ترجیح دو چرخ به چهار چرخ

برترین دوچرخه‌های ساخت شرکت‌های خودروسازی

18 آبان 1397 15:03
  • ترجیح دو چرخ به چهار چرخ

    ترجیح دو چرخ به چهار چرخ

    هدایای خیلی کمی وجود دارند که بتوانند به اندازه یک خودرو با یک پاپیون بزرگ روی کاپوت کسی را خوشحال کنند. البته، خیلی‌ها هیچ وقت در زندگی خود چنین هدایایی را دریافت نمی‌کنند، ولی برخی خودروسازها هستند که گاهاً دوچرخه هم تولید می‌کنند و خرید آن‌ها به عنوان هدیه قطعاً ارزان‌تر در می‌آید. در حالی که همه ماشین سواری را به عنوان بهترین روش حمل و نقل قبول دارند، گاهی اوقات دوچرخه سواری هم می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. در این مطلب باما همراه باشید تا شما را با برخی از زیباترین و بهترین دوچرخه‌هایی که توسط خودروسازها ساخته شده آشنا کنیم.

  • 1 - بیانچی فراری

    1 - بیانچی فراری

    بیانچی SF01 نتیجه همکاری مشترک فراری و شرکت ایتالیایی دوچرخه‌سازی بیانچی است. با قیمت حدوداً 18 هزار دلاری، این دوچرخه بسیار گران‌قیمت است، ولی بدنه فیبر کربنی آن فقط 780 گرم وزن دارد. بیانچی SF01 همچنین به یک سیستم ضد لرزش مجهز است که یک سواری بسیار نرم و راحت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

  • 2 - مک‌لارن Specialized

    2 - مک‌لارن Specialized

    مک‌لارن با همکاری شرکت دوچرخه‌سازی Specialized، دوچرخه 11 هزار و 500 دلاری S-Works McLaren Roubaix را تولید کرده است. این دوچرخه از فریم و قطعات دنده و زنجیر فیبر کربنی بهره می‌برد. علاوه‌براین، ظاهر آن به رنگ نارنجی مک‌لارن، بسیار زیبا و تهاجمی شده است.

  • 3 - ب‌ام‌و Cruise E-Bike

    3 - ب‌ام‌و Cruise E-Bike

    دوچرخه‌سواری تفریح خوبی است، ولی گاهی اوقات باید به خود کمی استراحت بدهید. ب‌ام‌و Cruise E-Bike یک موتور الکتریکی آنبرد و پک باتری دارد که به آن اجازه می‌دهد بدون نیاز به دخالت دوچرخه‌سوار، سرعت خود را به 25 کیلومتر برساعت افزایش دهد. یک کامپیوتر با پیشنهاد انتخاب دنده مناسب به شما در پدال زدن کمک زیادی می‌کند. این دوچرخه به قیمت 3430 دلار فروخته می‌شود.

  • 4 - ب‌ام‌و M Limited Carbon Edition

    4 - ب‌ام‌و M Limited Carbon Edition

    همان طور که این برند آلمانی خودروهای قدرتمند با برند M روانه بازار می‌کند، شرکت اعلام کرده که قصد دارد 500 دستگاه دوچرخه M Limited Carbon Edition را که از یک فریم آلومینیومی بهره می‌برد بسازد. علاوه‌بر استفاده از این فریم ویژه، دو شاخ‌ها، صندلی و فرمان دوچرخه از جنس فیبرکربن هستند تا وزن نهایی آن کاهش پیدا کند. خریداران می‌توانند در صورت تمایل، این دوچرخه را به رنگ آبی معروف ب‌ام‌و M سفارش دهند. قیمت این دوچرخه‌ها 1400 یورو است.

  • 5 - فورد سوپر کروزر

    5 - فورد سوپر کروزر

    فورد سوپر کروزر یک دوچرخه الکتریکی است که ظاهری بسیار مدرن دارد. با فعال شدن موتور الکتریکی این دوچرخه، سرعت شما بدون نیاز به پدال زدن تا 32 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. کمپانی قیمت آن را 3695 دلار تعیین کرده است.

  • 6 - پورشه آر اس

    6 - پورشه آر اس

    دوچرخه‌‌سواری با یک دوچرخه زیبا مانند پورشه آر اس، بدون شک می‌تواند نظر همه را در خیابان به شما جلب کند. ترکیب رنگی این دوچرخه بدون شک زیبایی‌های آن را دو چندان کرده و علاوه‌براین، فریم کربنی دوچرخه وزن آن را کاش داده است. اگر 8 هزار دلار اضافی در حساب بانکی خود دارید، می‌توانید این دوچرخه را خریداری نمایید.

  • 7 - هامر

    7 - هامر

    برند هامر مدت‌هاست که به فراموشی سپرده شده، ولی شما هنوز هم می‌توانید یک دوچرخه با نام شرکت روی آن را خریداری کنید. این دوچرخه تاشو زیبا به همان رنگ زرد معروف هامر رنگ‌آمیزی شده و برای جذب ضربات جاده، یک سیستم تعلیق برای چرخ عقب تدارک دیده شده است. همانند بسیاری از خودروهای این برند، ما انتظار نداریم که این دوچرخه زیاد اهل آفرود رفتن باشد! هم اکنون به قیمت 753 دلار می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

  • 8 - لامبورگینی

    8 - لامبورگینی

    اگر فراری دوچرخه می‌فروشد، پس لامبورگینی هم باید این کار را بکند. این دوچرخه که با همکاری شرکت دوچرخه‌سازی سوئیسی BMC ساخته شده، فقط در تعداد محدود 250 دستگاهی تولید خواهد شد. در میان قابلیت‌های ویژه آن می‌توان به یک گیربکس دو دنده اتومات و استفاده از یک تسمه فیبر کربنی به جای زنجیر اشاره کرد. قیمت این مدل 4 هزار دلار تعیین شده است.

