نام ایرانی برازنده تیونر آلمانی

تاریخچه منصوری و مهمترین خودروهای منصوری

8 اردیبهشت 1398 12:44
  • 1989

    کوروش منصوری در شهر مونیخ آلمان، کارگاه منصوری را با هدف ساخت کیت‌های بدنه و تیونینگ خودروهای لوکس تاسیس کرد.

  • 2001

    با گذشت بیش از یک دهه فعالیت، منصوری کارگاه خود را به شهر برند در ایالت باواریا منتقل می‌کند. هدف از این جابجایی، گسترش فعالیت‌های شرکت رو به رشد کوروش منصوری است.

    با گذشت بیش از یک دهه فعالیت، منصوری کارگاه خود را به شهر برند در ایالت باواریا منتقل می‌کند. هدف از این جابجایی، گسترش فعالیت‌های شرکت رو به رشد کوروش منصوری است.
  • 2005

    استون‌مارتین ونکوئیش S با کیت منصوری معرفی می‌شود. با آن که این خودرو از نظر فنی دستکاری نشده، اما به لطف تمامی تغییرات ظاهری ایجاد شده در بدنه و کابین، قیمت خودرو به بیش از 600 هزار دلار رسید.

    استون‌مارتین ونکوئیش
  • 2007

     سنت انتخاب اسامی حماسی برای محصولات منحصربه‌فرد منصوری، برای اولین بار در قالب یک رولزرویس فانتوم نمود پیدا کرد. فانتوم Conquistador دارای بادی کیت خاص و کابین لوکسی است که در ترکیب با افزایش تقریباً 50 اسب‌بخاری قدرت پیشرانه، قیمت این ابر رولزرویس را به یک میلیون دلار رساند.

    سنت انتخاب اسامی حماسی برای محصولات منحصربه‌فرد منصوری، برای اولین بار در قالب یک رولزرویس فانتوم نمود پیدا کرد. فانتوم
  • 2008

    فعالیت‌های منصوری در این سال گسترش چشمگری می‌یابد. مهم‌ترین خودروهای تیون شده توسط این شرکت، مرسدس‌بنز SLR Renovatio، فراری 599 Stallone، بنتلی کانتیننتال لمان و رولزرویس فانتوم دراپهد بل ایر هستند. فراری 599 با بادی کیت فیبرکربنی و دماغه خاصش، گل سرسبد منصوری در این سال بود.

    فعالیت‌های منصوری در این سال گسترش چشمگری می‌یابد. مهم‌ترین خودروهای تیون شده توسط این شرکت، مرسدس‌بنز
  • 2009

    تنها دو محصول کافی بود تا منصوری در این سال به صدر اخبار تیونرهای جهان برسد. پورشه کاین چاپستر اولین تجربه جدی منصوری در زمینه شاسی‌بلندهای فوق لوکس بود که به لطف ظاهر و مشخصاتش بسیار مطرح شد. اما کمتر تیونر در جهان به سراغ سریع‌ترین خودرو یعنی بوگاتی ویرون می‌رود. منصوری با Vincero به همه نشان داد که می‌توان بیش از 100 اسب‌بخار به قدرت ویرون اضافه کرد.

    تنها دو محصول کافی بود تا منصوری در این سال به صدر اخبار تیونرهای جهان برسد. پورشه کاین چاپستر اولین تجربه جدی منصوری در زمینه
  • 2010

    منصوری در این سال باز هم پرکار ظاهر شد و علاوه بر تیونینگ مازراتی گرن‌توریزمو، دستی به سر و گوش رولزرویس گوست، پورشه پانامرا، رنجرور اسپرت و استون‌مارتین DB9 کشید که آخری به خاطر نامش یعنی Cyrus Gold مورد توجه ما ایرانیان است.

    منصوری در این سال باز هم پرکار ظاهر شد و علاوه بر تیونینگ مازراتی گرن‌توریزمو، دستی به سر و گوش رولزرویس گوست، پورشه پانامرا، رنجرور اسپرت و استون‌مارتین
  • 2011

    ب‌ام‌و X5، X6 و 760li در کنار دو کیت مختلف برای مرسدس‌بنز SLS از جمله خودروهای عرضه شده توسط منصوری بودند. SLS تماماً کربنی با نام Cormeum و فراری 458 با نام Siracusa را باید مهم‌ترین موارد دانست.

