• مشخصات فنی passat
  • مشخصات فنی passat
  • مشخصات فنی passat

مشخصات فنی فولکس پاسات سال 2018 - 2018

171 دیدگاه
سال
پاسات اولین محصول وارداتی فولکس‌واگن بود که ماموت خودرو ابتدا در نمایشگاه خودرو تهران 96 آن‌را رونمایی کرد و سپس از زمستان همان سال اولین سری آن‌را به مشتریانش تحویل داد. پاسات تنها در یک تیپ به ایران آمده و باید با رنو تلیسمان و پژو 508 در مرحله اول و سپس با اپتیما و سوناتا در مرحله دوم، رقابت
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
سواری نرم و راحت
ایربگ‌ جانبی عقب
تهویه سه‌گانه
پیشرانه قدرتمند (نسبت به رقبا)
بازار دست‌دوم

نقاط ضعف

نداشتن سنسور نقطه کور (نسبت به رقبا)
حساسیت پیشرانه به بنزین کم‌کیفیت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

7 دنده اتومات دو کلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

178 اسب‌بخار

گشتاور

250 نیوتن‌متر

شتاب

7.9 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

5.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل هشتم (B8) - فیس لیفت

طول

4767 میلی‌متر

عرض

1832 میلی‌متر

ارتفاع

1476 میلی‌متر

فاصله محوری

2803 میلی‌متر

وزن

1480 کیلوگرم

حجم باک

70 لیتر

چرخ جلو

235/45R18

چرخ عقب

235/45R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

9.2 اینچی لمسی با کنترل اشاره‌ای

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - SD card - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتالی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

9

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات سه‌گانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

12 حالته برقی - مموری

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی - مموری

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

راننده

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب - قلاب یدک‌کش (هوک) برقی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - مموری آینه
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Ashkan50 1402/8/9
سلام،دوستان من چند ساله که جنسیس دارم و الان قصد تعویض آن با پاسات را دارم دوستانی که تجربه هر دو ماشین را دارند نرمی و سواری کدوم بهتره
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/12/24
قطعا پاسات
0
0
1402/7/8
من قبل از پاسات سوناتا ال اف و قبلش بی ام و سری ۳داشتم مدتی کمی تالیفمان کارکرده هم سوار شدم پاسات همه چیزش فرق می کنه به نظرم تکنولوژی و امنیت و راحتی و ارتفاع و کمک فنر راحتی پاسات خیلی بالاتر از این خودرو هاست سفر زیاد رفتم سعی کردم سوخت و کیفیتشو ببرم بالا از نظر خودرو خانوادگی جادار همه چیزش خوب هست من تا امروز پاسات و جزوبهترین های بازار میدونم
پاسخ
0
0
1
Msalim52 1402/6/23
کلا برای ایران از نظر بنزین و جاده ها ماشین های آلمانی مناسب نیستند و اینکه ما عادت داریم ماشین را سالهای زیادی سوار بشیم و ماشین های آلمانی زود به خرج می افتند
پاسخ
0
4
1
Ali 1402/5/13
من دوبار پاسات خریدم بار اول بخاطر اینکه بنزین سوپر نبود فروختم بار بعدی هم فروختم ماشین دیگه خریدم کلا ماشین خوبیه و حس ماشین لوکس رو تا اندازه ای میده شتاب ش بد نیست ولی لگ داره توربو گیربکس ش تو ترافیک قاطی می‌کنه و یه بار تو ترافیک لواسون داغ کرد و بوی سوختگی اومد تو ماشین خیلی به کیفیت بنزین حساس و اینکه تو مسافرت همه ش باید حواست به این مسئله باشه خوب نیست آپشن های بد نیست ولی هیچکدوم از رادارها رو نداره که واسه این ماشین نقص بزرگیه در کل اگه خوب ازش نگهداری کنید ماشین خوبیه ولی بنظرم ۵ میلیارد تومن نمی‌ارزه
پاسخ
0
1
1
Ali namakdaran 1401/8/17
پاسات یک سرگردن از اپتیما،سوناتا،تالیسمان و پژو ۵۰۸ هستش...بنده تمام این ماشینها رو بالای ۵ هزار کیلومتر داشتم و باهاشون رانندگی کردم..البته پژو ۵۰۸ در حد یه تهران قم...بسیار سواری عالی و نرم، فرمان پذیری فوق العاده،شتاب عالی...واقعا تیگوان و پاسات عالی هستن..در خریدش هیچ شکی نداشته باشید...فقط حتما باید هر ۱۰ تا سرویس داخل خود نمایندگی انجام بشه
پاسخ
0
0
2