منصوری با دست پر به ژنو آمده است.

نگاهی به غرفه‌ی منصوری در نمایشگاه خودروی ژنو 2018

14 اسفند 1396 10:50
  • غرفه‌ی رنگارنگ

    غرفه‌ی رنگارنگ

    تیونرها امسال حضور پررنگی در نمایشگاه خودروی ژنو2018 داشته‌اند و حتی غرفهی بعضی از آن‌ها بسیار پررونق‌تر از برخی خودروسازهاست. منصوری هم از قافله عقب نمانده است. این تیونر معروف با 8 مدل اروپایی فوقالعاده قدرتمند به سوئیس آمده و بین آن‌ها خودروهایی از بنتلی و بوگاتی گرفته تا خودروی گلف وجود دارد.

  • فراری 812 سوپرفست

    فراری 812 سوپرفست

    بدون شک، بهترین آن‌ها منصوری استالونه است که بر پایهی فراری 812 سوپرفست طراحی و ساخته شده است. این خودرو از پیشرانه 12 سیلندر و کیت بدنهی فولفیبرکربنی بهره می‌برد. میزان خروجی پیشرانه 6.5 لیتری 12 سیلندر خورجینی این فراری که زیر هود آرام گرفته است، از 789 به 830 اسب‌بخار افزایش یافته و گشتاور آن هم از 718 به 740 نیوتن

  • مک‌لارن 720S

    مک‌لارن 720S

    مکلارن 720S منصوری هم یکی از مدل‌های زیبای امسال کمپانی است که از کیت آیرودینامیک فیبرکربنی بهره می‌برد. این تیونر آلمانی روی پیشرانه 4 لیتری توربو دوقلوی 8 سیلندر خورجینی خودرو کار کرده و خروجی آن را از 720 به 755 اسب‌بخار رسانده است. مک‌لارن منصوری پس از اعمال تغییرات صفرتاصدی برابر با 2.8 ثانیه و حداکثر سرعت 345 کیلومتربرساعت دارد.

  • استون‌مارتین DB11

    استون‌مارتین DB11

    خودروی دیگر منصوری با نام کوروش و براساس استون‌مارتین DB11 ساخته شده است. منصوری توانسته خروجی نیروی پیشرانه 12 سیلندر خورجینی آن را به حدوداً 700 اسب‌بخار افزایش بدهد. خودرو با این پیشرانه ارتقا یافته صفرتاصد را در 3.6 ثانیه پر می‌کند و حداکثر سرعتی برابر با 330 کیلومتربرساعت دارد. علاوه‌براین منصوری کیت آیرودینامیکی گسترده و رینگ‌های بزرگ 22 اینچی را روی خودرو نصب کرده است و ارتفاع سیستم تعلیق را هم 35 میلیمتر کم‌ کرده است.

  • بوگاتی ‌ویرون

    بوگاتی ‌ویرون

    از سوی دیگر، کمپانی، بوگاتی ویرون را به منصوری Vivere Diamond Edition تغییر داده که از رنگ بدنه‌ی زیبای مرمری بهره می‌برد. این خودرو که یکی از مشتریان خصوصی کمپانی آن را سفارش داده است، به مواردی مانند قطعات آیرودینامیکی بهینهشده، چراغ‌های LED روشنایی روز، رینگ‌های آلیاژی و کابینی با نورپردازی محیطی زیبا مجهز شده است.

  • پورشه پانامرا اسپرت‌توریسمو

    پورشه پانامرا اسپرت‌توریسمو

    کسانی که به دنبال کابین جادارتر هستند، می‌تواند سراغ مدل پورشه پانامرا اسپرت‌توریسمو منصوری بروند. این استیشنپرفورمنس از کیت آیرودینامیکی فولفیبرکربنی در کنار رینگ‌های آلیاژی 22 اینچی بهره می‌برد و ارتفاع سیستم تعلیق آن کم‌تر شده است. تغییرات عملکرد خودرو، به افزایش خروجی نیرو و گشتاور پیشرانه 8 سیلندر خورجینی دوقلوی توربو آن به میزان 35 اسب‌‌بخار و 40 نیوتن

  • بنتلی بنتایگا

    بنتلی بنتایگا

    منصوری Bleurion Edition تیونینگ ویژه کمپانی از بنتلی بنتایگا با بدنهی فیبر کربنی آبیرنگ و رینگ‌های غولآسای 24 اینچی است که در مقایسه با پورشه پانامرا اسپرت‌توریسمو، کابین جادارتری دارد. این خودرو از پیشرانه 12 سیلندر W شکل استفاده می‌کند. منصوری خروجی‌های آن را به 750 اسب‌بخار نیرو و 1080 نیوتن‌متر گشتاور افزایش داده و حداکثر سرعت آن را هم 10 کیلومتربرساعت بیشتر کرده است.

  • رولزرویس فانتوم

    رولزرویس فانتوم

    منصوری، فانتوم لیموزین Bushukan Edition پرچمدار جدید رولزرویس را یک قدم جلوتر برده و رنگ بدنه‌ی زرد و همان‌طور که احتمالاً حدس زده‌اید، کیت آیرودینامیکی جدیدی روی آن سوار کرده است. همچنین نیروی پیشرانه غولپیکر 12 سیلندر خورجینی 6.75 لیتری آن از 563 اسب‌بخار به 610 اسب‌بخار رسیده و دو جفت رینگ بزرگ 24 اینچ روی آن نصب شده است. همانند تقریباً تمامی مدل‌ها، دستی نیز به سر و روی کابین خودرو کشیده شده است.

  • مرسدس آام‌گ S63

    مرسدس آام‌گ S63

    نهایتاً، منصوری مدل Signature Edition را از روی سدان مرسدس آام‌گ S63 ساخته و نیروی پیشرانه آن را از 612 به 710 اسب‌بخار رسانده و تغییرات ظاهری در بدنه و کابین خودرو را به سبک منصوری روی آن اعمال کرده است.

  • ماشین گلف گاریا

    ماشین گلف گاریا

    در کنار تمامی این ابرخودروها، منصوری یک ماشین گلف شیک و های‌تک به نام گاریا را هم رونمایی کرده است. این خودرو توسط استودیو طراحی مرسدس‌بنز طراحی شده است و تولید و فروش آن را منصوری به انجام خواهد رساند.

دیدگاه کاربران