• مشخصات فنی camryglx
  • مشخصات فنی camryglx
  • مشخصات فنی camryglx

مشخصات فنی تویوتا کمری GLX سال 2016 - 2016

37 دیدگاه
سال
پرحاشیه‌ترین نسل کمری در ایران، نسل پنجم (XV50) آن بود که به‌علت عرضه مقطعی و همچنین مشکلات شماره‌گذاری خودروهای ساخت آمریکا، دردسرهای زیادی برای مشتریان ایرانی داشت. تویوتا با هدف جبران کم‌کاری طراحانش در نسل هفتم، فیس‌لیفت کمری XV50 را با ظاهری دگرگون شده به بازار فرستاد؛ خودرویی که بیشتر شبیه یک نسل جدید بود تا یک فیس‌لیفت. کمری XV50
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
فضای جادار کابین
جعبه‌دنده‌ای دقیق‌تر از سوناتا LF
تعلیقی نرم‌تر از رقبای کره‌ای

نقاط ضعف

واردات محدود
تجهیزاتی کمتر از رقبای کره‌ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

181 اسب‌بخار

گشتاور

235 نیوتن‌متر

شتاب

9.3 ثانیه

سرعت

195 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل پنجم (XV50) - فیس لیفت

طول

4850 میلی‌متر

عرض

1825 میلی‌متر

ارتفاع

1470 میلی‌متر

فاصله محوری

2775 میلی‌متر

وزن

1495 کیلوگرم

حجم باک

70 لیتر

چرخ جلو

215/55R17

چرخ عقب

215/55R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

1 حالته (ECO)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اسمارت استاپ (توقف خودرو هنگام فشردن همزمان پدال گاز و ترمز)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری - تشخیص صدا

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - iPod - AUX - Entune Audio Plus

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم دستی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

پرده برقی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Imanforghani1234 1402/10/6
مهمترین چیز تو ماشین کیفیت هست و دوام فنی اپشن ۹۰ درصد مواقع به کارت نمیاد
پاسخ
0
1
4
Tonder 1400/10/22
سلام شاید برای کسایی مثل خودم قیافش خوب نباشه اما هر ماشینی خوب داره بدی هم داره الان مثل ایرانخودرو بهتون اونتادور بده شروع میکنید به ایراد گرفتن آقا این چرا ارتفاعش اینجوری چرا چراغش کوچیکه چرا اگسوزش ۶ ضلعی چرا انقدر صدای گودزیلا از خودش در میاره خلاصه هر ماشینی برای یه کاری ساخته شده و این هم دلیلش نرمی ماشین هست واقعا اسم تویوتا رو که میشنوی یاد نرمی می افتید
پاسخ
0
0
1
Amirreza1362 1399/11/21
میگم من به یه نتیجه ای رسیدم ، اینکه اینهمه اپتیما و تالیسمان و سوناتا که تو خیابونان و تعدادشون روی هم ۲۰۰ برابر کمریه ،، همشون مال منه ، پس چرا شمایی که انقد از سوناتا و اپتیما بد میگین خودتون میرین اونارو میخرین ؟ قبول کنین که با توجه به شرایط فعلی بازار که کمری در بازار یک خودروی لوکس حساب میشه ( بر عکس بازار جهانی ) و صاحبان کمری توان مالی اینرو دارن که هر ۴ یا ۵ سال یک بار ماشین عوض کنند ، بهتره سوناتا ، اپتیما ، تالیسمان بگیرن ، چون اونا ماشین های لوکس بهتری هستند ولی کمری ماشین اقتصادی بهتریه و تو بازار جهانی خریداران کمری نمیتونن سال به سال ماشین عوض کنن پس میرن یه ماشین با دوام میخرن ولی توی ایران چون توانشو دارن واقعا بقیه گزینه ها ارزش خرید بالاتری دارن و این مشکل نه از کمریه نه از تویوتا ، این مشکل از شرایط بازارمونه ، با تشکر
پاسخ
1
0
9
sajadF 1401/6/28
حرف حساب
0
0
Camery 1399/10/1
یه چیز بگم دوستان تویوتا بعد از تسلا هستش یعنی رده ی دوم رو داره تویوتا رو با هیوندای و رنو و کیا و هر چیزه دیکه ای مقایسه نکنین خواهشن تویوتا زیر سوال میره هرکس قصد خرید تویوتا رو دارد اصلا و به هیچ وجه شک نکنین
پاسخ
2
11
6
Shahin...........igyukk 1399/12/16
اما الان سال ۲۰۲۱ تویوتا رتبه اول رو داره و راوفور پرفروش ترین کراس اور هست در جهان و کرولا پرفروشترین خودرو هست در جهان و یاریس gr برترین خودروی سال شد و پریوس پرفروشترین خودروی هیبریدی جهانه کلا تویوتا و زیرمجموعش لکسوس تکرار نشدنین❤
2
6
Shahin...........igyukk 1399/10/8
بله شما درست میفرمایید تویوتا رتبه دوم بهترین خودروساز جهانو داره اما رتبه اول تسلا آمریکا نیست. فولکس واگن آلمانه
6
6
Amirreza1362 1399/8/23
به نظر من این همه بحث در مورد بهتر بودن کدوم ماشین الکیه هر کدوم یه نقطه قوتی دارن نسبت به بقیه مثلا سوناتا هیبرید و معمولی اپشن های زیاد و مصرف ،اپتیما ظاهر بی نظیر،هوندا اکورد سواری نرم خوب،کمری کیفیت و دوام فنی،تالیسمان موتور خارق العاده، ۵۰۸ ام که یه شوخیه بیمزس که اصلا ولش کن😂😂
پاسخ
1
4
9
منوچهر 1402/5/9
من ماشین برادرم ۵۰۸ هست ، چند روزی دست من بود ، شتاب عالی بود ، فرمانپذیری و تعلیق خوب ، ترمزهای خوب ، فقط کابین عرض کمی داره و صندلی سرد کن نداشت ، سیستم صوتی اش هم خیلی قوی نیست ، در مجموع اگر تعداد واردات این خودرو بالا بود و ریسک کمبود قطعات نبود ، گزینه بسیار خوبی برای خرید بود
0
1