بررسی مشخصات فولکس پاسات
بررسی مشخصات فولکس پاسات
بررسی مشخصات فولکس پاسات

پاسات اولین محصول وارداتی فولکس‌واگن بود که ماموت خودرو ابتدا در نمایشگاه خودرو تهران 96 آن‌را رونمایی کرد و سپس از زمستان همان سال اولین سری آن‌را به مشتریانش تحویل داد. پاسات تنها در یک تیپ به ایران آمده و باید با رنو تلیسمان و پژو 508 در مرحله اول و سپس با اپتیما و سوناتا در مرحله دوم، رقابت تنگاتنگی داشته باشد. پاسات شاید در اصالت و کیفیت ساخت و قدرت موتور از بهترین‌های ایران باشد اما نبود آپشن‌های ایمنی متداولی مانند سنسورهای نقطه کور و تغییرلاین، باعث شده تا به لحاظ تجهیزاتی، یک پله پایین‌تر از رقیب فرانسوی‌اش باشد. البته پاسات، مجهز به تهویه مطبوع سه‌گانه هست تا سرنشینان ردیف عقب، راحتی بیشتری (نسبت به سایر همکلاسان) داشته باشند. پاسات همچنین در سواری‌ نرم و راحتش، از بهترین‌های بازار در سگمنت «سدان‌های متوسط» محسوب می‌شود.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای فولکس پاسات

    • کیفیت ساخت بالا
    • سواری نرم و راحت
    • ایربگ‌ جانبی عقب
    • تهویه سه‌گانه
    • پیشرانه قدرتمند (نسبت به رقبا)
    • بازار دست‌دوم
  • معایب فولکس پاسات

    • نداشتن سنسور نقطه کور (نسبت به رقبا)
    • حساسیت پیشرانه به بنزین کم‌کیفیت
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • سال های موجود 2018

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 7 دنده اتومات دو کلاچه
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.8 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 178 اسب‌بخار
  • گشتاور 250 نیوتن‌متر
  • شتاب 7.9 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 5.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل هشتم (B8) - فیس لیفت
  • طول 4767 میلی‌متر
  • عرض 1832 میلی‌متر
  • ارتفاع 1476 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2803 میلی‌متر
  • وزن 1480 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 235/45R18
  • چرخ عقب 235/45R18
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
166 دیدگاه

