• مشخصات فنی newkorandopremiumplus
  • مشخصات فنی newkorandopremiumplus
  • مشخصات فنی newkorandopremiumplus

مشخصات فنی سانگ یانگ کوراندو 2.0 لیتر پرمیوم پلاس سال 2018 - 2018

54 دیدگاه
سال
سانگ‌یانگ سال‌هاست که از طریق رامک‌خودرو در بازار ایران حضور دارد، اما کمتر کسی به این نکته توجه می‌کند که کوراندو این شرکت، رقیب مستقیمی برای هیوندای توسان و کیا اسپورتیج است. نسل سوم کوراندو از مدل 2015 به ایران رسید. سپس فیس‌لیفت آن در مدل 2017 به کشورمان آمد که تغییراتی در چراغ‌های جلو، مه‌شکن،ها، سپر و همچنین جلوپنجره
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

ایمنی
فضای کابین
امکاناتی بیشتر از نیوکوراندو 2015

نقاط ضعف

واردات محدود

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی

گیربکس

6 دنده اتومات با حالت زمستانی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

150 اسب‌بخار

گشتاور

197 نیوتن‌متر

شتاب

10 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم (C200) - فیس لیفت

طول

4410 میلی‌متر

عرض

1830 میلی‌متر

ارتفاع

1710 میلی‌متر

فاصله محوری

2650 میلی‌متر

وزن

1680 کیلوگرم

حجم باک

57 لیتر

چرخ جلو

225/55R18

چرخ عقب

225/55R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

قفل برقی فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر با آمپلی‌فایر - دی‌وی‌دی پلیر (سفارشی) - هندزفری

مانیتور

سفارشی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - CD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر صفحه کیلومتر - صفحه کیلومتر جدید

