برای رقابت با نیسان جوک، تویوتا بالاخره دست به کار شد و اولین کراس‌اور جمع و جورش را با نام C-HR به بازار فرستاد. این خودرو تنها دو خط تولید در جهان دارد؛ یکی در ژاپن و دیگری در ترکیه. جالب است بدانید که C-HR از حروف ابتدایی عبارت Coupe High Rider گرفته شده که هم اسپرت‌بودن و هم قدبلند بودنش را نشان می‌دهد! این ژاپنی اولین‌بار در مدل 2017 به بازار جهانی عرضه شد و خیلی زود (از تابستان 96) نیز به ایران رسید. نسخه توربوشارژ C-HR در دو مدل تک‌دیفرانسیل (2WD) و تمام چرخ محرک (AWD)، در کشورمان قابل خریداری است. همانند اکثر محصولات ایرتویا، CHR نیز با تنوع آپشن فراوانی در ایران فروخته شده و حتی ساده‌ترین امکانات مانند آینه تاشو برقی، کیلس و روکش چرم در تیپ‌های ارزان قیمت این وارداتی وجود ندارد! نسخه های فول این ژاپنی نیز مجهز به 6 رادار هستند که عبارتند از: رادار تصادف جلو (با ترمز اضطراری و کروز هوشمند)، رادار تشخیص عابر، رادار تصادف عقب (RCTA)، رادار نقطه کور (BSM)، رادار تغییرلاین (LDW) و رادار تابلوخوان.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت بالا
    • تنوع آپشن
    • شتابگیری ثانویه بهتر از کپچر
    • امکان سفارش با دو سیستم محرکه
  • نقاط ضعف
    • نداشتن سانروف
    • دید محدود سرنشینان عقب
    • ردیف عقب مناسب دو نفر
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2017 تا 2018
مشخصات فنی
  • محور محرک دو دیفرانسیل
  • گیربکس CVT
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 116 اسب‌بخار
  • گشتاور 185 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.4 ثانیه
  • سرعت 180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.3 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4360 میلی‌متر
  • عرض 1795 میلی‌متر
  • ارتفاع 1565 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2640 میلی‌متر
  • وزن 1510 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 225/50R18
  • چرخ عقب 225/50R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند سفارشی
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک سفارشی
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها کنترل نوسانات تریلر (TSC)
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2017 تا 2018
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 116 اسب‌بخار
  • گشتاور 185 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.1 ثانیه
  • سرعت 185 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 5.9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4360 میلی‌متر
  • عرض 1795 میلی‌متر
  • ارتفاع 1565 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2640 میلی‌متر
  • وزن 1375 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 215/60R17
  • چرخ عقب 215/60R17
  • سایر ویژگی‌ها رینگ 18 اینچی (سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند سفارشی
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک سفارشی
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها کنترل نوسانات تریلر (TSC)

57 دیدگاه

MehdiKh00(739 روز پیش)

دست رو هر ماشینی میذاریم میایم نظرات میخونیم پشیمون میشیم موندیم چی بخریم

سیاوش اسدی (729 روز پیش)

ماشین خوب و با کیفیتیه ولی راه نمیره. ۱۱۶ اسب بخار یعنی موتورش معادل یه نیسان جوک اسکای پک راندمان داره. نیسان جوک هم به شدت مشکل شتاب کافی رو داره البته نیسان جوک اسپرت موتورش عالیه و این مشکل رو نداره ولی اون ۱۹۰ اسب بخار قدرت داره. هر دو رو ژاپنی مثال زدم که سوءتفاهم ایجاد نشه. با این قیمت و این مشخصات فنی این مدل تویوتا اصلا ارزش خرید نداره.

dark (716 روز پیش)

منم همینطور بخدا قسم دیونه شدم سه ماه دارم تحقیق میکنم موندم چی بخرم ب قول شما دست رو هر چی میزاریم میاییم چن تا نظر میخونیم پشیمون میشیم با بدبختی پول درست کردیم نمیخاییم ضرر کنیم بخدا گیج شدم موندم چی بخرم

محیا (549 روز پیش)

دقیقا هر ماشینیو میزنیم هی میان بد میگن. بعضیا پشت سر بنز بی ام و هم حرف میزنن. بابا یکم خوووب باشیم!

aliidarzii (474 روز پیش)

دقیقا موافقم...اما یادمون نره ملت پشت سر خدام حرف میزنن...!!!

Omid0068 (7 روز پیش)

به نظر من كه اين ماشين عاليه كلا تويوتا به اقليم فلات ايران سازگاري داره چه جنوب چه شمال و موتورش پلمپه تا چندين سال راحتي و رنگ تعميرگاه نميبيني ايمني تويوتا بسيار بالاست تويوتا هيچ وقت ماشين مسابقه اي نزده و نخواهد زد پس ايمين وراحتي شرط توليدش هست..... فعلا اين مدل رو توصيه ميكنم ارزويمندم همتون خارجي و بهت ين هارو سوار بشيد لياقت ايراني بهترينهاست🇮🇷❤️

_امیرعلی(743 روز پیش)

فقط مصرفش کمه، تویوتاست، وارداتیه و دیگر هیچ. با این پول ماشینهای بهتری میشه خرید. نه موتور داره و نه قیافه. در ضمن با این قیافه و موتور مشکل قطعات یدکی و قطعات بدنه هم قطعا داره.