arshiparshiya

من الان 1 سال پاسات دارم 2 سال اپتیما داشتم و 6 ماه هم تالیسمان و برای اونایی که بین این 3 ماشین موندن می خوام تجربه خودم رو بگم تا راحت تر انتخواب کنن 1 - اپشن ها رو اول مقایسه می کنم تالیسمان تقریبا اپشن هاش از اپتیما و پاسات بیشتر ولی پاسات تو این بخش با داشتن بعضی اپشن های خاص مثل ایربگ جانبی عقب - هوک عقب برقی - سیستم ترمز جلوگیری از تصادف عقب - نور امبیانس در ها - ساعت انالوگ روی داشپرت - کنترل سیستم با حرکت دست (فکر نکنی مثل bmw سری 7 هستش اصلا از این خبرا نیست ) ولی با این وجود به دلیل نداشتن سنسور نقطه کور من برنده این قسمت رو تالیسمان انتخواب میکنم در کل اول تالیسمان دوم پاسات و اپتیما با هم ولی برای کسانی که اپشن براشون خیلی مهم 60% اپشن ها به صورت افتر مارکت قابل نصب و زیاد لازم نیست نگران اپشن باشن 2- بررسی موتور ها اگه به موتور این سه خودرو نگاه کنید اپتیما با 2400 سی سی تنفس طبیعی کمترین شتاب رو داره و تو این مقایسه تقریبا جایی نداره . میرسیم به پاسات 1800 و تالیسمان 1600 هر دو موتور توربو هستن و شتاب و قدرت خوبی دارن ولی اعداد داخل سایت ها چرت و پرتی بیش نیست هر دو شتابشون در عمل با توجه به شرایط جوی و بنزینی ایران در حدود 8 خورده ای می باشد که اجازه کل کل خیابانی رو به شما میده . (کلا شتاب رو تو ایران دوست دارن یه چند ثانیه کمتر بگن مثلا اگه راستش رو بگن bmw شتابش 7 هستش دیگه کسی نمی خرد ) 3- بررسی رانندگی . با اختلاف زیاد پاسات برنده این قسمت هستش به شدت رانندگی نرمی رو داره با کابین کاملا بی صدا و گیربکسی دو کلاجه بسیار هوشمندی که گوش به فرمان شماس تا به موقع معکوس بکشه و دور موتر بالا رو در اختیارتون قرار بده بعد از اون به تالیسما میرسیم و با وجود گیربکس دو کلاجه هوشمندی که داره ولی سرعت عمل رقیب المانیش رو ندارد ولی به مراتب از اپتیما زرنگ تر می باشد. تالیسمان ماشینی کاملا اسپرت می باشد به همین دلیل سواریی به شدت خشک دارد و برای مسافرت های بین شهری اصلا مناسب نمی باشد برای داخل شهر هم میشه با خرج 25 الا 30 ملیون تومان و نصب کمک برقی رانندگی نرم تری رو تجربه کرد ولی هیچ وقت به نرمی اپتیما و پاسات نمیشه و برای افراد حساس به صدای کابین ( مثل خودم که فقط برای صدا تالیسمان رو فروختم ) تبدیل به کابوس میشه به اپتیما که برسیم به یه گیربکس cvt برخورد می کنیم که برای رانندگی منطقی شهری کاملا خوب طراحی شده و خوب هم عمل می کنه ولی برای دراگ و ریس حتی در حالت تیپ ترونیک هم به شدت کند هستش و در موقع نیاز امکان نداره به شما معکوس بده ولی با همهی این ها رانندگی نرمی داره و در دور موتر های پایین میشه گفت کابین کم صدایی داره ولی از سرعت 100-120 به بعد صدای باد به شدت داخل کابین ازار دهنده میشه و باید حتما صدای موزیک رو زیاد کنید 4- سوخت گیری - هر سه موتور به بنزین بی کیفیت ایران حساس هستند از اپتیما برنده این قسمت شروع می کنم (من همدان زندگی می کنم و میشه گفت اینجا اگه 3 بار در سال بنزین سوپر موجود بشه و شما هر 3 بار هم با بنزین سوپر سوخت گیری کنید جزو بنده های خوش شانس خدا