نظر شما در مورد این رینگ‌ها چیست؟

10 مورد از زشت‌ترین رینگ‌های خودروهای مدل 2018

3 اردیبهشت 1397 14:17
  • نقش رینگ‌ها در زیبایی خودرو

    نقش رینگ‌ها در زیبایی خودرو

    برخی اوقات خودروسازها رینگ‌هایی را طراحی می‌کنند که شما بسیار دل بسته آن می‌شوید و هیچ وقت حاضر نیستید آن را با نمونه‌های افترمارکت تعویض کنید. ولی هر از چندگاه یک بار، خودروسازها دو جفت رینگ نسبتا زشت را روی یک خودرو بسیار خوب نصب می‌کنند و شما مجبور می‌شوید برای خرید یک رینگ کارخانه‌ای متفاوت یا یک رینگ افترمارکت بیشتر هزینه بکنید. در مطلب امروز قصد داریم شما را با 10 مورد از زشت‌ترین رینگ‌هایی که روی خودروهای مدل 2018 ارائه شده‌اند آشنا کنیم. برخی از این رینگ‌ها طراحی‌های خاصی دارند که این روزها بسیار مد شده‌اند، این طرح‌ها از نظر ما زشت و بدترکیب هستند، ولی ممکن است دیگران نظرات متفاوتی داشته باشند، ولی برخی

  • 10 - رینگ 17 اینچ آلیاژ مشکی هوندا سیویک

    10 - رینگ 17 اینچ آلیاژ مشکی هوندا سیویک

    این رینگ خیلی طراحی شلوغی دارد. متاسفانه، تقریبا همه رینگ‌هایی که روی نسل فعلی سیویک ارائه می‌شوند از این سبک طراحی بهره می‌برند، البته به جز سیویک Si و تیپ R که از رینگ‌های ساده‌تری استفاده می‌کنند.

  • 9 - رینگ 17 اینچ هوندا CR-V

    9 - رینگ 17 اینچ هوندا CR-V

    در مدل CR-V هم شرکت هوندا مانند سیویک، از رینگ‌های با طراحی شلوغ، البته روی تریم‌های گران‌تر این کراس‌اور استفاده کرده است. باز هم باید بگوییم که طراحی‌های شلوغ و پیچیده همیشه خوب نیستند و این رینگ، ظاهر خیلی خوبی ندارد. البته نمی‌توان از کنار طراحی اورجینال این رینگ به سادگی گذشت.

  • 8 - رینگ 19 اینچ رنگ شده داج چلنجر GT

    8 - رینگ 19 اینچ رنگ شده داج چلنجر GT

     شاید باورش برایتان سخت باشد، ولی این یکی از آپشن‌های رینگ مثلا آپگرید شده برای چلنجر GT است. از نظر ما رینگ‌های استاندارد این خودرو بسیار طراحی بهتری در مقایسه با این رینگ‌ها دارند،  واقعا چه کسی حاضر است برای این آپشن پول بیشتری بخواهد پرداخت کند؟

  • 7 - رینگ 20 اینچ استاندارد بیوک کاسکادا

    7 - رینگ 20 اینچ استاندارد بیوک کاسکادا

    طراحی رینگ‌های 20 اینچی بیوک کاسکادا نه خیلی خوب و نه خیلی بد است. مشکل اصلی ما با آن اندازه این رینگ‌هاست. چرا یک مدل کانورتیبل بیوک که اکثر خریداران آن را افراد مسن تشکیل می‌دهند باید رینگ‌های 20 اینچ به صورت استاندارد داشته باشد؟ این رینگ‌ها روی کاسکادا بسیار بزرگ دیده می‌شوند و کیفیت سواری را هم بسیار بد کرده‌اند. بدون شک این تصمیم، کاملا اشتباه بوده است!

