مشخصات فنی رنو لتیتود سال 2011 - 2013
سال
از ابتدای دهه 90 شمسی، ایرانیها میزبان یکی از بهترین و البته بیحاشیهترین سدانهای دنیا بودند. رنو لتتیود که در تیپ Privilege و در نسخههای نیمهفول و فول به بازار کشورمان آمد، برخلاف رقبای آسیاییاش، اهل اغراق و زیادهروی نیست. یک فرانسوی زیبا که به دلیل کیفیت بالای ساخت آن هنوز هم سواریاش بعد از گذشت سالها، عالی باقی مانده
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
تعلیق کارآمد
کیفیت ساخت بالا
نقاط ضعف
بازار دستدوم
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2011 تا 2013مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
6 سیلندرحجم موتور
3.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
237 اسببخارگشتاور
330 نیوتنمترشتاب
8.4 ثانیهسرعت
234 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
10.5 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (L70)طول
4897 میلیمترعرض
1832 میلیمترارتفاع
1483 میلیمترفاصله محوری
2762 میلیمتروزن
1615 کیلوگرمحجم باک
70 لیترچرخ جلو
225/50R17چرخ عقب
225/50R17سایر ویژگیها
رینگ 225/45R18 سفارشیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سفارشیسنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
سفارشیترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
بای زنونسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
10 اسپیکر 300 واتی با آمپلی فایر - سیستم پخش BOSEمانیتور
7 اینچی با کنترلر (سفارشی)نویگیشن
سفارشیهدآپ
دوربین عقب
سفارشیدوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD - MP3 - iPod - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومترایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
کارت هوشمندرفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات سهگانه - دریچه تهویه عقب - خوشبو کنندهکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری - ایزی سیت (عقب رفتن اتومات صندلی برای پیادهشدن)صندلی سرنشین جلو
8 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
رانندهروکش صندلی
چرم مشکی یا بژایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی - شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/4/18
واقعا ماشین خوبی هست من کاملا ازش راضیم
در حد جنسیس نیست ولی خیلی موتور قوی و پرشتابه داره . صدای موتورش که آدمو دیوونه میکنه عاشق صداشم. لتیتود میتونه با کادنزا و گرنجور رقابت کنه از لحاظ موتور از ازرا قوی تر هست ولی با کادنزا یکیه.
تنها بدی که داره بازار بدش خیلی بده باید تا دو ماه صبر کنید تا فروش بره. ولی برای کسایی که ماشین هاشونو هر چهار سال یک بار به بالا عوض می کنند پیشنهاد می کنم واقعا ارزش خرید رو داره مثل سفران
پاسخ
0
0
0
Mka66 1403/2/27
این پیامم خدمت به دوستانی هست که فکر خرید این ماشین رو در سر دارن یه روزی،اصلا به خریدش فکر هم نکنید،مگر اینکه تا آخر عمر مالکش باشین.این ماشین به طرز وحشتناکی بد بازاره.هر کس خرید باید تقسیم کنه بین بچه ها و نوه ها . ظاهر ماشین که اصلا نزدیک به هم رده های خودش نیست.(کادنزا-جنسیس-گرنجور-حتی اریون) امکانات از اریون بهتر،ولی نصف کره ای ها هم نیست.( طرف تا حالا از نزدیک ۶ سیلندر های کره ای رو ندیده میگه لتیتود اپشناش در حد بنزه😂.شتابم از گرنجور ۳ لیتری میخوره،چه برسه به جنسیس😂.طرف میگه این ماشین از سنتیال بهتره😂🤦🏻😂
پاسخ
1
0
0
Reza21 1403/3/27
در مورد بازار بدش موافقم البته نه به اون وحشتناکی که شما میگید. اما ارزش خرید بسیار بالایی داره. با قیمت خیلی کمتر از رقبا کیفیت خیلی خوبی داره. ماشین من 155 هزارتا کار کرده و فقط مصرفی ها تعوبض شده. ترمزش از کره ای ها خیلی بهتره. نرمی از کادنزا بهتره ولی در حد جنسیس نیست که خوب البته هزینه بالای جلوبندی و کمک های جنسیس رو هم باید در نظر بگیرید.در مجموع با وجود اینکه رقباش برتری هایی دارند ولی با در نظر گرفتن قیمت به نظر من ارزش خرید بالاتری از رقبا داره.
