• مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour
  • مشخصات فنی tivoliarmour

مشخصات فنی سانگ یانگ تیوولی آرمور سال 2018 - 2018

125 دیدگاه
سال
نیمه دوم سال 2017 بود که سانگ یانگ برای نگه داشتن بازار فروش تیوولی در برابر رقبای هموطنش، اولین فیس لیفت این خودرو را در کره جنوبی به نمایش گذاشت. تیوولی نیوفیس در بازار کره، ابتدا با نام «تیوولی آرمور» فروخته شد و به همین دلیل نیز وقتی پایش به کشورمان باز شد، میان بازاری‌ها به نام آرمور معروف شد
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

بازار دست‌دوم
کابینی جادارتر از کپچر

نقاط ضعف

فرمان‌پذیری
تهویه دستی (دیجیتال)
عملکرد فنی در مقایسه با رقبای توربو
عدم بهبود آپشن‌ها نسبت به قبل فیس لیفت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2017 تا 2018

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات با شیفت لاک

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

128 اسب‌بخار

گشتاور

160 نیوتن‌متر

شتاب

12.5 ثانیه

سرعت

175 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4202 میلی‌متر

عرض

1798 میلی‌متر

ارتفاع

1600 میلی‌متر

فاصله محوری

2600 میلی‌متر

وزن

1300 کیلوگرم

حجم باک

47 لیتر

چرخ جلو

215/45R18

چرخ عقب

215/45R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ Vشکل دو رنگ

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (اکو - وینتر - پاور)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

تریم مشکی فرمان - فرمان 3 حالته (اسپرت - کامفورت - نرمال)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - iPod - AUX - HDMI

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم مشکی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
meysamehrzadeh 1402/7/9
چراااینقدر شماها تعصب و غیرت رو ماشین دارین بابا خب اسب بخار ماشین و گشتاور و وزن نشون میده واقعا ماشین تنبلیه بشدت تو سربالایی ها کم میاره و تو سینه کشا ماشین میناله و وقتی آیینه زو نگاه میکنین میبینین ترافیک درست کردین خیلی نامردیه وقتی ی خودرو زیرپامونه از همه ماشینا بهتره وقتی فروختیم میشه آشغال. این یعنی تعصب بیجاواگه تاالان ماشینای تولیدی همین دنا و پژو و چینی بودن چون ازبس واسه اینکه ترسیدین قیمت ماشینتون افت کنه عیباشو پوشوندین برین دوساعت ی ماشین مورد نظرو اگه شده کرایه کنین خودتون میفهمین چجوریه نیاز نیس نظرات کساییو بخونین ک اگه پاش بیفته با ژاپنی های اصیل هم مقایسه میکنن تجربه من البته ماشین دوستم بود سفر چندروزه رفتیم قدرت و گشتاور ماشین بشدت آزاردهنده بعضی وقتاباید اونورو نگاه بکنی تاطرف ازاینکه چنددقیقه پشتت مونده فحشت نده ازاین لحاظ افتضااح خیلی از چینی هاا سررتررن ولی کیفیت موتور و گیربکساصلاکش خوبه چون تحت لیسانسه بی او و بوده نه ساخت اون کمپانی جان عزیزاتون درمورد ماشین زیرپاتون همیشه حقیقتو بگین البته کسایی ک از پشت دنا و شاهین بیان پشت این ماشین مطمئنا براشون بنزه پس وقتی میبینین کسی از ماشینی زیادی خوب میگفت بدون یادلاله یا از ماشین خیلی پایین سوار این خودروها شده وگرنه انساهای باکلاس حقیقتو میگن چون حداقل چندماشین تست کردن
پاسخ
1
2
2
ناشناس 1403/8/20
من به تازگی مدل ۱۴۰۰ موتور ۱۶۰۰ تنفس طبیعی رو خریدم، صحبت های شما رو اصلا تایید نمی کنم، توی سربالایی هم با سرعت بالا جواب میده. ماشین اصلا کم نمیاره و به راحتی ۱۲۰ تا رو میره.
0
0
احمد 1402/5/8
دوستان دعوا نکنید فرانسه ۱۰۴سال خودرو سازه، ۲۰۰۸را باهیچکدام از اینها مقایسه نکنید. برادرم مدل ۹۶ آنرا دارد عالی عالیه بهترین موتور قدرت وشتاب عالی کابین icokpit(خلبانی) در رنج قیمتی بسیار خوبه. اين ماشین اگر مونتاژی نبود وارداتی بود بالای ۴میلیارد قیمت داشت
پاسخ
0
0
0
Mohsenjon 1401/5/9
دوستان یه سوال ، ارمور ۲۰۱۸ اپشن سنسور نشان دهنده باد تایر ها رو نداره؟؟ من هر چی تو اپشنها میگردم این گزینه نیست چرا؟؟
پاسخ
1
1
0
وحید خان محمدی 1402/8/17
دکمه trip روی فرمان را بزنین داخل نمایشگر صفحه کیلومتر ی قسمتی میاد که فشار باد هرتایر رو جدا جدا نوشته مثلا ۳۳:۳۳ زیرش هم مثل همین هر ۳۳ نشانگر باد ی تایره
0
0
MAHDI87 1401/2/5
تیولی بهتره یا گراند ویتارا میشه راهناییم کنید کدومشو بخرم. استهلاک و فضای کابین برام مهمه
پاسخ
3
0
0
bayanfar 1403/5/24
هیچکدوم ماشین افرود نیست ولی تیوولی اپشن بیشتری داره مثل ضد واژگونی که تیوولی داره
0
0
CitroenXsara 1401/6/8
سوزوکی ویتارا برای استهلاک و آفرود و غیره، تیوولی مثل یه ماشین شهری پر آپشن میمونه.
1
3
مهدی49 1401/4/8
صد در صد گرند ویتارای کلاس ۱۰ مدل ۹۶ تا ۹۸. یک سامورایی دو دیفرانسیل مقاوم که هیچ جا کم نمیاره.
2
2
ferry 1400/8/13
سلام من ۳ ساله که تیپ آرمور دارم و تجربم رو بهتون میگم،اول اینکه من تا جایی که گیرم بیاد بنزین سوپر میزنم به همین خاطر مشکل زیادی تو شتاب اولیه ندارم حتی ماشین تو دور که میوفته سریعترم میشه،نمیدونم چرا باما از پایداریش ایراد گرفته اتفاقا یکی از ایمن ترن کراس اور های بازاره،خودم باهاش تا ۱۸۰ تا رو راحت رفتم و ماشین کاملا تو دست و پایدار بوده،ترمزهاش فوق‌العادست بارها منو نجات داده،صندلی های جلوش یکی از ارگونومیک ترین صندلی هاست اصلا تو ترافیک احساس خستگی نمیکنید،فضای ردیف عقبش معمولیه،فضای صندوقش تو مدلایی که زاپاس فول سایز دارن یکم کمه،خدمات نمایندگیش تا الان که خوب بوده و به مشکل فنی باهاش نخوردم،از لحاظ آپشن کاملا کافی و کارآمده و آپشن اضافی الکی نداره(مدل هایی که تو ایران داریم در واقع نیمه فول وارد شدن)در کل ماشین زیبا،کم استهلاک و با پرستیژیه ،برای رانندگی شهری کاملا مناسبه و نسبت به رقبای هم قیمتش(مخصوصا چینی ها)ارزش خرید بیشتری داره
پاسخ
0
0
6