مشخصات فنی سانگ یانگ کوراندو 2.0 لیتر پرمیوم پلاس سال 2018 - 2018
سال
سانگیانگ سالهاست که از طریق رامکخودرو در بازار ایران حضور دارد، اما کمتر کسی به این نکته توجه میکند که کوراندو این شرکت، رقیب مستقیمی برای هیوندای توسان و کیا اسپورتیج است. نسل سوم کوراندو از مدل 2015 به ایران رسید. سپس فیسلیفت آن در مدل 2017 به کشورمان آمد که تغییراتی در چراغهای جلو، مهشکن،ها، سپر و همچنین جلوپنجره
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
ایمنی
فضای کابین
امکاناتی بیشتر از نیوکوراندو 2015
نقاط ضعف
واردات محدود
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2018مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکیگیربکس
6 دنده اتومات با حالت زمستانیپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
150 اسببخارگشتاور
197 نیوتنمترشتاب
10 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.5 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم (C200) - فیس لیفتطول
4410 میلیمترعرض
1830 میلیمترارتفاع
1710 میلیمترفاصله محوری
2650 میلیمتروزن
1680 کیلوگرمحجم باک
57 لیترچرخ جلو
225/55R18چرخ عقب
225/55R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
قفل برقی فرمانمالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر با آمپلیفایر - دیویدی پلیر (سفارشی) - هندزفریمانیتور
سفارشینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
سفارشیدوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - CD - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر صفحه کیلومتر - صفحه کیلومتر جدیدایمنی کابین
مجموع ایربگها
8ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات - دریچه تهویه عقب - کنترل رطوبتکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلو - عقبسردکن صندلی
رانندهماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم چوب - توری و کاور صندوقآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتیترپ راننده درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Sggg 1402/12/10
آیا این خودرو کروزکنترل تطبیقی دارد یا خیر؟
پاسخ
0
0
1
علی عبدالهی 1402/8/24
نرمترین دو دف بازار ایران،
پاسخ
0
0
0
G 1402/8/15
من چهار سال داشتم بصورت خلاصه نکات مثبت: موتور تنفس طبیعی، عدم نفوذ صدای موتور در کابین حتی در دورموتور بالا، دو دفرانسیل بودن تمام وقت، سواری تقریبا نرم نسبت به رقبا، هندلینگ مناسب با توجه به AWD بودن دائم، گیربکس آیسن اتوماتیک ۶ دنده. معایب: کولر ضعیف در ترافیک و سرعت های کم، حس خالی شدن ترمز در زمان قطع و وصل AC کولر، عدم خاموش کردن سیستم AWD که دائم بودن که علیرغم هندلینگ خوب باعث استهلاک زیاد در شهر شده و خرابی کوپلینگ را باعث می گردد که هزینه زیادی هم دارد و باعث تقه های شدید در شروع حرکت خواهد شد، شتاب افتضاح با توجه به وزن بالا که باعث نرمی و تعادل خوب ماشین شده لیکن شتاب اولیه و ثانویه را پایین آورده است، نداشتن برخی امکانات مثل فرمان برقی، سقف پاناروما، کولر دوال یا دریچه کولر برای سرنشین عقب به نسبت رقبا، ترمز گیری معمولی، بازار دست دوم ضعیف. امیدوارم توضیحاتم کامل باشد
پاسخ
1
2
0
یونس 1403/4/12
چند تا نکته اینکه این ماشین ترمز و کولرش نیاز به یه چک آپ داره و مال من هیچکدام از این مسائل را نداره و اینکه سیستم awdربطی به چهار چرخ دائم نداره بلکه در زمانی که لازم باشه برای سیستمهای espو aprکه سیستم ضد واژگونی و خیلی کاربردی هست وارد عمل میشه در مورد کوپلینگ هم نیاز به سرویس ۵۰هزار کیلومتر یکبار داره!!که من با ۱۹۰هزار کار تا حالا موردی نداشته تقه گیربکس هم در دو به یک به علت تعویض باطری هست که باید ببری و اینشیا لیز کنید و در مورد مدل ۲۰۱۵ رد پک و ۱۷ و ۱۸ کلا فرمان برقی هست!!شتابشم شما با بقیه خودرو های هم سطح مقایسه کنید خوبه ولی خودرو درگ زدن نیست!!فقط کولر با تنظیم در حالت ایران ترموستات واقعا یخ میکنه!!
