پاسات اولین محصول وارداتی فولکس‌واگن بود که ماموت خودرو ابتدا در نمایشگاه خودرو تهران 96 آن‌را رونمایی کرد و سپس از زمستان همان سال اولین سری آن‌را به مشتریانش تحویل داد. پاسات تنها در یک تیپ به ایران آمده و باید با رنو تلیسمان و پژو 508 در مرحله اول و سپس با اپتیما و سوناتا در مرحله دوم، رقابت تنگاتنگی داشته باشد. پاسات شاید در اصالت و کیفیت ساخت و قدرت موتور از بهترین‌های ایران باشد اما نبود آپشن‌های ایمنی متداولی مانند سنسورهای نقطه کور و تغییرلاین، باعث شده تا به لحاظ تجهیزاتی، یک پله پایین‌تر از رقیب فرانسوی‌اش باشد. البته پاسات، مجهز به تهویه مطبوع سه‌گانه هست تا سرنشینان ردیف عقب، راحتی بیشتری (نسبت به سایر همکلاسان) داشته باشند. پاسات همچنین در سواری‌ نرم و راحتش، از بهترین‌های بازار در سگمنت «سدان‌های متوسط» محسوب می‌شود.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت بالا
    • سواری نرم و راحت
    • ایربگ‌ جانبی عقب
    • تهویه سه‌گانه
    • پیشرانه قدرتمند (نسبت به رقبا)
    • بازار دست‌دوم
  • نقاط ضعف
    • نداشتن سنسور نقطه کور (نسبت به رقبا)
    • حساسیت پیشرانه به بنزین کم‌کیفیت
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2018
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 7 دنده اتومات دو کلاچه
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.8 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 178 اسب‌بخار
  • گشتاور 250 نیوتن‌متر
  • شتاب 7.9 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 5.8 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل هشتم (B8) - فیس لیفت
  • طول 4767 میلی‌متر
  • عرض 1832 میلی‌متر
  • ارتفاع 1476 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2803 میلی‌متر
  • وزن 1480 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 235/45R18
  • چرخ عقب 235/45R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

144 دیدگاه

AMIR52 KARIMI(222 روز پیش)

سلام نرمی و کیفیت سواری خیلی بهتر؟ کیفیت بیشتر، کمتر حساس بودن به بنزین نسبت به تالیسمان و گرنه پاستم خیلی حساسه،کیفیت کمی بهتر متریال داخل،بازار فروش بیشتر و بعدش دوست عزیز هر چقدر پول بدی آش میخوری هیچ گرونی بی دلیل نیست

Hhhhhhhhhhhhhhhh (120 روز پیش)

اتفاقاً پاسات نسبت به تلیسمان خیلی حساس تره نسبت به بنزین .بازار پاسات بهتره ؟؟؟؟؟ نمیدونم چی بگم . واقعا اینو کی گفته . تو ایران هرچقدر پول بدی همون قدر آش بخوری اصلا درست نیست . الان همین پاسات داره پول برند و کشورشو میگیره بخدا . هی تعصب نداشته باشید که آلمانیه و فلان . ماشین خیلی خوبیه . ولی جوری ازش تعریف میکنید انگار BMW یا پورشه ای ، بنزی ، چیزیه . الان هی دیس میدن میگن الکی حرف نزن و فلان . با تشکر

Mohammad_02 (118 روز پیش)

دوست عزیز Hhhhhhhh این ماشین بی ام و یا بنز نیست ولی کمپانی خیلی بزرگتری نسبت به رنو هست و چند تا زیر مجموعه داره که کاری ندارم اما کلا ماشینای فولکس واگن معروفن به کیفیت و دوام زیادشون اگر یکمی تحقیق کنید متوجه میشید که این ماشین جوری ساخته شده که خیلی کم نیاز به تعمیرات داشته باشه حتی سرویس های دوره ای این ماشین هم خیلی دیر تر از سایر ماشین ها انجام میشه گیربکس دوکلاچه ای هم که داره خیلی کمک میکنه به عملکردش حساسیت که هم این و هم تالیسملن حساس هستن اما این ماشین کیفیت و دوام خیلی بیشتری نسبت به تالیسمان داره اما عوضش تالیسمان قیافه قشنگی داره و لیست اپشن هاشم خیلی پره هرچند که قیافه ماشین یچیز سلیقه ای هست و شخصا پاسات رو خیلی دوست دارم و اپشن هاش هم کمبود خاصی ندارن در اخر من نمیخوام نظر متعصبانه بدم این حرفا هم اطلاعاتی بود که از جاهای مختلف خوندم

Special (93 روز پیش)

Hhhhhhhhhhدوست عزیز خوده پورشه و لامبورگینی و بوگاتی بنتلی و... اینا همه زیر مجموعه فولوکس واگن هستن فولوکس واگن چیزه کمی نیست

Special (88 روز پیش)

البته گفتم پورشه هم زیر مجموعه فولوکس به نوعی غلطه پورشه رو هم همانند فولوکس فردیناد پورشه تاسیس کرده و اینا به نوعی باهم ارتباط دارن و زیر مجموعه به حساب نمیاد. ولی اسمای دیگه ای که اوردم فولوکس خریده سهامشون رو و زیر مجموعه فولوکس هستن

Hhhhhhhhhhhhhhhh (3 روز پیش)

کی گفته فلکس واگن چیز کمیه . من منظورم تو ایرانه . با قیمت نا مناسب و بازار فروش بد .

