برای رقابت با نیسان جوک، تویوتا بالاخره دست به کار شد و اولین کراساور جمع و جورش را با نام C-HR به بازار فرستاد. این خودرو تنها دو خط تولید در جهان دارد؛ یکی در ژاپن و دیگری در ترکیه. جالب است بدانید که C-HR از حروف ابتدایی عبارت Coupe High Rider گرفته شده که هم اسپرتبودن و هم قدبلند
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.8
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
تنوع آپشن
شتابگیری ثانویه بهتر از کپچر
امکان سفارش با دو سیستم محرکه
نقاط ضعف
نداشتن سانروف
دید محدود سرنشینان عقب
ردیف عقب مناسب دو نفر
تریم های تویوتا C-HR
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2017 تا 2018مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیلگیربکس
CVTپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.2 لیترعملکرد فنی
قدرت
116 اسببخارگشتاور
185 نیوتنمترشتاب
11.4 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4360 میلیمترعرض
1795 میلیمترارتفاع
1565 میلیمترفاصله محوری
2640 میلیمتروزن
1510 کیلوگرمحجم باک
50 لیترچرخ جلو
225/50R18چرخ عقب
225/50R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
سفارشیکنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
سفارشیحالت رانندگی
3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
کنترل نوسانات تریلر (TSC)سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سفارشیسنسور پارک عقب
سفارشیسنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
سفارشیرادار تغییرلاین (LDW)
سفارشیرادار تصادف جلو (FCW)
سفارشیرادار تصادف عقب (RCTA)
سفارشیرادار تابلوخوان (TSR)
سفارشیسایر ویژگیها
(سنسور 360 درجه پارک: سفارشی) - (سنسور تشخیص عابر: سفارشی)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سفارشیسایر ویژگی ترمز
(اتوهلد: سفارشی)سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
سفارشیارتفاع نور اتومات
سفارشیچراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنون - (چراغ LED جلو و عقب: سفارشی)سایر ویژگی روشنایی
مهشکن LED جلو - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی آبیفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سفارشیسایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
(6 اسپیکر: استاندارد) - (سیستم پخش JBL با 9 اسپیکر: سفارشی) - هندزفریمانیتور
8 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومترایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
سفارشیایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
سفارشیاستارت دکمهای
سفارشیسیستم تهویه
اتومات دوگانهکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستی - (تنظیم برقی: سفارشی) - (تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی) - صندلی اسپرتصندلی سرنشین جلو
صندلی اسپرتویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
(جلو: سفارشی)سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچه - (روکش چرم: سفارشی)ایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
(بلولاین: سفارشی)آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
سفارشیآینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - (قاب و سقف مشکی: سفارشی) - (باربند و رکاب: سفارشی) درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Mhd88 1404/8/6
این مدلم مثل بقیه خودروها وارداتی دوستان هموطن تمام اپشناش برداشتن جداگونه میفروشن جالبه
پاسخ
0
0
0
NimaX100 1404/7/9
من از سال ٩٧ مدل ٢٠١٧ صفر خريدم. توربو AWD مدل استايل فول امكانات، سواريش خوبه من راضيم، صندلياش دستيه واقعا مسخرس!!!! رادار نقطه كور و ضد برخورد و تشخيص عابر و كروز هوشمند و معمولي و محدوديت سرعت و رانندگي بين خطوط و اتوپارك افقي و عمودي و ساير آپشنها رو داره و تو ماشين ژاپني كه قيد و بند آپشن نداشت خيلي عاليه ولي صندليش چرا دستيه شبيه طنزه و غير قابل توجيه!!!!
در خصوص شتاب، شتاب اوليش معموليه ولي شتاب ثانويش خوبه
توانش پايينه ولي در عمل من تو جاده سربالايي و سراشيبي خيلي راضي بودم خب مسلما اين خودرو بدرد ماشين بازي عشق سرعت و كل انداختن نميخوره سمتش نرين صندليهاي جلو توقع داشتم راحتتر باشه ولي بد نيست معموليه
تنها مشكل رديف عقب هستش كه سرنشين عقب به بيرون اشراف خوبي نداره خصوصا خانواده هايي كه بچه دارن عملا بچه بيرون رو نميتونه ببينه
مهمترين قسمتش تامين قطعاتشه كه مثلا لنت ترمز و صافي بنزين و ساير لوازمش از ماشينا ديگه مثل لندكروز و لكسوكس nx و rx و … خيلي بيشتره و بدترين قسمت ماجراش همينه
خود ماشين از لحاظ سواري و كيفيت قابل قبوله طراحيش واقعا خوبه ولي قيمت قطعاتش به شدت مسخره و غير عاديه چون تو ايران اين مدل ماشين فراوانيش كمه و قطعاتش كمه
من اگه اولش به اين موضوع فكر ميكردم اصلا سمتش نميرفتم ولي چون با موضوع تامين قطعاتش اشنا نبودم و تازه وارد بازار شده بود رو اين موضوع اصلا دقت نكردم چون اين موضوع واقعا مهمه براي خريد خودرو
صندوق عقبش بنظر كوچيك مياد ولي وقتي رديف عقب كسي نشينه ميتوني صندلي عقب رو بخابوني و از فضاي بيشتري استفاده كني
از طرفي چون توربوئه با بنزينامون جور در نمياد هرچند اكثر ماشينا يا توربوئن يا هيبريد كه هيبريد بخاطر هزينه بالاي باتري و قطعات پيچيده هيبريدي كه بعد ٥ سال نيازمند تعويض و يا سرويسن توصيه نميكنم البته من هر از چندگاهي اكتان ميريزم ولي خب با اين موضوع كنار اومدم
در مجموع به موضوع تهيه لوازم يدكي و مصرفي اين مدا خودرو دقت كنين حتماااااا
نمونش قيمت صافي بنزين، بمب بنزين و لنتهاي ترمز جلو و عقب رو بررسي كنين
مؤيد باشيد
پاسخ
0
0
3
barzegar30 1404/6/21
همش ۱۱۶ 😐😐😐 خداروشکر ورشکست شدم نخریدم چن سال پیش از ماشین چیزی بارم نبود ظاهر و تویوتا بودن خوشم اومد میخاستم بخرم نتونستم پولش رو جور کنم
پاسخ
1
1
0
NimaX100 1404/7/9
نشون ميده زياد از فني ماشين سر رشته ندارين شما چون هر ماشيني متناسب با ويژگيهاش توان خاص خودشو داره مهم ويژگيهاي فني و امكانات رفاهي ماشينه و در مجموع ميگن اين ماشين خوبه يا بده ولي همون بهتر نخريدي چون تو تهيه لوازم مصرفيش گيرپاژ ميكردي!!!! چون از لكسوس و لندكروز هم گرونتره چون كمه و تو بازار نيست
0
1
سیدایوب 1404/5/2
ماشین فقط فقط پرادو از همه لحاظ حرف اول میزنه هیچ وقت کم نمیاره جا دار پرقدرت هنوز رودست پرادو ماشین نیومده
پاسخ
0
1
0
سیدایوب 1404/5/2
ماشین فقط فقط پرادو از همه نظر عالی هست جادار مطما هیجا کم نمیاره
پاسخ
0
1
0