  • 6 - رینگ 17 اینچ فولکس واگن جتا

    6 - رینگ 17 اینچ فولکس واگن جتا

    یکی دیگر از رینگ‌های با طراحی شلوغ و پیچیده که ظاهرا این روزها تعدادشان بسیار بالا رفته است. اگر بخواهیم روراست باشیم، این طرح‌ها که مدتی‌ ترند می‌شوند و همه از آن پیروی می‌کنند، خیلی در بازار دوام نخواهند آورد.

  • 5 - رینگ 18 اینچ استاندارد شورولت کامارو

    5 - رینگ 18 اینچ استاندارد شورولت کامارو

    این رینگ‌ها را شورولت برای مدل پایه کامارو طراحی کرده است. طراحی بسیار بی روح و خسته کننده‌ای دارند، که چندان نمی‌شود با آن ارتباط برقرار کرد. این رینگ‌ها از نظر ما زشت نیستند، ولی طراحی فوق‌العاده ساده آن‌ها موجب می‌شود تا کل خودرو به عنوان یک پکیج، ظاهر اقتصادی و ارزانی داشته باشد.

  • 4 - رینگ 16 اینچ کیا سول الکتریکی

    4 - رینگ 16 اینچ کیا سول الکتریکی

    بله، ما می دانیم که هدف این رینگ‌ها بهبود آیرودینامیک خودرو است و صرفاً زیبایی مد نظر نیست. طراحی عجیب و غریب این رینگ‌ها به هیچ وجه زیبایی بصری ندارد و همین الان در بازار، رینگ‌های آیرودینامیکی بسیار زیبایی می‌توانیم به شما معرفی کنیم، کیا حتماً باید در مورد این رینگ‌ها تجدید نظری بکند.

  • 3 - رینگ 18 اینچ شورولت مالیبو

    3 - رینگ 18 اینچ شورولت مالیبو

    پرداخت ماشینی و براق بودنش به کنار، این رینگ از نظر ما اصلا زیبا نیست. این رینگ از یک طراحی بسیار تهاجمی بهره می‌برد که استفاده از آن مخصوصا روی خودرو محافظه‌کارانه‌ای مانند شورولت مالیبو بسیار عجیب به نظر می‌رسد. ما مطمئن نیستیم که آیا خریداران مالیبو از این رینگ‌های اسپرت استقبال خواهند کرد یا نه!

  • 2 - رینگ 19 اینچ استاندارد ب‌ام‌و i3

    2 - رینگ 19 اینچ استاندارد ب‌ام‌و i3

    می‌توان گفت که هیچ یک از رینگ‌های ب‌ام‌و i3 خیلی جذاب و زیبا نیستند، ولی این رینگ خاص، ظاهر بسیار افتضاحی دارد. با یک رنگ نقره‌ای خالی و پره‌هایی بسیار پهن و دست نخورده، این رینگ‌ها قطعا مشتریان احتمالی ب‌ام‌و i3 را به خرید این خودرو ترغیب نخواهند کرد.

  • 1 - رینگ آیرودینامیکی 18 اینچ تسلا مدل 3

    1 - رینگ آیرودینامیکی 18 اینچ تسلا مدل 3

    زمانی که طراحی را به طور کامل فدای بهره وری می‌کنید، این رینگ‌ها یک نمونه بسیار خوب از اتفاقی است که می افتد. رینگ‌های آیرودینامیکی مدل 3 بسیار به سکه دریایی شباهت دارد و دیدن مالکانی که برای زیباتر شدن خودروی خود این کاور آیرودینامیکی را جدا می‌کنند بسیار ناراحت کننده است! تسلا حتی از طریق وب سایت خود برای مدل 3 قالپاق هم می‌فروشد، موضوعی که خود می‌تواند یک نوع اعتراف از سوی تسلا مبنی بر زشت بودن رینگ‌های آیرودینامیکی مدل 3 محسوب شود. بیایید امیدوارم باشیم که روزی تسلا یک رینگ برای مدل 3 بسازد که در عین آیرودینامیک بودن، طراحی زیبا و شیکی هم داشته باشد.

دیدگاه کاربران