هستین پس من برای ماشینم جز بنزین معمولی به گفته شرکت نفت اکتان 87 انتخاب دیگری ندارم ) من به مدت 1 سال 30 هزار کیلومتر بدون مکمل و فقط با بنزین معمولی سوخت گیری کردم بعد از یک سال . از منیفولد ماشین صدا های ریزی به داخل کابین در دور موتر های پایین میومد که به شدت رو اعصاب بود و وقتی به تعمیر گاه بردم گفتن مشکل مهمی نیس و از مکمل استفاده کنم مشکل حل میشه و در صورت عدم استفاده در دراز مدت این ناک ها باعث اسیب به سیلندر های ماشین میشه پس منم جدی گرفتم و از مکمل استفاده کردم و تا روز اخر کیلومتر 80 هزار یک بار هم صدای ناک رو نشنیدم و هزینه مکمل اپتیما هر باک 30 تومن شد ولی اما سوخت گیری پاسات و تالیسمان جیب هر کسی رو خالی می کنه اول باید بگم این شعر و ور ها که موتور تالیسمان با توجه به بنزین بی کیفیت ایران ساخته شده و ... رو بنداز دور طراح های موتور تو فرانسه نشسته بودن امار شرکت نفت ما رو خوندن که نوشته بود بنزین ایران استانداردش اینه و ... اونا هم زود باور دیگه با استاندارد های روی کاغذ موتورشون رو طراحی کردن و فرستادن ایران و کلی هم تبلیغ که موتور و گیربکس برای ایران طراحی شده ولی ای دل غافل دیدن از شرکت نفت رو دست خوردن و بنزین ایران از اون چیزی که تو ایینه می بینید وضعیتش خیلی بد تر هستش در کل این همه چرت و پرت گفتم که بگم هر 4 باک یه مکمل و هر باک اکتان بوستر اصل تو پاسات و تالیسمان نریزی بعد 30 هزار تا موتور رو باید بندازی رو کولت ببری تعمیر گاه که برات یه فاکتور 50 ملیونی بپیچن ( من مکمل و اکتان پرشیا خودرو رو استفاده کردم یکم گرون هستن ولی خیالت راحت اصل هستن قیمت امروز 250 تومن برا هر باک) 5- پیدا کردن قطعات و هزینه نگه داری - خوب این قسمت هم باز با اختلاف اپتیما اول هستش بری سوپرمارکت سر کوچتون همراه ماست یه فیلتر هوا اپتیما هم میتونی بخری انقدر همه چیش راحت پیدا میشه هزینه نگه داریشم تو 2 سال برا من فقط روغن و فیلتر بود با لنت ترمز این بزرگوار تسمه تایمش هم زنجیری هس لازم نیس 60 هزار تا عوض بشه بعد از اون تالیسمان قطعاتش تو شهرستان سخت پیدا میشه هزینه نگه داریش هم از اپتیما بیشتر راه به راه لنت تموم می کنه و میرسیم به شاه شاهان قطعاتش که تو شهرستان اصلا پیدا نمیشه ول کن پیدا کردن لنت ترمز داشته باشی هم تو شهرستان نمی تونن لنتت رو عوض کنن چون کالیبراش برا باز شدن دستگاه مخصوص می خواد که حداقل تو همدان کسی نتونست بازش کنه هر سرویس یا باید ببری تهران یا 4 ملیون بدی از تهران نفر بفرستن بیاد و برای امروز هزینه هر سرویس چیزی حدود 4 -5 ملیون میشه ( اگه تهران باشی) که رقم سنگینی هستش تازه نفر بفرستن شهرتون که میشه 10 تومن یعنی هر چی در میاریم میریزیم به پاش 6 - طراحی - این قسمت کاملا سلیقه ای هست ببین با کدوم بیشتر حال میکنی این نکته رو هم داشته باش بیشتر زمانت رو داخل ماشینی طراحی داخل هم خیلی مهم هستش در اخر سعی کردم تجربه خودم رو به عنوان شخصی که هر سه خودرو رو داشته و بیش از 30 هزار کیلومتر با هرکدوم رانندگی کرده در اختیار تون بزارم به امید این که جواب بعضی از علامت سوال های دوستان باشه

