سانگ‌یانگ سال‌هاست که از طریق رامک‌خودرو در بازار ایران حضور دارد، اما کمتر کسی به این نکته توجه می‌کند که کوراندو این شرکت، رقیب مستقیمی برای هیوندای توسان و کیا اسپورتیج است. نسل سوم کوراندو از مدل 2015 به ایران رسید. سپس فیس‌لیفت آن در مدل 2017 به کشورمان آمد که تغییراتی در چراغ‌های جلو، مه‌شکن،ها، سپر و همچنین جلوپنجره و طراحی فرمانش داشت. نیو کوراندو 2017 فقط در تیپ «پرمیوم پلاس» عرضه می‌شد و نسبت به تیپ «پرمیوم» 2015 به آپشن‌های جدیدتری مجهز بود مانند: دی‌لایت، کروز کنترل هوشمند، گرمکن فرمان، گرمکن صندلی‌های عقب، تهویه صندلی راننده و صفحه کیلومتر سوپرویژن.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • ایمنی
    • فضای کابین
    • امکاناتی بیشتر از نیوکوراندو 2015
  • نقاط ضعف
    • واردات محدود
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2018
مشخصات فنی
  • محور محرک دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی
  • گیربکس 6 دنده اتومات با حالت زمستانی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 150 اسب‌بخار
  • گشتاور 197 نیوتن‌متر
  • شتاب 10 ثانیه
  • سرعت 180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.5 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم (C200) - فیس لیفت
  • طول 4410 میلی‌متر
  • عرض 1830 میلی‌متر
  • ارتفاع 1710 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2650 میلی‌متر
  • وزن 1680 کیلوگرم
  • حجم باک 57 لیتر
  • چرخ جلو 225/55R18
  • چرخ عقب 225/55R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
45 دیدگاه

eskandre(64 روز پیش)

بنده حدود 5ساله که سانگ یانگ نیو کوراندو دارم خدایی هنوز هیچ عیب ونقصی ندیدم ماشینهای چینی همه تک دیفرانسیل هستند تو سربالایی وتوی کوهستان به گردپاش نمی‌رسند فقط سرویسهاشو به موقع انجام بدین هیچ اشکالی پیدا نمیکنه بازار ضعیف دسته دوم هم بخاطر اینکه تعدادش محدوده واینکه تو تحریم کره جنوبی هستیم قطعاتش دیرتر گیرت میاد. رقیب اصلی توسان سانتافه واسپورتیج هستش سابقه سانگ یانگ از هیوندا وکیاموتور بیشتره

ArMiii(190 روز پیش)

یه مورد درخصوص گیربکس نیو کوراندو پریمیوم پلاس برای من پیش اومده ، رو تعویض دنده ۴ به ۳ رو سرعت ۴۷ کیلومتر تقه میزنه . دوستان شما هم حس کردید؟ رو سرعت پائین دو به سه هم گاهی اوقات تقه را داره ، البته بعضی مواقع

Offroad1 (187 روز پیش)

اجازه دهید حتما موتور بصورت کامل گرم شود. تمامی خطوط در نمایشگر دمای رادیاتور خودرو پر شده باشد. هر پنج خط . تا قبل از گرم شدن کامل، سرعت زیر 40 کیلومتر باشد.

8AaaA (177 روز پیش)

من داشتم ۲۰۱۶،،، هیچ مشکلی توی گیربکسش نبود فقط زیاد هماهنگ نیست با موتور مخصوصا تو سربالاییا،،،خیلیا گیربکس هیوندای yf روش میندازن

ArMiii (152 روز پیش)

ممنون ، مشکل با تعویض روغن گیربکس حل شد🌺🌺

مهندس محمدرضا شفایی (120 روز پیش)

سلام . درخصوص کوراندو باید بگم منم اولش کمی گارد داشتم نسبت به این ماشین ولی باورتون نمیشه چجوری رو کم میکنه و پوزه ی منتقدان لحظه اولی را تا دم خاک میرسونه بابا اصلا بهش نمیخوره که بخواد خط ونشون تیره بکشه واسه بقیه ی ماشینها البته یک سبقه ی خوب از کوراندو در اولین نسلش در ایران داریم ماشینه موتور گیرباکس عالی داشت اونروزها میگفتن برای خاک پاشی روی مورانو اومده لیکن باتوجه به تشابه نسبی با چیپ بازهم از پس رقابت ناسالم بر نیمد و مشتری اول و آخرش خوده صاحبش بود اما در دومرحله تغییر چهره میبینیم که با اقبال و استقبال مواجه شده که برای خود من بسیار جذابه خودم تستش کردم نمیگم پرادو هستش دقت کنید اما در حد و اندازه های مقیاسی واضح خوب عمل میکنه ضریب تعویض دنده ها نکته مهم فرمان هست که در تمام لحظات گوش بفرمان هستش سیستم تعلیق قابل قبول و ترمز نزدیک به خیلی مطمئن آپشن های داخلی در مدل ۲۰۱۸خوب و منطقیست و البته باندازه سواری در روی جاده را باسرعت ۳۰ کیلومتر شروع کردم و نهایتا با ۱۶۰تموم کردم نکته ی آزار دهنده ورود صدا هستش که عدم عایقکاری خوب را نمایان میکنه ولی خداییش موردی نبود که بخوام الان بدشو بگم میدونم کلی بدو بیراه میگید ولی در ۹۵درصد از مقایسه بهتر از ویتارا و اسپورتیج عمل کرد وتنها تفاوتش با ویتارا در ماندگاری کیفیت هستش که با مدیریت راننده و صاحب ماشین بعیده موردی پیدا کنه ودر انتها بنظرم برای این شرایط مورد مناسبی هستش بازدهی خوبی داره.

