بررسی مشخصات رنو لتیتود
بررسی مشخصات رنو لتیتود
بررسی مشخصات رنو لتیتود
بررسی مشخصات رنو لتیتود

از ابتدای دهه 90 شمسی، ایرانی‌ها میزبان یکی از بهترین و البته بی‌حاشیه‌ترین سدان‌های دنیا بودند. رنو لتتیود که در تیپ Privilege و در نسخه‌های نیمه‌فول و فول به بازار کشورمان آمد، برخلاف رقبای آسیایی‌اش، اهل اغراق و زیاده‌روی نیست. یک فرانسوی زیبا که به دلیل کیفیت بالای ساخت آن هنوز هم سواری‌اش بعد از گذشت سال‌ها، عالی باقی مانده است. لتتیود برای اولین‌بار سال 2010 توسط اتحاد سامسونگ-رنو رونمایی شد؛ خودرویی که زیرساخت و پلتفرمش همانی است که روی برخی مدل‌های نیسان مانند مورانو 2015، ماکسیما 2015، تی‌ینا 2008 و حتی اینفینیتی (زیرمجموعه لوکس نیسان) مدل 2013 نیز وجود دارد. لتتیود برخلاف تصور فقط در کره و روسیه تولید می‌شد. اگر می‌خواهید نسبت به اعتبار این محصول اطمینان پیدا کنید همین بس که سدان زیبا و لوکس تلسیمان جانشین همین لتتیود بوده است. با تمام این تفاسیر، عرضه این فرانسوی در بازار ایران به منظور رقابت با هم‌تایان کره‌ای و ژاپنی بود؛ مدل‌هایی که البته هیچ‌گاه اجازه عرض اندام اروپایی‌ها را ندادند.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای رنو لتیتود

    • تعلیق کارآمد
    • کیفیت ساخت بالا
  • معایب رنو لتیتود

    • بازار دست‌دوم

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2011 تا 2013

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات
  • پیشرانه 6 سیلندر
  • حجم موتور 3.5 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 237 اسب‌بخار
  • گشتاور 330 نیوتن‌متر
  • شتاب 8.4 ثانیه
  • سرعت 234 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 10.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (L70)
  • طول 4897 میلی‌متر
  • عرض 1832 میلی‌متر
  • ارتفاع 1483 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2762 میلی‌متر
  • وزن 1615 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 225/50R17
  • چرخ عقب 225/50R17
  • سایر ویژگی‌ها رینگ 225/45R18 سفارشی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
52 دیدگاه

Reza21(186 روز پیش)

این ماشین به نسبت قیمتش ماشین فوق العاده ای هست. سواری نرم، هندلینگ عالی، ترمزهای مطمئن، شتاب و قدرت خیلی خوب، سیستم صوتی عالی، و کیفیت بسیار بالا. ماشین من به جز مصرفی ها هیچ خرابی نداشته. شما در مرداد 1401 می تونید با قیمت حدود 1300 یک لتیتود 2012 تمیز و بدون رنگ بخرید در صورتی که برای یک کادنزا یا جنسیس یا آریون باید بین 1500 تا 1800 پول بدید. کیفیت کابین لتیتود از هر سه تای دیگه بهتره و کیفیت موتور و گیربکس از جنسیس و کادنزا بهتره. مدل های فول تو دوزی کرم دارند که بعد از 10 سال هر چقدر هم تمیز نگه داشته شده باشند باز هم کمی چرک هستند. مدل های با تودوزی مشکی موس و مانیتور بزرگ رو ندارند که خیلی مهم نیست چون موس عملا کارایی خاصی نداره، ولی بسیار جذاب تر هستند. کثیفی چرم صندلی ها مشخص نیست و حس لوکس تری دارند.

