بازگشتتوضیحاتماشین خیلی خوبی هست تمام وسایل مصرفی از بهترین هاست.چهار عدد لاستیک خارجی ،کاپوت جلو و سقف آفتاب سوختگی دارد. فقط یک لکه در گلگیر عقب رنگ دارد .پیش از بازدید خودرو و اطمینان از صحت مدارک، از پرداخت وجه خودداری نمایید.گزارش اشکال آگهی