0
0
eskandre 1400/7/7
بنده حدود 5ساله که سانگ یانگ نیو کوراندو دارم خدایی هنوز هیچ عیب ونقصی ندیدم ماشینهای چینی همه تک دیفرانسیل هستند تو سربالایی وتوی کوهستان به گردپاش نمیرسند فقط سرویسهاشو به موقع انجام بدین هیچ اشکالی پیدا نمیکنه بازار ضعیف دسته دوم هم بخاطر اینکه تعدادش محدوده واینکه تو تحریم کره جنوبی هستیم قطعاتش دیرتر گیرت میاد. رقیب اصلی توسان سانتافه واسپورتیج هستش سابقه سانگ یانگ از هیوندا وکیاموتور بیشتره
پاسخ
1
1
8
Ezdar 1401/7/16
دیگه در طول 5 سال ، بیکیفیت ترین خودرو چینی هم کاری به کسی نداره
1
1
Mead 1400/3/30
جناب ezdarشما کلا با سانگ یانگ مشکل دارین. فکر میکنم شما توی یه کشور دیگه ای زندگی میکنید نه بابا ما هممون توی ایران هستیم فعلا که همش خدارو شکر تحریم هستیم و هیچ قطعه ای هم وارد نمیشه پس همه مشکل دارن چه تویوتا چه رنو چه هیوندا ...
و این که من خودم کوراندو ۲۰۱۸دارم و خیلی خیلی سر تره هست از توسان سانتافه و اسپورتیچ چه از نظر شتاب گیری در سربالایی هاا و چه از نظر متریال داخل ماشین..
پاسخ
3
3
32
یونس 1403/4/12
اقای ezderیقین دارم شما این خودرو را سوار نشدید که میگید در سرعتهای بالا ثبات نداره 😂😂بنده هم سانتافه ۲۰۱۵ داشتم هم راو ۴ مدل ۲۰۱۳ هم همین الان نیسان ایکس تریل ۲۰۱۷ خداوکیلی این ماشین با این قیمت و این کیفیت منجمله زیر بندی و جلو بندی قابل قیاس نیست
0
0
Ezdar 1401/7/16
لطفا پاسخ های تخصصی بدهید تا خریدار احتمالی این خودرو بتواند تصمیم بگیرند. در جواب خیلی ها که صحبت از آفرود می کنند لطفا بفرمایید چند بار این نیوکوراندو را آفرود بردید و اگر بردید خواهشا توضیح تخصصی دهید.
در جواب برخی از دوستان که تعداد زیادی از خودرو ها را لیست میکنند که داشتند و سوار شدند و این نیو کوراندو از همه بهتر است لطفا بفرمایید از چه خودروی هم رده خودش بهتر است و چرا؟
در جواب دوستی که میفرماید ezdar کوراندو نداشته و نظر می دهد ، شما فرض کن نداشتم و می خواهم بخرم لطفا با دلیل و منطق درست نظر بفرما تا راهنمایی شوم و خرید موفقی داشته باشم.
به نظر من نیو کوراندو چند مشکل دارد:
1- حتی دستی کردن گیربکس هم تلاش نکرده مثل ساده ترین خودرو ها عمل کنه و کار را خیلی سخت و پیچیده کرده
2- شتاب اولیه خودرو بسیار کم و ثبات ماشین در سرعت بالا کم می باشد
3- کیفیت در حد یک کره ای معمولی
4- قیافه کاملا سلیقه ای است و به نظر من حرفی برای گفتن نداره
1
1
8AaaA 1400/4/7
اسپورتیج موتورش بازدهی بیشتر و بهتری داره نسبت به این،ولی کیفیت اینو نداره،قیمتشم خیلی بالاتره
0
5