  • 9 - بوگاتی

    9 - بوگاتی

    پس از پرداخت 2.6 میلیون دلار برای خرید یک بوگاتی شیرون، اختصاص 39 هزار دلار دیگر برای خرید ابر دوچرخه شرکت که 95 درصد آن از فیبر کربن ساخته شده به نظر کار عاقلانه‌ای می‌رسد. بوگاتی کارهای طراحی این دوچرخه را انجام داده، شرکت آلمانی PG کار طراحی و توسعه مدل را بر عهده داشته و نهایتاً شرکت Kussmaul آن را ساخته است. وزن این دوچرخه زیر 5 کیلوگرم بوده و در بازار فعلی، یکی از سبک‌ترین دوچرخه‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید.

  • 10 - مرسدس‌بنز

    10 - مرسدس‌بنز

    اگر شما دوست دارید با یک دوچرخه ساخت شرکتی خودروساز دل به جاده‌های کوهستانی بزنید، مرسدس‌بنز ممکن است بتواند در این مورد شما را یاری دهد. دوچرخه کوهستانی این شرکت از یک سیستم تعلیق ویژه بهره می‌برد که شاید مشابه آن را هیچ دوچرخه دیگری نداشته باشد. 30 دنده موجود گزینه‌های زیادی برای انتخاب بهترین ضریب برای موقعیت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهند و در عین حال، دیسک ترمزهای هیدرولیکی به راحتی سرعت شما را در سرازیری‌ها کم خواهند کرد. هم اکنون این دوچرخه را به قیمت 3 هزار یورو می‌توانید بخرید.

  • 11 - پینین‌فارینا فوریسریه

    11 - پینین‌فارینا فوریسریه

    خانه طراحی معروف ایتالیایی پینین‌فارینا به خاطر طراحی برخی از زیباترین مدل‌های فراری مشهور شده است. این شرکت یک دوچرخه فوق‌العاده زیبا هم می‌سازد. طراحی این دوچرخه به نام فوریسریه بسیار زیبا بوده و در عین حال متفاوت از دوچرخه‌های دیگر است. این دوچرخه از یک فریم فولادی با روکش کرومی بهره می‌برد. زین و دستگیره‌های دوچرخه روکش چرمی دارند. قیمت آن 10 هزار و 395 دلار ناقابل تعیین شده است.

  • 12 - اسمارت E-Bike

    12 - اسمارت E-Bike

    دوچرخه سواری با E-Bike اسمارت راحت‌تر از همیشه شده است. بدون نیاز به پدال زدن، برخی نسخه‌های این دوچرخه حداکثر سرعتی برابر با 45 کیلومتر برساعت می‌توانند داشته باشند.

  • 13 - پرودرایو هامینگ برد

    13 - پرودرایو هامینگ برد

    شرکت سازنده خودروهای مسابقه‌ای معروف پرودرایو اکنون وارد صنعت دوچرخه شده است. مدل هامینگ برد شرکت، با وزنی برابر با 6.9 کیلوگرم، سبک‌ترین دوچرخه تاشو دنیا لقب گرفته و یک دوچرخه‌سوار می‌تواند فقط در 5 ثانیه آن را باز و بسته کند. پرودرایو این دوچرخه را به صورت سفارشی می‌سازد و در صورت درخواست مشتری، امکان ارائه یک فریم فیبرکربنی و دو شاخ آلومینیومی هم برای آن وجود دارد. قیمت این دوچرخه از 4500 دلار برای نسخه یک دنده یا 4900 دلار برای مدل 4 دنده شروع می‌شود. بعدها قرار است یک نسخه با موتور الکتریکی آن هم وارد بازار شود.

  • 14 - مزدا

    14 - مزدا

    کانسپت دوچرخه مزدا در واقع هیچ جای دنیا به فروش نمی‌رسد، ولی به قدری زیباست که در این مطلب حتماً به آن اشاره کنیم. در نگاه اول به نظر می‌رسد سواری با این دوچرخه اصلاً راحت نخواهد بود و تک دنده بودن آن، اما دوچرخه‌سواری در سربالایی را بسیار مشکل خواهد کرد. ما ترجیح می‌دهیم آن را از دیوار اتاقمان آویزان کرده و از نگاه به طراحی ظاهری زیبای آن لذت ببریم.

دیدگاه کاربران
علی کیافرد 1397/9/8
با سلام برترین دوچرخه های کورسی ساخت ایتالیاست و برترین برندهای آن کولناگو - پیناریلو - بیانچی و اس ورکس آمریکا در مورد دوچرخه های کوهستان کنندال لفتی - اسپیدلایزد - اسکات می باشد
پاسخ
0
0
0
behrouza1 1397/8/20
خیلی ممنون از مترجم عزیز .جای بسی تعجب است که چرا این برند های معروف هیچ مدلی ویژه خانم ها طرح نکرده اند.
پاسخ
0
0
0