ارتفاع کمتر، جذابیت بیشتر

13 صفحه جذاب اینستاگرامی برای علاقمندان تیونینگ خودرو

22 مهر 1397 19:30
  • ارتفاع کمتر، جذابیت بیشتر

    ارتفاع کمتر، جذابیت بیشتر

    عملکرد را فراموش کنید، فرمان‌پذیری را فراموش کنید، استایل چیزی است که این روزها از همه چیز مهم‌تر است. در دنیای امروزی، ظاهر اهمیت فوق‌العاده بالایی دارد. البته همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، داشتن خودرویی با استایل خاص کار فوق‌العاده سختی است.

    در واقعیت، تفاوت زیادی بین بریدن فنرها و پایین آوردن ارتفاع خودرو با طراحی یک مدل خوابیده با ظاهری چشم‌نواز وجود دارد. در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه‌های زیادی را می‌توانید پیدا کنید که همه روزه تصاویر چنین شاهکارهای کم‌ارتفاعی را به نمایش می‌گذارند، خودروهایی که به معنای واقعی کلمه از سرعت‌گیرها متنفرند و به قدری خاص هستند که در خیاب

  • StanceNation

    StanceNation

    آمریکا - 3.8 میلیون فالوئر

    بدون شک بزرگ‌ترین و معروف‌ترین پیج مخصوص خودروهای خوابیده در اینستاگرام است. StanceNation امسال هشتمین سالگرد تولد خود را جشن می‌گیرد. این صفحه تصاویر و ویدیوهای حرفه‌ای ساخته شده توسط دست‌اندرکاران آن یا ارسالی کاربران را بیشتر به نمایش می‌گذارد.

  • CamberGang

    CamberGang

    آمریکا - 245 هزار فالوئر

    این صفحه را می‌توان یکی از تخصصی‌ترین صفحات اینستاگرامی مخصوص خودروهای خوابیده دانست. چرا؟ چون بیشتر روی مدل‌هایی که زاویه انحنای منفی چرخ‌های زیادی دارند تمرکز می‌کند. تصاویر این صفحه بیشتر از سوی مردم ارسال می‌شود. مدیران CamberGang همچنین روی ساخت کلیپ‌های ویدیویی بسیار جذاب هم فعالیت می‌کنند.

  • SlammedEnuff

    SlammedEnuff

    آمریکا - 796 هزار فالوئر

    از همان ابتدای شروع به کار، SlammedEnuff به یک برند جهانی (البته برای بخشی خاص از ماشین‌بازها) تبدیل شده، برندی که تصاویر خودرویی زیبای خود را تولید و در وب سایت پربازدید و شبکه‌های اجتماعی متعدد خود به اشتراک می‌گذارد. این مجموعه همچنین فروشگاه اینترنتی بزرگی هم دارد که علاوه‌بر فروش محصولات خود، برخی قطعات خودرویی را نیز در آن می‌فروشد.

  • Stance Daily

    Stance Daily

    بریتانیا - 829 هزار فالوئر

    این صفحه اینستاگرامی که محل فعالیت آن در لندن واقع شده، بیشتر روی جامعه خودروهای خوابیده بریتانیا تمرکز کرده است. Stance Daily همچنین یک کانال یوتیوب معروف دارد که اگر علاقه زیادی به خودروهای خوابیده دارید، بازدید از آن را حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • HellaFresh

    HellaFresh

    آمریکا - 698 هزار فالوئر

    این وبلاگ که در اصل روی موضوعات مرتبط با سبک زندگی تمرکز کرده است، همیشه تصاویر فوق‌العاده از بهترین خودروهای حاضر در همه جای جهان را به اشتراک می‌گذارد. HellaFresh به قدری در سال‌های اخیر معروف شده که به نوعی اسم آن وارد مکالمات محاوره‌ای ماشین‌بازها شده است. این صفحه همچنین در وب سایت خود یک فروشگاه اینترنتی دارد که استیکرهای خودرویی و دیگر محصولات مرتبط با جامعه HellaFresh را می‌فروشد.

  • StanceWorks

    StanceWorks

    آمریکا - 489 هزار فالوئر

    StanceWorks در حال حاضر نه فقط یک اکانت اینستاگرامی معروف، بلکه یکی از معروف‌ترین برندهای خودروهای خوابیده آمریکاست. این صفحه تیمی از عکاسان بین‌المللی معروفی دارد که با ثبت تصاویر خودروهای خوابیده از سراسر جهان، هر روز داستان‌های فوق‌العاده‌ای برای مخاطبان خود نقل می‌کنند. در کنار تصاویر خودروهای خوابیده عادی، چیزی که آن‌ها را از بقیه متفاوت کرده این است که در دنیای خوابیده‌ها، سری هم به مدل‌های آفرود و مسابقه‌ا

  • Lowered Lifestyle

    Lowered Lifestyle

    آمریکا - 600 هزار فالوئر

    صفحه‌ای که به عنوان یک اکانت کوچک برای به اشتراک‌گذاری خودروهای خوابیده ایجاد شده بود، اکنون به قدری بزرگ شده که در فروشگاه خود کیت‌های سیستم تعلیق و رینگ‌های آلیاژی می‌فروشد. بیشتر محتوای این صفحه را فالوئرهای آن ارسال می‌کنند، گرچه Lowered Lifestyle تیمی از عکاسان حرفه‌ای دارد که معمولاً از نمایشگاه‌ها گزارش تهیه کرده یا به ثبت تصاویر خودروهای خاص می‌پردازند.

