• مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo

مشخصات فنی اکستریم VX 2.0 لیتر توربو سال 1403 - 1404

75 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
اکسید (EXEED) برند دیگری از زیرمجموعه‌های چری است که در سال 1402 بازار ایران پا گذاشت. البته خودروهای اکسید در ایران با نام اکستریم (XTRIM) شناخته می‌شوند. نخستین محصول اکستریم که در کشورمان معرفی شد، خودرویی فول سایز با نام Xtrim VX بود که محصول سال 2019 بازار چین است اما در اواسط سال 2024 که مقارن با با تابستان
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
8/10 کابین و امکانات
5/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

پلتفرم مشترک با اکستریم TXL
سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی
ایربگ مرکزی جلو (بین صندلی‌های جلو)
نمایشگر تریپلکس (سه تکه)
موتور مشترک با تیگو 8 پرو مکس
رانندگی نیمه خودران سطح 2.5

نقاط ضعف

تامین قطعات یدکی
توان حرکتی نه چندان مناسب
عدم تناسب کیفیت و قیمت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

تمام چرخ محرک با کنترل الکترونیکی

گیربکس

8 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4J20)

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

261 اسب‌بخار

گشتاور

400 نیوتن‌متر

شتاب

9 ثانیه

سرعت

200 کیلومتر برساعت

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4970 میلی‌متر

عرض

1940 میلی‌متر

ارتفاع

1788 میلی‌متر

فاصله محوری

2900 میلی‌متر

وزن

1920 کیلوگرم

حجم باک

65 لیتر

چرخ جلو

245/50R20

چرخ عقب

245/50R20

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

7 حالته (نرمال - اکو - اسپرت - برف - گل و لای - شن - آفرود)

سایر ویژگی‌ها

جلوگیری خروج از جاده (RDP) - محدود کننده سرعت (SLA)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز اضطراری مانور (MEB) - ترمز اضطراری هنگام دنده عقب (RCTB)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - چراغ خوش‌آمدگویی - نورپردازی داخلی با قابلیت تغییر رنگ

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

23 اسپیکر با آمپلی فایر 1000 واتی - 2 اسپیکر در پشت سری راننده - سیستم پخش LION MELODY - فرمان صوتی (فارسی و انگلیسی)

مانیتور

15.6 اینچی + 12.3 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - Android Auto - CarPlay

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

10

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

ایربگ مرکزی جلو

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتوماتیک دوگانه با فیلتر N95 - پنل لمسی مجزا برای ردیف دوم - دریچه تهویه عقب - سیستم رایحه افشانی

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - مموری 3 حالته

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی - صندلی VIP - امکان تنظیم صندلی از ردیف دوم

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه ردیف دوم و سوم - زیرآرنجی تاشو ردیف دوم - تنظیم دستی ردیف دوم - تنظیم برقی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو - ردیف دوم

سردکن صندلی

جلو - ردیف دوم

ماساژور صندلی

جلو

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب طبیعی در کنسول وسط - شارژر وایرلس دوگانه 50 واتی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

آینه الکتروکرومیک جانبی - رکاب برقی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Royannik 3 روز پیش
سلام آقا من برج ۱۲ اکستریم vx تحویل گرفتم تا حالا حدود ۵ هزار کیلومتر هم کار کرده ماشین بسیار خوبی هستش ،بی سرو صدا نرم و پرشتاب و امکانات عالی ،همه امکاناتی هم که داره,, کار میکنه ،فقط لاستیک هاش حتما باید عوض بشه
پاسخ
0
0
0
Mohammadmastani 5 روز پیش
سلام سطح توقعاتت و ارزوهات رو بالا ببر خیلی از ماشینای چینی واسه تبلیغ و فروش بیشتر دروغ میگن درموردشون
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1404/3/10
سلام دوستان من فونیکس اف ایکس دارم و راضی هستم از ماشینم. چون ماشینم خانوادگی نیست قصد فروش دارم.با 4،5 میلیارد چه ماشینی پیشنهاد می‌دهد ایکستریم vx یا کولیوس یا رافور 2014؟
پاسخ
1
0
0
salamattiii 1404/3/12
رافور ماشین هست مرگ نداره اصطلاحا ولی اپشنی هم نداره فول نهایتا یه صندوق برقی داره کولیوس اپشن هاش کمی بیشتره اگر دنبال اصالت هستید رافور بعدش کولیوس اگر اپشن میخواهید ایکستریم ولی روی وزل یا تویوتا کراس و حتی نیسان ترا . اسپورتج 2024 با کمی هزینه بیشتر گزینه های خوبین حتی هوندا HR-V eHEV
0
0
Kkeyhan 1404/3/7
سلام من این خودرو تازه گرفتم ، نسبت به خودروهای قبلیم ( سورنتو، سانتافه، تیولی،جک s5..) خیلی فرق میکنه کلا احساس لوکس بودن و آرامش و بیصدایی با آبشن های لمسی و تکنولوژی‌ روزی که داره واقعا لذت بخش ، مخصوصا قدرت موتور و گیربکس آیسین ژاپن و..... در کل اگر پولش و دارید بخرید و لذت ببرید
پاسخ
0
0
1
siavadh3145 1404/3/7
سلام، من هیچ گارد یا تعصبی رو برند خاص ندارم. اما معتقدم چینی‌ها انتخاب مناسبی در ایران نیست به این دلیل: در کشورهایی که ارزش پول بالایی دارند همین خودروی چینی معادل نهایتا یک سال حقوق یک کارگر ساده است تازه به شرط خرید نقد و نه اقساط، بنابراین خودرو یک کالای مصرفی است و یک خودروی کارکرده به دلیل هزینه بالای تعمیرات (به دلیل دستمزد بالا) اصلا ارزشمند نیست. اما در ایران همین خودرو معادل حدود سیصد ماه حقوق کارگر ساده است یعنی به ‌هیچ‌وجه خودرو در ایران مصرفی نیست بنابراین دوام مهم است و همین مهم‌ترین عامل ارزشمندی خودروهای کارکرده ژاپنی است. چون هزینه‌ی تعمیرات نسبت به دیکر کشورها آنقدرها بالا نیست. پس شرایط دوبی امریکا استرالیا با کشور ما متفاوته.
پاسخ
0
0
0