مشخصات فنی زامیاد کارون سال 1400 - 1403
سال
بعد از عرضه وانت پادرا پلاس تک کابین، شرکت خودروسازی زامیاد از نیمه دوم سال 1401، نسخه دوکابین این وانت را هم به بازار کشورمان فرستاد؛ خودرویی که دیگر نامش پادرا پلاس نیست و باید آنرا «زامیاد کارون» صدا بزنیم! تولید آزمایشی وانت کارون (با نام کارخانهای P2i) از اوایل سال 1400 شروع شد و حتی قرار بود در ایام دهه فجر
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
شباهت فنی به پادراپلاس
بهبود تعلیق نسبت به پادراپلاس
بهبود فرمانپذیری نسبت به پادراپلاس
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
نداشتن ایربگ
پلتفرم قدیمی نیسان Z24
کمبود امکانات رفاهی
عدم بهبود تجهیزات نسبت به پادرا پلاس
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1400 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل عقبگیربکس
6 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر بهبودیافته (M24)حجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
94 اسببخارگشتاور
187 نیوتنمترسرعت
90 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
11 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
5200 میلیمترعرض
1750 میلیمترارتفاع
1760 میلیمترفاصله محوری
3030 میلیمتروزن
1890 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
245/70R17چرخ عقب
245/70R17سایر ویژگیها
ظرفیت بار تا 1620 کیلوگرمسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
2 اسپیکرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
4 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
ویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
گارد و لاینر اتاق بار - رکاب جانبی درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/7/28
این ماشین محدودیت سرعت داره .
دنده هاش خیلی سفت جا میره
جلو بندی خیلی ضعیف وصدای موتور خیلی آزار دهنده هست .ولی از نظر قدرت برای کار هایی مثل یدک کشی خوبه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/5/13
واقعا نا امید کنندس، تولید همچین خودرویی
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/4/28
واقعا ۹۰ کیلومتر سرعت داره ؟؟اگر جایی خواست سبقت بگیره چی :::
پاسخ
0
0
0
Sarl 1401/8/16
ایرانی ها گناه دارن مجبورن سوار همچین ماشینایی بشن. تویوتا و نیسان و ایسوز و کجاس، این کارون کجاس! اصلا قابل قیاس نیست. حیف بنزین
پاسخ
0
0
3