• مشخصات فنی actyon
  • مشخصات فنی actyon
  • مشخصات فنی actyon

مشخصات فنی سانگ یانگ اکتیون سال 2010 - 2014

40 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
اکتیون محصول سال 2005 سانگ یانگ بود ولی نخستین‌بار در مدل 2011 به ایران رسید. طراحی عجیب و غریب اکتیون، آن هم در زمانی که باید با مدل‌های خوش‌چهره‌ای مثل ویتارا، اسپورتیج SL و توسان LM در ایران رقابت می‌کرد، چنان نکته منفی بزرگی برای آن بود که باعث شد ویژگی‌های شاخص این کره‌ای، به حاشیه کشیده شود؛ ویژگی‌های خوبی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
4/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
توانایی آفرود
فرمان بزرگ اما نرم
شاسی نردبانی جدا از بدنه
پیشرانه تحت لیسانس مرسدس

نقاط ضعف

واردات محدود
عدم تناسب در طراحی
بازار ضعیف‌تر از توسان و اسپورتیج

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2010 تا 2014

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل پارت تایم 3 حالته

گیربکس

6 دنده اتومات با حالت زمستانی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.3 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

150 اسب‌بخار

گشتاور

214 نیوتن‌متر

شتاب

12.2 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

11.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی‌ بلند جمع و جور

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (C150)

طول

4465 میلی‌متر

عرض

1890 میلی‌متر

ارتفاع

1765 میلی‌متر

فاصله محوری

2740 میلی‌متر

وزن

1936 کیلوگرم

حجم باک

75 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

دکمه تعویض دنده روی فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - DVD

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - کنترل رطوبت

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی - شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای سانگ یانگ اکتیون در بازار

سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) 2.4 لیتر اتوماتیک

سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) 2.4 لیتر اتوماتیک

مقایسه
میتسوبیشی ASX نامشخص

میتسوبیشی ASX نامشخص

مقایسه
تویوتا راوفور

تویوتا راوفور

مقایسه
دیدگاه کاربران
Kian12 1404/8/19
وقتی سوار ماشین نشدید الکی درباره ماشین نظر ندید من خودم این ماشین رو تقریبا ۱ سال دارم آفرودبسیار خوب شما یک ماشین اگر تونستید در رنج قیمتی ۱.۵ میلیارد تومانی که همچین آپشن هایی داره برای مثال
پاسخ
0
0
0
Kian12 1404/8/19
وقتی سوار ماشین نشدید الکی درباره ماشین نظر ندید من خودم این ماشین رو تقریبا ۱ سال دارم آفرودبسیار عالی قد بسیار بلند ،خوب شما یک ماشین اگر تونستید در رنج قیمتی ۱.۵ میلیارد تومانی که همچین آپشن هایی داره برای مثال صندلی های برقی گرم کن صندلی دنده دستی هم روی دنده دارد و هم روی فرمان قدرت موتوریش هم حرف نداره دو دیفرانسیل پارت تایم سه حالته حالت زمستانی هم دارد شما نباید به ظاهر ماشین دقت کنید
پاسخ
0
0
0
محمد7 1404/8/1
با اصالت کمک سبک و سنگین آفرودی شاسی مستقل و همه نوع امکانات ماشین لوکس رو داره طراحیش شاید با توجه به سالی که اومد یکم عجیب بود ولی با توجه به طراحی های خاصی که الان اومده دیگه عجیب نیست خیلی دنبال یکیش هستم چون دوست و آشنام داشته و همه جوره خوبه و راضی ان حس امنیت داری داخل این ماشین مخصوصا تو جاده و سرعت های بالای 140 تا کیفیت ساختش به قدری بالاست که امکان نداره حسش نکنید یک توصیه هم به دوستان دارم ، اول ببینید از ماشین چی میخاید بعد قضاوتش کنید لامبورگینی و لندکروز هر رو عالی هستند ولی کاربرد و توانایی هاشون کاملا با هم فرق داره ببینید از ماشین چه توقعی دارید بعد همه ماشینا رو باتوجه به کاربردشون نقد کنید ماشین شهری لازم دارید یا ماشین جاده ای یا ماشین آفرودی و .... پاینده باشید
پاسخ
0
0
1
BMWX6 1404/7/6
خریدن این ماشین کارکرده حتی خیلی بهتره از آت آشغالای ایران خودرو و سایپاست
پاسخ
0
0
1
Nadershah 1404/5/23
اخلاق ماایرانیهااینطوریه که هرچیزی که داریم بهترینه تودنیاواصلاعیب هاشونمی بینیم😂اونایی که دنادارندفقط تعریف میکنندواتاق حلبی شومخفی میکنن ازمااااینم همینطوره،پس اگرمیخوای بخریدبه سایتهای حرفه ایی خارجی سربزنید،تاپشیمان نشوید
پاسخ
0
1
2