Saeed432 (171 روز پیش)

قطعاتش پیدا میشه اصلا؟ باچه هزینه ای؟کدوم مرکز؟ هزینه تعمیرات ، میزان استهلاک چقدره؟

Maziar92 (170 روز پیش)

از آریون بهتر ؟؟؟

Reza21 (164 روز پیش)

قطعات رو نگین خودرو تامین می کنه و مشکلی نیست. کمی گرون هست ولی کیفیت و دوام بالایی داره و به ندرت نیاز به قطعه پیدا می کنید. همه چیزش رو هم از ترکیه میشه آورد. شما اگر سرو صدای کابین چند لتیتود و آریون کارکرده رو با هم مقایسه کنید متوجه کیفیت کابین بالاتر لتیتود میشید. البته در کیفیت خیلی خوب آریون بخصوص موتور و گیربکس هم شکی نیست.

h83(281 روز پیش)

سلام. من یه تحلیل چند وقت پیش راجع به لتیتیود گذاشتم. شنیدید که میگن در سفر باید شناخت ... ؟ راجع به ماشین هم صدق می کنه. من شمع های ماشین رو تو کیلومتر 85000 تعویض کردم و بعد از تعویض توپی سر کمک که گفته بودم ایراد داشت، این آغاز یه ماجراجویی جدید بود با این ماشین. شتاب اولیه و ثانویه ماشین بسیار بسیار عالی و دلچسب هست، بعد از تعویض شمع واقعاً تنه به تنه ی آریون میزنه تو راه رفتن و خیلی لذت بخشه توی جاده واقعاً جذابه ، لذت سفر با یه سدان فول سایز قوی و نرم با هندلینگ بالا خیلی زیاده. کاملاً مسلط به جاده هستید و به هیچ وجه متوجه سرعت بالای حرکت نمیشید. راجع به آپشن های این ماشین هم که قبلاً مبسوط گفته بودم. در کل الان دیگه واقعاً دلیلی برای فروش ماشین و تعویض یا ارتقاء اون نمی بینم و همه جوره راضی کننده هست.

Latitude (203 روز پیش)

من خیلی این ماشینو دوست دارم؛ شما رسما داری رویای منو سوار میشی 🤣🤣

Saeed d(1048 روز پیش)

سلام من مدتیه میخوام لتتیود بگیرم ولی میترسم تو ذوقم بزنه و بخاطر بازار ضعیفش ضرر زیادی بدم بین گرنجور و لتتیود دو دلم از دوستانی که داشتن ممنون میشم راهنمایی کنن

Kiatash (1032 روز پیش)

گرنجور

Amirreza1362 (695 روز پیش)

شک نکنین در خرید آزرا

Reza3007 (669 روز پیش)

همه چی لتیتود سر هست فقط بازار دست دوم بدی داره و اسمش بد هست همین

ManiGR (615 روز پیش)

به نظر من مگان ۲۰۱۸ بخر هم خیلی شبیه تالیسمان هست هم خیلی ارزون تره تو ایران هست ولی تو اینترنت آگهی نمیدن نمی دونم چرا ولی تو ایران هست

Mohammadgs460 (583 روز پیش)

اصلأ کره ای به فرانسوی نمی رسد شک نکن لیتیتود.

irta732 (364 روز پیش)

سلام شک نکن در خرید لتیتود اما کم کار بشرط کارشناسی ببری شرکت نگین خودرو کارشناسی کنند مخصوصا کیلومتر کم نکرده باشند.حتی اونجا دقیق با دستگاه مشخص میکنه اگه جلوبندی و تعلیق مشکلی داشته باشه.هیچ ماشینی توی ایران با این آپشن و موتور و ایمنی که توی جاده داره به این قیمت گیرت نمیاد. زیاد طول نمی‌کشه اگه وضع واردات خودرو همینجوری بمونه لتیتود عطیقه بشه.هرکس سوار شده میدونه چه ماشین فوق‌العاده ای هست.

ramram2822 (362 روز پیش)

من لتیتود دارم،غیر از بازار دست دو واقعا از کره ای ها بشدت سرتره اصلا شک‌نکن

h83(420 روز پیش)

