• مشخصات فنی passat
  • مشخصات فنی passat
  • مشخصات فنی passat

مشخصات فنی فولکس پاسات سال 2018 - 2018

198 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
پاسات اولین محصول وارداتی فولکس‌واگن بود که ماموت خودرو ابتدا در نمایشگاه خودرو تهران 96 آن‌را رونمایی کرد و سپس از زمستان همان سال اولین سری آن‌را به مشتریانش تحویل داد. پاسات تنها در یک تیپ به ایران آمده و باید با رنو تلیسمان و پژو 508 در مرحله اول و سپس با اپتیما و سوناتا در مرحله دوم، رقابت
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 7.2
امتیازهای پنج‌گانه
7/10 رانندگی و فنی
7/10 طراحی ظاهری
8/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
8/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
سواری نرم و راحت
ایربگ‌ جانبی عقب
تهویه سه‌گانه
پیشرانه قدرتمند (نسبت به رقبا)
بازار دست‌دوم

نقاط ضعف

نداشتن سنسور نقطه کور (نسبت به رقبا)
حساسیت پیشرانه به بنزین کم‌کیفیت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

7 دنده اتومات دو کلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

178 اسب‌بخار

گشتاور

250 نیوتن‌متر

شتاب

7.9 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

5.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل هشتم (B8) - فیس لیفت

طول

4767 میلی‌متر

عرض

1832 میلی‌متر

ارتفاع

1476 میلی‌متر

فاصله محوری

2803 میلی‌متر

وزن

1480 کیلوگرم

حجم باک

70 لیتر

چرخ جلو

235/45R18

چرخ عقب

235/45R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

9.2 اینچی لمسی با کنترل اشاره‌ای

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - SD card - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتالی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

9

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات سه‌گانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

12 حالته برقی - مموری

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی - مموری

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

راننده

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب - قلاب یدک‌کش (هوک) برقی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - مموری آینه
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای فولکس پاسات در بازار

رنو تالیسمان E3

رنو تالیسمان E3

مقایسه
هیوندای آزرا (گرنجور)

هیوندای آزرا (گرنجور)

مقایسه
دی اس 5LS

دی اس 5LS

مقایسه
دیدگاه کاربران
Passat 1404/8/6
پاسات فوق العادست، هندلینگ، شتابش، سکوت کابینش، از تمام هم رده های خود یه سرو گردن بالاتره، اگه درست نگهداری شه هیچ هزینه ای نداره، من از وقتی پاسات دارم دیگه اپتیما و تالیسمان و سوناتا به چشم نمیان اصلا، واقعا تو یه لول دیگه هست
پاسخ
0
0
1
BEST2018 1404/7/22
پاسات VW بی نظیر زیبا سدان امن و وفادار کم‌هزینه کم مصرف لوکس اما خوش قیمت سفیدش طرفدار زیادی توی کشور های مختلف (ترکیه -اروپا) مشکییش تشریفاتی ‌رسمی تر
پاسخ
0
0
1
RSLINE 1404/6/5
پاسات بر خلاف نظر عموم خودرویی بسیار به صرفه کم هزینه و موتور سازگار با همین بنزین هست تجربه کسانی که از این ماشین استفاده کردن نه فقط نگه داشتن اینو میگه یک به بنزین حساس نیست دو استحلاک بسیار پایین هر قطعه اصلی فولکس باید ۵۰۰هزار کیلومتر کار کنه بسیار بی صدا نرم ایمن پر شتاب جادار محکم …. و البته این خودرو در ایران هیچ رقیبی نداره
پاسخ
1
0
2
masersti 1404/7/25
سلام چرا باید توی ترافیک با m1 رانندگی کرد؟
0
0
ingersollrand 1404/5/29
سلام دوستان یه پاسات ۲۰۱۸بدون رنگو نقطه سفید ۱۳۷تا کار ۳۵۵۰بخرم؟به نظرتون اوکیه؟
پاسخ
1
1
0
RSLINE 1404/6/5
پاسات همه چیش خوب اصلا با بنزین ایران هم اکی هست فقط یک نکته داره توی ترافیک فقط حالت m1باید رانندگی کنی وسلام بی رقیب و بهترین
0
1
sorena0099 1404/4/18
گیربکس اتوماته دیسک صفحه کجاش بود
پاسخ
1
0
0
SmahdiM 1404/4/22
گیربکسش دوکلاچه (DCT)هست با گیربکس at فرق داره
0
0