Mead(166 روز پیش)

جناب ezdarشما کلا با سانگ یانگ مشکل دارین. فکر میکنم شما توی یه کشور دیگه ای زندگی میکنید نه بابا ما هممون توی ایران هستیم فعلا که همش خدارو شکر تحریم هستیم و هیچ قطعه ای هم وارد نمیشه پس همه مشکل دارن چه تویوتا چه رنو چه هیوندا ... و این که من خودم کوراندو ۲۰۱۸دارم و خیلی خیلی سر تره هست از توسان سانتافه و اسپورتیچ چه از نظر شتاب گیری در سربالایی هاا و چه از نظر متریال داخل ماشین..

8AaaA (157 روز پیش)

اسپورتیج موتورش بازدهی بیشتر و بهتری داره نسبت به این،ولی کیفیت اینو نداره،قیمتشم خیلی بالاتره

hiatous(263 روز پیش)

خودرو فوق العاده دوست داشتنی و ارزنده که یک سر و گردن از سایر رقبا مثل میتسوبیشی هر دو مدل ، توسان ، اسپرتیج و سانتافه بالاتره. فقط کافیه تو سایت های اروپایی سرچ کنید. این ماشین حرفای زیادی برای گفتن داره. عالیه عالی

Ezdar (198 روز پیش)

لا اقل جهت تعریف از خودرویی که دارید و همش نگران قطعات و خدمات پس از فروشش هستید، اینجور مقایسه های بی اساس نکنید. چطور برند ژاپنی را با این خودرو مقایسه میکنید با چه اطلاعاتی؟ یا اسپورتیج موتور ۲۴۰۰ با تنفس طبیعی را با این دوهزار سنگین وزن؟ و الباقی .... جالب اینجاست که چند نفر از همین صاحبان این خودرو ، لایک هم میکنند. با این اطلاعات، نه بازار خرید و فروش خودرو شما زیاد میشه، نه طرفداران این ماشین تنبل و کم قدرت. کافیه جدول مقایسه خودروهایی که نام بردید را با این خودرو در همین سایت وزین باما ببینید قضاوت با اهل فن و خوانندگان فهیم باما

hiatous (194 روز پیش)

نیازی به جدول مقایسه ای نیست . هوطن گرامی EZDAR من تمام خودرو هایی که نوشته ام را داشته ام. کوراندو را شاسی بلند سواران و خصوصا کوراندو سواران میشناسن. میتسوبیشی و نیسان ایکس تریل هم ممکنه بازار خودرویی ضعیف تری نسبت به خودروهای چینی مد نظر شما یا حتی توسان و اسپورتیج و سانتافه داشته باشند. دیدم در سایر صفحات علیه کوراندو و سانگ یانگ صحبت کرده اید. دلیل این کار را متوجه نمیشوم!! سانگ یانگ از نظر کیفیت تویوتا کره جنوبی است. 50 سال شاسی بلند تولید کرده

Nick (190 روز پیش)

