بررسی مشخصات اس دبلیو ام G01F
بررسی مشخصات اس دبلیو ام G01F
بررسی مشخصات اس دبلیو ام G01F
بررسی مشخصات اس دبلیو ام G01F
بررسی مشخصات اس دبلیو ام G01F

حدود چند ماه بعد از شروع مونتاژ SWM در ایران و بصورت دقیق‌تر در پاییز 99 بود که سیف خودرو، دومین محصولش را با نام اس‌دبلیوام G01F بدست مشتریان ایرانی رساند. G01F، در واقع برادر دوقلوی G01 است ولی با این تفاوت که لباس اسپرتی بر تن دارد. اس‌دبلیوام G01F نیز همچون برادرش، محصول سال 2018 است و فقط چندماه، دیرتر از G01 به بازار چین رفت. G01F با اینکه از G01 گران‌تر است اما نباید این نکته را فراموش نکنیم که در قسمت فنی یا آپشن‌ها یا حتی کابین خودرو، تغییر خاصی نسبت به G01 ندارد. بنابراین این هزینه اضافی را فقط و فقط برای داشتن «کیت بدنه» آن می‌پردازید؛ نه چیز دیگری. البته همین کیت بدنه، در هیچکدام از کراس‌اورهای چینی حاضر در بازار ایران وجود ندارد و همین موضوع می‌تواند، می‌تواند وجه تمایز آن با رقبایش باشد. کیت بدنه G01F، هم جلوپنجره را تغییر داده و هم ورودی هوای بزرگی به سپر جلو افزوده است. ورودی هوای طرفین سپر (که البته فیک هستند و جریان هوا نمی‌تواند از آن عبور کند) را اگر خوب ببینید، حتما متوجه علامت F درون آن می‌شوید.در نمای جانبی خودرو، تغییری رخ نداده اما SWM رنگ مشکی رکاب‌ها و زه اطراف گلگیرها را تغییر داده و آنها را همرنگ بدنه کرده است. در نمای عقب، اولین نکته‌ای که خودنمایی می‌کند، اسپویلر کوچکی است که در زیر شیشه عقب نصب شده. دومین نکته، تغییر سپر عقب است طوری که حالا دو خروجی هوا در طرفین آن دیده می‌شود که البته این خروجی‌ها نیز همانند ورودی هوای سپر جلو، صرفا جنبه تزئینی دارند و جریان هوا را جابجا نمی‌کنند. سومین نکته را هم باید اضافه‌شدن دیفیوزر به سپر عقب بدانیم که باعث شده خروجی اگزورها نیز تغییر شکل داده و از حالت مستطیلی شکل در G01، به حالت دایره‌ای شکل در G01F تبدیل شوند.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای اس دبلیو ام G01F

    • امکانات رفاهی متعدد
    • آپشن های ایمنی (نسبت به رقبا)
    • کیت اسپرت بدنه
  • معایب اس دبلیو ام G01F

    • عرضه محدود
    • عدم بهبود آپشن‌ها نسبت به G01
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ (DG15T)
  • حجم موتور 1.5 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 155 اسب‌بخار
  • گشتاور 220 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.7 ثانیه
  • سرعت 180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4670 میلی‌متر
  • عرض 1855 میلی‌متر
  • ارتفاع 1740 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2750 میلی‌متر
  • وزن 1620 کیلوگرم
  • حجم باک 54 لیتر
  • چرخ جلو 225/60R18
  • چرخ عقب 225/60R18
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
45 دیدگاه

R3(515 روز پیش)

با سلام دوستان بین لکسوس2011 رنگ بژ با کارکرد47/000 تا بیرنگ آس درجه یک که قیمتش هست یک میلیارد یا میتسوبیشی پاجیرو2004_2005 رنگ نقره دو درب صفر فقط26 دونه راه رفته قیمتش700_800 میلیون یا یواز پاتریوت صفر روسیه محصول شرکت سروش دیزل مبنا هست یا فردا FX5 شاسی بلند یا جکS5 یا هایما7 یا SWM یا سانتافه2010 مشکی با کارکرد200 هزار تا یا پائرول مدل77 سفید چهار درب با کارکرد130 هزار تا با لوازم آفرودی کم کار قیمت350 الی420 میلیون یا شورلت بیلزر قهوه ای مدل1978 با کارکرد350 هزار تا سر تمیز سالم بیرنگ همه چیز اوکی قیمت265 میلیون الی300 میلیون یا رونیز مدل82 صفر حدود1000 تا کار کرده قیمت380 میلیون الی 440 میلیون یا تیگو5 حدود 5000 هزار کارکرد قیمت 400 میلیون یا چانگان C35 قیمت 400 میلیون کدام رو بخرم لطفا راهنمایی و کمکم کنید

