• مشخصات فنی rextong4
  • مشخصات فنی rextong4
  • مشخصات فنی rextong4

مشخصات فنی سانگ یانگ رکستون G4 سال 2018 - 2018

167 دیدگاه
سال
پرچمدار شاسی‌بلندهای سانگ یانگ بعد از غیبتی 5 ساله، در سال 97 به بازار ایران معرفی شد. نسل جدید رکستون، در کره جنوبی با نام G4 Rexton شناخته می‌شود و با همین نام نیز به کشورمان آمده. رکستون G4 هرچند فاصله محوری 2.8 متری سابقش را حفظ کرده، اما هم حجم بدنه‌اش بیشتر شده و هم اندکی به ابعادش اضافه
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

ایمنی
شاسی مستقل
ردیف سوم صندلی‌ها
دیفرانسیل یکپارچه عقب
تعلیق نرم‌تر از موهاوی (در آفرود)
سطح بالای تجهیزات استاندارد

نقاط ضعف

مانورپذیری
واردات محدود

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل پارت تایم 3 حالته

گیربکس

6 دنده اتومات 3 حالته

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (e-XGDI200T)

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

222 اسب‌بخار

گشتاور

350 نیوتن‌متر

شتاب

11.5 ثانیه

سرعت

185 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

10.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند بزرگ

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل دوم (Y400)

طول

4850 میلی‌متر

عرض

1960 میلی‌متر

ارتفاع

1825 میلی‌متر

فاصله محوری

2865 میلی‌متر

وزن

2110 کیلوگرم

حجم باک

70 لیتر

چرخ جلو

255/50R20

چرخ عقب

255/50R20

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

دکمه تعویض دنده روی فرمان - قفل برقی

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - AUX - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

9

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب - کنترل رطوبت

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - مموری

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم ناپا

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب - اینورتر 220 ولت

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشیه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ - شیشه جلو عایق صدا
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
mp313 1403/1/30
خدمات پس از فروش این ماشین مربوط به کدوم شرکت هست؟ و اینکه خدماتش در چه حده؟ برای شهرستان جواب میده؟ قطعات و کلا لوازم مصرفی پیدا میشه؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/14
درود بر همگی،من بعد کلی تحقیقات واسه خرید ماشین رسیدم به دو گزینه ،یکی رکستون نسخه مونتاژی صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۱ و یکی هم ب ام و ایکس فور مدل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر،میدونم از لحاظ قیمتی اختلاف دارن ولی خب اختلافشون مهم نیست،از نظر خودم مزایای رکستون یکی اینه که مدلش بالاست ،از لحاظ آپشن خیلی دستش پر و پیمونه،سواریش هم در حد ۱۰۰۰ کیلومتر شهری و جاده ای تست کردم و بنظرم بد نبود،فقط مشکلش اینه برندش ناشناسه و خیلی ها فکر کنن چینیه،از لحاظ ظاهر هم یه فرم عضلانی و مردونه داره،ب ام اما برندش قلقلک میده ادم رو شدید،اینم در حد ۱۰۰۰ کیلومتر تست کردم،کیفیت سواری شدیدا خوب،موتور سرحالتر از رکستون،آپشن ها هم خوب،از لحاظ آپشنی بنظرم در سطح پایینتری از رکستون هست ولی آپشن هایی که داره کاربردی ان،اما مشکلش اینه که مدل پایینه،یعنی صفرش حدود ۶ تا ۷ سال حداقل خوابیده،در مورد آفرود هم بگم که اهلش نیستم ولی خب یه ماشینی هم میخوام که گذرم به جاده خاکی و طبیعت افتاد،کم نیاره و بتونه یه سنگی یا تپه ای رو بره بالا،بنظرتون کدوم بهتره؟
پاسخ
3
0
2
ادلانته 1402/12/17
سلام دوست عزیز اگر خواستین رکستون بگیرین پیشنهاد میکنم نسخه وارداتی رو حتی اگر کارکرد داشت بگیرین فقط پیشنهاد میکنم ارتفاع ماشین رو در حد ۷ سانتی متر بالا بیارین و بعد نرمی و فیس و شتاب و لذذذت سواریش رو بعدا تعریف کنید باور کنید نسبت به قیمت بقیه رقبا قابل قیاس نخواهد بود
0
0
ناشناس 1402/9/27
در پاسخ به عزیز بزرگوار آقای mehdiab اولا سپاس از لطف شما بابت ابراز نظرتون، در ادامه باید عرض کنم که ممنون که گوشزد کردید بابت مدل ب ام و که ۲۰۱۸ نداره،اما نکته ای که باید عرض کنم اینه که واقعا عادت به خرید خودروی دست دوم ندارم،مخصوصا خارجی که به مراتب نوع نگهداری در سالم بودن اون ماشین خیلی دخیل هست و واقعا نمیتونم ریسک کنم و خودرویی که معلوم نیست دست چه کسی بوده و چطور باهاش رفتار کرده رو بخرم،خودروی رکستون هم از این بابت در گزینه های من هست که مدل به روز و سال هست،مقداری بابت همون ایکس فور صفر کیلومتر هم استرس دارم که مثلا طی این ۶ یا ۷ سال خواب بودن ماشین چه بلاهایی ممکنه سرشون اومده باشه
0
2
Mehdiab 1402/9/15
ایکس فور فکر نمیکنم مدل ۲۰۱۸ داشته باشه،مراقب باشید در معامله سرتون کلاه نره،از لحاظ فنی رقیب این ماشین میتونه لندکروزر شش سیلندر باشه که خوب الان دیگه داره میشه ده سال از زمانی که آخرین مدل ها وارد شدن میگذره،اگر میخواید به اندازه ایکس فور هزینه کنید دیگه شاسی بلندی که بدرد بخوره نداریم،همین ایکس فور هم باهاش آفرود نمیره کسی،اگراز لحاظ بودجه مشکلی ندارید به لندکروز شش سیلندر و با کمی مبلغ بالاتر به هشت سیلندر هم فکر کنین،اما آپشن ها و سال ساخت هنوز از رکستون ضعیف تره
0
1
سهیل1 1402/9/12
سلام دو تا سوال اول اینکه وارداتی این خودرو بهتره یا مونتاژ جدیدترش و برای مسافرت می‌خوام و جاده
پاسخ
0
0
1
Saeid3939 1402/8/10
سلام حساسیت به بنزین بی کیفیت شهرستان رو داره؟
پاسخ
0
0
0
hiatous 1401/4/22
امپراتور ! بلاخره یه روزی میخرمت...
پاسخ
0
0
7