تمدید طرح تخفیف یلدانه پرشیا خودرو

سرویس ادواری پرشیا خودرو 1402

6 دی 1402 11:00

تمدید طرح تخفیف یلدانه پرشیا خودرو

دی 1402: شرکت پرشیا خودرو، به‌عنوان نماینده فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات ب‌ام‌و و مینی در ایران، تخفیفاتی را به مناسبت یلدا ارائه داده بود که مهلت استفاده از آن‌ها تا 7 دی‌ماه بود. این تخفیف‌ها که از ۱۰ تا ۴۰ درصد در خدمات و سرویس‌های مختلف اعمال می‌شود، به دلیل استقبال مشتریان از این روند احتمالاً تا ۱۲ دی‌ماه نیز برقرار خواهد بود.

رامین عزیزنیا، مدیر نمایندگی‌های تهران شرکت پرشیا خودرو، در این باره توضیح داد خدماتی همچون اجرت تعمیرات، قطعات و باتری با 10 درصد تخفیف، BSI با 25 درصد تخفیف، رینگ و لاستیک و کمیسیون فروش با 30 درصد، اکسسوری و پرشیاتو با 35 درصد و تیونینگ و تمدید گارانتی نیز با 40 درصد تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین برای کسانی که در این بازه زمانی از شرکت پرشیا خودرو خدمات دریافت کنند، یک نوبت چک 12 آیتمی برای خودرو و همچنین عضویت رایگان باشگاه مشتریان نیز در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود در خصوص تخفیف 30 درصدی کمیسیون خریدوفروش خودرو تواین شرکت ضوابطی را برای خریدوفروش خودرو دست‌دوم دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها سال ساخت خودرو (بعد از 2014)، نداشتن تصادف و عدم دست‌کاری در کیلومتر خودرو است. بر اساس قوانین شرکت پرشیا خودرو برای هر معامله خودرو مبلغ یک و نیم درصد قیمت خودرو باید به‌عنوان کمیسیون خریدوفروش به شرکت پرداخت شود و همچنین هزینه‌ای هم بابت کارشناسی و حمل خودرو با خودروبر از مشتریان دریافت می‌شود. در این طرح یلدانه علاوه بر ارائه کارشناسی و حمل‌ونقل به‌صورت رایگان، 30 درصد از حق کمیسیون شرکت نیز به‌عنوان تخفیف کسر خواهد شد. علاوه بر این‌ها تمامی افرادی که در این بازه زمانی برای خریدوفروش اقدام کنند به‌صورت رایگان به باشگاه مشتریان پرشیا خودرو اضافه خواهند شد.

وی تاکید کرد ارائه خدمات پس از فروش به‌تمامی خودروهای ب‌ام‌و در سراسر کشور انجام می‌شود و تنها مختص خریداران خودرو از مجموعه پرشیاخودرو نیست. این شرکت واردکننده قطعات اصلی و اورجینال محصولات ب‌ام‌و و مینی است و قطعات جدید امسال نیز به‌زودی در نمایندگی‌ها شارژ خواهد شد.

خدمات یلدایی پرشیا خودرو

آذر 1402: شرکت پرشیا خودرو، به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، اقدام به ارائه خدمات با تخفیف های جذاب در قالب کمپین یلدانه پرشیا خودرو کرده است.

خدمات یلدانه پرشیا خودرو از تاریخ 27 آذر الی 7 دی ماه 1402 در نمایندگی های رسمی خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در سراسر کشور ارائه می شود. لیست این خدمات و تخفیف ها به شرح زیر است:

1- چک 12 گانه به صورت رایگان
2- اجرت انجام تعمیرات 10 درصد
3- خرید قطعات تا 10 درصد
4- خدمات تیونینگ خودرو تا 40 درصد
5- خرید رینگ و تایر تا 30 درصد
6- خدمات BSI 25 درصد
7- گارانتی تا 40 درصد
8- کمیسیون فروش خودرو 30 درصد
9- خرید انواع اکسسوری و محصولات برند پرشیاتو تا 35 درصد
10- خرید باتری 10 درصد

مشتریان محترم می‌توانند جهت شرکت در این طرح  به بخش نوبت‌دهی اینترنتی به آدرس https://persiakhodro.ir/OnlineReception مراجعه کرده و از امکانات و تخفیف های این طرح استفاده نمایند. همچنین متقاضیان عزیز و دارندگان خودروهای ب ام‌ و و مینی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 0214591 بخش خدمات پس از فروش با داخلی 2 تماس حاصل نموده و یا به وبسایت پرشیا خودرو مراجعه فرمایند.

