• مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3
  • مشخصات فنی dx3

مشخصات فنی سوئیست DX 3 سال 1400 - 1400

6 دیدگاه
سال
قبل از آنکه به سراغ DX3 برویم، باید دو نکته را یادآوری کنیم. نکته اول: خودرویی که دیار خودرو در بازار کشورمان عرضه کرده، با اینکه نامش DX3 است اما در واقع سوئیست DX5 است ولی بنا به دلایل بازاریابی، اسمش را در کشورمان تغییر داده‌اند. بنابراین در اینجا، نامش را DX3 می‌نویسیم اما شما DX5 بخوانید! نکته دوم: خودرویی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی
موتور میتسوبیشی (4A91T)

نقاط ضعف

عرضه محدود
خدمات پس از فروش

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 8 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4A91T)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

154 اسب‌بخار

گشتاور

225 نیوتن‌متر

سرعت

false کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4406 میلی‌متر

عرض

1840 میلی‌متر

ارتفاع

1680 میلی‌متر

فاصله محوری

2615 میلی‌متر

وزن

1350 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

215/55R18

چرخ عقب

215/55R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

ریموت استارتر

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم مشکی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Sobhan1 1400/7/22
خدايي نگاه كن سوييسيت از ون سازي رسيد به اينجا ما از پرايد رسيديم به پرايد پيشرفته كه هنوز دنده ايه و صدا تراكتور ميده
پاسخ
0
0
9
ssfree 1400/6/21
از فردا و فیدیلیتی بهتر خواهد بود البته معلوم نیست
پاسخ
4
15
4
VahidReza 1400/8/15
گیربکس cvt درسته اقتصادیه ولی خیلی کند و تنبله و نوع سی وی تی هایی که چین میزاره رو ماشیناش خیلی خنگه
3
6
49s77s45 1400/8/1
دوست عزیز یک اشتباه دیگه که کیبورد شما زده اینکه گیربکس CVT بهترین گیربکس شهر و ترافیک هست و کمترین میزان سوخت را داره و گیربکس فیدلیتی دبل کلاچ از نوع خشک بد ترین و پر استهلاک ترین گیربکس برای شهر و ترافیک هست نمونه بارز آن چری تیگو ۷
2
15
VahidReza 1400/7/18
منظور از بهنام ، قطعات بود عذر میخوام این کیبورد ما خیلی اشتب میزنه 😅
0
3
VahidReza 1400/7/14
اصلا از فیدلیتی بهتر نیست گیربکس cvt واقعا گیربکس تنبلیه و مناسب شهر نیست که خوشبختانه تو فیدلیتی وجود نداره. اون به کنار بهنام و بازار و خدماتش رو چی میگید؟
6
3