• مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo
  • مشخصات فنی vx2.0literturbo

مشخصات فنی اکستریم VX 2.0 لیتر توربو سال 1403 - 1403

16 دیدگاه
سال
اکسید (EXEED) برند دیگری از زیرمجموعه‌های چری است که در سال 1402 بازار ایران پا گذاشت. البته خودروهای اکسید در ایران با نام اکستریم (XTRIM) شناخته می‌شوند. نخستین محصول اکستریم که در کشورمان معرفی شد، خودرویی فول سایز با نام Xtrim VX بود که محصول سال 2019 بازار چین است اما در اواسط سال 2024 که مقارن با با تابستان
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

پلتفرم مشترک با اکستریم TXL
سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی
ایربگ مرکزی جلو (بین صندلی‌های جلو)
نمایشگر تریپلکس (سه تکه)
موتور مشترک با تیگو 8 پرو مکس
رانندگی نیمه خودران سطح 2.5

نقاط ضعف

تامین قطعات یدکی
توان حرکتی نه چندان مناسب
عدم تناسب کیفیت و قیمت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403

مشخصات فنی

محور محرک

تمام چرخ محرک با کنترل الکترونیکی

گیربکس

8 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4J20)

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

261 اسب‌بخار

گشتاور

400 نیوتن‌متر

شتاب

9 ثانیه

سرعت

200 کیلومتر برساعت

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4970 میلی‌متر

عرض

1940 میلی‌متر

ارتفاع

1788 میلی‌متر

فاصله محوری

2900 میلی‌متر

وزن

1920 کیلوگرم

حجم باک

65 لیتر

چرخ جلو

245/50R20

چرخ عقب

245/50R20

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

7 حالته (نرمال - اکو - اسپرت - برف - گل و لای - شن - آفرود)

سایر ویژگی‌ها

جلوگیری خروج از جاده (RDP) - محدود کننده سرعت (SLA)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز اضطراری مانور (MEB) - ترمز اضطراری هنگام دنده عقب (RCTB)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - چراغ خوش‌آمدگویی - نورپردازی داخلی با قابلیت تغییر رنگ

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

23 اسپیکر با آمپلی فایر 1000 واتی - 2 اسپیکر در پشت سری راننده - سیستم پخش LION MELODY - فرمان صوتی (فارسی و انگلیسی)

مانیتور

15.6 اینچی + 12.3 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - Android Auto - CarPlay - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

10

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

ایربگ مرکزی جلو

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتوماتیک دوگانه با فیلتر N95 - پنل لمسی مجزا برای ردیف دوم - دریچه تهویه عقب - سیستم رایحه افشانی

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - مموری 3 حالته

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی - صندلی VIP - امکان تنظیم صندلی از ردیف دوم

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه ردیف دوم و سوم - زیرآرنجی تاشو ردیف دوم - تنظیم دستی ردیف دوم - تنظیم برقی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو - ردیف دوم

سردکن صندلی

جلو - ردیف دوم

ماساژور صندلی

جلو

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب طبیعی در کنسول وسط - شارژر وایرلس دوگانه 50 واتی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

آینه الکتروکرومیک جانبی - رکاب برقی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
علیعربپور 6 روز پیش
میزان مصرف در حالت ترکیبی نزده؟؟؟
پاسخ
0
0
0
Aliasdii 1403/9/14
بنده یکساله ماشین چینی سوار میشم واقعا از هر لحاظ نسبت به ماشینای ایران سرتره بدون ایراد درد سر فقط روغن بنزین
پاسخ
0
0
0
سعید 1403/9/12
سلام به همه من سال ۹۵ تیگو ۵ داشتم یکسال بعد سانتافه ۲۰۱۶ خریدم سال ۹۸ لکسوس آر ایکس ۲۰۱۰ گرفتم سال ۱۴۰۳ ی تیگو ۸ گرفتم و ماه پیش وی ایکس گرفتم اصلا سانتافه مثل این نیست نه متریال نه شتاب نه کیفیت یعنی اول میگم لکسوس که بماند خرج جلوبندی و تعویض طبق جلو سمت شاگرد و با ترس تعویض روغن گیربکس کردم چون خود نمایندگی گفت هیچ گارانتی بابت گیربکس بعد از تعویض نمیدیم حتی ۵ دقیقه بعد از خروج از نمایندگی ایر تویا در تهرانپارس بعد وی ایکس بعد تیگو ۸ و بعد با کمی فاصله سانتافه چون اونم خیلی بابت یاتاقان زدن ترسوندن سواریه وی ایکس کمی از لکسوس نداره ولی خب سنگینه ممنون و انشالا خدمات وی آی پی برای وی ایکس واقعا وی آی پی باشه
پاسخ
0
0
0
HesamBS 1403/9/5
ماشین چینی های جدید یه ایراد داره هر کی نداره ناراضی هست عزیزان تا کی تعصب بی جا همین ماشین های کره ای که اول اومده بودن تو ایران همش ازشون ایراد میگرفتن میگفتن ماشین فقط آلمانی و ژاپنی الان چی شده همین ماشین کره ای ها رو میزارین رو چشمتون وقتی صنعت خودرو سازی کشوری اینقدر پیشرفت کرده و به با قیمت مناسب داره عرضه میشه چرا عادت داریم ایراد الکی بگیریم م خود تویوتا هم دویست هزار کیلومتر تا ۷ سال گارانتی نمیکنه پس لطفا الکی تعصب نگه نداریم
پاسخ
1
1
2
ناشناس 1403/9/8
ماشین ۴ میلیاردی دور بالا کولر خاموش میشه عیب الکیه ؟
0
0
سعیدمصطفی 1403/9/4
من کمری، ایکس تری۲۰۰۹، سورنتو نسل قدیم و وسط، رکستون کره، بنز Glc300 گذرموقت، فونیکس اف ایکس داشتم، بدون تعصب و با احترام به نظر همه حتی مخالفین، خیلی خوشحالم که ایکستریم خریدم، لذت رانندگی، متریال، امکانات بینظیر، امنیت، شتاب بیرقیب، کابین جذاب، ابعاد قابل قبول، و صدها مزیت دیگه منو قانع کرد که بپذیرم دیگه اتاق ۱۰۰ لندکروز اگرچه تا بیست سال دیگه هم ممکنه کارکنه اما ترجیح من اینه که یه شاسی بلند پر رو چقر زیبا لوکس پر آپشن خفن سوار شم، ۷ سال گارانتی داره بیمه بدنه هم کردم، تقریبا دوسال فونیکس اف ایکس داشتم هرگز ماشینی ازم جلو نزد و همیشه تو شتابگیری بودم ولی هیچوقت آخ نگفت، حالا اون قابل مقایسه با ایکس تریم نیست. راستی بیمه بدنه ایب ذهاب و معطلی در میکانیکی رو فعال کنین اگر مشکلی هم پیش بیادبا اخذ اجرت ‌ المثل ایام خواب از بیمه میتونی پول اجاره بی ام و ۵۲۸ آی رو پرداخت کنی پس باید بر آن بود این خودرو یک شگفتیِ نوین هست که تنها مالکین و متصرفین اون بعد از اولین سوار شدن اون رو درک میکنن، با تشکر از همه💐
پاسخ
0
2
1