تخفیف تابستانه پرشیا خودرو برای تیونینگ

تیر 1402: پرشیا خودرو طرح تخفیف تابستانه را برای خدمات تیونینگ از تاریخ 25 تا 29 تیرماه اجرا می‌کند. در مدت زمان برگزاری این طرح انواع خدمات تیونینگ شامل نصب کاور، نصب کیت اگزوز، رینگ و سایر خدمات تیونینگ تا حداکثر 15% تخفیف را شامل می‌شوند و مالکان انواع خودروهای سواری می توانند از خدمات این طرح بهره مند شوند.

تیونینگ ظاهری خودرو همچون کیت های بدنه (جلوپنجره، آینه های جانبی، رکاب های جانبی، سپر های جلو و عقب، دیفیوزر، اسپویلر، لیپ)، فیلم شیشه UV، کاور های بدنه در طیف رنگ های منحصر به فرد و همچنین تیونینگ فنی خودرو همچون نصب کیت اگزوز اسپرت با قابلیت ارتقای توان خودرو از جمله خدماتی است که در این جشنواره ارائه می‌شود. مشتریان می توانند از خدمات محافظت بدنه خودرو همچون سرامیک و کاور های محافظتی بدنه با تخفیف ویژه نیز بهره مند شوند.

طرح تخفیف تابستانه خدمات تیونینگ پرشیا خودرو

پرشیا خودرو جهت تکریم اعضای محترم باشگاه مشتریان این مجموعه و فقط ویژه افراد حاضر در این باشگاه، 20 درصد خدمات تیونینگ را طی مدت زمان این طرح در نظر گرفته است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره دفتر مرکزی پرشیا خودرو 0214591 بخش تیونینگ تماس حاصل نمایند.

کمپین تابستانه پرشیا خودرو برای خدمات پس از فروش

خرداد 1402: شرکت پرشیا خودرو، به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان، کمپین تابستانه را در بخش خدمات پس از فروش برگزار کرده است. در کمپین جدید خدمات پس از فروش پرشیا خودرو تمامی دارندگان خودروهای ب ام و و مینی می‌توانند از تخفیف‌های ویژه در بخش خرید قطعه، روغن، تیونینگ، اکسسوری و بسته‌های گارانتی بهره‌مند شوند.

این کمپین از روز 27 خرداد الی 7 تیرماه 1402 اجرا می‌شود. خودروهایی که در این بازه زمانی به تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج و سایر نمایندگی های رسمی خدمات پس از فروش پرشیاخودرو در سراسر کشور مراجعه کنند شامل این طرح خواهند شد. تخفیف‌های کمپین پرشیا خودرو در بخش خدمات شامل 10 درصد تخفیف در بخش قطعه، روغن، رینگ و تایر، تا 15 درصد در بخش خدمات تیونینگ، تا 40 درصد در بخش گارانتی، 25 درصد در بخش خدمات BSI، 30 درصد در خرید اکسسوری ب ام و و مینی، 35 درصد در بخش خرید محصولات برند پرشیاتو و تا 10 درصد در بخش سرویس خودرو است. همچنین شرکت کنندگان در این طرح می‌توانند از شرایط ویژه خرید دوچرخه‌های برقی ب ام و به صورت نقد و اقساط استفاده کنند.

کمپین تابستانه پرشیا خودرو

این کمپین به صورت سراسری در تمام نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش سراسر کشور برگزار می‌شود و متقاضیان در سایر نقاط کشور می‌توانند با مراجعه به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir/dealers از نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش پرشیا خودرو مطلع شوند.

کمپین روز محیط زیست پرشیا خودرو

خرداد 1402: شرکت پرشیا خودرو، تنها ارائه‌دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب‌ام‌و و مینی در ایران، کمپین روز محیط‌ زیست همراه با تخفیف‌های ویژه این روز را ارائه داده است.

