نیمه دوم سال 2017 بود که سانگ یانگ برای نگه داشتن بازار فروش تیوولی در برابر رقبای هموطنش، اولین فیس لیفت این خودرو را در کره جنوبی به نمایش گذاشت. تیوولی نیوفیس در بازار کره، ابتدا با نام «تیوولی آرمور» فروخته شد و به همین دلیل نیز وقتی پایش به کشورمان باز شد، میان بازاریها به نام آرمور معروف شد
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
بازار دستدوم
کابینی جادارتر از کپچر
نقاط ضعف
فرمانپذیری
تهویه دستی (دیجیتال)
عملکرد فنی در مقایسه با رقبای توربو
عدم بهبود آپشنها نسبت به قبل فیس لیفت
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2017 تا 2018مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتومات با شیفت لاکپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.6 لیترعملکرد فنی
قدرت
128 اسببخارگشتاور
160 نیوتنمترشتاب
12.5 ثانیهسرعت
175 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.2 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4202 میلیمترعرض
1798 میلیمترارتفاع
1600 میلیمترفاصله محوری
2600 میلیمتروزن
1300 کیلوگرمحجم باک
47 لیترچرخ جلو
215/45R18چرخ عقب
215/45R18سایر ویژگیها
رینگ Vشکل دو رنگسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (اکو - وینتر - پاور)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
تریم مشکی فرمان - فرمان 3 حالته (اسپرت - کامفورت - نرمال)مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - iPod - AUX - HDMIسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتال - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم مشکیآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ راننده درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
کارون 1404/6/26
سلام. من از سال 96 این خودرو رو دارم. گیربکس که واقعا عالیه ولی در باره کشش توی سربالایی اگه حالت پاور انتخاب شده باشه یا در حالت نرمال بدونید چه موقع فرمان تعویض دنده رو بدید به نسبت موتور تنفس طبیعی 1600 سی سی، کشش خوبی داره و راننده رو شرمنده نمیکنه. با بنزین معمولی هیج مشکلی نداره .بزرگ ترین نقطه ضعفش فضای خیلی کوچک صندوق عقبه چون با توجه به ابعاد ماشین ، فضای کابین برای سرنشین روخیلی خوب فراهم کرده.
پاسخ
0
0
0
میمسین 1404/5/13
من یکسال داشتم این ماشینو،مدل ۲۰۱۸ ارمور،صفر هم بود و حدودا ۵۰ تا کار کردم باهاش
یکی از بهترین ماشین هایی بود که سوار شدم توی قیمت خودش.
من ماشین های توسان ۱۸ و داستر۱۷ و کولیوس۱۷ و سراتو۱۵ داشتم و این ماشین به نظرم کم استهلاکترین ماشینیه که داشتم،
فقط یه مشکل بزرگ داره اونم صندوق بسیار کوچیکشه،
کوبش اتاق هم به علت لاستیک های اسپرتشه که با عوض کردنش بهتر شه،
توی خریدش شک نکنید من اون موقع بین ۲۰۰۸ و تیوولی گیر کرده بودم
اگه سرعت و شتاب براتون مهم نیست و به جاش یه ماشین کم دردسر میخواید(مثل ال ۹۰) تیوولی بهترین انتخابه
پاسخ
0
0
3
امیرل 1404/3/17
اصلا قابل مقایسه نیست موتور ۲۴۰۰ ویتارا دو دیفرانسیل ژاپنی رو نباید با موتور ۱۶۰۰ تیولی کره ای اونم کمت روند بازار و مسئله خدمات و قطغات یکی دونست به صرف چند تا آپشن ،تیولی فقط شهری ویتارا آفرود سبک و مسافرت جاده ای
پاسخ
0
0
1
meysamehrzadeh 1402/7/9
چراااینقدر شماها تعصب و غیرت رو ماشین دارین بابا خب اسب بخار ماشین و گشتاور و وزن نشون میده واقعا ماشین تنبلیه بشدت تو سربالایی ها کم میاره و تو سینه کشا ماشین میناله و وقتی آیینه زو نگاه میکنین میبینین ترافیک درست کردین خیلی نامردیه وقتی ی خودرو زیرپامونه از همه ماشینا بهتره وقتی فروختیم میشه آشغال. این یعنی تعصب بیجاواگه تاالان ماشینای تولیدی همین دنا و پژو و چینی بودن چون ازبس واسه اینکه ترسیدین قیمت ماشینتون افت کنه عیباشو پوشوندین برین دوساعت ی ماشین مورد نظرو اگه شده کرایه کنین خودتون میفهمین چجوریه نیاز نیس نظرات کساییو بخونین ک اگه پاش بیفته با ژاپنی های اصیل هم مقایسه میکنن تجربه من البته ماشین دوستم بود سفر چندروزه رفتیم قدرت و گشتاور ماشین بشدت آزاردهنده بعضی وقتاباید اونورو نگاه بکنی تاطرف ازاینکه چنددقیقه پشتت مونده فحشت نده ازاین لحاظ افتضااح خیلی از چینی هاا سررتررن ولی کیفیت موتور و گیربکساصلاکش خوبه چون تحت لیسانسه بی او و بوده نه ساخت اون کمپانی جان عزیزاتون درمورد ماشین زیرپاتون همیشه حقیقتو بگین البته کسایی ک از پشت دنا و شاهین بیان پشت این ماشین مطمئنا براشون بنزه پس وقتی میبینین کسی از ماشینی زیادی خوب میگفت بدون یادلاله یا از ماشین خیلی پایین سوار این خودروها شده وگرنه انساهای باکلاس حقیقتو میگن چون حداقل چندماشین تست کردن
پاسخ
1
4
4
ناشناس 1403/8/20
من به تازگی مدل ۱۴۰۰ موتور ۱۶۰۰ تنفس طبیعی رو خریدم، صحبت های شما رو اصلا تایید نمی کنم، توی سربالایی هم با سرعت بالا جواب میده. ماشین اصلا کم نمیاره و به راحتی ۱۲۰ تا رو میره.
1
2
احمد 1402/5/8
دوستان دعوا نکنید فرانسه ۱۰۴سال خودرو سازه، ۲۰۰۸را باهیچکدام از اینها مقایسه نکنید. برادرم مدل ۹۶ آنرا دارد عالی عالیه بهترین موتور قدرت وشتاب عالی کابین icokpit(خلبانی) در رنج قیمتی بسیار خوبه. اين ماشین اگر مونتاژی نبود وارداتی بود بالای ۴میلیارد قیمت داشت
پاسخ
0
1
0