مرتضی هستم! (514 روز پیش)

برای سوال شما، ده ها جواب مختلف میشه داد

VahidReza (421 روز پیش)

بستگی به بودجه ، استفاده و سلیقه شما داره ولی بنظرم هایما و لکسوس گزینه های خوبی هستند البته بسته به مدل هم داره

ssfree (412 روز پیش)

یواز عااالیه و اس دبلیو و جک بهترینن

ALImcp (89 روز پیش)

پیکان 57 از همه بهتره دوست عزیز معلوم هست با خودت چند چندی؟

Vds (86 روز پیش)

فقط پيكان ٥٧ بدردت ميخوره

Naser2(519 روز پیش)

دوستان با استدلال, برای خرید بین فیدلیتی و swm g01 کدام گزینه را انتخاب میکنید؟

9468 (515 روز پیش)

من هردو ماشين رو تست كردم و از نظر نرمي ماشين و عدم كوبش در اس دبليو و كيفيت خوب ادوات بكار رفته ان و ليست بلند بالاي اپشنو جاداري داخل كابين و شتاب قابل قبول و برتري ترمزهاي ان نسبت به فيدليتي و ديگنتي من اس دبليو رو ترجيح دادم حتماً هر دو ماشينو قبل از خريد تست كنيد تا اين مطالب رو بدست بيارين

Parsakhani (156 روز پیش)

قطعا swm

Kiyan64(315 روز پیش)

سلام لطفا دوستانی که تجربه رانندگی با SWM G01F و دیگنیتی رو دارن راهنمایی بفرمایند: - از نظر تعلیق ، نرمی و سواری - موتور گیربکس( توان خودرو در سربالایی با سرنشین کامل و کولر)، شتاب و عملکرد کیربکس، دور موتور روی سرعت ۱۲۰؟ صدا و عایق بندی اتاق - ارزش خرید در برابر قیمت سپاس از سایت خوب باما

Mohammad65(360 روز پیش)

سلام د‌وستان، من این ماشین رو ۲ ماهه خریدم و از همون ابتدا رادار نقطه کور خراب بود. بردم مرتب خودرو و اونها هم گفتن کاری از دست ما بر نمیاد. دوستانی که این ماشین رو دارن تجربه مشابهی داشتن؟

Mohammad83(459 روز پیش)

swm واقعا ماشین خوبیه چ از لحاظ کیفیت و چ از لحاظ فنی ولی حیف که خدمات پس از فروش خوبی نداره

Dj(471 روز پیش)

دوستان من شیفتر از حالت دنده عق به پارک بردنی تقه میخوره مشکل از چیه؟؟

hesam36(479 روز پیش)

سلام،دوستان ایا قطعات یدکی این خودرو در بازار به راحتی پیدا میشه؟

Samanbeigi(506 روز پیش)

من چند سوال دارم 1- آیا رادار جلو این ماشین ترمز اتوماتیک پیشگیری از تصادف میزنه؟ ۲-کورس کنترل هوشمند با حفظ فاصله جانبی رو کسی امتحان کرده روی این ماشین؟ ۳-ترمز این ماشین جواب وزنش رو میده؟ ۴-تسلط به ماشین به کمک اینه ها خوبه یا حتما باید از ۳۶۰ کمک گرفت؟ ۵-در شهر و جاده ماشین نرمی است یا / نه فقط قابل قبوله؟

9468 (506 روز پیش)

