مشخصات فنی سانگ یانگ رکستون G4 سال 2018 - 2018
سال
پرچمدار شاسیبلندهای سانگ یانگ بعد از غیبتی 5 ساله، در سال 97 به بازار ایران معرفی شد. نسل جدید رکستون، در کره جنوبی با نام G4 Rexton شناخته میشود و با همین نام نیز به کشورمان آمده. رکستون G4 هرچند فاصله محوری 2.8 متری سابقش را حفظ کرده، اما هم حجم بدنهاش بیشتر شده و هم اندکی به ابعادش اضافه
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
ایمنی
شاسی مستقل
ردیف سوم صندلیها
دیفرانسیل یکپارچه عقب
تعلیق نرمتر از موهاوی (در آفرود)
سطح بالای تجهیزات استاندارد
نقاط ضعف
مانورپذیری
واردات محدود
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2018مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل پارت تایم 3 حالتهگیربکس
6 دنده اتومات 3 حالتهپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (e-XGDI200T)حجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
222 اسببخارگشتاور
350 نیوتنمترشتاب
11.5 ثانیهسرعت
185 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
10.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند بزرگنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل دوم (Y400)طول
4850 میلیمترعرض
1960 میلیمترارتفاع
1825 میلیمترفاصله محوری
2865 میلیمتروزن
2110 کیلوگرمحجم باک
70 لیترچرخ جلو
255/50R20چرخ عقب
255/50R20سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
نورپردازی داخلیفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
دکمه تعویض دنده روی فرمان - قفل برقیمالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
8 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - AUX - MirrorLinkسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومترایمنی کابین
مجموع ایربگها
9ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب - کنترل رطوبتکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - مموریصندلی سرنشین جلو
6 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - صندلی ردیف سومگرمکن صندلی
جلو - عقبسردکن صندلی
جلوماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم ناپاایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم چوب - اینورتر 220 ولتآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشیه دودی عقب - شیشه بالابر آنتیترپ - شیشه جلو عایق صدا درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
mp313 1403/1/30
خدمات پس از فروش این ماشین مربوط به کدوم شرکت هست؟
و اینکه خدماتش در چه حده؟
برای شهرستان جواب میده؟
قطعات و کلا لوازم مصرفی پیدا میشه؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/14
درود بر همگی،من بعد کلی تحقیقات واسه خرید ماشین رسیدم به دو گزینه ،یکی رکستون نسخه مونتاژی صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۱ و یکی هم ب ام و ایکس فور مدل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر،میدونم از لحاظ قیمتی اختلاف دارن ولی خب اختلافشون مهم نیست،از نظر خودم مزایای رکستون یکی اینه که مدلش بالاست ،از لحاظ آپشن خیلی دستش پر و پیمونه،سواریش هم در حد ۱۰۰۰ کیلومتر شهری و جاده ای تست کردم و بنظرم بد نبود،فقط مشکلش اینه برندش ناشناسه و خیلی ها فکر کنن چینیه،از لحاظ ظاهر هم یه فرم عضلانی و مردونه داره،ب ام اما برندش قلقلک میده ادم رو شدید،اینم در حد ۱۰۰۰ کیلومتر تست کردم،کیفیت سواری شدیدا خوب،موتور سرحالتر از رکستون،آپشن ها هم خوب،از لحاظ آپشنی بنظرم در سطح پایینتری از رکستون هست ولی آپشن هایی که داره کاربردی ان،اما مشکلش اینه که مدل پایینه،یعنی صفرش حدود ۶ تا ۷ سال حداقل خوابیده،در مورد آفرود هم بگم که اهلش نیستم ولی خب یه ماشینی هم میخوام که گذرم به جاده خاکی و طبیعت افتاد،کم نیاره و بتونه یه سنگی یا تپه ای رو بره بالا،بنظرتون کدوم بهتره؟
پاسخ
3
0
2
ادلانته 1402/12/17
سلام دوست عزیز اگر خواستین رکستون بگیرین پیشنهاد میکنم نسخه وارداتی رو حتی اگر کارکرد داشت بگیرین فقط پیشنهاد میکنم ارتفاع ماشین رو در حد ۷ سانتی متر بالا بیارین و بعد نرمی و فیس و شتاب و لذذذت سواریش رو بعدا تعریف کنید باور کنید نسبت به قیمت بقیه رقبا قابل قیاس نخواهد بود
0
0
ناشناس 1402/9/27
در پاسخ به عزیز بزرگوار آقای mehdiab اولا سپاس از لطف شما بابت ابراز نظرتون، در ادامه باید عرض کنم که ممنون که گوشزد کردید بابت مدل ب ام و که ۲۰۱۸ نداره،اما نکته ای که باید عرض کنم اینه که واقعا عادت به خرید خودروی دست دوم ندارم،مخصوصا خارجی که به مراتب نوع نگهداری در سالم بودن اون ماشین خیلی دخیل هست و واقعا نمیتونم ریسک کنم و خودرویی که معلوم نیست دست چه کسی بوده و چطور باهاش رفتار کرده رو بخرم،خودروی رکستون هم از این بابت در گزینه های من هست که مدل به روز و سال هست،مقداری بابت همون ایکس فور صفر کیلومتر هم استرس دارم که مثلا طی این ۶ یا ۷ سال خواب بودن ماشین چه بلاهایی ممکنه سرشون اومده باشه
0
2
Mehdiab 1402/9/15
ایکس فور فکر نمیکنم مدل ۲۰۱۸ داشته باشه،مراقب باشید در معامله سرتون کلاه نره،از لحاظ فنی رقیب این ماشین میتونه لندکروزر شش سیلندر باشه که خوب الان دیگه داره میشه ده سال از زمانی که آخرین مدل ها وارد شدن میگذره،اگر میخواید به اندازه ایکس فور هزینه کنید دیگه شاسی بلندی که بدرد بخوره نداریم،همین ایکس فور هم باهاش آفرود نمیره کسی،اگراز لحاظ بودجه مشکلی ندارید به لندکروز شش سیلندر و با کمی مبلغ بالاتر به هشت سیلندر هم فکر کنین،اما آپشن ها و سال ساخت هنوز از رکستون ضعیف تره
0
1
سهیل1 1402/9/12
سلام دو تا سوال اول اینکه وارداتی این خودرو بهتره یا مونتاژ جدیدترش و برای مسافرت میخوام و جاده
پاسخ
0
0
1
Saeid3939 1402/8/10
سلام حساسیت به بنزین بی کیفیت شهرستان رو داره؟
پاسخ
0
0
0
hiatous 1401/4/22
امپراتور ! بلاخره یه روزی میخرمت...
پاسخ
0
0
7