توضیحاتموتور نو نو برای خانومم هست میخوام بفروشم کم کار کرد چون نمیتونه سوارش بشه موتور خوشگل خوش رنگ خوش رکاب فقط دوناحیه که یکیش خیلی ریزه طرک داره که با جوش پلاستیک مثل روز اولش میشه 8ماه بیمه داره باکس دارد تمامی سرویس روغن انجام شده تخفیف هم داره به صورت قسطی هم میفروشم ولی 200 اول پیش میگیرم فقط لطفا تماس بگیرید ممنون
پیش از بازدید موتورسیکلت و اطمینان از صحت مدارک، از پرداخت وجه خودداری نمایید.