0
0
مهدی 1402/5/14
با سلام خدمت همه من حدودا يك ساله كه اين ماشين رو دارم قبلا فقط تويوتا داشتم و خيلي حس خوبي به ماشين هاي رنو نداشتم ولي اجبارا مجبور شدم اين ماشين و بخرم ولي امروز بعد از يك سال ميتونم توصيه كنم به اونهايي كه ميخوان با حداقل پول يه ماشين 6 سيلندر واقعي سانروف دارسقف پاناروماصندلي هاي جلو برقيماساژور رانندهصندلي چرميكروز و اسپيد ليميتر فابريكپرده هاي عقبكولر دوالسيستم صوتي حرفه ايسنسور نور و بارانسنسور عقب و جلوترمز دستي برقيصندلي ها چرمبدنه بسيار قوي ايربگ كامل خريد كنن همچين آپشن هايي رو هر ماشيني باشه موتور 3600 قيمتش بالاي 25 ميليارد ميشه الان يه تويوتا اوريون 2011 كه نصف بيشتر اين آپشن ها رو نداره بالاي 3 ميليارد قيمتشه اين ماشين مظلوم ترين ماشين در زمان خوئش بوده چون وقتي وارد ماركت شده كه حداقل 4 رقيب ديگه اومدن و اين ماشين نتونسته جاي خودشه پيدا كنه
پاسخ
0
1
3
Reza21 1401/5/11
این ماشین به نسبت قیمتش ماشین فوق العاده ای هست. سواری نرم، هندلینگ عالی، ترمزهای مطمئن، شتاب و قدرت خیلی خوب، سیستم صوتی عالی، و کیفیت بسیار بالا. ماشین من به جز مصرفی ها هیچ خرابی نداشته. شما در مرداد 1401 می تونید با قیمت حدود 1300 یک لتیتود 2012 تمیز و بدون رنگ بخرید در صورتی که برای یک کادنزا یا جنسیس یا آریون باید بین 1500 تا 1800 پول بدید. کیفیت کابین لتیتود از هر سه تای دیگه بهتره و کیفیت موتور و گیربکس از جنسیس و کادنزا بهتره. مدل های فول تو دوزی کرم دارند که بعد از 10 سال هر چقدر هم تمیز نگه داشته شده باشند باز هم کمی چرک هستند. مدل های با تودوزی مشکی موس و مانیتور بزرگ رو ندارند که خیلی مهم نیست چون موس عملا کارایی خاصی نداره، ولی بسیار جذاب تر هستند. کثیفی چرم صندلی ها مشخص نیست و حس لوکس تری دارند.
پاسخ
3
1
1
Reza21 1401/6/2
قطعات رو نگین خودرو تامین می کنه و مشکلی نیست. کمی گرون هست ولی کیفیت و دوام بالایی داره و به ندرت نیاز به قطعه پیدا می کنید. همه چیزش رو هم از ترکیه میشه آورد.
شما اگر سرو صدای کابین چند لتیتود و آریون کارکرده رو با هم مقایسه کنید متوجه کیفیت کابین بالاتر لتیتود میشید. البته در کیفیت خیلی خوب آریون بخصوص موتور و گیربکس هم شکی نیست.
0
1
Maziar92 1401/5/26
از آریون بهتر ؟؟؟
0
0
Saeed432 1401/5/26
قطعاتش پیدا میشه اصلا؟ باچه هزینه ای؟کدوم مرکز؟
هزینه تعمیرات ، میزان استهلاک چقدره؟
0
0
h83 1401/2/8
سلام. من یه تحلیل چند وقت پیش راجع به لتیتیود گذاشتم.
شنیدید که میگن در سفر باید شناخت ... ؟ راجع به ماشین هم صدق می کنه.
من شمع های ماشین رو تو کیلومتر 85000 تعویض کردم و بعد از تعویض توپی سر کمک که گفته بودم ایراد داشت، این آغاز یه ماجراجویی جدید بود با این ماشین.
شتاب اولیه و ثانویه ماشین بسیار بسیار عالی و دلچسب هست، بعد از تعویض شمع واقعاً تنه به تنه ی آریون میزنه تو راه رفتن و خیلی لذت بخشه
توی جاده واقعاً جذابه ، لذت سفر با یه سدان فول سایز قوی و نرم با هندلینگ بالا خیلی زیاده. کاملاً مسلط به جاده هستید و به هیچ وجه متوجه سرعت بالای حرکت نمیشید.
راجع به آپشن های این ماشین هم که قبلاً مبسوط گفته بودم.
در کل الان دیگه واقعاً دلیلی برای فروش ماشین و تعویض یا ارتقاء اون نمی بینم و همه جوره راضی کننده هست.
پاسخ
1
1
2
Latitude 1401/4/25
من خیلی این ماشینو دوست دارم؛ شما رسما داری رویای منو سوار میشی 🤣🤣
3
1