طرح امداد نوروزی تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد

سرویس ادواری پرشیا خودرو 1404

22 اسفند 1403 17:37

خدمات امدادی پرشیا خودرو در نوروز 1404

اسفند 1403: شرکت پرشیاخودرو، عرضه‌کننده خدمات پس از فروش محصولات ب‌ام‌و، مینی و نیسان ترا (محصول جدید پرشیا موبیلیتی)، در راستای تسهیل سفرهای نوروزی و ارائه خدمات سریع و مطمئن به مالکان خودروهای این برندها، طرح ویژه‌ای را به مناسبت نوروز 1404 در نظر گرفته است. این طرح از تاریخ 27 اسفند 1403 تا 15 فروردین 1404 به اجرا درخواهد آمد و هدف آن، فراهم‌سازی پوشش سراسری امداد جاده‌ای برای خودروهای ب‌ام‌و، مینی و نیسان ترا در ایام تعطیلات نوروزی است. این طرح شامل خدمات مختلفی است ازجمله:

. امداد فنی
. حمل خودرو به نزدیکترین نمایندگی
. خدمات مربوط به مشکلات فنی و مکانیکی خودرو در طول سفر
. سرویس‌های دوره‌ای
. تعویض لنت و دیاگ
. خدمات باتری و ضدیخ

برای پوشش سراسری و بهتر خدمات، پرشیاخودرو دو پایگاه ثابت و مستقر در نقاط استراتژیک کشور تعیین کرده است. اولین پایگاه خدمات رسانی در ابتدای اتوبان تهران-شمال قرار دارد که با توجه به تردد زیاد خودروها در این مسیر، امداد خودروها را در این منطقه به صورت شبانه‌روزی انجام خواهد داد. دومین پایگاه خدمت رسانی در شهر خزرشهر استان مازندران قرار دارد که به دلیل محبوبیت این منطقه برای سفرهای نوروزی، دسترسی سریع به خدمات امدادی را برای مسافران فراهم می‌کند.

با استفاده از این طرح، مالکان خودروهای ب‌ام‌و، مینی و نیسان ترا می‌توانند تنها با یک تماس به شماره 4591 داخلی 1، از نزدیک‌ترین شعبه پرشیاخودرو امداد خود را دریافت کنند. این خدمات در تمامی استان‌ها و در سراسر کشور در دسترس خواهد بود و مسافران می‌توانند در هر لحظه از تعطیلات نوروزی، از خدمات ویژه امدادی بهره‌مند شوند.

آغاز طرح یلدانه خدمات پرشیا خودرو

دی 1403: شرکت پرشیاخودرو به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای BMW و MINI در ایران،  به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و به منظور تقدیر از مشتریان گرامی، جشنواره ای ویژه با نام "یلدانه خدمات" را از تاریخ 1 دی ماه الی 10 دی ماه برگزار می‌کند.

این طرح در روزهای 1 و 2 دی به صورت اختصاصی به اعضای باشگاه مشتریان اختصاص داشته و در ادامه از تاریخ 3 تا 10 دی، همه مشتریان محترم و سایر دارندگان خودروهای ب ام و و مینی و همچنین اعضای باشگاه می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های پرشیاخودرو در سراسر کشور، از این خدمات استفاده کنند. این طرح در تمامی نمایندگی های رسمی پرشیا خودرو در سراسر کشور ارائه می شود.

لیست تخفیف های خدمات پس از فروش BMW و MINI در یلدانه پرشیاخودرو  به شرح زیر است:

عیب یابی با دستگاه عیب یاب: رایگان
خرید قطعات: تا %۱۰
خدمات تیونینگ خودرو: تا ۴۰%
رینگ و تایر: تا ۳۰%
۲۵%BSI
اکسسوری و محصولات برند پرشیاتو: تا ۳۵%
باتری: %۱۰
کمیسیون فروش خودرو: %۳۰

مشتریان محترم می‌توانند به بخش نوبت‌دهی اینترنتی به آدرس (https://persiakhodro.ir/OnlineReception) مراجعه کرده و از امکانات و تخفیف های این طرح استفاده نمایند.  به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۴۵۹۱ و داخلی ۱۱۵۸-۱۱۵۰-۱۳۵۲-۱۲۴۷ ارتباط برقرار کنید یا به نزدیک‌ترین شعبه پرشیاخودرو در محل سکونت خود مراجعه فرمایید.