Hhhhhhhhhhhhhhhh (3 روز پیش)

من میگم پاسات تو ایران پول برند و کشوری رو میگیره . تو ایراااااان . دوستان توجه کنند . ما مگه تو آمریکا زندگی میکنیم ؟؟؟؟؟ ایرانه که ماشین میاد تو ایران . دو برابر میشه . بعدشم میوفته دست دلال و قیمت همینطوری می‌ره بالا . میگین لامبورگینی و ..... قبوله . ولی اینجا ایرانه . شما با وضعیت فعلی باید کار کنی . معلوم نیست فردا چی میشه . از این لحاظ میگم تو ایران هرچقدر پول بدی آش میخوری درست نیست . باز هم از دوستان تشکر میکنم بابت نظرات کاملا محترمانه . ❤️❤️❤️🙏🏻 تلیسمان و پاسات ۲ ماشین عالی در کلاس خود هستند . حالا بقیش بستگی به سلیقه شما داره . با تشکر فراوان از شما ❤️❤️👑👏🏻

Hhhhhhhhhhhhhhhh (3 روز پیش)

حرف اول و آخر من اینه که پیشرانه تلیسمان حساس تر نیست . فقط همین . شتاب و اینا هم هیچی کم ندارن از پاسات 😂😂😂 درسته . فلکس : دوام فنی . فلکس : لامبورگینی . فلکس : ..... ولی اگه خدایی نکرده یه چراغش بخوره ..... تلیسمان هم همینه ها . انشالله به یه وضعی برسیم که بتونیم همه ماشین هامون رو بدون ترس از قیمت چراغ و سپرو دلال سوار بشیم . هرکی پاسات داره . چرخش براش بچرخه . انتخاب خوبیه . من میگم که با قیمت کمی پایین تر ماشین تقریباً هم سطح هست . یا حتی با قیمت کمی بالا تر BMW ۵۲۸ هست . خیلی ممنون از شما ❤️🙏🏻❤️

Hhhhhhhhhhhhhhhh (3 روز پیش)

برای این میگم تلیسمان حساسیت کمتری داره چون که موتور گیربکسش ژاپنیه

Shayn(39 روز پیش)

سلام این واقعا از ۱۹۰ تا بالاتر نمیره؟ اگه نه که دنبال تالیسمان باشم.

VahidReza (27 روز پیش)

میخوای پرواز کنی مگه خیلی کیفیت و هندلینگ و سواری نرم و تکنولوژی این ماشین بهتر از فرانسویه

SAHashemi (8 روز پیش)

تو کدوم جاده میخوای بالای ۱۹۰ بری؟

Hhhhhhhhhhhhhhhh (3 روز پیش)

نهههههه میشه . هم این . هم تلیسمان تا ۲۳۰ هم میرن .

علی-احمدی(52 روز پیش)