سلام. من چند ماهی میشه که یکی از کم کارکردترین و تمیزترین لتیتودهای مدل 2012 ایران رو گرفتم. میخوام تجربه رانندگیم رو باهاش براتون بگم. اول بگم که ماشین قبلیم مزاد 3 بوده و تویوتا کمری 2008 ، تویوتا آرین 2009 هم داشتم. موقع سوار شدن و نشستن داخل ماشین easy seat حس خوبی بهتون میده مخصوصاً برای کسایی که عادت دارن صندلی رو نزدیک فرمون نگه دارن. صندلی و چرم کیفیت خیلی خوبی داره (البته این ماشین 86 هزار تا کارکرده و خب هیچ پارگی ای نداره)، کاملاً دو طرفش جمع میکنه و شما رو در بر میگیره. عملکرد ماساژورش هم کاملاً راضی کنندست. تجهیزات دکوراتیو و داشبورد به دل میشینه، ترکیب رنگ قهوه ای و قطعات چوب کاری شده، حس خیلی خوبی میده. در کل حس لوکس بودن رو خیلی خوب منتقل میکنه و کیفیت پلاستیک به کار رفته داخل داشبورد قابل قبوله. به نظرم تنها چیزی که داخل کابین خیلی رو مخه، نداشتن جاعینکی هست (فکر کنم تو مدل های بدون سان روف داشته باشه) . دسته کنترل رادیو و تلفن به قدری کامله که تمام امکانات ماشین تو این بخش رو در اختیارتون میذاره. عملکرد سیستم تهویه مطبوع خیلی خوبه، امکان تعیین درجه تهویه سرنشیان عقب خیلی خیلی کاربردیه برای بچه ها، برای عطر افشانش با توجه به اینکه کپسول هاش موجود نیست، بهترین کار اینه که یه بوگیر خیلی خوب بخرید و ببرید و داخل کپسول هاش بذارید و لذتشو ببرید. آپشناشو بخوام کامل راجع بهش بگم ، سرتون درد میاد فقط انقدری بگم که به لحاظ آپشن این ماشین کاری باهاتون میکنه که به راحتی دیگه نمیتونید سوار ماشین دیگه ای بشید. اما رانندگی : اول بگم که اولش به لحاظ عملکرد فنی و شتاب یکم تو ذوقم خورد اما وقتی بردم نمایندگی به لحاظ نرم افزاری ارتقاء دادن و مشکلم برطرف شد. به طور کلی (احتمالاً به خاطر موضوع استهلاک) دنده یک این ماشین بسیار علاقه داره که زود سبک شه. اما اگه خیلی پرگاز برید کاملاً مطابق توقعتون دنده عوض میکنه. شتاب اولیه اش از آریون کمتره اما شتاب ثانویه ی خیلی خوبی داره.. (من صفر تا صد رو 9.2 گرفتم) تو حرکت کاملاً مسلط به جاده اید و هندلینگشم خوبه به لحاظ ورود صدا به کابین باید بگم که مثلاً به نسبت مزدا 3 ضعیف تره و صدا بیشتر داخل کابین میاد (مزدا 3 تو این مورد معرکه بود و به نظرم از تویوتا هم بهتر بود) اما در کل اذیت کننده نیست در مورد سیستم تعلیق و جذب سر و صدای خیابون، با وجودیکه تو مزایا سیستم تعلیق رو آورده اما توقع منو خیلی برآورده نکرد و به نظرم آریون یه سر و گردن به لحاظ نرمی بالاتره (البته فکر میکنم کمک های من مسئله داره و باید عوض بشه که اگر بعد از تعویض تفاوت محسوسی دیدم حتماً ثبت نظر میکنم) عملکرد ترمزهای ماشین بسیار راضی کنندست و با وجود موتور حجیم و قوی ، عملکرد خیلی خوبی داره در ارتباط با هزینه نگهداری و پیدا شدن قطعات ، باید بگم که هزینه نگهداری و قطعاتش خیلی نزدیکه آریونه اما خب چون روند بازار نیست، خیلی راحت پیدا نمیشن. مثلاً اگه شما یه روز تعطیل برید دم یه مکانیکی لنت عوض کنید، قطعاً نداره و باید از بازار تهیه بشه یا قطعات خاصش رو باید سفارش بذارید نمایندگی. اما فعلاً من رو اذیت نکرده در این مورد. با وجودیکه این ماشین بازار دست دوم خیلی خوبی نداره اما به نظرم ارزش خرید بالایی داره ، چون به نسبت مبلغی که پرداخت میکنید ماشین خیلی خوبی سوار میشید و اگر این سطح از امکانات و تجهیزات و موتور رو بخواید داشته باشید ، تو مدل های روند بازار باید بیش از 500 میلیون اختلاف پرداخت کنید که حداقل برای من توجیه پذیر نبود. نکته ی آخرم این که من این ماشین رو برای افرادی که سن 40 رو رد کردن ، دنبال یه ماشین با وقار با موتور قوی، لوکس و آپشن های متعدد و خاص میگردن، اما خیلی دنبال تو چشم بودن ماشین و دور دور و لایی کشی نیستن، پیشنهاد میکنم. ببخشید طولانی شد، امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم به کسایی که این ماشین توی گزینه های خریدشون هست. اگر کمکی تونستم بکنم تو این زمینه ، لایک کنید. ممنون

masoud (414 روز پیش)

