• مشخصات فنی manuals
  • مشخصات فنی manuals
  • مشخصات فنی manuals
  • مشخصات فنی manuals

مشخصات فنی کوییک دنده ای S سال 1399 - 1404

27 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
سایپا کوییک S، اولین فیس‌لیفت جدی کوییک بود که در سال 1400 به بازار آمد و به لحاظ طراحی و سطح تجهیزات، باید آنرا یک پله بالاتر از کوییک R بدانیم. در قسمت بیرونی خودرو، مهم‌ترین تغییری که در کوییک S رخ داده، جلوپنجره و سپر جدید جلوست. اما سایر جزییات مانند چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب، بدون تغییر باقی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 4.7
امتیازهای پنج‌گانه
3/10 رانندگی و فنی
4/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
4/10 کیفیت

نقاط قوت

دریچه گاز برقی
موتور یورو5
بهبود آپشن‌ها نسبت کوییک معمولی
اضافه شدن 4 آپشن اجباری از تابستان 1402

نقاط ضعف

کیفیت قطعات داشبورد
صدای انجین در دور بالای 4000
کمبود آپشن‌ها نسبت به کوییک G
عدم تغییر موتور نسبت به کوییک معمولی
حذف فرمان دی‌کات در برخی مدل‌ها
ضعف در سیستم برق‌کشی {گزارش کاربران}
کیفیت پایین صفحه کلاچ {گزارش کاربران}

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1399 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر M15

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

87 اسب‌بخار

گشتاور

128 نیوتن‌متر

شتاب

13 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ بک کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (Q212) - فیس لیفت

طول

4005 میلی‌متر

عرض

1678 میلی‌متر

ارتفاع

1532 میلی‌متر

فاصله محوری

2412 میلی‌متر

وزن

1065 کیلوگرم

حجم باک

41 لیتر

چرخ جلو

185/65R14

چرخ عقب

185/65R14

سایر ویژگی‌ها

رینگ فولادی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

(از تابستان 1402)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

(از تابستان 1402)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

(از تابستان 1402)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

(از تابستان 1402)

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

(سفارشی)

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

(فرمان دی‌کات: سفارشی)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

(سفارشی)

نویگیشن

(سفارشی)

هدآپ

دوربین عقب

(سفارشی)

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه (چرم: سفارشی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای کوییک دنده ای S در بازار

ام وی ام 315هاچ بک اسپرت اکسلنت

ام وی ام 315هاچ بک اسپرت اکسلنت

مقایسه
پژو 206 تیپ 2

پژو 206 تیپ 2

مقایسه
ساینا S

ساینا S

مقایسه
دیدگاه کاربران
Sjavan62 1404/8/4
واقعا ماشین بدرد نخوری هست من هم مثل خیلی ها از روی اجبار گرفتم ولی حقیقتا دو‌ماه بیشتر نتونستم تحملش کنم مدل ۱۴۰۲ تو ۱۹ هزار تعویض صفحه کلاج شد واقعا فاجعه ست به نظر من گرفتن یک ماشین کارکرده سالم بهتره مثل ماشین هایی که موتور تیوفایو دارن یا ال نود مدل ۹۰ تمیز موفق باشید
پاسخ
0
0
1
Dhdjdjfhsjxb249 1404/5/7
سلام دوستان من یک ۲۰۶ اس دی وی ۸ مدل ۸۹ دارم ۲۹۰ تا کار کرده به روغن سوزی افتاده و مکانیک میگه باید رینگ پیستون عوض بشه هزینه‌اش ۲۳ میلیونه به نظرتون بفروشمش کوییک بخرم
پاسخ
3
1
1
Ali1800 1404/6/30
206 تیو فایو هست اگه تحقیق کنی بهترین موتور هست
0
0
Ali1800 1404/6/30
تیو فایو ماشین کم دردسری هست به نظر من تعمیر کن سوار شو اگه کوییک بخری صد درصد پشیمان میشی
0
0
Saallammaati 1404/5/14
اگه دنبال دردسر کمتر و هزینه نگهداری پایین‌تری هستی، کوییک صفرگزینه منطقی‌تریه؛ چون ۲۰۶ با این کارکرد و روغن‌سوزی احتمال خرج‌های بعدی هم داره. کوییک مصرف سوخت کمتر، قطعات ارزون‌تر و سواری ساده‌تری داره؛ ولی شتاب و کیفیتش پایین‌تره. اگه ظاهر و هندلینگ برات مهم نیست، فروش ۲۰۶ و خرید کوییک تصمیم اقتصادی‌تریه.
0
0
xcx 1404/3/28
کوئیک بگیر اخر ۲۰۶خرج میاره
پاسخ
0
1
0
Alihosseinpour75 1404/3/3
سلام کوییک اس کنترل پایداری(ESP) دارد ولی در بالا نزده از سایت باما خواهش میکنم بزنید اپشن رو
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/12/18
سلام خدمت دوستان لطفا راهنمایی بفرمایین: بین ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۵ با کارکرد ۵۸۰۰۰ (واقعا تمیز) و کوییک صفر کودوم خوبه انتخاب کنم؟
پاسخ
1
0
0
مصطفییا 1403/12/23
قطعا206تیپ5
2
1