بنده حدود یک سال این ماشین رو داشتم و تجربه ی خودم رو برای دوستانی که قصد خرید پاسات دارن می نویسم: مزایا: - سواری بسیار نرم و لذت بخش. که شما قطعا باید توی رانندگی های طولانی تر از دو سه ساعت امتحانش کنید و لذت ببرید. ترکیب فنربندی نرم و کارآمد و همچنین صندلی های فوق العاده راحت توی جاده های طولانی واقعا تجربه ی فراموش نشدنی ای برای راننده و سرنشین ها ایجاد میکنه. و از این حیث، توی سگمنت خودش یکی از بهترین گزینه های بازار هست. و مهم تر از اینها، ایجاد این سواری نرم و راحت، همراه با ارائه ی یک هندلینگ خوب و مطمئن هست. برخلاف بسیاری از ماشین هایی که هندلینگ بسیار خوب اما سواری خشک و آزارنده دارن. - موتور بسیار قدرتمند و پر شتاب. که البته با هماهنگی خوبی که با گیربکس ماشین داره، یه راننده ی ماجراجو رو کاملا راضی نگه می داره. - کابین فوق العاده لوکس و با وقار. طوری که هر کسی وقتی برای اولین بار توی ماشین شما می شینه، از طراحی شکیل و با ابهت داخل ماشین، مخصوصا خطوط موازی و ممتد روی داشبورد، همراه با نورپردازی با سلیقه ی داخلی و متریال چوبی بسیار با کیفیت استفاده شده غافلگیر میشه. این رو بیشتر از این جهت میگم که طراحی بیرونی پاسات ساده است و اگر شما مثلا با ماشینی مثل تالیسمان مقایسه ش کنید، به نظر بنده تالیسمان نمای بیرونی مدرن تر و جذاب تری داره. اما به محض اینکه وارد پاسات بشین همه چیز عوض میشه. و اون ساعت آنالوگ خوشگلش هم که دیگه جایی برای بحث بیشتر باقی نمی ذاره :) - عایق بندی بسیار خوب کابین. طوری که واقعا صداهای بیرون رو به سختی می شنوید. و این یک امتیاز بزرگ برای ماشین سدان شهری محسوب میشه. - کیفیت متریال داخلی - فضای داخلی کابین. هم در ردیف جلو و هم در ردیف عقب، فضای بسیار مناسبی برای سرنشین ها وجود داره. طوری که یه آدم قدبلند، نه نگرانی ای از بابت ساییده شدن سرش به سقف خواهد داشت و نه زانوش احیانا توی سختی و عذاب قرار می گیره. - سیستم صوتی فوق العاده با کیفیت. البته سیستم صوتیش تا جایی که من میدونم تولید برند معروفی نیست. ولی بسیار عالی و رضایت بخش عمل میکنه. - دوربین 360 درجه با کیفیت تصویر بسیار بالاتر از ماشین های دیگه ی بازار. - سیستم تهویه ی سه گانه ی کاملا قوی و کارآمد. طوری که بدون گذاشتن فن روی دورهای بالا، کابین توی دمای چهل درجه ی تهران هم کاملا خنک میشه. - داشتن آپشن های خاص آلمانی، مثل چراغ پارک و اما نکات منفی یا کمبودهای این ماشین: - نداشتن رادار جانبی و نقطه ی کور. نداشتن رادار تصادف ( و طبعا نداشتن کروز کنترل تطبیقی ). که خب برای ماشینی با این قیمت عجیبه واقعا و این هم احتمالا از شاهکارهای ماموت خودرو هست که ماشین رو برای بازار ایران بدون رادار سفارش داده! - نیاز به استفاده از بنزین سوپر و مکمل اکتان که خب طبعا هزینه ی نگهداری ماشین رو در صورت استفاده از مکمل ارجینال کمی بالا می بره نسبت به رقبا. - گرانی نسبی قطعات مصرفی و عدم وجود مراکز خدمات پس از فروش ماموت در شهرستان ها. - به نظر شخصی بنده، قیمت این ماشین توی بازار یک کمی زیادی بالا هست. هر چند که اصولا بخاطر قانون مضحک ممنوعیت واردات، تمامی ماشین های وارداتی قیمت های گزافی پیدا کردن، اما این قضیه در مورد پاسات و تیگوان با شدت بیشتری اتفاق افتاده ظاهرا. شاید به این دلیل هست که فقط یک مدل از اونها (2018) امکان ورود به کشور عزیزمون رو پیدا کرد! و البته خب بهرحال همین که لفظ پرطمطراق "ماشین آلمانی" رو هم در توصیفش بکار می برند، توی این اورپرایس شدن ش بی تاثیر نبوده لابد. در انتها این نکته رو هم بگم که بنده قبلا رنو تالیسمان و سورنتوی جی تی لاین هم داشتم. و اصولا زیاد اهل مقایسه ی مورد به مورد ماشین ها با هم نیستم راستش. فقط در حد یه جمله بگم که دوستانی که این ماشین فوق العاده رو با اون تالیسمان ملعون مقایسه می کنن، همین جا به درگاه خداوند توبه کنن واقعا :) امیدوارم تونسته باشم به کسانی که قصد بررسی پاسات رو داشتن کمک کرده باشم.

Hhhhhhhhhhhhhhhh (3 روز پیش)

نظرات شما کاملا درسته و معلومه تقریبا سوار پاسات شدید . ولی مطمئنم سوار تلیسمان نشدید . ولی نظراتتون در مورد پاسات خوبه . کمک کننده است .