با سلام خدمت دوست عزیز.خیلی ممنون بابت راهنماییتون و نظر جامعی که در مورد این ماشین گذاشتید.من کمری ۲۰۰۸ دارم و مدتیه که بفکر عوض کردن ماشینم افتادم.لتیتود توی گزینه هام هست.چند مورد ابهام دارم. در مورد شتاب.سیستم تعلیق و نرمی و بی سروصدا بودن میخوام بدونم راضی کننده هست؟تو ذوقم نزنه؟چون کمری که دارم واقعا نرم و بی صداست و شتابش هم وقتی پام رو روی گاز میزارم همیشه راضیم کرده.قاعدتا باید شتاب لتیتود بیشتر باشه از کمری ولی اینجور که گفتید یکم دو دل شدم.در مورد نرمی و بی صدا بودن هم بگید چقد با کمری تفاوت داره؟ من هدفم از تعویض ماشین یکی داشتن موتور ۶ سیلندره که بزرگتر و قویتر باشه.یکی اینکه مدل ماشین چندسال بیاد بالا.گزینه اولم آریون بود که پولم نمیرسه بهش.گزینه دومم لتیتود.اگه امکانش هست در مورد اون دو مسئله که گفتم بیشتر توضیح بدید(شتاب _نرمی و بی صدایی) خیلی ممنون .ببخشید که طولانی شد🌺

irta732 (410 روز پیش)

باسلام اتفاقا لتیتود اگه بخوای شتابش تست کنی دنده را از حالت اتوماتیک خارج ببر دستی بعد گاز بده اصلا نیازی به تعویض دنده سبک‌تر نداری چون خودش رد میکنه بعد میفهمی شتاب دنده دستی چقدره. فقط برای دنده سنگین کردن اهرم دنده بکش به عقب خیلی دقیق و بی‌صدا تعویض دنده میکنه.

h83 (397 روز پیش)

سلام. دوستان گفته بودم که احتمال داره ماشینم راجع به سیستم تعلیق مشکل داشته باشه، همینطور بود. توپی سر کمک رو تعویض کردم، به شدت تغییر کرد. الان سیستم تعلیقش کاملاً قابل قبول شده و من واقعاً نقصی تو این ماشین نمیبینم.

h83 (397 روز پیش)

در مورد نظر آقا مسعود باید بگم که با توجه به اینکه من خودم هم قبلاً کمری 2008 داشتم، باید بگم به لحاظ شتاب به طور کاملاً محسوسی تفاوت میکنه لتیتود و واقعاً کیف یک ماشین شش سیلندر رو خواهید برد. در مورد نرمی ماشین و ورود صدا به کابین، یکم سلیقه و میزان حساسیت هر شخص دخیل هست. به طور کلی من بعد از تعویض توپی کمک فنر که تو پست قبلی گفتم، کاملاً راضی هستم. اما با توجه به اینکه هزینه زیادی برای تغییر ماشین میخواید بپردازید من حاضرم که قراری بذاریم و داخل ماشین بشینید تا خودتون حس بگیرید.

ramram2822 (395 روز پیش)

چند خریدید؟الان چنده مشابه ماشین شما؟

h83 (365 روز پیش)

برای قیمت این نوع ماشین ها باید توجه داشت با توجه به تعداد کم، که مدل های خیلی تمیز و سالم رو کم برای فروش میذارن. چون کسی که یه مدل تمیز و سالم لتیتود سوار شه به همین راحتی نمیفروشه. اما اگر باشه الان بین 1 تا 1200 300 باید هزینه کرد. و اصلا به این فکر نکنید که قیمت پایین تر هم پیدا میشه چون واقعا تفاوت میکنه.

al2l2l(1274 روز پیش)