سلام من اين ماشن رو خريدم و ترمز اضطراري نداره ولي رادار اعلام برخورد و بين خطوط و جانبي داره و كيفيت تر مزهاش فوقالعاده عاليه و اينه هاي جانبي بسيار بزرگ و عالي هستندو كاربرديو انواع خورو تو اين سايز رو امتحان كردم و هيچ كدام نر مي سيستم تعليق اين ماشينو نداشتن و اين خودرو از انواع نمونه خودش خيلي كن صدا تره و رانندگي لذت بخشي داره تو خريدش شك نكنيد مخصوصاً اينكه با بالا رفتن دلار بزودي قيمت اين ماشين جهشي خواهد شد

Aliz59(517 روز پیش)

من سالهای قبل تجربه اکثر اتومبیل های ژاپنی و کره ای را داشتم مثل کمری ، یاریس ، لندکروز ، پرادو ، ماکسیما ، لکسوس ، سانتافه ، سوناتا چند سال اخیر به دلیل قیمتها و مخصوصاً قدیمی شدن مدلها به دلیل ممنوعیت واردات مجبور شدم چینی ها را امتحان کنم مثل چانگان ، جک ، کوپا و الان چند روزی هست اس دبلیو ام اسپورت دارم، البته که قطعا ژاپنی ها مخصوصا سواری پرادو و لندکروز و لکسوس قابل مقایسه با هیچ کدوم دیگه نبودن و من هم اینجا قصد مقایسه ندارم فقط از نظر سر و صدا زیر بند و داشبورت و کیفیت قطعات پلاستیکی مصرفی داخل اتاق ماشینهای چینی کلا بهتر از کره های هست و این اولین باره که زیرپا یک ماشین چینی حس یک ماشین ژاپنی داره واقعا از نظر عایق بندی صدای داخل کابین و نرمی زیر وبند مثل ژاپنیهاست! عملکرد موتور گیربکس واقعا عالیه و هماهنگه! بسیار نرم و بی صدا

9468 (515 روز پیش)

سلام من هم اين خودرو را خريداري كرده و قبلاً ماكسيما اپتيما سوناتا وتويوتا داشتم و اين ماشين رو تحسين ميكنم و بسيار نرم و كم صدا بوده و شتاب قابل قبولي داره و به نسبت قيمتهاي بازار مناسبه فقط هر كس خريد حتماً لاستيكهاي ماشينو با ٢٣٥ عوض كنه رانندگيش خيلي بهتر ميشه نميدونم چرا با ٢٢٥ اين شركت ماشينو بيرون ميده در كل با ليست بلند بالاي اپشن و دوربين ثبت وقايع و كيفيت خوب مانيتور و دوربينهاش و رخ خوب ماشين عاليه

VahidReza(605 روز پیش)

این یا دیگنیتی ؟ کدوم نرم تره؟

Ehsun90 (598 روز پیش)

اینو نمیدونم، ولی دیگنیتی یه چیز دیگست، باوقار برازندشه

علیرضا 1383 (582 روز پیش)

این از لحاظ موتورو گیربکس و آپشن و ادوات بکار رفته یه سروگردن از دیگنیتی بهتره و کسایی که قدشون بالای 180 ردیف عقب میشینن تو دیگنیتی بخاطره اینکه سقفش کوتاست جا نمیشن سرشون میخوره به سقف و مجبور میشن سرشونو دولا کنن

Soorenajj (570 روز پیش)

قطعا swm از همه لحاظ سرتره. خواهشن اونایی که حتی دستشون هم به دستگیره درب هیچکدوم از این ماشینها نخورده حرف بی‌دلیل نزنین

Sobhan1 (559 روز پیش)

دوست عزیز گول دیگنیتی رو نخور نه گیربکس درست حسابی نه موتور قوی نه اپشن درست حسابی تازه خشک هم هست و کوبشش نسبت به این ماشین بیشتره شما مقایسه توی خود باما انجام بدین همون اول کار معلومه اس دبلیو ام نرم تره من سوار تیکو 7 و فیدلیتی و اس دبلیو ام و سانتافه و وراکروز شدم واقعا نرمی که اس دبلو ام داره هیچی چینی نداشته نرمیش در حد کره ایه کیفیت متریال بالا پرکاربردی ترین اپشنش یعنی دوربین 360 اش از هر چینی بهتره رادار هاش حساسیت و دقت خیلی بالایی دارن و دید راننده خیلی بیشتر از دیگنیتی و فیدلیتی است

Show More