از شاسی بلند کوپه رنو تا دنا با لوگوی خزر

بهترین‌های نمایشگاه خودرو مسکو 2018

11 شهریور 1397 10:00
  • بهترین‌های نمایشگاه خودرو مسکو

    بهترین‌های نمایشگاه خودرو مسکو

    نمایشگاه خودروی مسکو هر 2 سال یک بار برگزار می‌شود و امسال، شرکت‌های مختلف روسی و آسیایی حضوری پررنگ داشتند و از سویی دیگر، به‌جز رنو خبری از خودروسازهای اروپایی نبود. در این مطلب باما همراه شوید تا شما را با برخی از بهترین مدل‌هایی که در مسکو رونمایی شدند، از دنا خودمان گرفته تا لیموزین ولادیمیر پوتین آشنا کنیم.

  • 12 - آوتوروس شامان

    12 - آوتوروس شامان

    سازنده این خودرو هشت چرخ آفرودر روسی ادعا می‌کند که آفرود رفتن با آن بسیار راحت بوده و سرنشین‌ها داخل کابین آسایش فوق‌العاده‌ای تجربه خواهند کرد. داخل کابین شامان مانند مک لارن F1 راننده در وسط قرار می‌گیرد و فضای کافی برای هشت سرنشین وجود دارد. البته امکان نصب نیمکت داخل کابین هم وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به 4 تخت خواب تبدیل کرد. از دیگر آپشن های جالب آن می‌توان به یک پروانه اشاره کرد که به کمک آن شامان می‌تواند تا سرعت 7 کیلومتر بر ساعت در آب حرکت کند. حداکثر سرعت شامان روی زمین 70 کیلومتر بر ساعت بوده و قیمتش از 165 هزار پوند شروع می‌شود. یکی از معایب اصلی این خودرو بدون شک مصرف بسیار بالای بنزین آن است.

  • 11 - لیفان 820EV

    11 - لیفان 820EV

    شرکت چینی دیگر در حال ورود به بازار روسیه لیفان است که با مجموعه‌ای از مدل‌های جدید برای بازار این کشور در نمایشگاه مسکو شرکت کرده بود. ازجمله آن‌ها می‌توان به 820EV اشاره کرد که مبتنی بر سدان مورمان ساخته شده است.

  • 10 - لادا Time Attack Cup

    10 - لادا Time Attack Cup

    در میان محصولات متنوع لادا امسال یک مدل به نام Time Attack Cup وجود داشت. جالب است بدانید این نام یک مدل مسابقه اتومبیل‌رانی گرفته شده است.

  • 9 - لاداهای سفارشی

    9 - لاداهای سفارشی

    نمایشگاه مسکو فقط مکانی برای خودروهای جدید نیست. ازآنجایی‌که هم مدل‌های لادا و هم خودروهای سفارشی و کاستوم بخش اعظمی از فرهنگ خودرویی روسیه را شکل داده‌اند، ازاین‌رو نمی‌توان این نمایشگاه خودرو را بدون حضور لاداهای سفارشی تصور کرد.

  • 8 - هاوال HB-03 هیبریدی

    8 - هاوال HB-03 هیبریدی

    هاوال ظاهراً نمی‌خواسته فقط رنو توجه همه دوست داران شاسی بلندهای کوپه را به خود جلب کند و از همین رو، آخرین نسخه کانسپت HB-03 را که نخستین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای 2017 دیده بودیم این بار به مسکو آورد.

  • 7 - هاوال F7

    7 - هاوال F7

    شرکت هاوال به‌عنوان زیرمجموعه شرکت گریت وال، این شاسی‌بلند هفت نفره را در خط تولید جدید خود در تولا که تقریباً در 170 کیلومتری جنوب مسکو واقع شده خواهد ساخت. هاوال F7 به مجموعه‌ای از پیشرانه‌های 1.5 و 2 لیتری توربو مجهز است.