    ب‌ام‌و
  • 2012

    کیت‌های عرضه شده برای آئودی R8، مرسدس بنز CLS، فراری 458 اسپایدر و مک‌لارن MP4-12C خلاصه‌ای از فعالیت‌های منصوری در سال 2012 هستند. اما کیت عرضه شده برای لامبورگینی اونتادور بسیار مورد توجه علاقمندان قرار گرفت.

    کیت‌های عرضه شده برای آئودی
  • 2013

    در این سال تعداد زیادی خودرو با اسامی منحصربه‌فرد توسط منصوری معرفی شدند. مرسدس‌بنز G63 Gronos، لامبورگینی اونتادور با دو کیت Carbonado Apertos و Carbonado و فراری F12 با دو کیت Stallone و LA Revoluzione و بوگاتی ویرون Empire از جمله این مواردند.

    در این سال تعداد زیادی خودرو با اسامی منحصربه‌فرد توسط منصوری معرفی شدند. مرسدس‌بنز
  • 2014

    سالی پرکار برای منصوری با کیت‌هایی برای مرسدس‌بنز G کلاس، رولزرویس فانتوم، رولزرویس ریت، بنتلی فلایین اسپر، لامبورگینی اونتادور، پورشه کاین و رنجرور اتوبیوگرافی. محصول مهم اما مرسدس‌بنز G63 6x6 است.

    سالی پرکار برای منصوری با کیت‌هایی برای مرسدس‌بنز G کلاس
  • 2015

    محصول نوظهور لامبورگینی یعنی هوراکان مورد توجه منصوری قرار می‌گیرد. در کنار این، باید به کیت‌های نسل جدید کلاس S مرسدس‌بنز، فراری 458 اسپسیاله و پورشه کاین نیز اشاره کرد. بنتلی کانتیننتال GT Race اما سر و صدای زیادی به پا می‌کند.

    محصول نوظهور لامبورگینی یعنی هوراکان مورد توجه منصوری قرار می‌گیرد. در کنار این، باید به کیت‌های نسل جدید کلاس
  • 2016

    منصوری به ادامه فعالیت خود و عرضه کیت‌های خاص تیونینگ رولزرویس ریت، بنتلی بنتایگا، مرسدس‌بنز G و GLE مشغول می‌شود. اما عجیب‌ترین و خلاقانه‌ترین مدل منصوری، کیت بدنه جذاب تسلا مدل S است که اولین تجربه این تیونر در زمینه دستکاری خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود.

    منصوری به ادامه فعالیت خود و عرضه کیت‌های خاص تیونینگ رولزرویس ریت، بنتلی بنتایگا، مرسدس‌بنز
  • 2017

    بنتلی مولسان، پورشه پانامرا و فراری 488 از جمله محصولات مطرح منصوری در این سال هستند.

    بنتلی مولسان، پورشه پانامرا و فراری 488 از جمله محصولات مطرح منصوری در این سال هستند.
  • 2018

    با ارائه محصولات جدیدی توسط برندهای لوکس جهان، منصوری نیز دست به کار شد و نمونه‌های خاصی از استون‌مارتین DB11، نسل جدید رولزرویس فانتوم، مک‌لارن 720S و پورشه پانامرا اسپورت‌توریزمو را عرضه کرد. محصول جنجالی منصوری در این سال کیت Stallone برای مدل 812 سوپرفست بود.

    با ارائه محصولات جدیدی توسط برندهای لوکس جهان، منصوری نیز دست به کار شد و نمونه‌های خاصی از استون‌مارتین DB11
  • 2019

    منصوری جدیدترین خودروهای بازار را به تیغ متخصصان خود سپرد. از شاسی‌بلندهای لوکسی همچون رولزرویس کالینان و لامبورگینی اوروس گرفته تا بوگاتی شیرون. نمایش این خودروها در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 حسابی سر و صدا به پا کرد.

    منصوری جدیدترین خودروهای بازار را به تیغ متخصصان خود سپرد. از شاسی&zwnj;بلندهای لوکسی همچون رولزرویس کالینان و لامبورگینی اوروس گرفته تا بوگاتی شیرون. نمایش این خودروها در <a href="https://bama.ir/news/10824/%DA%98%D9%86%D9%88-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%DA%86%DA%A9%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%B5%D9%88%D8%B1%DB%8C">نمایشگاه خودروی ژنو 2019</a> حسابی سر و صدا به پا کرد.
دیدگاه کاربران