Rezarreza(214 روز پیش)

سلام دوستان، حقیقتش من یک مدت هوندا آکورد ۲۰۱۶ داشتم( البته منطقه آزاد اروند) خیلی خیلی هم ازش راضی بودم با اینکه سفارش آمریکا بود و چند لکه رنگ داشت، از کیلومتر ۳۶۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ استفاده اش کردم( البته به مایل) بدون هیچ گونه خرجی،ولی خوب مجبور شدم به خاطر مشکل خروج از استان بفروشمش ، حالا چند وقت رفتم تو فکر خرید پاسات ( البته پلاک ملی) بزرگترین ترسم هم همین مشکل حساسیت به بنزین ایرانه، آیا واقعا اذیت میکنه و ممکنه موجب خرابی و هزینه های بالا بشه یا نه، و اینکه اگر پیشنهاد بهتری تو همین کلاس دارین ممنون میشم بگین البته بغیر از کره ای ها، با تشکر

Hhhhhhhhhhhhhhhh (120 روز پیش)

ولی تلیسمان تا الان که خودم دارم کوچکترین مشکلی نداره با ۵۵ هزار کارکرد که کلا یکی دو بار اکتان استفاده کردم و اون اوایل که ماشین رو خریده بودم فقط سوپر میزدم ولی الان هیچی

Hhhhhhhhhhhhhhhh (120 روز پیش)

خب گزینه های شما تلیسمان هست اگه شتاب ، دوام خوب ، امکانات رفاهی ، رخ زیبا بخواهید . ووووووو لکسوس GS یا is کمری هیبرید هم بد نیست ولی نه رخ داره نه امکانات رفاهی . هیوندا جنسیس سدان تمیز و کم کارکرد هم عالیه . با تشکر

Mohammadparsfa (81 روز پیش)

اتفاقاً کمری از نظر اپشن های رانندگی خیلی خوبه رادار جلوگیری از تصادف رادار بین خطوط و کروز کنتر هوشمند شتاب هم که تو درگ با تالیسمان تالیسمان رو زد میتونید سرچ کنید ولی اپشن رفاهی میتونم بگم داغونه کمری من چهارکلید دوهزار و شانزده دارم دوتا گرم کن داره و حتی شیشه های عقب اتومات نیست ولی اگه از نظر کیفیت رانندگی بخواید به عنوان کسی که پاسات تالیسمان و کمری رو سوار شده از این نظر از هردو بالا تره ولی امکانات رفاهی کمری داغونه و تالیسمان در این حوزه دست بالا رو داره ولی از نظر رانندگی کمری از همه بهتره ولی بین تالیسمان و پاسات پاسات بهتره به نظرم

Hhhhhhhhhhhhhhhh (3 روز پیش)

لکسوس is کم جاعه و مناسب خانواده نیست . ولی هم جون پسنده و هم شتاب خوبی داره . هم امکانات خوب . زیبا هم هست . دوام هم داره . کمری امکانات نداره . زیبا نیست . دوام خوبی داره و شتاب هم خوبه . برای طولانی مدت خوبه . تلیسمان هم قشنگه . هم شتاب عالی داره . هم کیفیت خوبی داره . ولی سواری کمری رو نداره . دوام هم خوبه . جنسیس سدان هم کم کارش عالیه . امکانات . شتاب . کیفیت و زیبایی داره . امیدوارم نظرم مفید باشه . با تشکر از شما ❤️🙏🏻🌹

Hhhhhhhhhhhhhhhh (3 روز پیش)

پاسات هم عالیه هم جادار . هم دوام و هم کیفیت بالا داره . هم شتاب خوبی داره . انتخاب خوبیه .

arshiparshiya(150 روز پیش)