mehran.s

پس با توجه به تجربه شما، استفاده روزمره از پاسات مشکلات داره؟ اگر هزینه مهم نباشه چطور؟

arshiparshiya

استفاده روزمره مشکلی نداره فقط میگم اگه تهران نیستین و رفت امد هم ندارید به تهران برای سرویسش یکم مشکل میشه چون سرویس خارج از نمایندگی باعث خارج شدن از گارانتی میشه و رفت امد هم به تهران به خودی خود راحت نیس که هر 4 یا 6 ماه یک بار ادم پاشه بره تهران ولی اگه هزینه مهم نباشه ماموت خودرو نفر میفرسته شهرتون و ماشین رو سرویس میکنه اگه تو شهرتون پاسات یا تیگوان دیگه ای هم باشه میشه هماهنگ کرد برای جفتتون بیاد اینجوری هزینه نصف میشه یا کمتر بستگی به تعداد داره

Hhhhhhhhhhhhhhhh

من هم کاملا با نظر شما موافق هستم . ولی در مورد صدای داخل کابین واقعا داخل تلیسمان هیچ صدای اضافی غیر از بعضی وقت ها که با سرعت بزنی تو چاله و دست انداز (که میکوبه) نمیاد . دوما : برای مشکل بنزین ایران هم بگم که ماشین ما ۲۰۱۷ با ۵۵ هزار کارکرد هیچ اشکال موتور و سیلندر و گیربکس نداره . تازه الان که بنزین سوپر پیدا نمیشه اکتان هم فکر نکم بیشتر از یکی دو بار ریخته باشم . فقط اون اوایل که بنزین سوپر موجود بود فقط بنزین سوپر میزدم . در مورد تامین قطعات پاسات افتضاحه و تلیسمان هم خیلی بد نیست ؛ ولی اپتیما خیلی بهتره از این لحاظ . برای موضوع شتاب و اینا هم باید بگم که تو برگه شتاب تلیسمان ۱۶۰۰ با پاسات ۱۸۰۰ یکی هست و شتاب هر دو ۷/۹ ثانیه . اما حالا که امتحان کنیم نمیدونم چرا ؛ یبار پاسات با اختلاف اندک میزنه ؛ یبار تلیسمان با اختلاف اندک میزنه ؛ یبار مساوی میرن 😂😂 از لحاظ دو کلاجه هوشمند واقعا من فرقی بین تلیسمان و پاسات ندیدم ولی البته ممکنه بعضی وقت ها پاسات بخاطر داشتن گیربکس PDK ممکنه تیز تر از تلیسمان باشه .(اپتیما در این بخش کنار گذاشته شد به دلیل شتاب افتضاح) شما تو آب و هوای عالیه شمال شتاب بگیر . اصلا چیز های تو برگه رو بنداز دور با تلیسمان و پاسات تو شمال ۷/۵ بزن شتابو میشه . یکی از مشکلات پاسات طراحی ساده داخل و پشت خودرو هست . در کل هر سه ماشین های خوبی هستند و سلیقه ای هست . ببخشید طولانی شد . سلامت و تندرست باشید عیدتون مبارک ❤️❤️❤️

Kdkd

داداش فرق تالیسمان ۲۰۱۷ با ۲۰۱۸ چیه ؟؟ آپشن هاش بیشتره ؟؟؟؟

Hhhhhhhhhhhhhhhh

تلیسمان ۲۰۱۷ و ۱۸ فرق خاصی نداره . ولی ۲۰۱۸ به نظرم بهتر بیاد . از این لحاظ که شرکت تو ۱ سال تجربه کسب کرده .

shaheen

با درود و پاسخ به Hhhhhhhhhhhh در خصوص تفاوت تاليسمان ٢٠١٧ با ٢٠١٨ خدمتتون عرض كنم سري اول ٢٠١٧ فاقد دوربين اينه جلو هست به همين خاطر فقط رادار نقطه كور فعال ميشه و رادار هاي ديگه و تابلو خوان توانايي فعال بودن رو نداره و اين رو كمتر كسي ميدونه

Mohammadjavad

سلام دوستان برای ایران با این بنزین، موتورهای تنفس طبیعی خیلی بهترن - ما ایران زندکی میکنیم به نظر من بین اپتیما پاسات و تلیسمان تو ایران بازم میگم داخل ایران اول اپتیما بعد پاسات بعد تلیسمان باید قبول کنیم تو ایران تویوتا کیا و هیوندا سردمداران هستند هم از لحاظ بازار خرید و فروش و هم از نظر نمایندگی و لوازم

Daniw

اپتیما گیربکسش cvt نیستا دوست عزیز

Mojabi

دمت گرم وقت گذاشتی و توضیح جامعی دادی. مرسی از دوستانی که میان تجربشون رو بدون تعصب انتقال میدن.

