سرمایه‌گذاری برای آینده

10 خودرو با قابلیت بالا برای ورود به بازار کلاسیک

16 آبان 1397 21:10
  • سرمایه‌گذاری برای  آینده

    سرمایه‌گذاری برای آینده

    اگر در دورهمی‌های ماشین‌بازها شرکت کنید یا سری به وب‌سایت‌های خودرویی مختلف بزنید، همیشه یک بحث وجود دارد که همه در مورد آن صحبت می‌کنند؛ کدام خودروهای فعلی بازار مدل‌های کلاسیک آینده خواهند بود؟

    افراد مختلف همواره نظرات متفاوتی در این مورد دارند. چه کسی 30 سال پیش فکرش را می‌کرد که ارزش خودروهایی مانند آئودی اسپرت کواترو یا فورد RS200 روزی به قیمت‌هایی که این روزها خرید و فروش می‌شوند برسند؟ داستان‌های زیادی هم وجود دارند که برخی پورشه 911های خود را به قیمت‌هایی بسیار اندک فروخته و طی سال‌های اخیر، شاهد رشد بسیار زیاد ارزش این خودروها بوده‌اند. آیا می‌خواهید نظر دو مج

  • 1 - آئودی RS3

    1 - آئودی RS3

    نظر هاگرتی: «یک سدان مجهز به پیشرانه 5 سیلندر خطی 400 اسب‌بخاری که با ظاهر زیبای خود، همه را عاشق خود می‌کند.»

    کار اند درایور می‌گوید: «رویاپردازی گاهی اوقات می‌تواند بسیار بد باشد و شما را از رسیدن به کارهایتان بازدارد، ولی می‌دانید که انسان گاهی اوقات نمی‌تواند از این کار به راحتی اجتناب کند. یکنواختی اجتناب‌ناپذیر زندگی ما را رها کرد تا چند روز با یک دستگاه آئودی RS3 همراه باشیم و بعد از ظهرهایی زیبا و طلایی در کنار آن داشته باشیم و با اطمینان می‌گوییم که این خودرو، شما را به رویاها خواهد برد.»

  • 2 - شورولت کامارو ZL1 1LE

    2 - شورولت کامارو ZL1 1LE

    نظر هاگرتی: «این کامارو با پکیج مسابقه‌ای 1LE شاهدی بر این ادعاست که همین الان ما در عصر طلایی خودروهای عضلانی آمریکایی هستیم.»

    کار اند درایور می‌گوید: «زمان یک دور کامل پیست نوربورگ‌رینگ 7 دقیقه و 16 ثانیه‌ای این خودرو آن را در زمره بهترین مدل‌های عضلانی حال حاضر دنیا قرار داده است. شاید یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این خودرو قیمت پایه‌ای باشد که شرکت برای آن تعیین کرده است؛ 71 هزار و 295 دلار. تقریباً همه خودروها در این سطح عملکرد، قیمتشان دو تا سه برابر این خودرو است. نزدیک‌ترین رقیب قوی‌تر این مدل از نظر عملکرد Z06 با پکیج Z07 است که قیمتی تقریباً 20 هزار دلار گران‌تر

  • 3 - دوج چلنجر SRT دیمون

    3 - دوج چلنجر SRT دیمون

    نظر هاگرتی: «این خودرو مسابقه‌ای ویژه درگ 840 اسب‌بخاری به فناوری‌های مدرنی مجهز شده است که در یک مسابقه درگ، به شدت مفید خواهند بود.»

    کار اند درایور می‌گوید: «حالا دیگر لذت تیک‌آف با یک درگستر هنگام خروج از عوارضی یا حرکت از پشت چراغ قرمز فراهم است. اگر شما نمی‌توانید چرخ‌های دیمون را هنگام لانچ از زمین بلند کنید، بدون شک رانندگی شما بد است، زیرا همه ما در مجله کار اند درایور در تست درایو چلنجر دیمون چنین کاری را کردیم!»

  • 4 - هوندا سیویک تیپ R

    4 - هوندا سیویک تیپ R

    نظر هاگرتی: «خودرویی با عملکردی بسیار خوب در یک بازه قیمتی بسیار پایین که اگر آن را با رقبایش مقایسه کنید، خواهید فهمید که با چه خودروی فوق‌العاده‌ای روبه‌رو هستید. مدل‌های سالم این خودرو، قطعاً 30 سال بعد و زمانی که جوانان امروزی در دوران میانسالی خود به دنبال خودروهایی خواهند گشت که در شکل گیری شخصیت رانندگی آن‌ها تاثیر زیادی داشته‌اند، به مدل‌هایی بسیار گران‌قیمت و با ارزش تبدیل خواهند شد.»

    کار اند درایور می‌گوید: «فقط به این اعداد نگاه کنید: سیویک تیپ آر قادر است از سرعت 110 کیلومتربرساعت فقط با طی مسافتی برابر با 45 متر به طور کامل متوقف شود. این عدد برای یک پورشه 911 پر

  • 5 - جیپ گرندچروکی ترک‌هاوک

    5 - جیپ گرندچروکی ترک‌هاوک

    نظر هاگرتی: «در بازار خودروی امروز که همه جا را شاسی‌بلندها فرا گرفته‌اند، بدون شک بخش‌‌های عملکردی این سگمنت تحت سلطه فیات کرایسلر است. این خودرو با 707 اسب‌بخار قدرت و سیستم دو دیفرانسیل و توانایی‌های بالای پیست یک مثال خوب از خودروهایی است که فاصله بین خودروهای پرقدرت و مدل‌هایی که می‌توان در رانندگی روزانه از آن استفاده کرد را پر کرده است.»

