بسیار قدرتمند و درعینحال ارزانقیمت
سریعترین خودروهای عضلانی 2019
بسیار قدرتمند و درعینحال ارزانقیمت
اسم ماسل کارهای آمریکایی نخستین بار دهه 60 میلادی و همزمان با تلاش شرکتهای خودروساز برای ارائه محصولی جوانپسند به بازار بود که سر زبانها افتاد. مردم خودرویی قوی و هیجانانگیز میخواستند و به لطف پیشرانههای بزرگ هشت سیلندر خورجینی آن را به دست آوردند. تیمهای بازاریابی شرکتهای آمریکایی از تمام ظرفیتهای موجود برای افزایش فروش آنها استفاده میکردند.
خودروهای عضلانی کلاسیک بر سه اصل اساسی استوار بودند: در خط صاف شتاب فوقالعادهای داشتند، سر پیچها کنترل کردنشان کاری سخت و متوقف کردن سریع آنها تقریباً غیرممکن بود. این روزها ولی شاسی ماسل کارها بسیار انعطا
شورولت کامارو 2019
275 تا 650 اسببخار
درحالیکه طراحی کامارو جدید بسیار بهتر شده است، از نظر فنی و کیفیت سواری نیز نسل ششم این خودرو پیشرفتهای زیادی داشته و سواری لذتبخشی را در اختیار شما قرار میدهد. مدل قدرتمند ZL1 با پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر خورجینی 650 اسببخاری صفر تا صد را در 3.5 ثانیه میتواند پر کند. اگر به این میزان قدرت نیاز ندارید، کامارو پیشرانههای دیگری از جمله یک هشت سیلندر خورجینی 455 اسببخاری، یک شش سیلندر خورجینی 335 اسببخاری و یک چهار سیلندر خطی توربو 275 اسببخاری نیز دارد.
فورد موستانگ 2019
310 تا 526 اسببخار
همه دنیا موستانگ را میشناسند. این خودروی نمادین از سال 1964 بدون توقف در خطوط تولید شرکت فورد حضور داشته است. آخرین مدل موستانگ کوپه و کانورتیبل با یک پیشرانه 4 سیلندر 2.3 لیتری 310 اسببخاری موجود هستند، ولی این پیشرانه هشت سیلندر خورجینی 5 لیتری کایوت است که آن را به یک ماسل کار اصیل تبدیل میکند. با دو میلسوپاپ و چهار سوپاپ در هر سیلندر، این پیشرانه قدرتمند ردلاینی برابر با 7400 دور در دقیقه دارد. پیشرانه کایوت در مدل استاندارد GT تقریباً 460 اسببخار قدرت دارد، ولی در مدل تولید محدود بولیت این میزان به 480 اسببخار افزایش یافته است. نسخه 5.2 لیتری 526 اسببخاری کایوت رو
دوج چلنجر مدل 2019
305 تا 840 اسببخار
مدل فعلی چلنجر از سال 2008 در خطوط تولید دوج قرار دارد و با دوازده سال سن، همچنان خودرویی فوقالعاده است. دوج آن را در نسخههای مختلفی در بازار میفروشد. مدل پایه SXT از یک پیشرانه شش سیلندر خورجینی 305 اسببخاری استفاده میکند، ولی این پیشرانه افسانهای هشت سیلندر خورجینی Hemi سوپرشارژردار
دوج چارجر مدل 2019
305 تا 707 اسببخار
بخش اعظم ساختار فنی و سیستم تعلیق دو خودروی دو در چلنجر و چهار در چارجر عیناً مشابه یکدیگر است. این موضوع تا حدودی در مورد پیشرانههای چارجر هم صدق میکند. چارجر نیز یک مدل هل کت 707 اسببخاری دارد، ولی خبری از مدل Redeye با 797 اسببخار قدرت برای آن نیست. البته، دوج در حال کار روی یک چارجر پکیج پلیس است و به زودی آن را وارد بازار خواهد کرد.
شورولت کوروت 2019
460 تا 755 اسببخار
مدل افسانهای دو سرنشین کوروت با بدنه پلاستیکی خود اکنون در مجموعه خود مدلهای مختلفی دارد و در قویترین نسخه آن، شاهد مدل ZR1 با پیشرانه هشت سیلندر خورجینی 6.2 لیتری سوپرشارژردار با 755 اسببخار قدرت و حداکثر سرعتی برابر با 342 کیلومتر برساعت هستیم. دیگر مدلهای خانواده کوروت یا از پیشرانه هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژردار 6.2 لیتری 650 اسببخاری یا نسخه تنفس طبیعی همان پیشرانه با 460 اسببخار قدرت استفاده میکنند.
کادیلاک CTS-V مدل 2019
640 اسببخار
مدل V از نظر ظاهری همان سدان لوکس CTS بوده که کادیلاک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژردار استفاده شده در شورولت کوروت Z06 و کامارو ZL1 را زیر کاپوت آن قرار داده است. در کادیلاک، این پیشرانه بهخوبی توانسته CTS-V را در مقایسه با بسیاری از رقبای اروپایی به یک مدل بسیار قدرتمند تبدیل کند.
کادیلاک ATS-V مدل 2019
464 اسببخار
کادیلاک ATS-V تنها ماسل کار آمریکایی این لیست لقب گرفته که قدرتش را از یک پیشرانه هشت سیلندر خورجینی تامین نمیکند. بهجای آن، کادیلاک روی این خودرو به یاد مدل بیوک Grand National مدل 1984 از پیشرانه توربو شش سیلندر خورجینی با 464 اسببخار قدرت استفاده کرده است. این سدان لوکس دیفرانسیل عقب رقبایی مانند بامو M3 و M4 و همچنین آئودی RS3 و S4 را پیش روی خود میبیند.