Behzadebrahimi85 (574 روز پیش)

پیشنهادت چیه؟

Mahan84 (64 روز پیش)

اگه پیشنهاد داری بگو نداری اینقدر ماشینو نیار پایین

Putf(158 روز پیش)

این بهتر است یا جوک اسپورت

Mahan84 (64 روز پیش)

سلام یه قیمت نیستن

رادار(763 روز پیش)

تجربه سواری ندارم،ولی دنبال خریداریش هستم بین سانتافه و‌CHR گیرم و باخودم درگیرم راهنمایی لطفا🙏🏻 ماشینم‌زانتیاس میخوام نرم باشه مثل زانتیا که البته نیستن ولی چاره ای نیس

kolbenm (676 روز پیش)

سلام اگر دنبال نرمی و ماشین باکیفیت هستی و حتما CrossOver باشه پیشنهاد من نیسان X_Trail و میتسوبیشی اوتلندر هست ، راو فور ، توسان ، سورنتو ، سانتافه ، کولیوس جدید ، قاتل ستون فقرات شما هستند .

Amin.e.d (405 روز پیش)

سلام در خرید این ماشین شک نکن و هیچ وقت ی ماشین ژاپنی رو با ی ماشین کره ای پر دکمه که جز امکانات هیچ چیز دیگه ای ندارن ماشن های کره ای زیر بندی ضعیفه داره در کل CHR خیلی ماشین خوبی و هر چی باشه شتابش از سانتافه خیلی بهتره

Djv (96 روز پیش)

سانتافه جادارتره شتابش بهتره خشک هم نیست آپشناش هم یکم بیشتره در کل به نظر من سانتافه گزینه بهتریه.

amir00(466 روز پیش)

من یه 2017شو دارم آپشناش خوبو کاملی داره ولی خیلی لشه دل ادمو میزنه من خودم شخصا از ظاهرش خیلی خوشم میا برا همی دو دلم بفروشمش

peymaan (454 روز پیش)

با تشکر از نظرتون، میدونید هیبریدش چطور راه میره؟

payam04(619 روز پیش)

من ۲ سال هست که دارم و کاملا راضی هستم . اونایی که سوارش نشدن لطفا نظر ندن چون واقعا موتور پر شتابی داره

Mahnaz(891 روز پیش)

من میخوام از نظر ظاهری یه چیزی تو مایه های تویوتا chr یا نیسان جوک بخرم لطفا اگر ماشین بهتری مد نظر دارید بهم معرفی کنید !!ممنون

$Amirali (877 روز پیش)

منم مثل شما ميخواستم راه شما رو برم ولي اخر به نتيجه سي اچ ار رسيدم، بهتر از بقيه است

payam04 (875 روز پیش)

ببخشید CHR رخش کجا ، جوک کجا ؟! زمین تا آسمون فرق دارن

کیان شکرگزار (853 روز پیش)

همین chrبهتر از جوکه البته از نظر ظاهری یکی از جالب ترین خودرو هاست

m1928saman (738 روز پیش)

بی ام و X1 18i بخرید اونارو میکنه توی جیبش

سیاوش محسنی (733 روز پیش)

تویوتا موتورش به نسبت ابعادش بسیار ضعیفه ، نیسان جوک فقط مدل اسپرتش به درد می خوره و موتور و گیربکس خوبی داره. تو قیمتهای کمتر هم پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن سی تری فوق العاده هستن. موتور و گیربکسشون یکی هست و طراحی بی ام و و فوق العاده هستن.

AHMAD REZA . Mh (674 روز پیش)

سانتافه بخر که هر وقت خواستی یک شبه بفروشیش !! ولی اکه نیسان جوک بخری ، بازار خوبی نداره:(

arash ahmadii(684 روز پیش)

من مدتیه میخام chrبخرم ولی هر چه تحقیق کردم نفهمیدم فرق استایل و لانژ و ایکون در چیه که قیمتهاشونم اینقد متفاوته. لطفا اگر کسی میدونه راهنمای کنه

Ali.atr(690 روز پیش)

یه سری از دوستان همچین میگن موتورش ضغیفه انگار میخوان تو اتوبانای فرانسه با سرعت ۲۰۰ تا رانندگی کنن یا تو پیست کورس بذارن،خیابونای غیر استاندار ایران و پر از دوربین و جاده های خراب با سرعت مجاز ۸۰-۹۰ تا واقعا نیاز به موتور خیلی پرقدرت نداره!به خدا موتور همین ماشین تو ایران جوابگو هست!و‌اینکه واقعا غیر از بحث موتوری،کیفیت و امکانات و زیبایی و نرمی و راحتی یه خودرو هم مهمه که این ماشین واقعا تو همش فوق العادست

رامين(714 روز پیش)

بسيار نرم و راحت بيصدا كم مصرف شتاب عالي زيبا و خاص مخصوص افراد خاص، تنها ايراد نداشتن سانروف

Show More