• مشخصات فنی rav44wd
  • مشخصات فنی rav44wd
  • مشخصات فنی rav44wd

مشخصات فنی تویوتا راوفور 2.5 لیتر دو دیفرانسیل سال 2016 - 2018

267 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
در سال 2016 و در شرایطی که هنوز راوفورهای فیس قدیم در کشورمان حضور داشتند، ایرتویا پای نخستین فیس‌لیفت راوفور XV40 را به کشورمان باز کرد. راوفور نیوفیس با طراحی متفاوت و جذاب‌ترش، بازار بسیار بهتری برای خودش دست و پا کرد. البته این فیس لیفت آنقدرها هم مهم نبود ولی از آنجایی که در چراغ‌های جلو و عقب، سپرها
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
8/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
هزینه نگهداری
بازار دست‌دوم
دوام فنی

نقاط ضعف

امکاناتی کمتر از رقبای کره‌ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

177 اسب‌بخار

گشتاور

233 نیوتن‌متر

شتاب

9.7 ثانیه

سرعت

200 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (XA40) - فیس لیفت

طول

4600 میلی‌متر

عرض

1845 میلی‌متر

ارتفاع

1715 میلی‌متر

فاصله محوری

2660 میلی‌متر

وزن

1780 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

235/55R18

چرخ عقب

235/55R18

سایر ویژگی‌ها

(رینگ شاخ گوزنی: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

سفارشی

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

سفارشی

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

سفارشی

کنترل کشش (TCS)

سفارشی

کنترل پایداری (ESC)

سفارشی

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالت رانندگی (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سفارشی

سنسور پارک عقب

سفارشی

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

سفارشی

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

7 اینچی لمسی - (مانیتور ردیف عقب: سفارشی)

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

سفارشی

ایربگ جانبی جلو

سفارشی

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

سفارشی

استارت دکمه‌ای

سفارشی

سیستم تهویه

دستی - (اتومات دوگانه: سفارشی) - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - (8 حالته برقی با تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی)

صندلی سرنشین جلو

6 حالته دستی - (8 حالته برقی با تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی)

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

(جلو: فول وارداتی)

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم اسپرت

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سفارشی

صندوق پران هوشمند

سفارشی

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

سفارشی

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سفارشی

سایر ویژگی‌ ظاهری

(باربند: سفارشی)
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای تویوتا راوفور 2.5 لیتر دو دیفرانسیل در بازار

فولکس تیگوان

فولکس تیگوان

مقایسه
رنو کولیوس

رنو کولیوس

مقایسه
بورگوارد BX7 آلتیمیت

بورگوارد BX7 آلتیمیت

مقایسه
دیدگاه کاربران
سامعابدی 1404/8/9
سلام ، من سال ۹۷ گرفتم ماشین رو و الان بعد از ۷ سال و ۱۹۰ هزارتا کار تجربیات خودم رو بهتون میگم در این سال ها ماشین هیچ خرج موتوری و گیربکسی نداشته و فقط برای سرویس ماشین رو می‌بردم و من تا حالا به ۲۲ تا از استان ها کشورمان سفر کردم و واقعا ماشین ، خیلی نرم بوده و تا حالا اذیت نکرده امیدوارم براتون مفید باشه
پاسخ
0
0
1
Vitara111 1404/7/20
سلام دوستان باتوجه به هزینه ها در کشور قیمتهای راو فور خیلی غیر منطقی است .سوزوکی ویتارا کلاس 10 با توجه به هزینه که میکنید خیلی معقول است 3 ساله دارم آفرود هایی با این ماشین با چند سرنشین رفتم خودم کفم برید با تراکتور بری می‌ترسی چپ بشه فقط حیف کمی جست ماشین پایین هستش هزینه ها هم معقوله و لوازم یدکی فراوان .کمی هم قسمت سرنشین عقب خشکه و فنر بندی سفتی داره .توجاده هم با توجه به گیربکس قدرتی 4 دنده که ایکاش 6 دنده بود 185 هم سرعت رفتم .
پاسخ
0
1
0
Auto_Lux 1404/7/17
با سلام چرا برخی ۲.۵ لیتری های دو دیفرانسیل ۷.۵ هست و برخی ۱۰.۵ واقعا چه فرقی دارن؟
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/7/19
چین و ژاپن بودنش خیلی مهمه ولی نباید انقدر اختلاف قیمت داشته باشند نهایتا 1 میلیارد یا 1.5 میلیارد و تریمش فرق دارن که این اختلاف تا 2 میلیارد منطقی بیشتر خیر
0
1
AattaA 1404/5/13
یه سوال گیربکس راوفور در کارکرد بالای ۱۵۰ تا خرابی گیربکس داره و باید تعویض بشه؟ یعنی الان خرید ایکس تریل ۲۰۱۸ بهتره یا راوفور ۲۰۱۷ از نظر دوام و خرابی که تا سال ها خرجی برام نداشته باشه هر دو با کارکرد ۱۰۰ تایی حدودا ؟
پاسخ
1
1
0
Saallammaati 1404/5/14
ایکس‌تریل ۲۰۱۸ گیربکس قابل‌اعتمادتری نسبت به راوفور ۲۰۱۷ داره و هزینه نگهداریش کمتره. برای استفاده طولانی‌مدت با خرابی کمتر، ایکس‌تریل انتخاب مطمئن‌تریه
3
0
AattaA 1404/5/5
واقعا ماشین فوق‌العاده زیبایی هستش خیلی ظاهر جذابی داره ولی کمبود آپشن هاش آدم رو دیوانه میکنه یه ماشین ۵ میلیاردی که سطح آپشناش در حد ۲۰۷ هست البته درسته که از نظر دوام و کیفیت هیچکدوم از کره ای ها بهش نمیرسن حیف این ماشین که با این سطح از آپشن عرضه شده صد حیف…! قیمتش هم که واقعا غیرعادی هست! قیمت این خودرو ی ژاپنی اصل و نسب دار با دوام با یدونه چینی واقعا بیکیفیتی مثل اکستریم vx برابره!
پاسخ
0
0
5