MatinH

عالی نوشتید

علی-احمدی

بنده حدود یک سال این ماشین رو داشتم و تجربه ی خودم رو برای دوستانی که قصد خرید پاسات دارن می نویسم: مزایا: - سواری بسیار نرم و لذت بخش. که شما قطعا باید توی رانندگی های طولانی تر از دو سه ساعت امتحانش کنید و لذت ببرید. ترکیب فنربندی نرم و کارآمد و همچنین صندلی های فوق العاده راحت توی جاده های طولانی واقعا تجربه ی فراموش نشدنی ای برای راننده و سرنشین ها ایجاد میکنه. و از این حیث، توی سگمنت خودش یکی از بهترین گزینه های بازار هست. و مهم تر از اینها، ایجاد این سواری نرم و راحت، همراه با ارائه ی یک هندلینگ خوب و مطمئن هست. برخلاف بسیاری از ماشین هایی که هندلینگ بسیار خوب اما سواری خشک و آزارنده دارن. - موتور بسیار قدرتمند و پر شتاب. که البته با هماهنگی خوبی که با گیربکس ماشین داره، یه راننده ی ماجراجو رو کاملا راضی نگه می داره. - کابین فوق العاده لوکس و با وقار. طوری که هر کسی وقتی برای اولین بار توی ماشین شما می شینه، از طراحی شکیل و با ابهت داخل ماشین، مخصوصا خطوط موازی و ممتد روی داشبورد، همراه با نورپردازی با سلیقه ی داخلی و متریال چوبی بسیار با کیفیت استفاده شده غافلگیر میشه. این رو بیشتر از این جهت میگم که طراحی بیرونی پاسات ساده است و اگر شما مثلا با ماشینی مثل تالیسمان مقایسه ش کنید، به نظر بنده تالیسمان نمای بیرونی مدرن تر و جذاب تری داره. اما به محض اینکه وارد پاسات بشین همه چیز عوض میشه. و اون ساعت آنالوگ خوشگلش هم که دیگه جایی برای بحث بیشتر باقی نمی ذاره :) - عایق بندی بسیار خوب کابین. طوری که واقعا صداهای بیرون رو به سختی می شنوید. و این یک امتیاز بزرگ برای ماشین سدان شهری محسوب میشه. - کیفیت متریال داخلی - فضای داخلی کابین. هم در ردیف جلو و هم در ردیف عقب، فضای بسیار مناسبی برای سرنشین ها وجود داره. طوری که یه آدم قدبلند، نه نگرانی ای از بابت ساییده شدن سرش به سقف خواهد داشت و نه زانوش احیانا توی سختی و عذاب قرار می گیره. - سیستم صوتی فوق العاده با کیفیت. البته سیستم صوتیش تا جایی که من میدونم تولید برند معروفی نیست. ولی بسیار عالی و رضایت بخش عمل میکنه. - دوربین 360 درجه با کیفیت تصویر بسیار بالاتر از ماشین های دیگه ی بازار. - سیستم تهویه ی سه گانه ی کاملا قوی و کارآمد. طوری که بدون گذاشتن فن روی دورهای بالا، کابین توی دمای چهل درجه ی تهران هم کاملا خنک میشه. - داشتن آپشن های خاص آلمانی، مثل چراغ پارک و اما نکات منفی یا کمبودهای این ماشین: - نداشتن رادار جانبی و نقطه ی کور. نداشتن رادار تصادف ( و طبعا نداشتن کروز کنترل تطبیقی ). که خب برای ماشینی با این قیمت عجیبه واقعا و این هم احتمالا از شاهکارهای ماموت خودرو هست که ماشین رو برای بازار ایران بدون رادار سفارش داده! - نیاز به استفاده از بنزین سوپر و مکمل اکتان که خب طبعا هزینه ی نگهداری ماشین رو در صورت استفاده از مکمل ارجینال کمی بالا می بره نسبت به رقبا. - گرانی نسبی قطعات مصرفی و عدم وجود مراکز خدمات پس از فروش ماموت در شهرستان ها. - به نظر شخصی بنده، قیمت این ماشین توی بازار یک کمی زیادی بالا هست. هر چند که اصولا بخاطر قانون مضحک ممنوعیت واردات، تمامی ماشین های وارداتی قیمت های گزافی پیدا کردن، اما این قضیه در مورد پاسات و تیگوان با شدت بیشتری اتفاق افتاده ظاهرا. شاید به این دلیل هست که فقط یک مدل از اونها (2018) امکان ورود به کشور عزیزمون رو پیدا کرد! و البته خب بهرحال همین که لفظ پرطمطراق "ماشین آلمانی" رو هم در توصیفش بکار می برند، توی این اورپرایس شدن ش بی تاثیر نبوده لابد. در انتها این نکته رو هم بگم که بنده قبلا رنو تالیسمان و سورنتوی جی تی لاین هم داشتم. و اصولا زیاد اهل مقایسه ی مورد به مورد ماشین ها با هم نیستم راستش. فقط در حد یه جمله بگم که دوستانی که این ماشین فوق العاده رو با اون تالیسمان ملعون مقایسه می کنن، همین جا به درگاه خداوند توبه کنن واقعا :) امیدوارم تونسته باشم به کسانی که قصد بررسی پاسات رو داشتن کمک کرده باشم.