طرح تخفیف ویژه تابستانه پرشیا خودرو

مرداد 1403: پرشیا خودرو طرح تابستانه‌ای را برای مالکان خودروهای ب‌ام‌و و مینی در نظر گرفته که از تاریخ ۲۷ مردادماه تا ۳ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

این کمپین به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در دسترسی به خدمات پس از فروش برای مشتریان و اعضای باشگاه این مجموعه ارائه شده است. اعضای باشگاه مشتریان این شرکت نیز از 24 مرداد می‌توانند از خدمات ویژه بهره‌مند شوند.

در این کمپین، تخفیف‌های متنوعی برای خرید قطعات، تایر، رینگ، باتری و روغن ارائه می‌شود؛ قطعات و لوازم یدکی 10 درصد برای عموم و 11 درصد تا 13 درصد ویژه اعضای باشگاه، تایر10 درصد برای عموم و 11 درصد تا 13 درصد ویژه اعضای باشگاه، رینگ 30 درصد برای عموم و 32 درصد تا 36 درصد ویژه اعضای باشگاه، باتری 10 درصد برای عموم و 11 درصد تا 13 درصد ویژه اعضای باشگاه و روغن 10 درصد برای عموم و 11 درصد تا 13 درصد ویژه اعضای باشگاه.

همچنین تخفیف‌های مربوط به خدمات تعمیرات نیز ارائه می‌شود؛ اجرت تعمیرات 10 درصد برای عموم و 12 تا 16 درصد ویژه اعضای باشگاه، خدمات BSI  25 درصد برای عموم و تا 32 درصد ویژه اعضای باشگاه، گارانتی 40 درصد برای عموم و تا 46 درصد ویژه اعضای باشگاه و چک 12گانه و بازدید سیستم گیربکس رایگان ویژه زمان برگزاری طرح.

پرشیا خودرو اعلام کرده هدف از این طرح، افزایش رضایت مشتریان و تسهیل در دسترسی به خدمات پس از فروش برای دارندگان خودروهای ب‌ام‌و و مینی است. این کمپین به‌ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان که به‌دنبال خدمات با کیفیت و تخفیف‌های ویژه هستند، در نظر گرفته شده است. در مدت این طرح مشتریان می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، استفاده کنند. این خدمات شامل بازدید سسیستم گیربکس رایگان، چک 12 گانه رایگان و تخفیف‌های ویژه در خرید قطعات و لوازم یدکی است.

مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز پرشیا خودرو (گروه پرشیا موبیلیتی) در سراسر کشور و یا با تماس با شماره 0214591 و وبسایت از نحوه استفاده از این خدمات و تخفیف‌ها مطلع شوند.


نوبت دهی اینترنتی پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو با راه‌اندازی سامانه نوبتدهی اینترنتی برای خودروهای ب‌ام‌و و مینی، خدمات پس از فروش را از این به بعد با دقت و سرعت بیشتری برای مشتریانش انجام می‌دهد.

مالکان خودروهای ب‌ام‌و و مینی می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبتدهی اینترنتی پرشیا خودرو، بعد از انتخاب استان، شهر و تعمیرگاه موردنظرشان و سپس انتخاب زمان مراجعه، کد رهگیری اختصاصی را دریافت کرده و سپس در زمان تعیین شده، به تعمیرگاه مراجعه کنند.

فروشگاه اینترنتی پرشیا خودرو

از ابتدای خردادماه 99، نماینده انحصاری ب‌ام‌و و مینی در ایران، با راه‌اندازه فروشگاه اینترنتی پرشیا خودرو، برای نخستین‌بار اقدام به عرضه اینترنتی قطعات، لوازم یدکی و اکسسوری‌های اورجینال ب‌ام‌و کرده است.

خریداران جهت اطمینان بیشتر همچنین می‌تواند قبل از اقدام به خرید، از مشاوره کارشناسان فنی پرشیا خودرو نیز بهره ببرند و خرید قطعات و لوازم یدکی را با استعلام شماره شاسی خودرو انجام دهند.

خرید و فروش خودروهای کارکرده در پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو، با راه‌اندازی سایت خرید و فروش اینترنتی خودروهای کارکرده ب‌ام‌و و مینی به نشانی bmwland.ir ، خدمتی جدید برای خریداران و فروشندگان خودروهای ب‌ام‌و فراهم کرده تا با خیال راحت، بتوانند خودرویی کارکرده با قیمت کارشناسی شده را معامله کنند.

ضمن اینکه پرشیا خودرو، امکان صدور گواهینامه سلامت رنگ و بدنه خودروها به همراه تاییدیه اصالت مدارک و آپشن‌های خودرو را نیز برای مشتریانش درنظر گرفته است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره تلفن 0214591 تماس بگیرند.

دیدگاه کاربران