خودروی سال 2019 به انتخاب مجله موتورترند

معرفی برترین خودروهای بازار آمریکا در سگمنت‌های مختلف

15 آذر 1397 14:36
  • موتورترند بهترین خودروی سال 2019 را معرفی کرد

    موتورترند بهترین خودروی سال 2019 را معرفی کرد

    نشریه Motor Trend به‌عنوان یکی از معتبرترین مجلات خودرویی دنیا طبق سنت 70 ساله خود، خودروی سال را انتخاب کرد. جایزه‌ای که تحت عنوان «بهترین خودروی سال» از سوی موتورترند اعطا می‌شود، در کلاس سواری، تراک (آمریکایی‌ها به پیکاپ‌های سایز بزرگ هم تراک یا کامیون می‌گویند) و البته شاسی‌بلند در نظر گرفته می‌شود. هم‌چنین یک جایزه ویژه نیز برای مدیران و افراد موفق در صنعت خودرو نیز در نظر گرفته خواهد شد. چند سالی است که موتورترند بهترین‌های بازار آمریکا را نیز شناسایی کرده است. محصولات تاثیرگذاری که توانسته‌اند تغییری عمیق در کل صنعت ایجاد کنند. کرایسلر PT Cruiser

  • جیپ رانگلر

    جیپ رانگلر

    بهترین شاسی‌بلند سال 2019

    هنوز هم شکست‌ناپذیر است؛ پرچم‌دار بی‌نظیری که از همیشه بهتر ظاهر شده است. به طراحی‌اش نگاه کنید. با دقت جلوپنجره نمادین آن را زیر نظر بگیرید. این آخرین تغییر انقلابی طرحی است که نزدیک به 7 دهه از طراحی آن می‌گذرد. جریان سیال روح که آزاد و رها می‌نماید. جیپ رانگلر 2019 همان چیزی است که قرار است در سال جدید از آن لذت ببریم. همان چیزی که به آن نیاز داریم. کمتر پیش می‌آید که محصولی بتواند هم در گذشته زندگی کند و هم رویکردی آینده‌نگر داشته باشد. با برخی از تجدیدنظرها در طراحی و البته بهینه‌سازی مهندسی در رانگلر، این خودرو بار دیگر به مسیر مدرنتیه بازگشت.

  • رم 1500

    رم 1500

    بهترین تراک سال 2019

    این همان چیزی است که از یک پیکاپ قرن 21 انتظار داریم. نیاز بازار آمریکا به تراک‌ها به طرزی روزافزون در حال افزایش است. محصولاتی برای حمل آجر، شن‌وماسه و حتی کشیدن جت اسکی. بنابراین تعجبی ندارد که سال گذشته چیزی حدود 2 میلیون 800 هزار دستگاه از این محصولات فروخته شد. پرفروش‌ترین پیکاپ در بازار آمریکای شمالی فورد سری F بود. راستش را بخواهید این رکوردی است که چهل است که ثبت می‌شود. حالا سوال این است که چرا بهترین تراک 2019 علی‌رغم این موفقیت فورد، رَم 1500 بوده است؟

    وا

  • جنسیس G70

    جنسیس G70

    خودروی سواری سال 2019

    بیایید شاهد تولد یک ستاره باشیم. لوکس جذابی از کره که می‌خواهد در میانه صحنه عرض‌اندام کند. سال 1985 هم‌زمان با دور دوم ریاست جمهوری رونالد ریگان،‌ یک شرکت جدید کره‌ای، مدل هاچ‌بکی که توسط جیوجیارو طراحی شده بود را به قیمت 4 هزار و 995 دلار می‌فروخت. آمریکایی‌ها آن زمان نمی‌توانستند نامش را درست تلفظ کنند؛ هوندی؟ هی‌یون‌دی؟ یا هون‌دای؟ سی و چند سال بعد به جلو بیایید. حالا هیوندای نه‌تنها یک برند شناخته‌شده در آمریکا است بلکه خود را به‌عنوان یک لوکس‌ساز تازه‌وارد محبوب معرفی کرده است. خودروسازی که اکنون محصولی بهتر از ب‌ام‌و سری 3 ساخته است.

    دیدگاه کاربران