• مشخصات فنی 3002.0literturbo
  • مشخصات فنی 3002.0literturbo
  • مشخصات فنی 3002.0literturbo
  • مشخصات فنی 3002.0literturbo
  • مشخصات فنی 3002.0literturbo
  • مشخصات فنی 3002.0literturbo
  • مشخصات فنی 3002.0literturbo
  • مشخصات فنی 3002.0literturbo
  • مشخصات فنی 3002.0literturbo

مشخصات فنی تانک 300 2.0 لیتر توربو سال 2025 - 2025

15 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
تانک 300، از معدود شاسی‌بلندهای آفرودی پرقدرت و پرآپشن کشورمان است که در پاییز 1403 توسط شرکت «شتابران خودرو» به بازار ایران عرضه شد. این خودرو، تحت برند تانک (از زیرمجموعه‌های گریت وال) تولید می‌شود و به همین دلیل است که لوگوی GWM روی درب صندوق آن حک شده. تانک 300 به دلیل طراحی خاص، قابلیت‌های حرکتی بالا و امکانات
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
5/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

فضای جادار کابین
قابلیت چرخش تانک
فضای پای ردیف عقب
زاویه ورود و خروج عالی
صندوق عقب 400 لیتری

نقاط ضعف

مصرف سوخت بالا در شهر
حذف برخی آپشن‌ها در نسخه وارداتی
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2025

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکی عقب

گیربکس

8 دنده اتومات با حالت برفی

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (E20CB)

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

227 اسب‌بخار

گشتاور

387 نیوتن‌متر

شتاب

9.3 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4760 میلی‌متر

عرض

1930 میلی‌متر

ارتفاع

1903 میلی‌متر

فاصله محوری

2750 میلی‌متر

وزن

2155 کیلوگرم

حجم باک

80 لیتر

چرخ جلو

265/65R17

چرخ عقب

265/65R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

۵ حالته (نرمال - گل و شن - کوهستانی - صخره‌ای - چالاب)

سایر ویژگی‌ها

کرال کنترل (CCO) - چرخش تانک (U-TURN) - اکسپرت کنترل

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی کابین

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان 3 حالته (کامفورت - اسپرت - لایت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

9 اسپیکر با ساب عقب

مانیتور

12.3 اینچی لمسی یکپارچه

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

۶ حالته برقی - تنظیم گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

۴ حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

راننده

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - ساعت آنالوگ

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای تانک 300 2.0 لیتر توربو در بازار

میتسوبیشی اوتلندر دو دیفرانسیل H لاین

میتسوبیشی اوتلندر دو دیفرانسیل H لاین

مقایسه
اکستریم TXL (TX) 2.0 لیتر توربو

اکستریم TXL (TX) 2.0 لیتر توربو

مقایسه
تویوتا وایلدلندر 2.0 لیتر دو دیفرانسیل

تویوتا وایلدلندر 2.0 لیتر دو دیفرانسیل

مقایسه
نیسان ترا ساده

نیسان ترا ساده

مقایسه
دیدگاه کاربران
Bh1362 1404/9/1
شارژر وایرلس نداره چرت میگن اما ماشین خوبیه من دارم
پاسخ
0
0
0
ساما 1404/8/18
این همین ماشینی بود که اعلام کردن دو میلیارد و سیصد ، چهارصد میرسه دست مشتری . با هزار دوز و کلک و دردی دولت دو برابر شد . مالیات و عوارض و گمرک و .... که مردم مجبور باشند آشغال های داخلی رو بخرم وگرنه باید باج بدن تا ماشین خوب سوار بشن .،،🤮🤮🤮🤮🤮🤮
پاسخ
1
0
1
Bh1362 1404/9/1
6میلیارد داداش برام در امده
0
0
Salmann 1404/8/5
با این پول بی ام و x4 میخره ادم
پاسخ
0
0
1
aminx2312 1404/7/22
دولت با اقداماتش همه مردم رو دلال کرد ، طرف ماشین خریده شش ماه گذاشته پارکینگ خونش هزینه سند زدن مالیات سود روزانه ی پولش ، قیمت بنزین داخل کارت سوختش رو‌ هم محاسبه کردهرو قیمت ماشین! چند تا نمایشگاهی دویست و پنجاه میلیون همین خودرو رو ارزانتر می‌داد ، والله مردم خوبی نیستیم لیاقت مون همینه ! دم از حلال و حرام هم می‌زنیم
پاسخ
0
0
8
موسیی 1404/7/7
رنگ سبز فسفری اش خیلی قشنگ هست...ما که پول این ها رو نداریم و هر چند داشتیم هم اهل چنین ماشین های بزرگی که رانندگی باهاش سخته نیستم... ولی حداقل امیدوارم واردکنندگان خودرو چه چینی چه مثلاً آلمانی ها( تولیدی چین) یا مثلاً ژاپنی و کره های جدید ، حداقل تنوع رنگ در واردات داشته باشن ، مثل دهه هشتاد که رنگ های مختلف وارد می‌شد...دستکم فضای ترافیک های شهری رو کمی از یکنواختی و دل مردگی رنگ های خاکستری و سفید و سیاه (( تنوع بی نظیر رنگ های کارخانه های سایپا و ایران خودرو!)) خارج کنه... بخصوص رنگ های فسفری مثل سوزوکی جیمنی سبز که خیلی‌ خوشرنگ هست... آدم حوصله اش تو ترافیک سر نمیره!...
پاسخ
0
0
5