• مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd
  • مشخصات فنی wildlander2.0literawd

مشخصات فنی تویوتا وایلدلندر 2.0 لیتر دو دیفرانسیل سال 2024 - 2025

32 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
سال 2020 و درحالیکه دو سال از معرفی نسل پنجم راوفور (اتاق XA50) می‌گذشت، دو اتفاق مهم برای این خودرو رخ داد. اولا سوزوکی در بازار اروپا، راوفور را با چهره‌ای جدید و تحت برند خودش و با نام اکراس (Across) معرفی کرد. دوما در بازار چین، محبوبیت راوفور آنقدر بالا بود که تویوتا تصمیم گرفت، ورژن بومی‌سازی شده این
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
5/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

فضای جادار کابین
خدمات پس از فروش
پلتفرم مشترک با راوفور XA50

نقاط ضعف

بازار فروش ضعیف‌تر از راوفور
عدم تغییر کابین نسبت به راوفور XA50
کمبود امکانات رفاهی (نسبت به قیمت)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2024 تا 2025

مشخصات فنی

محور محرک

تمام چرخ محرک

گیربکس

CVT با 10 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر (M20C)

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

170 اسب‌بخار

گشتاور

206 نیوتن‌متر

شتاب

9.5 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل پنجم (XA50)

طول

4665 میلی‌متر

عرض

1855 میلی‌متر

ارتفاع

1680 میلی‌متر

فاصله محوری

2690 میلی‌متر

وزن

1640 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

ایمنی کابین

پشت‌سری فعال

رفاهی کابین

کول باکس

خروجی 12 ولت

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای تویوتا وایلدلندر 2.0 لیتر دو دیفرانسیل در بازار

هوندا ZR-V eHEV 2.0 لیتر

هوندا ZR-V eHEV 2.0 لیتر

مقایسه
تانک 300 2.0 لیتر توربو

تانک 300 2.0 لیتر توربو

مقایسه
تویوتا راوفور 2.0 لیتر دو دیفرانسیل

تویوتا راوفور 2.0 لیتر دو دیفرانسیل

مقایسه
لوکانو L8 2.0 لیتر توربو

لوکانو L8 2.0 لیتر توربو

مقایسه
دیدگاه کاربران
KAVIRDASHT دیروز
مفهوم بازار مشترک ژاپن و چین یا ژاپن و‌هند مثل تفاوت شاسی بلند با کراس اوور هنوز جا نیافتاده دوستان . کسی که اس۸ و فیدیلیتی پرایم ۷ نفره تک دف جلو رو می‌زاره رو‌ حساب شاسی بلند و با وایلدلندر یا مورانو یا راوفور و قشقایی دو دف 4wd مقایسه می‌کنه قطعا ازتویوتا و نیسان بازار مشترک فقط چین و هند رو میبینه و با و با همون دید ، تفسیر و تخریب می‌کنه .
پاسخ
0
0
1
محمدعیلزاده 2 روز پیش
من تویوتا وایلدلندر گرفتم ماشین بسیار نرم خوبیه پیشنهاد میکنم برا خرید هم ماشین دودف هستش رو موتور و تمام قطعات ژاپن هک شده حتی رو شیشه ها بنظرم با این قیمت خیلی ارزش خرید داره از خیلی گزینه ها ها که گشتم تو بازار با این قیمت بهترین گزینه است و تویوتا همیشه پول نقد مثل طلا است قیمت به دلیل اینکه تازه وارد شده خیلی مناسب راحت یک میلیارد از رافور ارزون تره ولی دقیقا مو نمیزنه با رافور
پاسخ
1
0
2
محمودایزدخواست 17 ساعت پیش
قیمت ها مبین و مشخص کننده همه موارد هستن ، بهترین ماشین وارداتی چینی در ایران نصف وایلدلندر قیمت داره تازه با انحصار کامل ، اینم بخاطر آرم و علایم تویوتا نیست ، بخاطر کیفیت برتره ، اگه چانگان اس ۵۵ هم دودف با موتور ۲ لیتر هیبرید بود قیمتش بجای سه و نیم ، ده ت میشد . حالا یه عده نادان مرتب دم از تویوتای چینی میزنن و درکی از صنعت جهان امروز ندارن ضمن اینکه چطور خودروی چینی در ایران مونتاژ میشه ، وبهش میگید چینی و تو صف ثبت‌نام با قیمت برابر بازار «» . ژاپنی تو چین مونتاژ بشه ، میشه چینی بی کیفیت !!!!
0
0
محمودایزدخواست 1404/9/14
تویوتا وایلدلندر دو دف ده دنده با قیمت حداقل ۷ و نیم ، طراحی ، موتور و گیربکس هم ژاپنی هست ، در چین فقط تولید شده مقایسه با ماشین مونتاژی چینی تک دف جلو از بیخ و بن اشتباه هست ، بازار امروز جهان شده بازار مشترک ، کجا کارگر ارزانتر و بستر تولید زیاد داره ، چین ، هند ، ویتنام .از لوازم خانگی رسیده به خودرو . تویوتا وایلدلندر هم با این حجم موتور و دو دف ، قیمتش حداقل رو ۱۵ میاد ، الان بهترین وقت خرید هست.
پاسخ
2
1
5
محمودایزدخواست 17 ساعت پیش
توی گزینه های موجود و این تحریم ها و بازار انحصاری چین ، این گزینه بعنوان شاسی دودف عالی هست،حجم موتور هم مناسب .نیسان ۲۰ سال پیش هم حجم موتورش ۲ بود
0
0
محمدعیلزاده 2 روز پیش
من خریدم واقعا ماشین خوبیه
0
1
KAVIRDASHT 1404/9/11
دوستان این ماشین در چین تولید شده ولی موتور و گیربکس و طراحی ش چینی نیست ، آلیاژ بدنه و متریال ساخت چین هست . بازار مشترک با تحت لیسانس فرق می‌کنه . تویوتا وایلدلندر هم خودروی بازار مشترک محسوب میشه خودوریی با این حجم موتور و پلتفرم ( مشترک با راوفور) قیمت ش الان مناسبه ، چون تازه وارده به کشور و شرکت های وارد کننده هنوز به اجماع نرسیدن .
پاسخ
0
0
3
محمودایزدخواست 1404/9/5
تقریبا مشابه اقتصادی تر راوفور هست با کاهش حجم موتور و هنوز تازه اومده ایران و قیمت تثبیت شده هم نداره،اینکه بازارش با راوفور مقایسه بشه ، اشتباه هست .از طرفی اکثر وارداتی های ژاپنی در ایران ، تو چین و هند تولید شدن و تحت لیسانس هستند . نیسان های سدان و کراس اوور گرفته تا تویوتا وسوزوکی و...
پاسخ
0
0
3