Hhhhhhhhhhhhhhhh

نظرات شما کاملا درسته و معلومه تقریبا سوار پاسات شدید . ولی مطمئنم سوار تلیسمان نشدید . ولی نظراتتون در مورد پاسات خوبه . کمک کننده است .

maniwow

آقا ممنونم از نظرتون و بسیار جالب و زیبا توصیف کردید فکر کنم دستی هم در نویسندگی داشتید انقدر زیبا بود. خیلی عالی بود ممنون

M0stafa

ممنونم که وقت گذاشتی، کامنتت حقیقتا کمک کننده بود🌷

Amiral111

اگر دقت کنید ماشینای بیشتر از ۴۰ هزار دلار مجوز واردات نداشتن و یه سقفی وجود داشت به خاطر همین که ماشین مجوز ورود بگیره ابشنا رو حذف کردند که بالای ۴۰ هزار دلار نشه

rtgs4422

ممنون بابت وقتی که گذاشتین قطعا با توجه به اینکه هیچ از کسانی که اینجا حضور دارن سهامدار هیچ یک از شرکتها نیستن لذا اظهار نظری که میکنن منافع شخصی نیست ولی شاید کمی اطلاعاتشون در مورد اون موضوع کم باشه من تا حالا نه تالیسمان و نه پاسات سوار نشدم ولی چند سالی هست که یه اپتیما ۲۰۱۵ دارم که الان کارکردش رو ۶۰ هزار تا هست دو تا موضوع مطرح شد که به نظرم صحیح نیست اول اینکه گیربکس اپتیما ۶ دنده هست و دوم اینکه بالای ۱۲۰ صدای بیرون به داخل میاد بیشترین سرعتی که باهاش رفتم ۱۸۰ بود و مطلقا صدایی از بیرون نمیاد همزمان ماکسیما مدل ۹۰ با کارکرد ۹۲ هزار هم دارم که اپتیما از نظر میزان ورود صدای بیرون به داخل کابین بسیار بسیار بهتر از ماکسیما هست.

Tonder

متاسفانه بعضی از دوستان این ماشین رو با بی ام و و بنز مقایسه می‌کنند حالا نمیگم پاسات بده ولی قابل مقایسه با بنز و بی ام و نیست در واقع از نظر آپشن مقاومت و طراحی بی ام و بهتر است

Homayun

من بی ام و دارم دارم ولی موتورهای فولوکس حرف نداره مخصوصا تو تقویت مثل گلف جی تی ای

Ali namakdaran

در مورد طراحی ب ام و هیچ بحثی نیست..ولی شما با پاسات به همراه ۳ یا ۴ سرنشین یه مسیر نسبتا کوتاه تهران تا قم تشریف ببرید بد با ایکس فور یا ۵۲۸ یا حتی ۵۳۰ ۱۷ یا ۱۸ هم تشریف ببرید..اونوقت خودتون به عنوان راننده و سرنشینها حتی اگر انچنان وارد هم نباشن عمگی به راحتی و جا داری و نرمی پاسات رای خواهند داد.ضمنا بعضی از عزیزان معمولا هر ماشینی رو که سوار هستن یا گاهن فقط بهش علاقه دارن بهترین ماشین میدونن..در صورتی که شما تا حداقل با هر ماشینی ۵ هزار کیلومتر رانندگی نکنی در شرایط مختلف دقیق نمی تونی در موردش نظر بدی.

