• مشخصات فنی rav44wd
  • مشخصات فنی rav44wd
  • مشخصات فنی rav44wd

مشخصات فنی تویوتا راوفور دو دیفرانسیل سال 2013 - 2015

43 دیدگاه
سال
سال 2013 بود که تویوتا نسل جدید کراس‌اوور جمع‌وجور خود یعنی RAV4 را به میدان فرستاد و اندکی بعد در پی ممنوعیت واردات خودروهای لوکس به ایران (خودروهایی با پیشرانه‌های حجیم‌تر از 2.5 لیتر) و حذف شاسی‌بلندهای بزرگی نظیر لندکروزر یا لکسس RX، محبوبیت RAV4 در کشورمان نیز افزایش یافت. در این روزها، هرچند تویوتا راوفور برچسب قیمتی گران‌تری نسبت
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
هزینه نگهداری
بازار دست‌دوم
دوام فنی

نقاط ضعف

امکاناتی کمتر از رقبای کره‌ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2013 تا 2016

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

177 اسب‌بخار

گشتاور

233 نیوتن‌متر

شتاب

9.7 ثانیه

سرعت

200 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (XA40)

طول

4570 میلی‌متر

عرض

1845 میلی‌متر

ارتفاع

1715 میلی‌متر

فاصله محوری

2660 میلی‌متر

وزن

1620 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

225/65R17

چرخ عقب

225/65R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ 5 شاخه - (رینگ 18 اینچ 10 شاخه: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

سفارشی

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

سفارشی

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

سفارشی

کنترل کشش (TCS)

سفارشی

کنترل پایداری (ESC)

سفارشی

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالت رانندگی (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سفارشی

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

سفارشی

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

سفارشی

چراغ مه‌شکن جلو

سفارشی

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

سفارشی

چراغ جلو

هالوژن - (زنون با ارتفاع نور اتومات: سفارشی)

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

(دکمه‌های کنترلی بلوتوث: سفارشی)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - (تشخیص صدا: سفارشی) - (بلوتوث: سفارشی)

مانیتور

مانیتور 6 اینچی - (7 اینچی لمسی: سفارشی)

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - CD - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

سفارشی

ایربگ جانبی جلو

سفارشی

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

سفارشی

استارت دکمه‌ای

سفارشی

سیستم تهویه

دستی - (اتومات دوگانه: سفارشی)

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - (8 حالته برقی با تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی)

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی سرنشین جلو

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

(جلو: فول وارداتی)

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه - (چرم قرمز و مشکی یا چرم طوسی یا چرم مشکی یا چرم کرمی: سفارشی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سفارشی

