• مشخصات فنی prado2doors4cylinder
  • مشخصات فنی prado2doors4cylinder
  • مشخصات فنی prado2doors4cylinder

مشخصات فنی تویوتا پرادو دو در 4 سیلندر سال 2011 - 2014

40 دیدگاه
سال
در نسل چهارم پرادو (J150)، شاهد تیپ جدیدی به‌نام TXL بودیم که به‌علت حذف اکثر تجهیزاتش، چیزی مشابه GXهای نسل سوم از آب درآمده بود. نکته جالب‌تر اینجاست که این تیپ چه در مدل 2در و چه در مدل 4در، با نام TXL فروخته می‌شد درحالیکه مدل 2در از پیشرانه‌ای 4 سیلندر نیرو می‌گرفت ولی مدل 4در، قدرتش را مدیون
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
توانایی‌ آفرود
فضای جادار کابین
تنوع آپشن
دید وسیع آینه‌های جانبی

نقاط ضعف

مصرف سوخت
فرمان‌پذیری
عملکرد فنی در مدل 4 سیلندر
نامشخص‌بودن تجهیزات استاندارد

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2011 تا 2014

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل مرکزی

گیربکس

4 دنده اتومات با دنده کمک الکترونیکی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.7 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

161 اسب‌بخار

گشتاور

246 نیوتن‌متر

شتاب

13.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

12.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی‌ بلند بزرگ

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (J150)

طول

4366 میلی‌متر

عرض

1791 میلی‌متر

ارتفاع

1849 میلی‌متر

فاصله محوری

2456 میلی‌متر

وزن

1790 کیلوگرم

حجم باک

87 لیتر

چرخ جلو

265/60R18

چرخ عقب

265/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

9 اسپیکر - هندزفری - سی‌دی چنجر 6 تایی

مانیتور

(نصب نمایندگی)

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین جلو (نصب نمایندگی)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته دستی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - صندلی ردیف سوم با تاشو دستی

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب و چرم - اینورتر 220 ولت

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Adel1365 1402/10/14
سلام دوستان کسیکه شش سیلندرسوارشده که نه کسی که حداقل۲-۳سال ماشین شش سیلندر یوار شده عمرا بره اینقد هزینه کنه ویه ماشین۴سیلندربگیره که هییییچ اپشنی نداره و پراید تو جاده ازت سبقت بگیره تو سربالایی باید هلش بدی بره بالا بنظر من کارتونکه من یک بار در طول عمرم استباه کردم و یه پرادو چهار سیلندر گرفتم و بزرگترین اشتباه زندگیم بو قبلش البته جنسیس داشتم قبلترشم وراکروز با یه مکافات فروختم الان نزدیک یک سالی هست دوباره یه وراکروز۲۰۱۳درجه یک ۸۰تاکار گرفتم واقعا هیچ ماشینی هیچ حرفی واسه گفتن نداره در مقابلش پرادو ماشین بدی نیست بهترین ماشینه اما…پرادوی شش سیلندر نه چهار سیلندر که اینقد گازمیدی که پات بره تو کاپوت اما ماشین سرجاشه انگار یکی از پشت گرفتت و نمیزاره بری دوستان اینایی که میگن پرادوی۴سیلندر خوبه یاپرادو رو از نزدیک ندیدن یام ماشین شش سیلندر سوار نشدن ک فرقشونو بدونن میخواید پرادو چهارسیلندربخریدبرید یه ماشین چینی قلابی مث مثلا جکs5سوارشید بهتره حداقل ربع قیمت پرادو رو پول دادی باهمون کارایی و سواری رو بهتون میده وسلام میگید نه امتحان کنید متوجه میشید
پاسخ
0
1
0
369666 1402/7/22
بالاخره من هم پرادو خواهم خرید شک نکنید ....
پاسخ
0
0
3
morteza7 1400/11/8
سلام شرمنده یک راهنمایی میخواستم بابودجه حدود ۲/۵ رافور بگیرم یا پرادو دو در ۲۰۱۲
پاسخ
0
0
0
Mobin1216 1400/7/10
بزرگواران ی سوال داشتم پرادو دو در ۶ سیلندر مدل ۲۰۰۷تا۲۰۰۹ بنظر شما خوبه ؟هزینه نگهداری شتاب ایتا چطوره
پاسخ
3
0
0
Prhm 1400/9/7
شتابش عاللللییییه موشکه ۲۰۰تا هم میره دیگه چی میخوای افرودی بینظیر
1
1
Mohammad02 1400/8/2
سلام از نظر هرینه نگهداری نگران نباشید زیاد نیست از نظر قدرت و شتاب هم ۶ سیلندر دو در کاملا انتظاراتتونو براورده میکنه به عنوان یه ماشین شاسی بلند اپشن های زیادی نداره ولی کیفیت خیلی خوبی داره و برای افرود هم عالیه و اینکه این ماشین به علت ارتفاع و قدرت زیاد اگر بد باهاش رانندگی کنید راحت چپ میکنه پس سر پیچ ها باید خیلی مراقب باشید و در زمان خرید هم دقت کنید که ماشین چپ نکرده باشه در کل ماشین خیلی خوبیه من خودم چهار در شش سیلندرشو سالهاست که دارم و خیلی راضیم حتی مدل ۲۰۰۶ هم اگر عیبی نداشته باشه یه عمر ماشینه براتون بخرید و لذت ببرید فقط در زمان خرید حتما پیش کارشناس معتبر ببرید
0
4
VahidReza 1400/7/24
بزارید اینطوری توصیف کنم آفرود عالی آپشن خوب پاخور عالی کیفیت عالی شتاب ضعیف قدرت خوب ظاهر عالی در کل ماشین عالی هست اگه اهل سرعت نباشید و آفرود هم دوست داشته باشید
0
1
Hosseine 1400/5/20
بنظرتون دوستان پرادو دو در یا لکسوس rx350
پاسخ
1
0
0
Mohammad02 1400/8/2
اگر شتاب و راحتی در جاده و اپشن و زیبایی میخواید و اهل مسافرت هستید لکسوس اگر دوام فنی و استفاده روزمره میخواید و اهل افرود هستید پرادو دو در
0
1