من الان 1 سال پاسات دارم 2 سال اپتیما داشتم و 6 ماه هم تالیسمان و برای اونایی که بین این 3 ماشین موندن می خوام تجربه خودم رو بگم تا راحت تر انتخواب کنن 1 - اپشن ها رو اول مقایسه می کنم تالیسمان تقریبا اپشن هاش از اپتیما و پاسات بیشتر ولی پاسات تو این بخش با داشتن بعضی اپشن های خاص مثل ایربگ جانبی عقب - هوک عقب برقی - سیستم ترمز جلوگیری از تصادف عقب - نور امبیانس در ها - ساعت انالوگ روی داشپرت - کنترل سیستم با حرکت دست (فکر نکنی مثل bmw سری 7 هستش اصلا از این خبرا نیست ) ولی با این وجود به دلیل نداشتن سنسور نقطه کور من برنده این قسمت رو تالیسمان انتخواب میکنم در کل اول تالیسمان دوم پاسات و اپتیما با هم ولی برای کسانی که اپشن براشون خیلی مهم 60% اپشن ها به صورت افتر مارکت قابل نصب و زیاد لازم نیست نگران اپشن باشن 2- بررسی موتور ها اگه به موتور این سه خودرو نگاه کنید اپتیما با 2400 سی سی تنفس طبیعی کمترین شتاب رو داره و تو این مقایسه تقریبا جایی نداره . میرسیم به پاسات 1800 و تالیسمان 1600 هر دو موتور توربو هستن و شتاب و قدرت خوبی دارن ولی اعداد داخل سایت ها چرت و پرتی بیش نیست هر دو شتابشون در عمل با توجه به شرایط جوی و بنزینی ایران در حدود 8 خورده ای می باشد که اجازه کل کل خیابانی رو به شما میده . (کلا شتاب رو تو ایران دوست دارن یه چند ثانیه کمتر بگن مثلا اگه راستش رو بگن bmw شتابش 7 هستش دیگه کسی نمی خرد ) 3- بررسی رانندگی . با اختلاف زیاد پاسات برنده این قسمت هستش به شدت رانندگی نرمی رو داره با کابین کاملا بی صدا و گیربکسی دو کلاجه بسیار هوشمندی که گوش به فرمان شماس تا به موقع معکوس بکشه و دور موتر بالا رو در اختیارتون قرار بده بعد از اون به تالیسما میرسیم و با وجود گیربکس دو کلاجه هوشمندی که داره ولی سرعت عمل رقیب المانیش رو ندارد ولی به مراتب از اپتیما زرنگ تر می باشد. تالیسمان ماشینی کاملا اسپرت می باشد به همین دلیل سواریی به شدت خشک دارد و برای مسافرت های بین شهری اصلا مناسب نمی باشد برای داخل شهر هم میشه با خرج 25 الا 30 ملیون تومان و نصب کمک برقی رانندگی نرم تری رو تجربه کرد ولی هیچ وقت به نرمی اپتیما و پاسات نمیشه و برای افراد حساس به صدای کابین ( مثل خودم که فقط برای صدا تالیسمان رو فروختم ) تبدیل به کابوس میشه به اپتیما که برسیم به یه گیربکس cvt برخورد می کنیم که برای رانندگی منطقی شهری کاملا خوب طراحی شده و خوب هم عمل می کنه ولی برای دراگ و ریس حتی در حالت تیپ ترونیک هم به شدت کند هستش و در موقع نیاز امکان نداره به شما معکوس بده ولی با همهی این ها رانندگی نرمی داره و در دور موتر های پایین میشه گفت کابین کم صدایی داره ولی از سرعت 100-120 به بعد صدای باد به شدت داخل کابین ازار دهنده میشه و باید حتما صدای موزیک رو زیاد کنید 4- سوخت گیری - هر سه موتور به بنزین بی کیفیت ایران حساس هستند از اپتیما برنده این قسمت شروع می کنم (من همدان زندگی می کنم و میشه گفت اینجا اگه 3 بار در سال بنزین سوپر موجود بشه و شما هر 3 بار هم با بنزین سوپر سوخت گیری کنید جزو بنده های خوش شانس خدا هستین پس من برای ماشینم جز بنزین معمولی به گفته شرکت نفت اکتان 87 انتخاب دیگری ندارم ) من به مدت 1 سال 30 هزار کیلومتر بدون مکمل و فقط با بنزین معمولی سوخت گیری کردم بعد از یک سال . از منیفولد ماشین صدا های ریزی به داخل کابین در دور موتر های پایین میومد که به شدت رو اعصاب بود و وقتی به تعمیر گاه بردم گفتن مشکل مهمی نیس و از مکمل استفاده کنم مشکل حل میشه و در صورت عدم استفاده در دراز مدت این ناک ها باعث اسیب به سیلندر های ماشین میشه پس منم جدی گرفتم و از مکمل استفاده کردم و تا روز اخر کیلومتر 80 هزار یک بار هم صدای ناک رو نشنیدم و هزینه مکمل اپتیما هر باک 30 تومن شد ولی اما سوخت گیری پاسات و تالیسمان جیب هر کسی رو خالی می کنه اول باید بگم این شعر و ور ها که موتور تالیسمان با توجه به بنزین بی کیفیت ایران ساخته شده و ... رو بنداز دور طراح های موتور تو فرانسه نشسته بودن امار شرکت نفت ما رو خوندن که نوشته بود بنزین ایران استانداردش اینه و ... اونا هم زود باور دیگه با استاندارد های روی کاغذ موتورشون رو طراحی کردن و فرستادن ایران و کلی هم تبلیغ که موتور و گیربکس برای ایران طراحی شده ولی ای دل غافل دیدن از شرکت نفت رو دست خوردن و بنزین ایران از اون چیزی که تو ایینه می بینید وضعیتش خیلی بد تر هستش در کل این همه چرت و پرت گفتم که بگم هر 4 باک یه مکمل و هر باک اکتان بوستر اصل تو پاسات و تالیسمان نریزی بعد 30 هزار تا موتور رو باید بندازی رو کولت ببری تعمیر گاه که برات یه فاکتور 50 ملیونی بپیچن ( من مکمل و اکتان پرشیا خودرو رو استفاده کردم یکم گرون هستن ولی خیالت راحت اصل هستن قیمت امروز 250 تومن برا هر باک) 5- پیدا کردن قطعات و هزینه نگه داری - خوب این قسمت هم باز با اختلاف اپتیما اول هستش بری سوپرمارکت سر کوچتون همراه ماست یه فیلتر هوا اپتیما هم میتونی بخری انقدر همه چیش راحت پیدا میشه هزینه نگه داریشم تو 2 سال برا من فقط روغن و فیلتر بود با لنت ترمز این بزرگوار تسمه تایمش هم زنجیری هس لازم نیس 60 هزار تا عوض بشه بعد از اون تالیسمان قطعاتش تو شهرستان سخت پیدا میشه هزینه نگه داریش هم از اپتیما بیشتر راه به راه لنت تموم می کنه و میرسیم به شاه شاهان قطعاتش که تو شهرستان اصلا پیدا نمیشه ول کن پیدا کردن لنت ترمز داشته باشی هم تو شهرستان نمی تونن لنتت رو عوض کنن چون کالیبراش برا باز شدن دستگاه مخصوص می خواد که حداقل تو همدان کسی نتونست بازش کنه هر سرویس یا باید ببری تهران یا 4 ملیون بدی از تهران نفر بفرستن بیاد و برای امروز هزینه هر سرویس چیزی حدود 4 -5 ملیون میشه ( اگه تهران باشی) که رقم سنگینی هستش تازه نفر بفرستن شهرتون که میشه 10 تومن یعنی هر چی در میاریم میریزیم به پاش 6 - طراحی - این قسمت کاملا سلیقه ای هست ببین با کدوم بیشتر حال میکنی این نکته رو هم داشته باش بیشتر زمانت رو داخل ماشینی طراحی داخل هم خیلی مهم هستش در اخر سعی کردم تجربه خودم رو به عنوان شخصی که هر سه خودرو رو داشته و بیش از 30 هزار کیلومتر با هرکدوم رانندگی کرده در اختیار تون بزارم به امید این که جواب بعضی از علامت سوال های دوستان باشه

