در سال 2016 و در شرایطی که هنوز راوفورهای فیس قدیم در کشورمان حضور داشتند، ایرتویا پای نخستین فیسلیفت راوفور XV40 را به کشورمان باز کرد. راوفور نیوفیس با طراحی متفاوت و جذابترش، بازار بسیار بهتری برای خودش دست و پا کرد. البته این فیس لیفت آنقدرها هم مهم نبود ولی از آنجایی که در چراغهای جلو و عقب، سپرها
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
هزینه نگهداری
بازار دستدوم
دوام فنی
نقاط ضعف
امکاناتی کمتر از رقبای کرهای
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2016 تا 2018مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکیگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
177 اسببخارگشتاور
233 نیوتنمترشتاب
9.7 ثانیهسرعت
200 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.1 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل چهارم (XA40) - فیس لیفتطول
4600 میلیمترعرض
1845 میلیمترارتفاع
1715 میلیمترفاصله محوری
2660 میلیمتروزن
1780 کیلوگرمحجم باک
60 لیترچرخ جلو
235/55R18چرخ عقب
235/55R18سایر ویژگیها
(رینگ شاخ گوزنی: سفارشی)سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
سفارشیکروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
سفارشیکنترل سرعت در سرازیری (HDA)
سفارشیکنترل کشش (TCS)
سفارشیکنترل پایداری (ESC)
سفارشیضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
2 حالت رانندگی (اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سفارشیسنسور پارک عقب
سفارشیسنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
سفارشیچراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
7 اینچی لمسی - (مانیتور ردیف عقب: سفارشی)نویگیشن
سفارشیهدآپ
دوربین عقب
سفارشیدوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
سفارشیایربگ جانبی جلو
سفارشیایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
سفارشیاستارت دکمهای
سفارشیسیستم تهویه
دستی - (اتومات دوگانه: سفارشی) - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستی - (8 حالته برقی با تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی)صندلی سرنشین جلو
6 حالته دستی - (8 حالته برقی با تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی)ویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
(جلو: فول وارداتی)سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم اسپرتایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
سفارشیصندوق پران هوشمند
سفارشیسایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
سفارشیآینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سفارشیسایر ویژگی ظاهری
(باربند: سفارشی) درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
سامعابدی 1404/8/9
سلام ، من سال ۹۷ گرفتم ماشین رو و الان بعد از ۷ سال و ۱۹۰ هزارتا کار تجربیات خودم رو بهتون میگم
در این سال ها ماشین هیچ خرج موتوری و گیربکسی نداشته و فقط برای سرویس ماشین رو میبردم
و من تا حالا به ۲۲ تا از استان ها کشورمان سفر کردم و واقعا ماشین ، خیلی نرم بوده و تا حالا اذیت نکرده
امیدوارم براتون مفید باشه
پاسخ
0
0
1
Vitara111 1404/7/20
سلام
دوستان باتوجه به هزینه ها در کشور قیمتهای راو فور خیلی غیر منطقی است .سوزوکی ویتارا کلاس 10 با توجه به هزینه که میکنید خیلی معقول است 3 ساله دارم آفرود هایی با این ماشین با چند سرنشین رفتم خودم کفم برید با تراکتور بری میترسی چپ بشه فقط حیف کمی جست ماشین پایین هستش
هزینه ها هم معقوله و لوازم یدکی فراوان .کمی هم قسمت سرنشین عقب خشکه و فنر بندی سفتی داره .توجاده هم با توجه به گیربکس قدرتی 4 دنده که ایکاش 6 دنده بود 185 هم سرعت رفتم .
پاسخ
0
1
0
Auto_Lux 1404/7/17
با سلام
چرا برخی ۲.۵ لیتری های دو دیفرانسیل ۷.۵ هست و برخی ۱۰.۵ واقعا چه فرقی دارن؟
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/7/19
چین و ژاپن بودنش خیلی مهمه ولی نباید انقدر اختلاف قیمت داشته باشند نهایتا 1 میلیارد یا 1.5 میلیارد و تریمش فرق دارن که این اختلاف تا 2 میلیارد منطقی بیشتر خیر
0
1
AattaA 1404/5/13
یه سوال
گیربکس راوفور در کارکرد بالای ۱۵۰ تا خرابی گیربکس داره و باید تعویض بشه؟
یعنی الان خرید ایکس تریل ۲۰۱۸ بهتره یا راوفور ۲۰۱۷ از نظر دوام و خرابی که تا سال ها خرجی برام نداشته باشه هر دو با کارکرد ۱۰۰ تایی حدودا ؟
پاسخ
1
1
0
Saallammaati 1404/5/14
ایکستریل ۲۰۱۸ گیربکس قابلاعتمادتری نسبت به راوفور ۲۰۱۷ داره و هزینه نگهداریش کمتره. برای استفاده طولانیمدت با خرابی کمتر، ایکستریل انتخاب مطمئنتریه
3
0
AattaA 1404/5/5
واقعا ماشین فوقالعاده زیبایی هستش خیلی ظاهر جذابی داره
ولی کمبود آپشن هاش آدم رو دیوانه میکنه یه ماشین ۵ میلیاردی که سطح آپشناش در حد ۲۰۷ هست
البته درسته که از نظر دوام و کیفیت هیچکدوم از کره ای ها بهش نمیرسن حیف این ماشین که با این سطح از آپشن عرضه شده صد حیف…!
قیمتش هم که واقعا غیرعادی هست!
قیمت این خودرو ی ژاپنی اصل و نسب دار با دوام با یدونه چینی واقعا بیکیفیتی مثل اکستریم vx برابره!
پاسخ
0
0
5