تمام خودروهایی که در مدت‌زمان این کمپین از روز 16 الی 18 خردادماه 1402 به تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو، واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج، مراجعه کنند، شامل طرح بازدید میزان سطح آلایندگی‌های خودرو، چک 12 گانه و عیب‌یابی به‌صورت رایگان می‌شوند. تخفیف‌های این مجموعه به مناسبت روز محیط ‌زیست در بخش خدمات، عبارتند از 10 درصد تخفیف در بخش تعویض فیلتر هوا، فیلتر کابین، شمع، انژکتور و اجرت خدمات. در بخش خرید اکتان بوستر تا 35 درصد تخفیف ویژه این طرح، ارائه شده است.

علاقمندان برای استفاده از خدمات طرح تخفیف ویژه روز محیط‌ زیست پرشیا خودرو می‌توانند از تاریخ 16 تا 18 خردادماه 1402 به صورت حضوری مراجعه کرده و یا با شماره ‌تلفن 0214591 تماس حاصل نمایند.

طرح ویژه باتری، تایر و رینگ پرشیا خودرو

آذر 1401: شرکت پرشیا خودرو، طرح جدیدی را به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و آغاز فصل زمستان اجرا می‌کند که در آن ۵ تا ۵۰ درصد تخفیف ویژه برای خرید رینگ، تایر و باتری ارائه می‌شود. 

طرح فروش باتری و رینگ پرشیا خودرو

این طرح از تاریخ ۲۶ آذرماه تا ۸ دی اجرا می‌شود و مشتریان می‌توانند به نمایندگی‌های رسمی پرشیا خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند و از خدمات زیر بهره‌مند شوند: 

  • بازدید فنی رایگان از وضعیت باتری و تایر خودروهای ب‌ام‌و و مینی
  • خرید باتری تا 10 درصد تخفیف
  • خرید تایر تا 25 درصد تخفیف
  • خرید رینگ تا 50 درصد تخفیف 

فروش محصولات رینگ با استاندارد کمپانی ب‌ام‌و تولید کشور آلمان بوده و از آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا ساخته شده‌اند. 

طرح نصب کاور رایگان برای ب ام و

آذر 1401: شرکت پرشیاخودرو، در جدیدترین طرح فروش خود، محصولات صفرکیلومتر ب‌ام‌و سری 7 و ب‌ام‌و X4 مدل 2017 را با تحویل 30 روزه عرضه کرده است. این محصولات با  گارانتی یک‌ساله و خدمات ویژه BSI ارائه می‌شوند. 

لازم به ذکر است متقاضیان در صورت ثبت درخواست خرید خودرو صفرکیلومتر ‌ب‌ام‌و در بوتیک پرشیا خودرو واقع در مرکز خرید ایران‌مال، می‌توانند از خدمات رایگان نصب کاور بدنه توسط پرشیا خودرو استفاده نمایند. این طرح تا تاریخ 11 آذرماه 1401 ادامه خواهد داشت. 

علاقمندان و متقاضیان این طرح می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن 0214591، داخلی 3 بخش فروش تماس حاصل نموده و یا برای بازدید به بوتیک پرشیا خودرو مراجعه نمایند. 

افزایش پوشش گارانتی پرشیا خودرو

مهر 1401: شرکت پرشیا خودرو، به تازگی بسته‌های خدماتی جدیدی را برای مشتریانش معرفی کرده که شامل افزایش سطح گارانتی و همچنین اضافه‌شدن بسته‌های تکمیلی جدید برای پوشش هرچه بیشتر قطعات تحت گارانتی خودروهاست. آقای حسین سرمد، مدیر فنی مهندسی و گارانتی پرشیا خودرو، درباره خدمات پس از فروش محصولات این شرکت، توضیحات کاملی را ارائه کرده که خلاصه آنها را در ادامه، می‌خوانید:

1- شرکت پرشیا خودرو، طرحی را از سال 1398 دنبال می‌کند که گارانتی‌ ثانویه برای سایر خودروهایی که «واردات متفرقه» محسوب می‌شوند یا زمان «گارانتی آن‌ها تمام شده» است، اجرایی می‌شود.