mehran.s (140 روز پیش)

پس با توجه به تجربه شما، استفاده روزمره از پاسات مشکلات داره؟ اگر هزینه مهم نباشه چطور؟

arshiparshiya (139 روز پیش)

استفاده روزمره مشکلی نداره فقط میگم اگه تهران نیستین و رفت امد هم ندارید به تهران برای سرویسش یکم مشکل میشه چون سرویس خارج از نمایندگی باعث خارج شدن از گارانتی میشه و رفت امد هم به تهران به خودی خود راحت نیس که هر 4 یا 6 ماه یک بار ادم پاشه بره تهران ولی اگه هزینه مهم نباشه ماموت خودرو نفر میفرسته شهرتون و ماشین رو سرویس میکنه اگه تو شهرتون پاسات یا تیگوان دیگه ای هم باشه میشه هماهنگ کرد برای جفتتون بیاد اینجوری هزینه نصف میشه یا کمتر بستگی به تعداد داره

Hhhhhhhhhhhhhhhh (120 روز پیش)

من هم کاملا با نظر شما موافق هستم . ولی در مورد صدای داخل کابین واقعا داخل تلیسمان هیچ صدای اضافی غیر از بعضی وقت ها که با سرعت بزنی تو چاله و دست انداز (که میکوبه) نمیاد . دوما : برای مشکل بنزین ایران هم بگم که ماشین ما ۲۰۱۷ با ۵۵ هزار کارکرد هیچ اشکال موتور و سیلندر و گیربکس نداره . تازه الان که بنزین سوپر پیدا نمیشه اکتان هم فکر نکم بیشتر از یکی دو بار ریخته باشم . فقط اون اوایل که بنزین سوپر موجود بود فقط بنزین سوپر میزدم . در مورد تامین قطعات پاسات افتضاحه و تلیسمان هم خیلی بد نیست ؛ ولی اپتیما خیلی بهتره از این لحاظ . برای موضوع شتاب و اینا هم باید بگم که تو برگه شتاب تلیسمان ۱۶۰۰ با پاسات ۱۸۰۰ یکی هست و شتاب هر دو ۷/۹ ثانیه . اما حالا که امتحان کنیم نمیدونم چرا ؛ یبار پاسات با اختلاف اندک میزنه ؛ یبار تلیسمان با اختلاف اندک میزنه ؛ یبار مساوی میرن 😂😂 از لحاظ دو کلاجه هوشمند واقعا من فرقی بین تلیسمان و پاسات ندیدم ولی البته ممکنه بعضی وقت ها پاسات بخاطر داشتن گیربکس PDK ممکنه تیز تر از تلیسمان باشه .(اپتیما در این بخش کنار گذاشته شد به دلیل شتاب افتضاح) شما تو آب و هوای عالیه شمال شتاب بگیر . اصلا چیز های تو برگه رو بنداز دور با تلیسمان و پاسات تو شمال ۷/۵ بزن شتابو میشه . یکی از مشکلات پاسات طراحی ساده داخل و پشت خودرو هست . در کل هر سه ماشین های خوبی هستند و سلیقه ای هست . ببخشید طولانی شد . سلامت و تندرست باشید عیدتون مبارک ❤️❤️❤️

