• مشخصات فنی manuals
  • مشخصات فنی manuals
  • مشخصات فنی manuals
  • مشخصات فنی manuals

مشخصات فنی کوییک دنده ای S سال 1399 - 1402

11 دیدگاه
سال
سایپا کوییک S، اولین فیس‌لیفت جدی کوییک بود که در سال 1400 به بازار آمد و به لحاظ طراحی و سطح تجهیزات، باید آنرا یک پله بالاتر از کوییک R بدانیم. در قسمت بیرونی خودرو، مهم‌ترین تغییری که در کوییک S رخ داده، جلوپنجره و سپر جدید جلوست. اما سایر جزییات مانند چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب، بدون تغییر باقی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

دریچه گاز برقی
موتور یورو5
بهبود آپشن‌ها نسبت کوییک معمولی
اضافه شدن 4 آپشن اجباری از تابستان 1402

نقاط ضعف

کیفیت قطعات داشبورد
صدای انجین در دور بالای 4000
کمبود آپشن‌ها نسبت به کوییک G
عدم تغییر موتور نسبت به کوییک معمولی
حذف فرمان دی‌کات در برخی مدل‌ها
ضعف در سیستم برق‌کشی {گزارش کاربران}
کیفیت پایین صفحه کلاچ {گزارش کاربران}

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1399 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر M15

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

87 اسب‌بخار

گشتاور

128 نیوتن‌متر

شتاب

13 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ بک کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (Q212) - فیس لیفت

طول

4005 میلی‌متر

عرض

1678 میلی‌متر

ارتفاع

1532 میلی‌متر

فاصله محوری

2412 میلی‌متر

وزن

1065 کیلوگرم

حجم باک

41 لیتر

چرخ جلو

185/65R14

چرخ عقب

185/65R14

سایر ویژگی‌ها

رینگ فولادی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

(از تابستان 1402)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

(از تابستان 1402)

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

(سفارشی)

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

(فرمان دی‌کات: سفارشی)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

(سفارشی)

نویگیشن

(سفارشی)

هدآپ

دوربین عقب

(سفارشی)

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه (چرم: سفارشی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Tadak 17 ساعت پیش
حالا شاید شما ماشین بالا ۷۰۰تومن سوار میشی ولی تو رنج خودش تا ۴۲۰ تومن بجز ماشینای پوکیده ایرانی اونم با کارکرد بالا چیزی نمیتونی پیدا کنی خود من چندماهی ۵۳۰ داشتم واقعا با اینکه ۸ سال از عمرش میگذشت ماشین خوبی بور ولی هزینهای جانبیش زیاد بود به حقوق کارمندی نمیخورد دیگه بخوای ماشین ایرانی بگیری ته تهش شاید بزور ده درصد ازین بهتر باشه که اونم مجبوری یه اورهال روش بزنی یهو وسط جاده نذارتتت....در بی‌کیفیت بودنش شکی نیست ولی با ۴۰۰ تومن چی میخوای بخری ک بهتر از این باشع به دور از تعصب تنها مشکلش دریچه گاز برقیشه
پاسخ
0
0
0
farshid 39 1403/3/17
یکی از آشنایان من کوییک داره به من گفت ماشین براش بزنم داخل حیاط.سوار ماشین که شدم و فرمان و دنده دست گرفتم یه حسی بهم دست داد که بچه هستم و بابام از این ماشین های پلاستیکی بهم داده و دارم روی قالی بازی میکنم .دست گیره هایی که از برگ کاغذ نازک‌تر .فرمون و راهنما و دنده و ...که فکر میکردی از قلاب های که لباس بهش آویزان میکنند.خدایی شما که این ماشین دارید مواظب سلامتی زن و بچه خود باشید و از این ماشین نهایت نهایت تا نانوایی برید و برگردید.اگر بخواهم از ایراد هایش بگم یک دفتر صد برگ میشه .
پاسخ
0
0
0
MD1111 1402/8/7
سلام و درود بین کوییک S صفر و ام وی ام ۵۳۰ و لیفان ۶۲۰ ۱۸۰۰ کدوم بهتر هست؟
پاسخ
2
0
0
mp313 1403/1/12
بین این ۳ موردی که فرمودید اگر ام وی ام ۵۳۰ سالم و تمیز باشه قطعا ارزش خرید بیشتری داره. هم موتور قوی تری داره و هم جادار تر و اتاق و صندوق بزرگی داره. البته ماشین هایی مثل زوتی آریو ، ریو ، x33 ، ورنا ، ام وی ام ۵۵۰ و در نهایت اگر بتونید بیشتر هزینه کنید ماشین هایی مثل آوانته و مگان هم خوبن
0
0
ali 1402/8/10
به نظرم میتونید گزینه هاتون عوض کنید من خودم شخصا سعی میکردم گزینه مو با مقداری افزایش سرمایه به خودر پژو پارس کارکرده و یا 206 تیپ 5 عوض کنم
0
0
Meshkipoosh456 1401/7/4
سلام. دوستان راهنمایی کنید اختلاف قیمت بین کوییک اس و ساینا اس فقط به خاطر ظاهرشونه یا آپشنهاشون با هم فرق داره. بعد کدومشون رو بخرم کوییک اس یا ساینا اس. ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ
1
0
0
Mkv 1401/7/11
سلام از نظر فنی باهم یکی هستند و هردو دریچه گاز برقی دارند از نظر آپشن هم هردو یکسان هستند حتی صفحه کیلومتر جدید هم هردو دارند. فقط از نظر ظاهر تفاوت دارند.
0
0
karimkpg 1400/8/9
برتری های کوییک s نسبت به کوییک r: جلو داشبورد جدید سپر جلو جدید تریم صندلی های جدید دی لایت فرمان دی کات جدید چراغ بدرقه دریچه گاز برقی موتور یورو5
پاسخ
2
4
5
HadiXrma 1401/5/30
موتور تیبا 2 هم که همون M15 موجود تو کوییک و ساینا هست مدتهاست یورو پنج داده بیرون!
0
0
CitroenXsara 1400/12/7
خب چطوری شد که از این نوع سپر ها شدن تقویت؟
2
2