• مشخصات فنی rav44wd
  • مشخصات فنی rav44wd
  • مشخصات فنی rav44wd

مشخصات فنی تویوتا راوفور 2.5 لیتر دو دیفرانسیل سال 2016 - 2018

259 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
در سال 2016 و در شرایطی که هنوز راوفورهای فیس قدیم در کشورمان حضور داشتند، ایرتویا پای نخستین فیس‌لیفت راوفور XV40 را به کشورمان باز کرد. راوفور نیوفیس با طراحی متفاوت و جذاب‌ترش، بازار بسیار بهتری برای خودش دست و پا کرد. البته این فیس لیفت آنقدرها هم مهم نبود ولی از آنجایی که در چراغ‌های جلو و عقب، سپرها
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.8
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
8/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
هزینه نگهداری
بازار دست‌دوم
دوام فنی

نقاط ضعف

امکاناتی کمتر از رقبای کره‌ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

177 اسب‌بخار

گشتاور

233 نیوتن‌متر

شتاب

9.7 ثانیه

سرعت

200 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (XA40) - فیس لیفت

طول

4600 میلی‌متر

عرض

1845 میلی‌متر

ارتفاع

1715 میلی‌متر

فاصله محوری

2660 میلی‌متر

وزن

1780 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

235/55R18

چرخ عقب

235/55R18

سایر ویژگی‌ها

(رینگ شاخ گوزنی: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

سفارشی

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

سفارشی

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

سفارشی

کنترل کشش (TCS)

سفارشی

کنترل پایداری (ESC)

سفارشی

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالت رانندگی (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سفارشی

سنسور عقب

سفارشی

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

سفارشی

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

7 اینچی لمسی - (مانیتور ردیف عقب: سفارشی)

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

سفارشی

ایربگ جانبی جلو

سفارشی

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

سفارشی

استارت دکمه‌ای

سفارشی

سیستم تهویه

دستی - (اتومات دوگانه: سفارشی) - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - (8 حالته برقی با تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی)

صندلی سرنشین جلو

6 حالته دستی - (8 حالته برقی با تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی)

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

(جلو: فول وارداتی)

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم اسپرت

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سفارشی

صندوق پران هوشمند

سفارشی

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

سفارشی

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سفارشی

سایر ویژگی‌ ظاهری

(باربند: سفارشی)
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای تویوتا راوفور 2.5 لیتر دو دیفرانسیل در بازار

بورگوارد BX7 آلتیمیت

بورگوارد BX7 آلتیمیت

مقایسه
رنو کولیوس

رنو کولیوس

مقایسه
فولکس تیگوان

فولکس تیگوان

مقایسه
دیدگاه کاربران
علیرضا لطفی دیروز
سلام دوستان من راو فور ۲۰۱۷ دارم و ۱۲۰ تا کار کرده تو این مدت هیچ ایرادی نداشته و مثل روز اول هست واقعا کیفیت ساخت و دوام بالایی داره واصلا ماشین سوسولی نیست
پاسخ
0
0
0
Mehrdad1985 1404/4/21
اونایی که راوفور داشتن بهتر درک میکنن چون توی بازار خودروی ایران با پول هنگفتی که بابت اتومبیل خارجی میدی توقع ‌کیفیت و دوام در الویت هست من به شخصه میگم گول آپشن های گوناگون خودروهای کره ای و علی الخصوص چینی را نخورید چون آدم پول میده حداقل دو سه سال خودروی بی دنگ و فنگی را سوار بشه به هر حال تا وقتی که پاتون به تعمیرگاه باز نشده حرفهای منو درک نمیکنین و راوفور از این حرفا مستثناست و بابت پولی که بابت خرید راوفور میدی بعدا پشیمون نمیشی راوفور خودرویی هست که چند سال سوار میشی و همیشه لبخند رضایت را بهت هدیه میده
پاسخ
0
0
1
alizx20 1404/2/2
سلام دوستانی که مصرف کننده رافور ۲۰۱۶ هستن لطفا بفرمایید که با توجه به اینکه حدود ده سال از تولید مدل ۲۰۱۶ میگذره ایاهنوزم ارزش خرید داره ؟و مستهلک نشده؟ مثلا اطاقش به سر و صدا بیفته ؟
پاسخ
2
0
0
Behsafari 1404/4/19
سروصداي اتاق اصلي ترين موضوعي هست كه اذيت ميكنه. بعد ١٢٠ هزار كيلومتر استفاده، واقعا فنيش عالي مونده ولي سروصدا روي دست انداز ها درحدي هست كه حس ميكني ماشين همه ي قطعاتش از هم جدا ميشن، قيژ قيژژژ.
0
0
7476 1404/2/28
تویوتا کلا ماشین کم استهلاکی است تا ۴۰۰ هزار تا خوبه ، سرو صدا اصلا نداره
0
1
Matin_43 1404/1/12
تویوتا راوفور از ایکس تریل و سانتافه و کولیوس واقعا سر تره ماشین شتاب عالی و گیربکس نرم آفرود نسبتاً سخت رو خیلی بهتر از این ماشینا بالا می‌ره واقعا عالیه من ۸ سال این ماشین داشتم از صفر ۲۰۱۶ داشتم واقعا راضی بودم رفتم سانتافه گرفتم یک سال نشد یاتاقان زد تعمیر کردم فروختم دوباره راوفور رو گرفتم واقعا ماشین خوبیه خیلی ماشین خوبیه شما ۱۶۰ تا بری دور موتور رو ۲۸۰۰ باز همینجوری ماشین دور میگیره ولی سانتافه ایکس تریل باید گاز بدی دور موتور ببری ۴۵۰۰ تا دور بگیره ماشین جون داریع
پاسخ
0
0
2
ناشناس 1403/12/19
خدایی این ماشین باید گشتاورش ۲۳۰ ن باشه؟ الان فقط چین
پاسخ
1
5
2
7476 1404/2/28
البته ماشین چینی خوبه اما به درد دوستانی میخوره که قیمت پایین میخوان و دوست دارن بعداز ۲ سال هر روز خرج ماشین کنن
0
3