Kdkd (118 روز پیش)

داداش فرق تالیسمان ۲۰۱۷ با ۲۰۱۸ چیه ؟؟ آپشن هاش بیشتره ؟؟؟؟

Hhhhhhhhhhhhhhhh (3 روز پیش)

تلیسمان ۲۰۱۷ و ۱۸ فرق خاصی نداره . ولی ۲۰۱۸ به نظرم بهتر بیاد . از این لحاظ که شرکت تو ۱ سال تجربه کسب کرده .

abolfazlghaffari(284 روز پیش)

داداشای گل. چرا ما باید برای پز دادن بریم ماشین المانی بخریم وقتی هم رده او ک تلیسمان باشه ازش کم نمیاره ولی چون فرانسویه نه الکیم درمورد شتابش نظر ندید تلیسمان معرکس ولی شما دارید راحت بالای ۱۰۰ ملیون برای المانی بودن پاسات هزینه میکنید

Amrkh (268 روز پیش)

عزیز همه برای آلمانی بودن نمیرن سراغ پاسات!!!مردم اون صد میلیون رو بیشتر میدن تا سواری نرم و راحت و خانوادگی داشته باشند

Amirreza1362 (251 روز پیش)

البته من گفتم المانیو مقایسه نکن در اکثر مواقع ولی بعضی وقت ها هم میشه مقایسه کرد ولی المان تو خودرو سازی در کل رودست نداره

Aliali (235 روز پیش)

دوست عزیز برای پز دادن نیست تفاوت ترمزگیری هندلینگ و ایربگ صندلی های عقب برای اینکه این ماشین به تلیسمان بیرزه کفایت میکنه بله نیمده رو ماساژورش کار کنه و ۱۰ حالت بزاره ولی عوضش رو کیفیت کار کرده

Aliali (235 روز پیش)

نکته بعدی لذتی که تعویض دنده تو ماشین میده هیچوقت تو این رده قیمتی نمیتونین حس کنین

Mgkgiviv (157 روز پیش)

دقیقا درست میگی

Hhhhhhhhhhhhhhhh (3 روز پیش)

همچنین میگن کیفیت انگار رنو ماشیناشو با آهن پاره می‌سازه ‌‌صندلی گونی . چرخ فرغون . بابا ایسگا کردین مارو ؟؟؟؟؟ یکم منطقی و با انصاف باشید ‌‌. لطفاً . همینه پیشرفت خاصی نداریم . همین تلیسمان فقط تو کره بسته میشه . موتور گیربکس ژاپنی روشه . برای همین میگم حساس نیست .با کمال احترام ❤️🙏🏻

Ocean(233 روز پیش)

فرقش با تالیسمان چیه که یک میلیارد اختلاف قیمت دارن؟ (( فقط نگید آلمانی فلان المانی بهتره فرانسس دلیلو مقایسه بگید))

Mohammadparsfa (150 روز پیش)

سواری نرم و راحت هندلینگ بهتر شتاب بالاتر اسب بخار بالا تر حجم موتور بالاتر کمک فنر بهتر و استفاده از بوش ضخیم تر و در نتیجه انتقال کمتر صدا به کابین با احترام

Hhhhhhhhhhhhhhhh (120 روز پیش)

چرا اینطوری میگی. یکی از بزرگترین دلیل هاش پول برند و آلمانی بودن فولکسه . دلیل دوم سواری نرمتر . شتاب یکیه . هندلینگ یکیه

Hhhhhhhhhhhhhhhh (120 روز پیش)

بوش ضخیم و فلان نداریم شتاب یکیه با اینکه تلیسمان موتورش ضعیف تره ولی شتاب یکیه که مشکل برای پاسات به حساب میاد . صدای کابین تقریباً پاسات بهتره ولی آنقدر نیست که بخاد همه جا جار زده بشه . با تشکر

Amrkh (102 روز پیش)

سلام دوست عزیز پاسات کیفیت سواری بسیار بالاتر و لذت‌بخش تر،قطعات با کیفیت ‌تر،صدای کمتر،امکانات ایمنی بیشتر،فرمان پذیری بهتر در ناهمواری ‌ها،نداشتن صدای اضافی کابین،متریال کابین بهتر و در آخر مطرح‌تر بودن برند در جهان

Special (94 روز پیش)

اختلافشون یه تومن نیس نهایت همون ۵۰۰ تومنه دلیلشم سواری بسیار خوبشه. ولی در کل من تلیسمان رو انتخاب میکنم هرچند سواری پاسات خیلی بهتره نمیگم سواری تلیسمان بده ولی خب پاسات جزو خیلی خوباس تو سواری دادن

Djv (90 روز پیش)

در پاسخ به Hhhhhh شما تلیسمانت رو به همه چی ربط میدی یجوری هم میگی فولکس واگن چیه انگار ما نمیدونیم رنو چیه! من خودم سوناتا داشتم ولی تعصب ندارم رو ماشینام شما با تعصبتون میتونید باعث نابود شدن سرمایه یک نفر یا یک خانواده بشید به اینجاش هم فکر کنید.