حدود ۲ سال که مدل ۲۰۱۲ این ماشین رو دارم... بدبختی اینه که حالا که دوست دارم ماشین جدید بگیرم هیچی جذبم نمیکنه ... چرا هرچی ماشین مدل بالاتر تو کره ای ها میبینم شتابش‌کمتره از این... امکاناتم یا همینه یا کمتر... ولی خوب از قیافه ماشینم خسته شدم... همه چیزش عالیه و هیچ ایراد خاصی نداره... فقط مشکلش اینه که تکراری‌میشه در‌نهایت هر ماشینی دیگه.... کسی میتونه پیشنهاد بده که اگر با قیمت دوبرابر لتیتیود بخوای ماشین بگیره چی میگیری که از این سرتر باشه و پشیمون نشه؟

sadra rahmannian (1260 روز پیش)

یا جنسیس بگیر یا سنتیننتال اما سنتیننتال خیلی گرونه. بی ام و 528i هم خیلی خوبه. یا تو شاسی بلند ها لکسوس NX250h و بی ام و X6.

Alireza68265859 (1231 روز پیش)

فولکس پاسات 2017 عالیه

علیرضاv (1187 روز پیش)

سلام من پیشنهاد میکنم رنو تالیسمان بگیرید خیلی ماشین خوبیه

Amirreza1362 (695 روز پیش)

بدون شک جنسیس

احسان محسنی (664 روز پیش)

به نظر من اگر اپشن خیلی برات مهم نیست ، برو اریون بگیر . وحشتناکه ، ماشین به پاش نمیرسه . خودم داشتم که دارم دارم میگم . گرنجور اصلاً نگیر ، چون اونم داشتم واقعاً تو شتاب توقع دیگه داشتم تا قبل از خرید ، ولی موقعی که خریدم ، خورد تو ذوقم . ES هم بد نیست ، هم موتورش خوبه هم اپشن داره . ولی حالا اگر میخوای کره ای بگیری ، جنسیس بد نیست ، شاید کیفیت ماشین خودت یا ماشینای ژاپنی یا المانی رو نداشته باشه ، ولی خب اونقدر هم بد نیست . یا کادنزا . المانی هم که دیگه گفتن نداره ، بستگی به علاقه ی خودت داره . ولی من پیشنهاد میکنم اگر اپشن نمیخوای اریون اگر میخوای es . ولی اینارو در نظر نگیری ، جنسیس هم خوبه . تالیسمان هم هست ، هم شتابش خوبه ، هم اپشناش ولی خب موتورش در حد اینا نیست ، همه چی شتاب نیست بالاخره یه جا قدرت زیاد میخوای ، که شاید اون قدرتی که لازم داری رو اریون داشته باشه ، جنسیس ، ماشین خودت ، کادنزا ، es و ولی تالیسمان با اینکه شتابش خوبه ولی قدرت اینارو نداره . بازم بستگی به عااقه ی خودت داره . البته همه این ماشینا ، شاید از دو برابر قیمت ماشینت کمتر باشه .

محمد هاشمی (645 روز پیش)

سلام اریون کادنزا جنسیس

ManiGR (615 روز پیش)

به نظر من رنو تالیسمان بگیر هم از همه‌ی این ها بهتر هست و قوی تر هست هم امکانات بیشتر هست

Mohammadgs460 (583 روز پیش)

خدایی gs460 ارباب این ماشین است اگر شتاب بخواهی و پول هزینه کنی.

Manira (572 روز پیش)

خدمت احساس محسنی باید بگم که شما میگی جنسیس یا ماشین های کره ای از لحاظ کیفیت ‌‌به فرانسه و ژاپن نمی‌رسه کاملاً در اشتباهی.قبول دارم آریون ماشین خوبیه اما آبشن نداره ولی جنسیس هم ماشین خیلی خوبیه و آبشن هم در حد بی ام و سری 7 و به نظرم از لحاظ کیفیت هم مثل هم هستن.اما هیچ وقت ماشین های فرانسوی از لحاظ کیفیت و قدرت موتور و زیبایی به پای ژاپن و کره نمی‌رسن کلا داخل ایران یدونه تلیسمان دارین که خوب می‌ره که یدونه جنسیس کارش رو تموم می‌کنه و حالا بماند که هیوندای سنتنیال رقیب نداره و چه ماشین های فرانسوی چه ژاپنی به پای سنتنیال نمی‌رسن .و الان شما اومدین لیتیود رو با جنسیس مقایسه میکنید؟این دوتا حتی از لحاظ قیمت هم تو یک رنج نیستن چه برسه به کیفیت.

