سال 2020 و درحالیکه دو سال از معرفی نسل پنجم راوفور (اتاق XA50) میگذشت، دو اتفاق مهم برای این خودرو رخ داد. اولا سوزوکی در بازار اروپا، راوفور را با چهرهای جدید و تحت برند خودش و با نام اکراس (Across) معرفی کرد. دوما در بازار چین، محبوبیت راوفور آنقدر بالا بود که تویوتا تصمیم گرفت، ورژن بومیسازی شده این
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
فضای جادار کابین
خدمات پس از فروش
پلتفرم مشترک با راوفور XA50
نقاط ضعف
بازار فروش ضعیفتر از راوفور
عدم تغییر کابین نسبت به راوفور XA50
کمبود امکانات رفاهی (نسبت به قیمت)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2024 تا 2025مشخصات فنی
محور محرک
تمام چرخ محرکگیربکس
CVT با 10 دنده مصنوعیپیشرانه
4 سیلندر (M20C)حجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
170 اسببخارگشتاور
206 نیوتنمترشتاب
9.5 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.8 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراساور جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل پنجم (XA50)طول
4665 میلیمترعرض
1855 میلیمترارتفاع
1680 میلیمترفاصله محوری
2690 میلیمتروزن
1640 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
225/60R18چرخ عقب
225/60R18سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیایمنی کابین
پشتسری فعال
رفاهی کابین
کول باکس
خروجی 12 ولت
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
KAVIRDASHT دیروز
مفهوم بازار مشترک ژاپن و چین یا ژاپن وهند مثل تفاوت شاسی بلند با کراس اوور هنوز جا نیافتاده دوستان .
کسی که اس۸ و فیدیلیتی پرایم ۷ نفره تک دف جلو رو میزاره رو حساب شاسی بلند و با وایلدلندر یا مورانو یا راوفور و قشقایی دو دف 4wd مقایسه میکنه قطعا ازتویوتا و نیسان بازار مشترک فقط چین و هند رو میبینه و با و با همون دید ، تفسیر و تخریب میکنه .
پاسخ
0
0
1
محمدعیلزاده 2 روز پیش
من تویوتا وایلدلندر گرفتم ماشین بسیار نرم خوبیه پیشنهاد میکنم برا خرید هم ماشین دودف هستش رو موتور و تمام قطعات ژاپن هک شده حتی رو شیشه ها بنظرم با این قیمت خیلی ارزش خرید داره از خیلی گزینه ها ها که گشتم تو بازار با این قیمت بهترین گزینه است و تویوتا همیشه پول نقد مثل طلا است قیمت به دلیل اینکه تازه وارد شده خیلی مناسب راحت یک میلیارد از رافور ارزون تره ولی دقیقا مو نمیزنه با رافور
پاسخ
1
0
2
محمودایزدخواست 17 ساعت پیش
قیمت ها مبین و مشخص کننده همه موارد هستن ، بهترین ماشین وارداتی چینی در ایران نصف وایلدلندر قیمت داره تازه با انحصار کامل ، اینم بخاطر آرم و علایم تویوتا نیست ، بخاطر کیفیت برتره ، اگه چانگان اس ۵۵ هم دودف با موتور ۲ لیتر هیبرید بود قیمتش بجای سه و نیم ، ده ت میشد . حالا یه عده نادان مرتب دم از تویوتای چینی میزنن و درکی از صنعت جهان امروز ندارن ضمن اینکه چطور خودروی چینی در ایران مونتاژ میشه ، وبهش میگید چینی و تو صف ثبتنام با قیمت برابر بازار «» . ژاپنی تو چین مونتاژ بشه ، میشه چینی بی کیفیت !!!!
0
0
محمودایزدخواست 1404/9/14
تویوتا وایلدلندر دو دف ده دنده با قیمت حداقل ۷ و نیم ، طراحی ، موتور و گیربکس هم ژاپنی هست ، در چین فقط تولید شده مقایسه با ماشین مونتاژی چینی تک دف جلو از بیخ و بن اشتباه هست ، بازار امروز جهان شده بازار مشترک ، کجا کارگر ارزانتر و بستر تولید زیاد داره ، چین ، هند ، ویتنام .از لوازم خانگی رسیده به خودرو .
تویوتا وایلدلندر هم با این حجم موتور و دو دف ، قیمتش حداقل رو ۱۵ میاد ، الان بهترین وقت خرید هست.
پاسخ
2
1
5
محمودایزدخواست 17 ساعت پیش
توی گزینه های موجود و این تحریم ها و بازار انحصاری چین ، این گزینه بعنوان شاسی دودف عالی هست،حجم موتور هم مناسب .نیسان ۲۰ سال پیش هم حجم موتورش ۲ بود
0
0
محمدعیلزاده 2 روز پیش
من خریدم واقعا ماشین خوبیه
0
1
KAVIRDASHT 1404/9/11
دوستان
این ماشین در چین تولید شده ولی موتور و گیربکس و طراحی ش چینی نیست ، آلیاژ بدنه و متریال ساخت چین هست . بازار مشترک با تحت لیسانس فرق میکنه .
تویوتا وایلدلندر هم خودروی بازار مشترک محسوب میشه
خودوریی با این حجم موتور و پلتفرم ( مشترک با راوفور) قیمت ش الان مناسبه ، چون تازه وارده به کشور و شرکت های وارد کننده هنوز به اجماع نرسیدن .
پاسخ
0
0
3
محمودایزدخواست 1404/9/5
تقریبا مشابه اقتصادی تر راوفور هست با کاهش حجم موتور و هنوز تازه اومده ایران و قیمت تثبیت شده هم نداره،اینکه بازارش با راوفور مقایسه بشه ، اشتباه هست .از طرفی اکثر وارداتی های ژاپنی در ایران ، تو چین و هند تولید شدن و تحت لیسانس هستند . نیسان های سدان و کراس اوور گرفته تا تویوتا وسوزوکی و...
پاسخ
0
0
3






