Mahan84 (66 روز پیش)

سلام به نظرم یکی از دلیل هاش این میتونه باشه که کلیوس و تلیسمان خیلی بیشتر از پاسات و تیگوان وارد شدن و به صورت قوی تر فروخته شدن.....

ManiGR (62 روز پیش)

امکانات بیشتر موتور قوی تر کیفیت بیشتر

arianmask (58 روز پیش)

کیفیت موتور رنو‌کولیوس با پاسات و تالیسمان قابل قیاس نیست! رنو کولیوس موتور ۲۵۰۰ نیسان ژاپن، ولی پاسات و تالیسمان موتور حساس به سوخت دارن

VahidReza (52 روز پیش)

فولکس واگن اصلا قابل مقایسه با رنو نیست چون فولکس واگن ایمن تره نرم تره لذت سواریش بیشتره شتاب گیریش بهتره لوکس تره اپشناش هم بیشتره من هر دو رو سوار شدم تازه فولکس تعلیقش بهتره و مثل تالیسمان کوبش نداره

Benyamin1990 (37 روز پیش)

در جواب آقای hhhhhhhhhhhhh تو تمام مشخصات ماشین های باما رفتم دیدم شما داری فقط از تالیسمان تعریف میکنی این یعنی چی 😂 بعدش شما این ماشین که جز بهترین و پر فروش ترین ماشین های دنیا و آمریکا با قیمت نسبتا پایین (به دلار ) با تالیسمان که تو آمریکا اصلا فروش نداشته و تو کره با نام سامسونگ فروخته میشه مقایسه می‌کنی جناب سلاطین خودروسازی جهان(مرسدس بنز بی ام دبلیو فورد شورلت ولوکس واگن...) اینقدر از ابر ماشین هاشون تعریف نمیکنن که شما از تالیسمان تعریف میکنی در ضمن چند جا دیگه هم شرکت ولوکس واگن رو با رنو مقایسه کردی ببین دوست عزیز طبق فرمایش یکی از دوستان که گفته بودن (لامبورگینی،بنتلی،پورشه،آئودی بوگاتی و.....) زیر مجموعه های ولوکس واگن هستن یعنی این شرکت یک ابر شرکت خودروسازی هست

none (30 روز پیش)

Hhhhhhhh مگه رنو برا باباتونه که انقدر ازش تعریف می کنین همین مونده تو کامنت های پانامرا هم اینو بزار تالیسمان ماشین خوبیه شکی درش نیست ولی لطفا با تعصب کامنت نزارین شاید پول یک نفر سر حرفای تعصبانه ی شما دود بشه موفق باشین

Vw(210 روز پیش)

سلام خدمت دوستان میخواستم بدونم هزینه سرویس های دوره آیی ماشین چقدره و آیا سواری خشکی داره و من شنیدم هوک ماشین باعث خشک شدن سواری میشه لطفا کسی جواب بده که تجربه رانندگی داشته باشه

Mahdirezazadeh(255 روز پیش)

دوستان بنده میخوام این ماشین رو بخرم میخواستم بدونم میشه آپشنه نقطه کور رو رو این ماشین نصب کرد بعد از دوستانی که این ماشین رو دارن میخواستم تجربه اشون رو بپرسم راجب خدمات ماموت خودرو

Aliali (235 روز پیش)

میشه سفارش داد آورد و نصب کرد خدمات ماموت عالیه واقعا و اگر مشکلی داشته باشه بدون ایراد گرفتن واقعا عوض میکنه رو تیگوان ها بدون اینکه بگن تو اولین سرویس فراخوان سانروف و انجام میدن و واقعا قیمت هاشون منصفانس قطعات هم دارن و بدون اینکه بدون اینکه مشتری و معطل کنن سرویس ماشین هارو انجام میدن

Baqeri(341 روز پیش)

خارج از بحث پاسات برند این خودرو سابقه دارترین برند المانی هستش جوری که قدمتش از بنز و بی ام و بیشتر هستش🙏

Amirreza1362 (251 روز پیش)

از بی ام دبلیو بله ولی بنز قدیمیتره

Show More