خدمات پس از فروش پرشیاخودرو

2- گارانتی طلایی و گارانتی نقره‌ای، یکی از خدمات اصلی پرشیا خودروست. گارانتی طلایی، مشابه گارانتی اصلی خودرو (به‌جز باتری و لاستیک) بود و باتری گارانتی بسیار محدودتری داشت و گارانتی لاستیک نیز تحت پوشش شرکت سازنده قرار داشت. همچنین گارانتی نقره‌ای مختص خودروهایی بود که تنها امکان ارائه گارانتی روی مجموعه موتور و سیستم انتقال قدرت آن‌ها وجود داشت.

3- بسیاری از مشتریان که برای دریافت خدمات مراجعه می‌کنند، سرویس‌های ساده‌ای را دریافت می‌کنند که در طرح قدیم می‌توانستند آن‌ها را درقالب پکیج‌های BSI یا اصطلاحا سرویس‌های دوره‌ای پیش‌پرداخت‌شده دریافت کنند که غیر از قیمت تمام‌شده، تفاوت چندانی از نظر ماهیت خدمات با سرویس‌های عادی نداشت و درصورت خریداری بسته‌های گارانتی هم باید این سرویس‌ها به‌موقع انجام شود.

تغییرات جدید در بسته‌های گارانتی پرشیا خودرو

4- با توجه ‌به‌این‌که بسیاری از خودروها به‌دلیل نقص چشمگیر در بخش موتور و مجموعه انتقال قدرت، امکان گارانتی ندارند اما سایر سیستم‌های آن‌ها سالم است، پکیج جدید گارانتی برنزی توسط پرشیا خودرو برای این خودروها معرفی شده است.

5- علاوه بر گارانتی برنزی، امکانات، خدمات و محدوده‌ گارانتی‌ طلایی و نقره‌ای نیز افزایش یافته است. به‌طور مثال در گارانتی اولیه و اصلی خودرو سیستم صوتی یکسال یا 20 هزار کیلومتر گارانتی دارد و یک سیستم صوتی در صورت خرابی بین 200 تا 500 میلیون‌تومان (در مدل‌های مختلف) هزینه دارد؛ اما درگارانتی‌های ثانویه، فارغ از کارکرد خودرو، دو سال یا 40 هزار کیلومتر به‌گارانتی این سیستم تعلق می‌گیرد. موارد دیگری مانند انواع باتری‌های خودرو مثل باتری کمکی، باتری اصلی یا باتری SOS را نیز تحت پوشش گارانتی قرار گرفته است.

6- در گارانتی نقره‌ای نیز پوشش سیستم تعلیق، اضافه شده درحالیکه سیستم تعلیق در گارانتی اصلی، محدودیت کیلومتر/کارکرد دارد. در گارانتی برنزی مجموعه‌ای از این موارد منهای موتور و گیربکس تحت‌پوشش قرار می‌گیرد.

خدمات پس از فروش پرشیاخودرو

7- آن دسته از خودروهایی که به‌ سرویس آن‌ها از سال 2014 به‌بالا، تا کارکرد 100 هزار کیلومتر، توجه کافی شده و ایراد و اشکال جدی نداشته باشند، می‌توانند انواع مختلف گارانتی را دریافت کنند.

8- درخانواده BMW و MINI عمدتا مدل‌های 2013 و 2014 به‌بالا تا کارکرد 100 هزار کیلومتر (محدوده استاندارد) تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرند؛ اما مدل‌هایی هم با کارکرد بالای 100 هزار کیلومتر وجود دارند که به دلیل سلامت خودرو، زیر پوشش گارانتی‌ پرشیا خودرو قرار گرفته‌اند.

9- اگر سرویس‌های خودرو به‌موقع انجام شده باشد، اطمینان شرکت پرشیاخودرو نیز بیشتر شده و شانس ایجاد گارانتی‌ برای خودروها، افزایش می‌یابد.

10- در پکیج‌های گارانتی و BSI برخلاف موردهای قدیمی، امکانات جدیدی هم اضافه شده است مثل سرامیک خودرو و آفرهای تخفیف سایر محصولات (خرید اکتان و مکمل، قطعات و اکسسوری، کاور و تیونینگ و ...) که درگارانتی‌های عادی این موارد دیده نمی‌شود.