Ali namakdaran

پاسات یک سرگردن از اپتیما،سوناتا،تالیسمان و پژو ۵۰۸ هستش...بنده تمام این ماشینها رو بالای ۵ هزار کیلومتر داشتم و باهاشون رانندگی کردم..البته پژو ۵۰۸ در حد یه تهران قم...بسیار سواری عالی و نرم، فرمان پذیری فوق العاده،شتاب عالی...واقعا تیگوان و پاسات عالی هستن..در خریدش هیچ شکی نداشته باشید...فقط حتما باید هر ۱۰ تا سرویس داخل خود نمایندگی انجام بشه

faeghe

هر کی پاسات و با ماشین دیگری مقایسه کرد از ما نیست

Naf

سلام دوستان خسته نباشید بین آزرا و پاسات کدام یک انتخاب شماست اگه میشه جواب بدین ممنون میشم

Sedra

پاسات بگیر

Mohammad001

سلام برای خرید ماشین پاسات بهتره یا اپتیما جی تی لاین؟

mohammad nazari

سلام 🌹 از نظر كيفيت ساخت پاسات از اپتيما gt بهتر هستش از نظر سطح آپشن تقريبا ميشه گفت كه باهم برابر هستن فضاي رديف عقب پاسات رو تا به حال نشستم ولي خب رديف عقب اپتيما gt كه نشستم فوق العاده بود و صندوق عقبش هم خيلي عاليه فضاش از نظر شتاب هم پاسات بهتر هستش از نظر نرمي هم فك ميكنم پاسات نرم تر باشه توي ايران بازار دست دوم و تامين قطعات اپتيما خيلي بهتر از پاساته كشور سازنده رو هم بايد در نظر داشت حقيقتا من خودم اگر بخوام توي اون محدوده ي قيمتي هزينه بكنم ميرم سراغ بنز C200 ولي خب شما مورد استفادتون با من متفاوته

MTMT

سلام با توجه به كاركرد و سال ساخت و مابقي مزايا و معايب هر كدام از ماشين ها، بين لكسوس ES سال ٢٠١٤ و پاسات ٢٠١٨ كدوم رو پيشنهاد ميكنيد؟

AMIR52 KARIMI

سلام نرمی و کیفیت سواری خیلی بهتر؟ کیفیت بیشتر، کمتر حساس بودن به بنزین نسبت به تالیسمان و گرنه پاستم خیلی حساسه،کیفیت کمی بهتر متریال داخل،بازار فروش بیشتر و بعدش دوست عزیز هر چقدر پول بدی آش میخوری هیچ گرونی بی دلیل نیست

Hhhhhhhhhhhhhhhh

اتفاقاً پاسات نسبت به تلیسمان خیلی حساس تره نسبت به بنزین .بازار پاسات بهتره ؟؟؟؟؟ نمیدونم چی بگم . واقعا اینو کی گفته . تو ایران هرچقدر پول بدی همون قدر آش بخوری اصلا درست نیست . الان همین پاسات داره پول برند و کشورشو میگیره بخدا . هی تعصب نداشته باشید که آلمانیه و فلان . ماشین خیلی خوبیه . ولی جوری ازش تعریف میکنید انگار BMW یا پورشه ای ، بنزی ، چیزیه . الان هی دیس میدن میگن الکی حرف نزن و فلان . با تشکر

Mohammad_02

دوست عزیز Hhhhhhhh این ماشین بی ام و یا بنز نیست ولی کمپانی خیلی بزرگتری نسبت به رنو هست و چند تا زیر مجموعه داره که کاری ندارم اما کلا ماشینای فولکس واگن معروفن به کیفیت و دوام زیادشون اگر یکمی تحقیق کنید متوجه میشید که این ماشین جوری ساخته شده که خیلی کم نیاز به تعمیرات داشته باشه حتی سرویس های دوره ای این ماشین هم خیلی دیر تر از سایر ماشین ها انجام میشه گیربکس دوکلاچه ای هم که داره خیلی کمک میکنه به عملکردش حساسیت که هم این و هم تالیسملن حساس هستن اما این ماشین کیفیت و دوام خیلی بیشتری نسبت به تالیسمان داره اما عوضش تالیسمان قیافه قشنگی داره و لیست اپشن هاشم خیلی پره هرچند که قیافه ماشین یچیز سلیقه ای هست و شخصا پاسات رو خیلی دوست دارم و اپشن هاش هم کمبود خاصی ندارن در اخر من نمیخوام نظر متعصبانه بدم این حرفا هم اطلاعاتی بود که از جاهای مختلف خوندم

