معرفی خاص‌ترین‌های EICMA

گزارش تصویری نمایشگاه موتورسیکلت میلان 2018

20 آبان 1397 20:00
  • معرفی خاص‌ترین‌های EICMA

    معرفی خاص‌ترین‌های EICMA

    نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت، دوچرخه و تجهیزات جانبی یا اختصارا EICMA را باید بزرگ‌ترین نمایشگاه دوچرخ‌ها در جهان دانست؛ نمایشگاهی که هر سال در روزهای آغازین ماه نوامبر، در شهر میلان برگزار می‌شود و به همین دلیل به «نمایشگاه میلان» نیز شهرت یافته است.

    امسال نیز در روزهای 15 الی 20 آبان‌ماه 97، هفتادوششمین دوره نمایشگاه میلان پذیرای صدها هزار بازدیدکننده‌ای بود که از سراسر جهان به ایتالیا آمده بودند. قیمت بلیط‌های نمایشگاه امسال نیز (در صورت خرید حضوری) از 23 یورو شروع می‌شد که البته برای افراد زیر 17 سال یا بالای 65 سال، با تخفیف‌هایی همراه بود. بازدیدکنندگاه‌های ایتالیایی نیز تنها باید 16 یورو را پرداخت می‌کردند. باما باشید تا بهترین‌های امسال را با یکدیگر مقایسه کنیم.

  • 1- مسافرت با سه چرخ: یاماها نیکن GT

    1- مسافرت با سه چرخ: یاماها نیکن GT

    مدل جدید Niken GT درست مانند نسخه استاندارد نیکن است با این تفاوت که یاماها چندین ویژگی جدید به آن اضافه کرده تا بیشتر از قبل، مناسب جابجایی‌های طولانی مدت باشد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

    • طلق بلند در جلو
    • اضافه‌شدن جک وسط
    • اضافه‌شدن دو محفظه بار 25 لیتری در عقب
    • اضافه‌شدن گرمکن برای دسته فرمان
    • صندلی‌ عریض جدید

    نیکن GT همان پیشرانه یاماها MT-09 را قرض گرفته که 114 اسب بخار قدرت به همراه 87.5 نیوتن متر گشتاور را در اختیارتان قرار می‌دهد. کروز کنترل (در سرعت‌های بالای 50 کیلومتر برساعت)، کوئیک شیفتر<

  • 2- داغ‌ترین سوپربایک سال:: ب‌ام‌و S1000 RR مدل 2019

    2- داغ‌ترین سوپربایک سال:: ب‌ام‌و S1000 RR مدل 2019

    بدون شک یکی از جنجالی‌ترین موتورسیکلت‌هایی که سال آینده به بازار سوپربایک‌ها می‌آید، نسل جدید S1000 RR است که علاوه‌بر تکامل ظاهری، حالا تجهیزات بیشتری نیز روی آن نصب شده.

    عاشقان این آلمانی خوب می‌دانند که ب‌ام‌و دیگر طراحی ناهمسان چراغ‌های جلویی‌اش را کنار گذاشته و S1000 RR همرنگ جماعت کرده! خبر مهم‌تر اینکه ب‌ام‌و از پیشرانه 998 سی‌سی چهار سیلندر جدیدی بهره گرفته است که 204 اسب بخار قدرت دارد؛ یعنی حدود 8 اسب بخار بیشتر از نسل قبل.

    مدل 2019 این موتورسیکلت با وزن خالص 197 کیلوگرم، حدود 10.6 کیلوگرم سبک‌تر از قبل شده که 3 کیلوگرم از این کاهش وزن، به‌لطف استفاده از پیشرانه جدید است. کنترل پایداری، کنترل تک‌چرخ، ت

  • 3- به افتخار یک عمر مسابقه: ام وی آگوستا سوپر ولوچه 800 کانسپت

    3- به افتخار یک عمر مسابقه: ام وی آگوستا سوپر ولوچه 800 کانسپت

    مهندسان ایتالیایی آگوستا با پلتفرم F3 800 Supersport غوغا کرده‌اند؛ آن‌ها مدلی به‌نام SuperVeloce 800 معرفی کرده‌اند که هرچند برای ادای احترام به افتخارات آگوستا در موتوراسپرت ساخته شده و فعلا به‌عنوان مدلی کانسپت شناخته می‌شود، اما باید بدانید که از نیمه دوم سال 2019 راهی بازار جهانی می‌شود. سوپر ولوچه شبیه هیچکدام از محصولات فعلی آگوستا نیست؛ طراحی‌اش هم مدرن است و هم شما را به یاد کلاسیک‌های دهه 70 میلادی می‌اندازد.

  • 4- قوی‌ترین اسکرمبلر: بنلی لئون‌سینو 800 کانسپت

    4- قوی‌ترین اسکرمبلر: بنلی لئون‌سینو 800 کانسپت

    بعد از معرفی مدل‌های 125 و 200 سی‌سی از خانواده Leoncino حالا بنلی قوی‌ترین نسخه از تنها موتورسیکلت اسکرمبلر خود را معرفی کرده: لئون‌سینو 800.