محمد هاشمی (488 روز پیش)

گرنجور جنسیس کادنزا

Mh89 (452 روز پیش)

پاسات ۲۰۱۸ بگیر بی آزار امکانات دار ماساژور تهویه سه گانه دوربین ۳۶۰ اتو پارک و.......... به نظر من پاسات چون هم زیبا و هم با امکانات و شتاب بسیار حیرت انگیز

ManiGR(615 روز پیش)

سلام یک سوال سفران بهتره یا لتیتود سفران از نظر کیفیت بهتره ولی لتیتود از نظر امکانات و موتور بهتره

Moein2004 (590 روز پیش)

سلام لتیتود هم موتوری هم ظاهر داخلی

Mw004f(605 روز پیش)

اصلا تو این قیمت هیچ ماشینی به پای این نمیرسه

MEGAN(973 روز پیش)

سلام من هم لتیود داشتم. واقعا رقیب تا 700 میلون نداره. یعنی میتونم به جرعت بگم اپتیما جدید و ازرا حتی جدیداش رو هم میزاره جیبش. سرعت بخوای زورش کنی راحت باور کنید 300 تا رو پر میکنه. من تا 230 تا بیشتر جرعت نکردم ولی وقتی رو 230 تا بودم هنوز گازش رو نصف بود!!!! کیفیت ساخت فوق العاده اس. ولی یه مشکلی داره اونم دست دومشه. بزور فروختمش. الان رفتم یه مگان 2000 خریدم از اونم راضیم اونم بخواد کرولا و اتشغال های چینی رو راحت میزاره تو جیبش . خلاصه ماشین های رنو فوق العاده فراتر هستند

Amirreza1362 (695 روز پیش)

شما احتمالا لامبورگینی رو به اسم لتیتود بهتون دادن یا رولز رویسو به اسم مگان

احسان محسنی (664 روز پیش)

نه اینطور نیست . مگان ایشون ، سفارشی بوده و با همه مگان های دنیا فرق داره . موتورش هم ۲۰۰۰ نیست ، ۲۰۰۰۰ . ایشون توی هر قسمتی که نظر میدن میگن ، من این ماشین رو داشتم ، ولی فروختم مگان خریدم ، که از مگان تعرف کنه . من فکر میکنم ایشون خواستن ماشین چینی بخرن ، حالا گرون شده ، بعد میگن اشغاله . ( کسی نگفت ماشین چینی خیلی عالیه ولی مثل شما هم صحبت نمیکنن ) ماشاالله به این همه اعتماد به نفس . باشه ، شما همه ی ماشینای توربوی چین . ماکسیما ، اریون ، کمری ، جنسیس ، کادنزا ، سری ۷ ، s کلاس ، تالیسمان ، پژو ۲۰۰۸ و ....... همرو گرفتی . گفتم ، ماشین شما حجم موتورش بیست هزاره ، جای دوهزار .

Reza3007(669 روز پیش)

سلام من بعد از برسی کامل و اینکه خودم نمایشگاه داشتم یک دستگاه به قیمت مناسب تو نوروز ۱۴۰۰ خریدم. طاهر بیرونی جذابی نداره و رخ تعریفی نداره و اسمش قشنگ نیست. اما اپشن های خوب و استسنایی داره کیفیت در حد تویوتا شتاب اولیه معقول اما سرعت بالای بسیار خوبی داره از لحاظ ایمنی بسیار عالی تا حایی که باطری برده صندوق عقب و این جالب بود اپشن بسیار کاربردیش در کنار سقف پانارماش داشتن کولر دیجتال عقب هست که برا دو بچه من عالی هست. این خودرو ناشناخته هست بنظرم من بخرید و استفاده کنیداز خودروهای توربو ۲۰۰۰سی سی قوی تره ولی هزینه نگهداری نداره مکمل نمی خواد

Alierka(676 روز پیش)

دوستانی که این ماشین رو داشتن از لحاظ تأمین قطعات مشکلی نداره و اینکه زیادی گرون نیست وسایلش؟ اتاقش به صدا نمیوفته؟ چون ۲۰۱۲ رو هم الان بگیری تقریبا ۹ ساله داره کار میکنه واینکه تا ۸۰۰ میلیون از لیتود بهتر داریم؟

Show More