مشخصات فنی سانگ یانگ کایرون سال 2010 - 2013
سال
اولین حضور سانگیانگ در ایران با موسو رقم خورد؛ خودرویی که به بنز چینی معروف شد. موج بعدی عرضه این برند از حدود سال 1390 آغاز شد. در سبد شرکت عرضهکننده این خودرو شاسیبلند چشمنوازی دیده میشد؛ خودرویی به اسم Kyron با تلفظ صحیح کایرون که به معنای فرمانروا و پادشاه است. نکته عجیب این خودرو، نمای جلویی آن بود.
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
دوام فنی
توانایی آفرود
شاسی نردبانی
پیشرانه و جعبهدنده مرسدس (تحت لیسانس)
جعبهدنده اقتصادی (تعویض در دورهای کمتر از 5000 حتی در تیپترونیک)
نقاط ضعف
عرضه بسیار محدود
بازار دستدوم
مصرف سوخت
کمبود امکانات رفاهی نسبت به رقبا
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2010 تا 2013مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل هوشمند فول تایمگیربکس
5 دنده اتومات با حالت زمستانی (W) و تابستانی (S)پیشرانه
6 سیلندرحجم موتور
3.2 لیترعملکرد فنی
قدرت
220 اسببخارگشتاور
312 نیوتنمترشتاب
10.9 ثانیهسرعت
215 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
12.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفتطول
4660 میلیمترعرض
1880 میلیمترارتفاع
1750 میلیمترفاصله محوری
2740 میلیمتروزن
1940 کیلوگرمحجم باک
95 لیترچرخ جلو
255/65R18چرخ عقب
255/65R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
ترمز پارک پاییسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر و 2 آمپلیفایر - هندزفریمانیتور
سفارشینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات - کنترل رطوبتکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - مموریصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشوگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مشکی یا قهوهای یا کرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ راننده - مموری آینه درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
parvizarjmand2 1402/10/9
بدترین ماشین اینی هست که من داشتم سر بالایی خیلی ضیعفه من خودم قبل از این پراید شاسی بلند داشتم خیلی از این بهتر بود بعدش مصرف سوختش خیلی بالاست قیافه اش زشته میخوام بفروشم ماشین چینی بگیرم دارم پولامو جم میکنم خدا بخواد تیگو هشت بخرم 🤔
پاسخ
0
2
0
امیر 1402/9/10
سلام ،من اسفند 1390 یک کایرون صفر از رامک خودرو تحویل گرفتم و تا الان زیر پامه واقعا ماشین خوبیه هم شتاب و گشتاور عالی داره هم سواری نرم و راحت و هم کم استهلاک توانایی و قابلیت واقعی و اصلی ماشین رو زمانیکه آفرود بروید متوجه میشوید جاهایی رو که بقیه هم رده های کره ای و ژاپنیش کم میارن و به زحمت می افتند براحتی میره و سربلندتون میکنه و بقیه رو وادار میکنه به قابلیت و کیفیت و تواناییش احترام بگذارند،اصلا دلم نمیاد بفروشمش توصیه من بعنوان کسی که 12 سال این ماشین رو داره اینه که پولتون را با خرید ماشین چینی یا ماشین های که توربو دارند هدر ندهید دلیش هم همه میدونید ماشین های چینی که حداقل چند سال دیگر باید منتظر باشیم تا به پختگی و کیفیت مطلوب برسند ،که در حال حاضر بسیار بی کیفیت هستند،ماشین های توربو هم که چه آلمانی باشه چه چینی و... با بنزین بی کیفیت کشور ما اصلا کارایی ندارند و اگر بخواهید از رانندگی لذت ببرید و توان موتور رو استفاده کنید باید هر روز بابت تعمیر موتور و توربو شارژ توی تعمیرگاه باشید همانطور که الان میتوانید ببینید اینهایی که ماشین چینی توربو خریدند چه مشکلاتی دارند ،اکتان هم که نهایتا چند پوینت عدد اکتان رو بالا میاره تازه اگر اکتان اورژینال لیکومولی یا ادینول که 600 هزارتومان است توی باک بریزید.
پاسخ
0
0
1
1402/8/27
سلام بنده یک ساله کایرون گرفتم 250هزار کارکر داشت ومن 37هزارکیلومتر رانده ام واقعا محکم وبادوام هست وتا حالا هیچ هزینه ای بجز موارد مصرفی نداشته
پاسخ
0
0
0
dehnavi 1402/8/21
سلام من چهار سال این ماشین رو دارم و اصلا دلم نمی یاد بفروشمش هم ترم و هم شتاب عالی و کیفیت قطعات عالی من کلا شاسی سوار بودم و هستم از جیپ تا پاترول و رونیز سرنزا سانتافه موهای و مخمر و بهمنی لون چیزی که تو این ماشین استثنا بوده برای من اینه که حس رانندگی با این ماشین حس امنیت و انگار این خودرو جزئی از بدن شما تو تمام پیچ ها همرا شما و تحت کنترل هست و اصلا احساس خطر نمیکنی واقعا طراح این خودرو کارش درست بوده فقط قیافه نداره که برام مهم نیست
پاسخ
0
0
0
006amini 1401/5/22
من تازه کایرون گرفتم با ۸۰ تا کارگرد واقعی ماشین بسیار عالی هس
پاسخ
0
0
0