  • 6 - خزر دنا

    6 - خزر دنا

    شرکت خزر در راستای همکاری مشترک بین شرکت خودروسازی آذربایجانی AzEuroCar و ایران‌خودرو ایجاد شده و در حال حاضر چند مدل مختلف در منطقه صنعتی Neftchala در جمهوری آذربایجان تولید می‌کند. دو شرکت ظاهراً توافق کرده‌اند تا با استفاده از برند خزر سدان دنا را به روسیه، اوکراین و دیگر کشورهای CIS صادر کنند.

  • 5 - جک iEV7S

    5 - جک iEV7S

    دولت روسیه در حال حاضر برنامه خاصی در مورد مدل‌های الکتریکی ندارد و به همین دلیل، مدل‌های تمام الکتریکی در نمایشگاه امسال مسکو حضور خیلی پررنگی نداشتند. گرچه، شرکت چینی جک موتورز مدل تمام الکتریکی iEV7S خود را در کنار دو کراس اور S3 و S5 به مسکو آورده بود.

  • 4 - لادا 4x4 ویژن

    4 - لادا 4x4 ویژن

    لادا 4x4 (قبلاً با نام نیوا شناخته می‌شد) یکی از مشهورترین مدل‌های این شرکت بوده و از زمان آغاز تولید به سال 1977 تاکنون تقریباً دست‌نخورده باقی مانده است. کانسپت 4x4 ویژن درواقع پیش‌نمایشی از نسخه آینده این خودرو آفرودر بوده و ما را با طراحی جدید احتمالی آن آشنا می‌کند. به دلیل موفقیت شاسی‌بلند لادا X-Ray، بسیاری از عناصر طراحی آن را می‌توان در این کانسپت دید.

  • 3 – نامی Project Shatl 2.0

    3 – نامی Project Shatl 2.0

    Project Shatl 2.0 یک کانسپت خودروی خودران است که توسط NAMI، مرکز تحقیقات علمی دولتی روسیه ساخته شده است. این خودرو که یک مدل بزرگ به سبک مینی‌بوس‌هاست برای کار با یک نرم‌افزار اشتراک سواری طراحی شده و از همین نرم‌افزار می‌توان برای کنترل کردن سیستم اطلاعات سرگرمی نیز استفاده کرد. این وسیله نقلیه جذاب در محیط‌های کنترل شده فعلاً در حال گذراندن آزمایش‌های خود است و در جام جهانی اخیر کشور روسیه نیز تست شده بود.

  • 2 - رنو آرکانا

    2 - رنو آرکانا

    شاسی‌بلند کوپه جدید رنو به‌طور اختصاصی برای بازار روسیه طراحی شده، ولی بعدها شرکت می‌خواهد آن را در دیگر بازارها هم ارائه کند. رنو فعلاً هیچ برنامه‌ای برای فروش آن در اروپای غربی ندارد. طراحی آرکانا در واقع ترکیبی از طراحی سدان و شاسی‌بلند بوده و قرار است در کارخانه رنو واقع در مسکو ساخته شود. فروش آن از سال 2019 شروع خواهد شد.

  • 1 - آئوروس سنات

    1 - آئوروس سنات

    سنات اولین خودرو برند جدید روسی لوکس آئوروس محسوب می‌شود که توسط مرکز NAMI راه‌اندازی شده است. هدف از راه‌اندازی این برند خودرویی پاسخ‌گویی به خواسته ولادیمیر پوتین برای طراحی خودروهای دولتی در داخل خاک روسیه بوده است. این مدل دو دیفرانسیل از یک پیشرانه هیبریدی بهره می‌برد. آسایش و رفاه سرنشین داخل کابین مثال‌زدنی بوده و سرنشین‌های عقب فضای پای بسیار زیاد، یک یخچال و لیوان‌های کریستالی با برند آئوروس خواهند داشت.

دیدگاه کاربران