hiatous عزیز بنده دقیقا با جناب Ezdgar موافقم...من خودم در حال حاضر تلیسمان دارم و ماشین اروپایی رو تست کردم،قبلا هم خودرو مزدا داشتم و سوار کره ای ها هم شدم برای تست کردن خرید و همینطور سوار اوتلندر و توسان و اسپورتیج توی تست قبل خرید. خب حالا میخوام توضیح بدم درباره کیفیت متریال لوازم خودرو: مزدا 3 مدل 96 مونتاژ!! رو که با 48 هزار تا کارکرد فروختم انگار روز اوله ماشینه و از کارخونه دراومده با اینکه بعضی دوستان کم لطفی میکنن میگن مونتاژ کیفیت نداره!ولی توسان 50 هزار و خورده ای کارکرده با کمال تعجب رنگ ادوات داخلیش رفته بود تا حدودی مثل روکش فرمان یا روکش صندلی درحالی که صاحب قبلی خودرو بچه کوچیک نداشته،پس بهانه ای هم نیست! آزارا رو تست کردم سواری نرم و خوبی داشت و مشکل کیفیت متریال رو با کارکرد 50 هزار تا کارکرد نداشت...اما واقعا برخلاف تعریفی که ازش میشه ماشین شتاب جالبی نداره و با تلیسمانم چندتا شونو تا الان توی درگ بردم به راحتی،حریف تلیسمانم فقط پاسات و بی ام و 320 و 328 هستن توی رنج قیمتی تقریبا مشابه که االبته بی ام و نیاز به تعریف نداره. سواری اسورتیج و توسان واقعا خشک و تعیلق ناکارآمده،شتابشونم نگم براتون که چقدر ضعیفه! حالا دیگه وقتی اسپورتیج و توسان اینن دیگه نیو کوراندو اینا بماند!!! اوتلندر سوار شدم و واقعا سواری نرم و خوبی میده با اون بدنه بزرگ و حجیمش,امکانات رفاهی خوبی داره و سواریشم خیلی خوبه...فضای سرنشیناشم عالیه و تنها مشکلشون قطعات کم و بازار فروششونه...به لطف دلال های کره ای عزیز. ایکس تریل سوار نشدم نمیتونم نظری بدم...بخش بد خودرو های کره ای قیمتای بالاشون هست،متوجه فاز اونایی که میرن با پول بی ام و 320 نو یا یه 328 کم کارکرد آزارا میخرن رو نمیشم!سواری نرم بی ام و دیفرانسیل عقب و کیفیت عالیشو و شتابشو و کلاس بالای ماشینو نمیتونید با یه کره ای حتی مقایسه کنید...قصد خودم خرید یه 328 هستش تو گام بعدی. اما خودرو اروپایی،تلیسمان؛یکم تی تیش مامانی هستن و باید با موتورشون بدونید چطور کار کنید،که اینم از نظرم مشکل نیست نحوه برخورده اسمش و حتما باید از اکتان برای هر باک بنزین استفاده بشه؛توربو ها یکم ناز دارن ولی کلی بهتون حال میدن. سواری تلیسمان با نصب کمک فنر برقی عقب خیلی هم راضی کننده میشه. درمورد امکانات هم که نگم براتون عالیه در یک کلام در حد بیشتر از کره ای ها. متریال با کیفیت تر از کره ای ها و کمی ضعیف تر از ژاپنی ها و همینطور آلمانی ها مشخصا. هندلینگ کافی و لذت بخش و شتاب عالی،جادار و اسپرت و جذاب و البته با قیمتی بسیار کمتر از آزارا...تو رنج خودش عالیه. پس کوراندو بخریم چون بهتر از اولندر هستش با تشکر.

hiatous (186 روز پیش)

جناب Nick خودتان یکبار متنی که نگارش کردیه اید بخوانید لطفا .!!!

عرفان حسینی(479 روز پیش)

ببخشید آیا دوربین عقب دارد

no one (460 روز پیش)

داری 800 میلیون پول ماشین میدی الان برات 50 تومن دوربین عقب مهمه که هر بقالی بری واست نصب میکنه ؟

8AaaA (190 روز پیش)

یسری از نمونه هاش دارن اما اگه مانیتور روش نصب شه داشبوردش خیلی بدشکل میشه

Offroad1 (187 روز پیش)

باسلام. مقایسه ای که Nick انجام داده اند حداقل برای من قابل درک و ملموس نیست. این خودرو بر مبنای نیازهای یک خوردوری SUV واقعی باقابلیت آفرود و نیازهای استفاده شهری ساخته شده است. توان آفرودی این خودرو با هیچ کدام از SUV های هم رده موجود در بازار (ایران) قابل مقایسه نیست. مقایسه آن با تالیسمان و خودروهای مشابه نشان از عدم شناخت و آگاهی کلاس خوردرویی دارد. کسانی که سوار کوراندو شده اند این موارد را قطعا متوجه هستند. تعلیق نرم، هماهنگی خروجی و گشتاور موتور با گیربکس در کنار مصرف سوخت مناسب این خودرو را در این کلاس و در ایران بی رغیب ساخته. سوار شوید امتحان کنید بعد نظر بدهید . یا در اینترنت در خصوص کرواندو و رکستون سرچ کنید. موفق باشید.

Par76(372 روز پیش)

مانیتور و دوربین عقب نداره؟؟؟؟

مرتضی هستم! (368 روز پیش)

میتونید نصب کنید اما یکسری از مشتریان بدون مولتی مدیا از رامک تحویل گرفتن

no one(669 روز پیش)

دوستانی که دارن میخوام تیولی یا کوراندو بخرم قطعات پیدا میشه ؟ پشتیبانی رامک خودرو چطوره ؟ ممنون توضیح بدین

۰۹۳۰۷۱۰۲۱۲۲ (549 روز پیش)

سلام کوراندو خیلی ماشین خوبیه.ولی تیوولی قطعاتش بهتر پیدا میشه مخصوصا اگه شهرستان هستی.

atena(688 روز پیش)

عالیه من بسیار راضی هستم

atena(691 روز پیش)

من ۲۰۱۷ توسان داشتم ولی کوراندو ۲۰۱۸ بسیار بسیار عالیه

Mahdi Mir(785 روز پیش)

سلام این ماشین سانروف داره؟ ممنونم

G (752 روز پیش)

بله سانروف بزرگی هم داره

Show More