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

8

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب - کنترل رطوبت

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

راننده

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب - توری و کاور صندوق

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Sggg 1402/12/10
آیا این خودرو کروزکنترل تطبیقی دارد یا خیر؟
پاسخ
0
0
1
علی عبدالهی 1402/8/24
نرمترین دو دف بازار ایران،
پاسخ
0
0
0
G 1402/8/15
من چهار سال داشتم بصورت خلاصه نکات مثبت: موتور تنفس طبیعی، عدم نفوذ صدای موتور در کابین حتی در دورموتور بالا، دو دفرانسیل بودن تمام وقت، سواری تقریبا نرم نسبت به رقبا، هندلینگ مناسب با توجه به AWD بودن دائم، گیربکس آیسن اتوماتیک ۶ دنده. معایب: کولر ضعیف در ترافیک و سرعت های کم، حس خالی شدن ترمز در زمان قطع و وصل AC کولر، عدم خاموش کردن سیستم AWD که دائم بودن که علیرغم هندلینگ خوب باعث استهلاک زیاد در شهر شده و خرابی کوپلینگ را باعث می گردد که هزینه زیادی هم دارد و باعث تقه های شدید در شروع حرکت خواهد شد، شتاب افتضاح با توجه به وزن بالا که باعث نرمی و تعادل خوب ماشین شده لیکن شتاب اولیه و ثانویه را پایین آورده است، نداشتن برخی امکانات مثل فرمان برقی، سقف پاناروما، کولر دوال یا دریچه کولر برای سرنشین عقب به نسبت رقبا، ترمز گیری معمولی، بازار دست دوم ضعیف. امیدوارم توضیحاتم کامل باشد
پاسخ
1
2
0
یونس 1403/4/12
چند تا نکته اینکه این ماشین ترمز و کولرش نیاز به یه چک آپ داره و مال من هیچکدام از این مسائل را نداره و اینکه سیستم awdربطی به چهار چرخ دائم نداره بلکه در زمانی که لازم باشه برای سیستمهای espو aprکه سیستم ضد واژگونی و خیلی کاربردی هست وارد عمل میشه در مورد کوپلینگ هم نیاز به سرویس ۵۰هزار کیلومتر یکبار داره!!که من با ۱۹۰هزار کار تا حالا موردی نداشته تقه گیربکس هم در دو به یک به علت تعویض باطری هست که باید ببری و اینشیا لیز کنید و در مورد مدل ۲۰۱۵ رد پک و ۱۷ و ۱۸ کلا فرمان برقی هست!!شتابشم شما با بقیه خودرو های هم سطح مقایسه کنید خوبه ولی خودرو درگ زدن نیست!!فقط کولر با تنظیم در حالت ایران ترموستات واقعا یخ میکنه!!
0
0
eskandre 1400/7/7
بنده حدود 5ساله که سانگ یانگ نیو کوراندو دارم خدایی هنوز هیچ عیب ونقصی ندیدم ماشینهای چینی همه تک دیفرانسیل هستند تو سربالایی وتوی کوهستان به گردپاش نمی‌رسند فقط سرویسهاشو به موقع انجام بدین هیچ اشکالی پیدا نمیکنه بازار ضعیف دسته دوم هم بخاطر اینکه تعدادش محدوده واینکه تو تحریم کره جنوبی هستیم قطعاتش دیرتر گیرت میاد. رقیب اصلی توسان سانتافه واسپورتیج هستش سابقه سانگ یانگ از هیوندا وکیاموتور بیشتره
پاسخ
1
1
8
Ezdar 1401/7/16
دیگه در طول 5 سال ، بیکیفیت ترین خودرو چینی هم کاری به کسی نداره
1
1
Mead 1400/3/30
جناب ezdarشما کلا با سانگ یانگ مشکل دارین. فکر میکنم شما توی یه کشور دیگه ای زندگی میکنید نه بابا ما هممون توی ایران هستیم فعلا که همش خدارو شکر تحریم هستیم و هیچ قطعه ای هم وارد نمیشه پس همه مشکل دارن چه تویوتا چه رنو چه هیوندا ... و این که من خودم کوراندو ۲۰۱۸دارم و خیلی خیلی سر تره هست از توسان سانتافه و اسپورتیچ چه از نظر شتاب گیری در سربالایی هاا و چه از نظر متریال داخل ماشین..
پاسخ
3
3
32
یونس 1403/4/12
اقای ezderیقین دارم شما این خودرو را سوار نشدید که میگید در سرعتهای بالا ثبات نداره 😂😂بنده هم سانتافه ۲۰۱۵ داشتم هم راو ۴ مدل ۲۰۱۳ هم همین الان نیسان ایکس تریل ۲۰۱۷ خداوکیلی این ماشین با این قیمت و این کیفیت منجمله زیر بندی و جلو بندی قابل قیاس نیست
0
0
Ezdar 1401/7/16
لطفا پاسخ های تخصصی بدهید تا خریدار احتمالی این خودرو بتواند تصمیم بگیرند. در جواب خیلی ها که صحبت از آفرود می کنند لطفا بفرمایید چند بار این نیوکوراندو را آفرود بردید و اگر بردید خواهشا توضیح تخصصی دهید. در جواب برخی از دوستان که تعداد زیادی از خودرو ها را لیست میکنند که داشتند و سوار شدند و این نیو کوراندو از همه بهتر است لطفا بفرمایید از چه خودروی هم رده خودش بهتر است و چرا؟ در جواب دوستی که میفرماید ezdar کوراندو نداشته و نظر می دهد ، شما فرض کن نداشتم و می خواهم بخرم لطفا با دلیل و منطق درست نظر بفرما تا راهنمایی شوم و خرید موفقی داشته باشم. به نظر من نیو کوراندو چند مشکل دارد: 1- حتی دستی کردن گیربکس هم تلاش نکرده مثل ساده ترین خودرو ها عمل کنه و کار را خیلی سخت و پیچیده کرده 2- شتاب اولیه خودرو بسیار کم و ثبات ماشین در سرعت بالا کم می باشد 3- کیفیت در حد یک کره ای معمولی 4- قیافه کاملا سلیقه ای است و به نظر من حرفی برای گفتن نداره
1
1
8AaaA 1400/4/7
اسپورتیج موتورش بازدهی بیشتر و بهتری داره نسبت به این،ولی کیفیت اینو نداره،قیمتشم خیلی بالاتره
0
5