مشخصات فنی رنو لتیتود سال 2011 - 2013
سال
از ابتدای دهه 90 شمسی، ایرانیها میزبان یکی از بهترین و البته بیحاشیهترین سدانهای دنیا بودند. رنو لتتیود که در تیپ Privilege و در نسخههای نیمهفول و فول به بازار کشورمان آمد، برخلاف رقبای آسیاییاش، اهل اغراق و زیادهروی نیست. یک فرانسوی زیبا که به دلیل کیفیت بالای ساخت آن هنوز هم سواریاش بعد از گذشت سالها، عالی باقی مانده
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
تعلیق کارآمد
کیفیت ساخت بالا
نقاط ضعف
بازار دستدوم
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2011 تا 2013مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
6 سیلندرحجم موتور
3.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
237 اسببخارگشتاور
330 نیوتنمترشتاب
8.4 ثانیهسرعت
234 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
10.5 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (L70)طول
4897 میلیمترعرض
1832 میلیمترارتفاع
1483 میلیمترفاصله محوری
2762 میلیمتروزن
1615 کیلوگرمحجم باک
70 لیترچرخ جلو
225/50R17چرخ عقب
225/50R17سایر ویژگیها
رینگ 225/45R18 سفارشیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سفارشیسنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
سفارشیترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
بای زنونسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
10 اسپیکر 300 واتی با آمپلی فایر - سیستم پخش BOSEمانیتور
7 اینچی با کنترلر (سفارشی)نویگیشن
سفارشیهدآپ
دوربین عقب
سفارشیدوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD - MP3 - iPod - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومترایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
کارت هوشمندرفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات سهگانه - دریچه تهویه عقب - خوشبو کنندهکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری - ایزی سیت (عقب رفتن اتومات صندلی برای پیادهشدن)صندلی سرنشین جلو
8 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
رانندهروکش صندلی
چرم مشکی یا بژایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی - شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/8/19
ماشین خیلی عالیه هست سواری نرم موتور بی آزار بیصدا شتاب خوب هندلینگ خوب قطعات با کیفیت در کل راضیم ازش نسبت به قیمت ماشین خوبیه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/6/18
ماشین خیلی خوبیه نسبت به ماشینهای موجود تو بازار ایران ارزش خرید بالایی داره من یه ۲۰۱۲ خریدم فقط مصرفیهاشوتعویض کردم واقعا اذیتم نکرده و راضی بودم بابت فروشم اگه قیمت معقول بذارید فروش میره
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/4/18
واقعا ماشین خوبی هست من کاملا ازش راضیم
در حد جنسیس نیست ولی خیلی موتور قوی و پرشتابه داره . صدای موتورش که آدمو دیوونه میکنه عاشق صداشم. لتیتود میتونه با کادنزا و گرنجور رقابت کنه از لحاظ موتور از ازرا قوی تر هست ولی با کادنزا یکیه.
تنها بدی که داره بازار بدش خیلی بده باید تا دو ماه صبر کنید تا فروش بره. ولی برای کسایی که ماشین هاشونو هر چهار سال یک بار به بالا عوض می کنند پیشنهاد می کنم واقعا ارزش خرید رو داره مثل سفران
پاسخ
0
0
1
Mka66 1403/2/27
این پیامم خدمت به دوستانی هست که فکر خرید این ماشین رو در سر دارن یه روزی،اصلا به خریدش فکر هم نکنید،مگر اینکه تا آخر عمر مالکش باشین.این ماشین به طرز وحشتناکی بد بازاره.هر کس خرید باید تقسیم کنه بین بچه ها و نوه ها . ظاهر ماشین که اصلا نزدیک به هم رده های خودش نیست.(کادنزا-جنسیس-گرنجور-حتی اریون) امکانات از اریون بهتر،ولی نصف کره ای ها هم نیست.( طرف تا حالا از نزدیک ۶ سیلندر های کره ای رو ندیده میگه لتیتود اپشناش در حد بنزه😂.شتابم از گرنجور ۳ لیتری میخوره،چه برسه به جنسیس😂.طرف میگه این ماشین از سنتیال بهتره😂🤦🏻😂
پاسخ
1
1
0
Reza21 1403/3/27
در مورد بازار بدش موافقم البته نه به اون وحشتناکی که شما میگید. اما ارزش خرید بسیار بالایی داره. با قیمت خیلی کمتر از رقبا کیفیت خیلی خوبی داره. ماشین من 155 هزارتا کار کرده و فقط مصرفی ها تعوبض شده. ترمزش از کره ای ها خیلی بهتره. نرمی از کادنزا بهتره ولی در حد جنسیس نیست که خوب البته هزینه بالای جلوبندی و کمک های جنسیس رو هم باید در نظر بگیرید.در مجموع با وجود اینکه رقباش برتری هایی دارند ولی با در نظر گرفتن قیمت به نظر من ارزش خرید بالاتری از رقبا داره.
0
1
مهدی 1402/5/14
با سلام خدمت همه من حدودا يك ساله كه اين ماشين رو دارم قبلا فقط تويوتا داشتم و خيلي حس خوبي به ماشين هاي رنو نداشتم ولي اجبارا مجبور شدم اين ماشين و بخرم ولي امروز بعد از يك سال ميتونم توصيه كنم به اونهايي كه ميخوان با حداقل پول يه ماشين 6 سيلندر واقعي سانروف دارسقف پاناروماصندلي هاي جلو برقيماساژور رانندهصندلي چرميكروز و اسپيد ليميتر فابريكپرده هاي عقبكولر دوالسيستم صوتي حرفه ايسنسور نور و بارانسنسور عقب و جلوترمز دستي برقيصندلي ها چرمبدنه بسيار قوي ايربگ كامل خريد كنن همچين آپشن هايي رو هر ماشيني باشه موتور 3600 قيمتش بالاي 25 ميليارد ميشه الان يه تويوتا اوريون 2011 كه نصف بيشتر اين آپشن ها رو نداره بالاي 3 ميليارد قيمتشه اين ماشين مظلوم ترين ماشين در زمان خوئش بوده چون وقتي وارد ماركت شده كه حداقل 4 رقيب ديگه اومدن و اين ماشين نتونسته جاي خودشه پيدا كنه
پاسخ
1
1
3
SasharSh 1403/6/24
دوست عزیز همشون ترمز برقی ندارن و اینکه شما با سواری تویوتا یا هوندا فراموش میکنی که اا مگه ماشین هم خراب میشه (البته نو نسخه های سالمشون نه اونایی که باباشون در آمده )
0
0