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

سفارشی

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سفارشی

سایر ویژگی‌ ظاهری

باربند: سفارشی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/6/30
سلام به تازگی تویوتا راوفور ۲۰۱۵ گرفته ام تسمه تایم دارد یا نه؟
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/7/2
تویوتا راو۴ به جای تسمه تایم از زنجیر تایم استفاده می‌کند.
0
0
ناشناس 1402/11/21
سلام دوستان عزیزم ،من همه مدل های هیوندا را داشتم و هرکدام را دو الی سه سال سوار شدم ( سانتافه ، آزارا ، توسان ، وراکروز) ، الان چند سالی استکه راو فور دو دیفرانسیل ۶ ایربگ را سوار میشم ، خداوکیلی تفاوت از زمین تا اسمان است ، راو فور اپشن های کمتری از محصولات کره ایی و چینی دارد ولی با خیال راحت و بدون درد سر و با اطمینان تویوتا را سوار شو ، این ماشین هرگز خراب نمی‌شود ، من سال ۲۰۱۳ یه راوفور خریداری کردم طی این مدت فقط بنزین و روغن و فیلترها را عوض کردم ، یکبار باطری و یک بار هم لاستیک ،، عزیزان دلم با اطمینان تویوتا را سوار شوید ماشین نامردی نیست
پاسخ
0
0
2
alijan 1401/5/21
سلام دوستان گرامی بین رافور و وراکروز کدام را پیشنهاد میکنید وراکروز سوار شدم بزرگی و شتاب ماشین خوب بوده و به نسبت کولیوس و ایکس تریل از وراکروز بیشتر خوشم آمد ولی رافور سوار نشدم دوستان لطفا راهنمایی کنید ممنونم
پاسخ
0
0
0
Ahadami 1400/8/7
سلام من یک راوفور ۲۰۱۴ دارم بنظرتان تا ۱ سبک بالاتر دنبال چه ماشینی باشم که بخرم؟ ان ایکس؟ ایکس ۳ ؟ تیگوان ؟ کولئوس ؟ یا اصلا راوفور مدل بالاتر ؟
پاسخ
1
0
2
Osiejxiejshxjkwkn 1401/8/3
قطعا راوفور مدل بالاتر ، من خودمم ۱۴ دارم پول گیرم بیاد با فیس بالا عوضش میکنم
0
1
Efs 1400/2/14
یه ماشین کامل باید همه چیو باهم بده بهت. مگه میخوایم با ماشین ازدواج کنیم که دوام بالا مهم باشه.تهش اینه ۱۰۰ تا باهاش راه بریو بفروشیش دیگه. ماشینی که باهاش ۲۰۰ تا راه بری باید منتظر خرج بالا باشی. شک نکن. چه تویوتا باشه چه پراید. چون قطعه یه استانداردی داره. تو ماشین همونقدر که کیفیت و دوام مهمه آپشن و راحتی هم مهمه. تو گرمای ۴۰ درجه ماشین دو میلیاردیت سردکن نداشته باشه با چانگان چه فرقی میکنه؟ لباست عرق میکنه خودت کلافه میشی. یا تو سرمای -۱۰ درجه وقتی گرمکن صندلی نداری کمرت درد میگیره و گرمکن فرمان که نداری دستات درد میگیره و یخ میکنه. اینو هممون تجربه کردیم. این ماشین فکر کنم دریچه کولر عقب نداره. من فقط یک بار تو نمایشگاه سوار شدم که اصلا چنگی به دل نزد. مگه ماشین معدنه که هی دوام دوام میکنید. وقتی سانتافت تعلیقش خشکه شما ارومتر از جوب و دست انداز رد شو. بجاش یه موزیک خوب بذار و از سیستم اینفینیتی لذت ببر و سرد کن گرم کنتو روشن کن حال کن. بنزین خوب بزن هر ۱۰ تا صافی بنزین و عوض کن هر ۵ تا روغن خوب بریز. ماشین موتور سردو تکون نده جیگر ماشینتم با دور موتور ۶/۵ در نیار. برات ۵۰۰ هزارتا کار میکنه.
پاسخ
3
4
14
Osiejxiejshxjkwkn 1401/8/3
بعدشم شما واقعا خودتون احساس عجیبی نمیکنید که داری ماشین لش سانتافه رو با راوفوری که اراده کنی همه ۴ سیلندرا تو جیبشن مقایسه میکنی؟😂
0
3
Osiejxiejshxjkwkn 1401/8/3
عزيزم شما فک کنم سانتافه نداشتی ، اگه داشتی هم از دلت نشده سوارش شی و ۲۰ تا بیشتر نرفتی ، قانون این طور ماشینا اینه که ۱۵۰۰۰۰ تا یاتاقان میزنه!ما هم خودمون سوناتا داشتیم هم دو تا از دوستامون سانتافه داشتن یکی دیگشونم اپتیما داشت ، هممونم بی ردخور یاتاقنرو زدیم! ماشینی که جرئت نکنی باهاش ۱۰۰ تا بری بدرد چی میخوره😂باید بندازیش تو سطل😂اپشن اپشنم که میکنی عزیزم یه سر تهرون میریم دو برابر اپشنا سانتافه میتونی نصب کنی😉راوفور اراده کنی قطعه گیرت میاد هرجایی باشی
0
4
maniwow 1400/3/2
خب دقیقا هم همینطوره از ماشین باید لذت برد با ماشین کوه که نمیخواد آدم جا به جا کنه چهار تا سفر نهایت تو سال میره رو موتور ماشین که نمیخواد بشینه تو ماشین باید راحت باشه چند تا آپشن داشته باشه دوستان یه جوری نظر میدن انگار با ماشین دو میلیاردی میخوان بار بزنن
1
7