    کار اند درایور می‌گوید: «نه، ب‌ام‌و X5 M و مرسدس-آام‌گ GLE63 هیچ یک قدرت پیشرانه‌ای حتی نزدیک به 707 اسب‌بخار قدرت این خودرو ندارند، ولی اگر به دنبال خودرویی با پرستیژ بهتر هستید، یک انتخاب خوب برای شما خواهند ب

  • 6 - جیپ رانگلر

    6 - جیپ رانگلر

    نظر هاگرتی: «بیش از 70 سال است که نام جیپ و آفرود با هم عجین شده‌اند و نسل‌های مختلفی از رانندگان، از هواداران پروپاقرص این برند هستند. تیراژ تولید بالای این خودرو بدین معنی است که طی 30 سال آینده نمونه‌های سالم زیادی از آن خواهید یافت و رانگلر، همچنان نیازهای عاشقان آفرود را پاسخگو خواهد بود.»

    کار اند درایور می‌گوید: «جیپ گرندچروکی در جاده‌های شهری و خیابان لذت رانندگی زیادی ندارد. شرکت باید برای رفع این موضع چاره‌ای بیندیشد. این در حالی است که رانگلر از این نظر عملکرد بسیار بهتری دارد و توانسته خریداران بیشتری را به خود جلب کند و کرایسلر با معرفی نسل JL این خودرو تلاش کرده تا یک مدل قو

  • 7 - کیا استینگر GT

    7 - کیا استینگر GT

    نظر هاگرتی: «کیا با مدل استینگر GT به حق توانسته جایگاهی برای خود در این لیست دست و پا کند. ترکیب ظاهر خوب، عملکردقوی و قیمت نسبتاً ارزان همه نشان‌دهنده این هستند که شرکت قصد دارد ماشین‌بازهای زیادی را به خرید این خودرو ترغیب کند.»

    کار اند درایور می‌گوید: «برخلاف ظاهر زیبا و عملکرد قوی ارائه شده توسط استینگر، این خودرو آن حس و حال، کیفیت ساخت و تجربه سواری کم‌نظیر سگمنت مدل‌های لوکس سایز متوسط را ندارد. ولی از نظر ما برگ برنده این خودرو در مقایسه با خودرویی مانند دوج چارجر دیتونا، کابین بسیار بهتر آن است. دوج چارجر دیتونا قیمتی برابر با کیا استینگر GT داشته و از نظر عملکرد هم نزد آن، حرفی برای گف

  • 8 - لکسوس LC500

    8 - لکسوس LC500

    نظر هاگرتی: «بعد از LFA، با اطمینان می‌توان گفت این جذاب‌ترین خودروی لکسوس است که از یک پیشرانه بزرگ‌تر، آن هم در دوره‌ای که پیشرانه‌های کوچک توربو بسیار محبوب شده‌اند بهره می‌برد.»

    کار اند درایور می‌گوید: «لکسوس خیلی خوب می‌داند چگونه خودرویی باب میل ماشین‌بازها بسازد و این یکی، با وزن خالص بسیار کمی که دارد یکی از بهترین مدل‌های شرکت محسوب می‌شود. پیشرانه هشت سیلندر خورجینی 471 اسب‌بخاری آن در پیست، لکسوس LC500 را به یکی از بهترین مدل‌ها تبدیل کرده است. از سویی دیگر، فرمان نرم و تیز، جعبه‌دنده تند و سریع و ترمزهای قدرتمند این خودرو در کنار تایره

  • 9 - پورشه 718 کیمن GTS و 718 باکستر GTS

    9 - پورشه 718 کیمن GTS و 718 باکستر GTS

    نظر هاگرتی: «مدل‌های قدیمی و کلاسیک پورشه هواداران زیادی در سراسر دنیا دارند و شرکت با ارائه مدل‌های جدید و بیشتری مانند پکیج GTS برای این دو خودرو، آن‌ها را هیجان‌انگیزتر از همیشه می‌کند. با این پکیج، این دو خودرو موتور وسط تقریباً 365 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند.»

    کار اند درایور می‌گوید: «پیدا کردن ریتم یک خودرو روی پیست یا جاده یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های رانندگی با خودروهای اسپرت امروزی است. این پورشه‌ها خودروهایی هستند که حرف می‌زنند، گوشی می‌کنند و با اعتماد به نفس بالایی، سر پیچ‌ها می‌رقصند.»

  • 10 - سوبارو WRX STI تیپ RA

    10 - سوبارو WRX STI تیپ RA

    نظر هاگرتی: «سوبارو WRX یک تاریخچه بسیار غنی دارد که آن را به یکی از بهترین مدل‌های این برند ژاپنی توانسته تبدیل کند. تولید محدود فقط 500 دستگاهی تیپ RA قطعاً موجب خواهد شد این خودرو تقریباً سی سال دیگر بتواند به یکی از بهترین خودروهای کلاسیک و کلکسیونی بازار تبدیل شود.»

    کار اند درایور می‌گوید: «STI تیپ RA یکی از بهترین مدل‌های سوبارو محسوب می‌شود. درست مانند STI معمولی، تیپ RA این خودرو هم بسیار قدرتمند و به طور کلی، خودرویی فوق‌العاده است. لذت رانندگی با این خودرو را در جاده‌های پر پیچ و خم و زمانی که دستتان را روی فرمان ضخیم آن گذاشته‌اید حس خواهید کرد. با سرعت بسیار بالا وارد یک

دیدگاه کاربران