  • RoyalStance

    RoyalStance

    آمریکا - 253 هزار فالوئر

    بارها در محافل خودرویی ادعا شده که جامعه RoyalStance برخی از بهترین تصاویر و به طور کلی محتواهای مرتبط با خودروهای خوابیده را در شبکه‌های اجتماعی تولید می‌کنند. در حالی که این موضوع می‌تواند موضوع جالبی برای بحث باشد، ولی ادعای این چنینی را به وضوح می‌توان در تصاویر این صفحه دید. RoyalStance که در سال 2011 کار خود را شروع کرده، همچنین یکی از تأمین‌کننده‌های بزرگ رینگ و سیستم‌های تعلیق بادی در آمریکا محسوب می‌شود.

  • SlammedUK

    SlammedUK

    بریتانیا - 90 هزار فالوئر

    صفحه اینستاگرامی SlammedUK در چند وقت اخیر بیشتر به دلیل حضور فعالی که در مراسم‌ها و تقریباً همه گردهمایی‌های اروپایی دارد معروف شد. جالب است بدانید SlammedUK رویدادی به نام Gravity را هم برگزار و میزبانی می‌کند. این صفحه به مانند تقریباً تمام اکانت‌هایی که تاکنون معرفی کرده‌ایم، بیشتر به انتشار تصاویری از انواع خودروهای خوابیده اقدام می‌کند، ولی تیم آن‌ها همچنین اطلاعات زیادی در مورد مالکیت چنین خودروهایی و همچنین پروژه‌های سفارشی‌سازی آن‌ها در صفحه SlammedUK به اشتراک می‌گذارند.

  • I Love Bass

    I Love Bass

    بریتانیا - 83 هزار فالوئر

    در سال 2010، گروهی از 16 ماشین‌باز علاقه‌مند به خودروهای خوابیده گرد هم جمع شدند تا پلتفرمی برای نمایش برخی از بهترین خودروهای خیابانی در بریتانیا و دیگر مناطق دنیا ایجاد کنند. I Love Bass همان موقع متولد شد و بسیار در اینترنت سروصدا کرد. اخیراً I Love Bass نام خود را به باشگاه رانندگان ILB تغییر داده است. آن‌ها همه ساله میزبان یک نمایشگاه اختصاصی در ایرلند شمالی هستند و یک کانال یوتیوب هم دارند.

  • RollHard

    RollHard

    بریتانیا - 82 هزار فالوئر

    یک جامعه خودرویی بزرگ دیگر که در سال 2010 تاسیس شده و در آن هر خودرویی از هر مدل و برند و سن را می‌توانید بیابید. در وب‌سایت آن‌ها یک وبلاگ اختصاصی برای دیوانه‌وارترین خودروهای خوابیده و به اصطلاح کف‌خواب وجود دارد. بیشتر تمرکز این مجموعه روی عکاسی است. RollHard همچنین یک رویداد معروف در بریتانیا دارد که مالکان خودروهای خوابیده در آن می‌توانند جدیدترین پروژه‌های خود را به نمایش بگذارند.

  • Strictly Static

    Strictly Static

    بریتانیا - 133 هزار فالوئر

    در شرایطی که سیستم‌های تعلیق فعال این روزها در میان علاقه‌مندان و مالکان خودروهای خوابیده بسیار محبوب شده‌اند، Strictly Static به مثابه یک ماهی است خلاف جریان آب شنا می‌کند. محتوای موجود روی این صفحه بیشتر روی سیستم‌های استاتیک تمرکز کرده و همین، آن را بسیار جذاب‌تر کرده است. اگر در بین صفحات اینستاگرامی امروز به دنبال خاص‌ترین آن‌ها هستید، قطعاً انتخاب ما Strictly Static است.

  • TUCKED Automotive

    TUCKED Automotive

    بریتانیا - 29 هزار فالوئر

    TUCKED Automotive یکی از برندهای در حال پیشرفت بریتانیاست که در آن تصاویر و ویدیوهای مختلفی از تمام وسایل نقلیه خوابیده می‌توانید پیدا کنید! پوشش نمایشگاه‌ها و رویدادها یکی دیگر از کارهایی است که تیم TUCKED Automotive به خوبی آن را انجام می‌دهد. در فروشگاه اینترنتی آن‌ها محصولات متنوعی از برندهای مختلف برای علاقه‌مندان خودروهای خوابیده به فروش می‌رسد.

دیدگاه کاربران