتما صدای ضبط بلنده نمیبینی این همه صدا میده🤣🤣🤣🤣

Mahdi2517 (476 روز پیش)

لازم به ذکر است اکثر تولید کننده های خودرو سرعت سنج خودرو را در حالت پیش فرض طوری تنظیم میکنند که در حالت اولیه میزان سرعت نمایش دهنده بیشتر از سرعت واقعی باشد تا از ایجاد مشکلات و یا تصادفات به علت این میزان خطا جلوگیری نمایند

Mahdi2517 (476 روز پیش)

در آخر میتوان گفت میزان سرعتی که ردیاب خودرو , GPS و یا رهیاب به شما نشان میدهد دارای دقت بالاتری نسبت به سرعت سنج خودرو شما میباشد و مبنای سرعت باید GPS در نظر گرفته شود.

amirmahdi8890 (449 روز پیش)

سراتو مونتاژی که من دارم بیشتر 170 نمیره بعد تو با کوییک 200 تا رفتی!!!

Bfjfjtvleeyhur (437 روز پیش)

من خودم با تیبا۲...۱۸۰ تا رفتم تو فرودگاه امام از جاده قم. تهران هرچقدر هم زور زدم به ۲۰۰ تا نرسید ولی لامصب صدای کابینش خیلی بالاست تو چطوری ۲۰۰ تا اونم باکولر رفتی حاجی؟؟؟🤔🤔😂😂😂😂

ssfree (398 روز پیش)

دوستان عزیز کاتال اگزوز و یه ریمپ 200 تا پر میشه ولی به این راحتیا نیست خیلی باید پاتو رو گاز فشار بدی من که با سیانا فاب 180تا رو رفتم از یه جایی به بعد فقط فرمون یه کم میلرزه ولی از 160 به بعد صدا خدایی کم میشه ولی رو 180 تا من که داشتم کر میشدم

masoud52 (382 روز پیش)

200تا اونم با کوییک... خیلی عجیبه بنده با کمری 2016 فقط یکبار برای چند ثانیه 200 تا رفتم ان هم با کلی استرس..

mohammadjavadabdi (342 روز پیش)

منم کوییک دارم. خیلی نرم میره ولی از صد میره بالا دیگه حالیم نیست....پرواز میکنه😅😆

Mahmood.es (339 روز پیش)

دوست عزیز صحبت کوییک هست!!! 200تا چی؟؟ اونم با کولر

Mexican (334 روز پیش)

چطور جرات میکنی ۲۰۰ تا بری که نمیره! کفی حداکثر ۱۸۰میره ولی اصلأ توصیه نمیکنم اینکارو

momen (332 روز پیش)

فکر کنم دوستمون سرعت رو به ریال زده .و یا عقربه از زیاد به کم نصب شده .چون 200 تا میرن ماشین صدا نمیده و هیچ لرزش و عدم تعادلی هم مشاهده نکردند!!! احتمالا ماشینشون خاموشه و فقط عقربه بجای صفر از 200 شروع به حرکت میکنه . تازه اینکه کولرشونم روشنه !!

Fd (14 روز پیش)

هر چی بدبختی می کشیم از سرعت زیاد است. الان قانون گذارهای اروپا به خودروسازهاشون دستور دادن که کاری کنند سرعت خودروهاشون در هر جاده از حد مجاز اون جاده تجاوز نکنه حتی اگه راننده پدال گاز را تا آخر فشار دهد. تازه اونها که ماشینهاشون تست تصادف تا سرعت ۵۶ کیلومتر در ساعت را به خوبی جواب داده اند. لطفا خودتون و دیگران را به کشتن ندهید.

Mihammadii(60 روز پیش)

سلام،من یه مشین میخواستم برای سفر و دانشگاه رفتن، کسی از این ماشین تو جاده استفاده کرده؟مشکلی تو جاده نداشته؟

صراف (26 روز پیش)

سلام من مدل 99کوییک دارم و تا امروز حدود دوساله سوارم محل کارم جاده آبعلی هستش، تو جاده خیلی محکم و قابل اطمینانه، سایز لاستیکش بطور استاندارد اندازه 206 تیپ 2 هست و اینکه قدرت موتور و گشتاورش از 206 تیپ 2 بالاتره و سریعتره تو سایت باما بخونید اطلاعات فنی ماشینهارو نوشتن، اگر مقایسه کنید تو خرید ماشین بهتر تصمیم میگیرید

imohamadsa(158 روز پیش)

سلام دوستان بین کوییک و ساینا کم کار و ۴۰۵ و سمند ۱۰۰ و خورده ای کار کدوم مورد رو پیشنهاد میکنید اولویت اولم کم خرجی و بعدش هندلینگ و سواری نرم هست

Mahyar12 (54 روز پیش)

کوییک چون صفره گارانتی داره ، هاچبکه همه جا پارک میشه و از همه مهم تر کم مصرفه ۴۰۵ اگر میخوای باید کارشناسی بشه حتما.متاسفانه اکثرشون واشر زدن و صاحبان ماشین اعلام نمی کنن.همچنین صافکار نقاشا روی ۴۰۵ و پارس خیلی حرفه ای تر هستند و حتی پارس مچاله شدش رو دوباره جم می کنن که این واقعا بده.مصرفش هم که با لندکروز یکیه.در عوض ۴۰۵ برای جاده مناسب تره چون پایداریش بهتره.باز خودت می دونی.باید ببینی از ماشین چی میخوای...

Arash50(188 روز پیش)

به نظرتون کویک صفر بهتر بخرم یا ۴۰۵ مدل ۹۷

Ffffaaaa (167 روز پیش)

۴۰۵ بگیر

AhSh(184 روز پیش)

سلام.من با تیبا ۲۰۰ رو پر کردم.فقط تستی.یکی دو بار.پرایدم ۱۸۰ تا رو.فیلمشم دارم.البته پراید واقعا رو هواست.کلا یک دقیقه با این سرعت رفتم.تیبا ولی تعادلش خیلی بیشتره.

Show More