    بنلی فعلا این نسخه را به&zwn

  • 5- شروع دومین نسل: دوکاتی دیاول 1260 مدل 2019

    5- شروع دومین نسل: دوکاتی دیاول 1260 مدل 2019

    دوکاتی با دست پر به نمایشگاه امسال آمده بود؛ از هایپرموتارد جدید گرفته تا  نسخه به‌روزشده پانیگال V4. اما مهم‌ترین دستاورد دوکاتی را باید نسل جدید دیاول بدانیم که مدل 2019 آن با نام Diavel 1260 برای اولین‌بار در میلان رونمایی شده.

    قلب جدید دیاول همان پیشرانه Testasretta DVT است که 1262 سی‌سی حجم داشته و قدرتی معادل 159 اسب بخار تحویل‌تان می‌دهد. وزن این دوکاتی نیز از 244 کیلوگرم در نسل اول، حالا به 218 کیلوگرم در نسل جدید کاهش یافته است. قیمت نسخه استاندارد دیاول حدود 20 هزار یورو و نسخه دیاول S نیز حدود 23 هزار یورو اعلام شده.

  • 6- آر به‌جای اف: هوندا CB 650R مدل 2019

    6- آر به‌جای اف: هوندا CB 650R مدل 2019

    در کنار نسخه‌های به‌روزشده CBR 1000RR و CB 500، هوندا برای نخستین‌بار از CB 650R رونمایی کرد؛ مدلی که حالا جایگزین CB 650F شده است و می‌خواهد فاصله خالی میان CB 300R و CB 1000R را پر کند.

    محصول جدید هوندا با 95 اسب بخار قدرت و 64 نیوتن متر گشتاور، تنها 4.9 لیتر در سیکل ترکیبی می‌سوزاند که عدد نسبتا خوبی برای این ژاپنی 202 کیلوگرمی است.

     

  • 7- بازگشت شاهزاده: سوزوکی کاتانا مدل 2020

    7- بازگشت شاهزاده: سوزوکی کاتانا مدل 2020

    همان موتورسیکلتی که استودیوی طراحی Target Design در سال‌های آغازین دهه 80 میلادی برای سوزوکی طراحی کرده بود، دوباره زنده شده است، ولی با لباسی جدید.

    Katana بعد از 12 سال دوباره به بازار جهانی برگشته و به لطف همان چراغ مستطیلی شکل معروفش و صندلی کم‌ارتفاع و عریضش، هنوز هم می‌توان آن را در کلاس اسپرت تورینگ جای داد. فروش این چهار سیلندر 150 اسبی، از سال آینده میلادی آغاز می‌شود.

     

  • 8- قدرتمند و چابک: پژو پالسیون مدل 2019

    8- قدرتمند و چابک: پژو پالسیون مدل 2019

    با معرفی Pulsion 125 پژو حالا با خیال راحت‌تری در بازار مکسی اسکوترها قدم برمی‌دارد. پالسیون کمتر از 170 کیلوگرم وزن دارد و با باک 12 لیتری و همچنین پیشرانه 14.6 اسبی و ترمزهای ABS، می‌تواند گزینه خوبی برای موتورسواران شهری باشد.

    پژو همچنین این اسکوتر را به سیستم i-Connect مجهز کرده؛ سیستمی که برخی اطلاعات اسمارت‌فون‌تان را از طریق نمایشگر TFT صفحه کیلومتر، در اختیارتان قرار می‌دهد.

  • 9- به یاد XT: یاماها XSR 700 نسخه XTribute

    9- به یاد XT: یاماها XSR 700 نسخه XTribute

    عضو جدیدی به خانواده Sport Heritage یاماها اضافه شده؛ این محصول جدید، نسخه تازه‌ای از XSR است که ژاپنی‌ها آن را XTribute نامیده‌اند چراکه با الهام از XT 500 دهه 70 میلادی ساخته شده است.

    یک پیشرانه جفت سیلندر به حجم دقیق 689 سی‌سی، سیستم اگزوز آکراپوویک، رینگ‌های 10 شاخه به رنگ طلایی مات و طرح گرافیکی جدید بدنه، مهم‌ترین ویژگی‌های این ژاپنی 186 کیلوگرمی است.

  • 10- اولین تایوانی برقی: کیمو سوپرنکس کانسپت

    10- اولین تایوانی برقی: کیمو سوپرنکس کانسپت

    با اینکه شرکت تایوانی KYMCO محصول جدیدش را یک مدل مفهومی می‌داند ولی در صورت پیداشدن یک سرمایه‌گذاری بالقوه، حتما آن را به‌صورت محدود به بازار می‌فرستد.

    نام این موتورسیکلت را SuperNEX گذاشته‌اند و فعلا هیچ اطلاعاتی از پیشرانه برقی آن در دست نیست و فقط می‌دانیم که در 2.9 ثانیه به سرعت 100، در 7.5 ثانیه به سرعت 200 و در 10.9 ثانیه نیز به حداکثر سرعت 250 کیلومتر برساعت می‌رسد. 

دیدگاه کاربران