Fact

Hhhhhhhhhhدوست عزیز خوده پورشه و لامبورگینی و بوگاتی بنتلی و... اینا همه زیر مجموعه فولوکس واگن هستن فولوکس واگن چیزه کمی نیست

Fact

البته گفتم پورشه هم زیر مجموعه فولوکس به نوعی غلطه پورشه رو هم همانند فولوکس فردیناد پورشه تاسیس کرده و اینا به نوعی باهم ارتباط دارن و زیر مجموعه به حساب نمیاد. ولی اسمای دیگه ای که اوردم فولوکس خریده سهامشون رو و زیر مجموعه فولوکس هستن

Hhhhhhhhhhhhhhhh

کی گفته فلکس واگن چیز کمیه . من منظورم تو ایرانه . با قیمت نا مناسب و بازار فروش بد .

Hhhhhhhhhhhhhhhh

من میگم پاسات تو ایران پول برند و کشوری رو میگیره . تو ایراااااان . دوستان توجه کنند . ما مگه تو آمریکا زندگی میکنیم ؟؟؟؟؟ ایرانه که ماشین میاد تو ایران . دو برابر میشه . بعدشم میوفته دست دلال و قیمت همینطوری می‌ره بالا . میگین لامبورگینی و ..... قبوله . ولی اینجا ایرانه . شما با وضعیت فعلی باید کار کنی . معلوم نیست فردا چی میشه . از این لحاظ میگم تو ایران هرچقدر پول بدی آش میخوری درست نیست . باز هم از دوستان تشکر میکنم بابت نظرات کاملا محترمانه . ❤️❤️❤️🙏🏻 تلیسمان و پاسات ۲ ماشین عالی در کلاس خود هستند . حالا بقیش بستگی به سلیقه شما داره . با تشکر فراوان از شما ❤️❤️👑👏🏻

Hhhhhhhhhhhhhhhh

حرف اول و آخر من اینه که پیشرانه تلیسمان حساس تر نیست . فقط همین . شتاب و اینا هم هیچی کم ندارن از پاسات 😂😂😂 درسته . فلکس : دوام فنی . فلکس : لامبورگینی . فلکس : ..... ولی اگه خدایی نکرده یه چراغش بخوره ..... تلیسمان هم همینه ها . انشالله به یه وضعی برسیم که بتونیم همه ماشین هامون رو بدون ترس از قیمت چراغ و سپرو دلال سوار بشیم . هرکی پاسات داره . چرخش براش بچرخه . انتخاب خوبیه . من میگم که با قیمت کمی پایین تر ماشین تقریباً هم سطح هست . یا حتی با قیمت کمی بالا تر BMW ۵۲۸ هست . خیلی ممنون از شما ❤️🙏🏻❤️

Hhhhhhhhhhhhhhhh

برای این میگم تلیسمان حساسیت کمتری داره چون که موتور گیربکسش ژاپنیه

Mh89

پاسات خیلی بهتره کیفیت خیلی خوبی داره ماشین و موتورش کابین بی‌صدا موتور بی صدا و با کیفیت و با سرعت امکانات عالی اتو پارک دوربین ۳۶۰ سنسور جلو و باران وفشار بادتایر ها صندوق برقی موتور توربو شارژ هدآپ چراغ ترمز زیبا تهویه ۳ گانه چراغ لیزری و ارتفاع اتومات مانیتور بزرگ کیلومتر دیجیتال در کل از آزرا ۲۰۱۹ نرم تر و آپشن بیشتر و بازاری از تالیسمان و آزرا ۲۰۱۹ در کل پاسات ۲۰۱۸ از این هردو بهتره

Soheilesma

دوستانی که همینطوری همش تلیسمان و پاسات رو مقایسه میکنن محض رضای خدا یک بارم که شده سوار هر دو ماشین بشن و بعد حرفشو بزنن. به تست ها و برسی های این سایت ها نگاه نکنین. شما خودتون تجربه کنین سواری با هر دو رو. اون موقع تفاوت ها رو احساس میکنین. البته بحث من از لحاظ فنی و موتوری و راحتی و کابین و زیبایی و پرستیژ و این چیزاست نه خدمات و بازار و غیره. با تشکر...

Show More