خوش‌رکاب‌های مامور 007

5 خودرویی که در سری جدید فیلم‌های جیمز باند خواهیم دید

23 آبان 1397 14:29
  • خوش‌رکاب‌های مامور 007

    خوش‌رکاب‌های مامور 007

    بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های مأمور 007 موسوم به James Bond تا سال 2020 اکران خواهد شد. در این فیلم که تا این لحظه آن را با اسم Bond 25 شناسایی می‌کنند، باز هم مانند سری‌های گذشته یک دوجین از زد و خوردهای خیابانی و صحنه‌های هیجان‌انگیزی از ماشین‌بازی را شاهد خواهیم بود. کارشناسان خودرویی و البته سینمایی گمانه‌زنی‌هایی را درباره حضور برخی از خودروهای معروف در سری جدید منتشر کرده‌اند که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

  • 1 - بنتلی کانتیننتال جی‌تی

    1 - بنتلی کانتیننتال جی‌تی

    پیش‌تر در کازینو رویال سال 1953 باند را با یک بنتلی Blower 4.5 Liter مدل 1931 دیدیم. مجله films onto فاش کرده است که ویرایش جدی لوکس-اسپرت انگلیسی یعنی بنتلی کانتی جی‌تی جیمز باند را در ماجراجویی جدیدش همراهی می‌کند.

  • 2 - ب‌ام‌و Z4/ تویوتا سوپرا

    2 - ب‌ام‌و Z4/ تویوتا سوپرا

    هر دوی این گزینه‌ها از نامزدهای اصلی حضور در باند 25 هستند. البته احتمال حضور تویوتا به مراتب بیشتر است. چراکه در قسمت «فقط 2 بار زندگی می‌کنید» در سال 1967 یک تویوتا 2000GT مشاهده شد؛ اما از آنجایی که ب‌ام‌و Z4 جدید روی پلتفرم سوپرا تولید شده، بنابر این به نظر می‌رسد گزینه کوپه آلمان‌ها هم می‌تواند نامزد قابل قبولی باشد.

  • 3 - استون‌مارتین DB10

    3 - استون‌مارتین DB10

    بله درست است. ما پیش‌تر این خودرو را در سری قبلی جیمز باند دیدیم. ولی چرا دوباره نه؟ به نظر می‌رسد توقع استون‌مارتین برای سرمایه‌گذاری چندین میلیون دلاری روی این تک مدل پروتوتایپ چیزی بیش از یک بار نمایش باشد. پیش‌تر گفته می‌شد که این شرکت خودروسازی از نحوه نمایش و عملکرد این محصولش در قسمت قبلی Specrte ناراضی بوده است.

  • 4 - استون‌مارتین ونتیج

    4 - استون‌مارتین ونتیج

    ویرایش 2018 استون‌مارتین Vantage از گزینه‌های اصلی در باند 25 است. خودرویی که برخلاف مدل DB10 به صورت تولید انبوه ساخته شده و اکنون در خیابان‌ها و در واقع دنیای واقعی حضور دارد. ونتیج فوق با پیشرانه هشت سیلندر V شکلی که AMG‌ مرسدس‌بنز برایش ساخته می‌تواند 503 اسب‌بخار قدرت تولید کند و به لطف آن صفر تا صد را در 3.6 ثانیه بپیماید و سپس به سرعت 314 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

  • 5 - جگوار I-Pace

    5 - جگوار I-Pace

    گروه جگوار لندرور سابقه طولانی در همکاری با فرانشیزهای جیمزباند دارد. اشتیاق این خودروساز انگلیسی برای جایگزینی یک جگوار به جای استون‌مارتین، مثال‌زدنی است؛ اما داستان آی-پیس چیز دیگری است. اولین شاسی‌بلند برقی جگوار نیاز شدیدی به بیشتر دیده شدن دارد. به دلیل برقی بودن این جگوار، سازندگان فیلم می‌توانند روی مرموز بودن آن حساب ویژه‌ای باز کنند.

دیدگاه کاربران