در سال 2016 و در شرایطی که هنوز راوفورهای فیس قدیم در کشورمان حضور داشتند، ایرتویا پای نخستین فیسلیفت راوفور XV40 را به کشورمان باز کرد. راوفور نیوفیس با طراحی متفاوت و جذابترش، بازار بسیار بهتری برای خودش دست و پا کرد. البته این فیس لیفت آنقدرها هم مهم نبود ولی از آنجایی که در چراغهای جلو و عقب، سپرها
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.8
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
هزینه نگهداری
بازار دستدوم
دوام فنی
نقاط ضعف
امکاناتی کمتر از رقبای کرهای
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2016 تا 2018مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکیگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
177 اسببخارگشتاور
233 نیوتنمترشتاب
9.7 ثانیهسرعت
200 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.1 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل چهارم (XA40) - فیس لیفتطول
4600 میلیمترعرض
1845 میلیمترارتفاع
1715 میلیمترفاصله محوری
2660 میلیمتروزن
1780 کیلوگرمحجم باک
60 لیترچرخ جلو
235/55R18چرخ عقب
235/55R18سایر ویژگیها
(رینگ شاخ گوزنی: سفارشی)سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
سفارشیکروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
سفارشیکنترل سرعت در سرازیری (HDA)
سفارشیکنترل کشش (TCS)
سفارشیکنترل پایداری (ESC)
سفارشیضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
2 حالت رانندگی (اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سفارشیسنسور عقب
سفارشیسنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
سفارشیچراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
7 اینچی لمسی - (مانیتور ردیف عقب: سفارشی)نویگیشن
سفارشیهدآپ
دوربین عقب
سفارشیدوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
سفارشیایربگ جانبی جلو
سفارشیایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
سفارشیاستارت دکمهای
سفارشیسیستم تهویه
دستی - (اتومات دوگانه: سفارشی) - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستی - (8 حالته برقی با تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی)صندلی سرنشین جلو
6 حالته دستی - (8 حالته برقی با تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی)ویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
(جلو: فول وارداتی)سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم اسپرتایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
سفارشیصندوق پران هوشمند
سفارشیسایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
سفارشیآینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سفارشیسایر ویژگی ظاهری
(باربند: سفارشی) درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
علیرضا لطفی دیروز
سلام دوستان من راو فور ۲۰۱۷ دارم و ۱۲۰ تا کار کرده تو این مدت هیچ ایرادی نداشته و مثل روز اول هست واقعا کیفیت ساخت و دوام بالایی داره واصلا ماشین سوسولی نیست
پاسخ
0
0
0
Mehrdad1985 1404/4/21
اونایی که راوفور داشتن بهتر درک میکنن چون توی بازار خودروی ایران با پول هنگفتی که بابت اتومبیل خارجی میدی توقع کیفیت و دوام در الویت هست من به شخصه میگم گول آپشن های گوناگون خودروهای کره ای و علی الخصوص چینی را نخورید چون آدم پول میده حداقل دو سه سال خودروی بی دنگ و فنگی را سوار بشه به هر حال تا وقتی که پاتون به تعمیرگاه باز نشده حرفهای منو درک نمیکنین و راوفور از این حرفا مستثناست و بابت پولی که بابت خرید راوفور میدی بعدا پشیمون نمیشی راوفور خودرویی هست که چند سال سوار میشی و همیشه لبخند رضایت را بهت هدیه میده
پاسخ
0
0
1
alizx20 1404/2/2
سلام دوستانی که مصرف کننده رافور ۲۰۱۶ هستن لطفا بفرمایید که با توجه به اینکه حدود ده سال از تولید مدل ۲۰۱۶ میگذره ایاهنوزم ارزش خرید داره ؟و مستهلک نشده؟ مثلا اطاقش به سر و صدا بیفته ؟
پاسخ
2
0
0
Behsafari 1404/4/19
سروصداي اتاق اصلي ترين موضوعي هست كه اذيت ميكنه. بعد ١٢٠ هزار كيلومتر استفاده، واقعا فنيش عالي مونده ولي سروصدا روي دست انداز ها درحدي هست كه حس ميكني ماشين همه ي قطعاتش از هم جدا ميشن، قيژ قيژژژ.
0
0
7476 1404/2/28
تویوتا کلا ماشین کم استهلاکی است تا ۴۰۰ هزار تا خوبه ، سرو صدا اصلا نداره
0
1
Matin_43 1404/1/12
تویوتا راوفور از ایکس تریل و سانتافه و کولیوس واقعا سر تره ماشین شتاب عالی و گیربکس نرم آفرود نسبتاً سخت رو خیلی بهتر از این ماشینا بالا میره واقعا عالیه من ۸ سال این ماشین داشتم از صفر
۲۰۱۶ داشتم واقعا راضی بودم رفتم سانتافه گرفتم یک سال نشد یاتاقان زد تعمیر کردم فروختم دوباره راوفور رو گرفتم واقعا ماشین خوبیه خیلی ماشین خوبیه شما ۱۶۰ تا بری دور موتور رو ۲۸۰۰ باز همینجوری ماشین دور میگیره ولی سانتافه ایکس تریل باید گاز بدی دور موتور ببری ۴۵۰۰ تا دور بگیره ماشین جون داریع
پاسخ
0
0
2
ناشناس 1403/12/19
خدایی این ماشین باید گشتاورش ۲۳۰ ن باشه؟
الان فقط چین
پاسخ
1
5
2
7476 1404/2/28
البته ماشین چینی خوبه اما به درد دوستانی میخوره که قیمت پایین میخوان و دوست دارن بعداز ۲ سال هر روز خرج ماشین کنن
0
3