11- دربسته‌های BSI پرشیاخودرو، سه بسته با امکانات مختلف تعریف شده است:

  • بسته ECO که ساده‌ترین بسته است.
  • بسته PRO که امکانات بیشتری دارند.
  • بسته‌ ELITE که دو ساله اما فول‌امکانات ارائه می‌شوند.
خدمات پس از فروش پرشیاخودرو

در گذشته این بسته‌ها تنها شامل تعویض روغن‌موتور و لنت‌ترمز می‌شد؛ اما حالا انواع قطعات مصرفی که نیاز به‌تعویض دارند با تخفیف ویژه در این بسته قرار داده شده است که با حداقل 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود و با خرید این بسته، مشتری تا یک تا دو سال آینده هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند.

12- بسته‌های BSI در واقع مکمل گارانتی‌ها هستند و الزامی نیست حتما در کنار هم باشند؛ البته اگر مشتری خودرو سالمی داشته باشد و بتواند هر دو بسته را دریافت کند، با تخفیف 40 تا 50 درصدی این بسته‌ها را خریداری خواهد کرد. می‌توان گفت از نظر قیمتی متناسب با هزینه تعمیرات، سرویس و استهلاک خودرو در ایران بسیار باصرفه هستند.

زمان اتمام گارانتی اولیه خودروهای وارداتی

13- خودروهایی که هنوز گارانتی دارند، اکثر آن‌ها تا پایان سال 1401 از مرحله گارانتی اولیه خارج می‌شوند. البته معدود خودروهایی نیز وجود دارند که دوره گارانتی اصلی آن‌ها آخر سال 1403 به‌پایان می‌رسد.

14- برخی از خودروها دستکاری کیلومتر شده‌اند که در این صورت یک خودرو کاملا ناشناس محسوب می‌شوند و هیچ‌گونه خدمات گارانتی به‌آن‌ها ارائه نمی‌شود. البته برای این دسته از خودروها نیز شرکت پرشیاخودرو، درحال کار روی یک گارانتی فنی است که اگر بخواهند تحت پوشش آن قرار بگیرند، مشتری باید بخش زیادی از هزینه‌های آن‌ را متحمل شود.

15- شرکت پرشیاخودرو، طرح دیگری هم برای خودروهای 2005 تا 2014 در نظر گرفته‌ که با تامین و ساماندهی قطعات یدکی با قیمت مناسب برای این دسته از خودروها در آینده نزدیک، می‌توان برای این خودروها نیز بسته‌های ویژه BSI با تخفیف مناسب تعریف کرد.

کیفیت و قیمت قطعات یدکی پرشیا خودرو

16- شرکت پرشیاخودرو، برندی تحت‌عنوان پرشیاساین دارد که قطعات OEM ب‌ام‌و را ارائه می‌دهد. در بسته‌های BSI هم تعریف شده که مشتری، در هر یک از این بسته‌ها می‌تواند قطعات پرشیاساین یا قطعات اصلی را انتخاب کند که هر دو تحت پوشش گارانتی ما هستند و با حفظ کیفیت برای استفاده در خودروهای BMW-MINI قیمت پایین‌تری نسبت به‌جنس تولیدشده توسط BMW دارد.

17- برای خودروهای جدید، مشتری امکان انتخاب دارد اما برای خودروهای قدیمی‌تر که بیش از 5 سال از زمان تولید آن می‌گذرد، به‌خاطر سیاست‌های تجاری شرکت مادر، تنها قطعات OEM در دسترس است.

18- برای خودروهای جدید، این امکان برای پرشیا خودرو وجود ندارد که بدون تاییدیه ب‌ام‌و (که اخذ آن در شرایط تحریم بسیار سخت است)، از قطعات داخلی‌سازی‌شده استفاده کند.

19- بسته‌های BSI با قطعات پرشیاساین برای مدل‌های 2005 تا 2013 این مزیت را برای مشتریان دارد که سرویس‌های استاندارد BMW آن‌ها در مراکز سرویس استاندارد پرشیاخودرو انجام ‌شود و درکنار رعایت اصول فنی تعمیرات، از بهترین قطعات، مایعات و سیالات برای آن استفاده می‌شود. این قطعات با تخفیف ویژه در ابتدای بسته ارائه می‌شود. 

تخفیف خدمات پرشیا خودرو به مناسبت روز محیط زیست

خرداد 1401: شرکت پرشیاخودرو، تنها ارائه‌دهنده خدمات فروش و پس‌ازفروش ب‌ام‌و و مینی در ایران، به مناسبت روز محیط‌ زیست، تخفیف‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد‌.

تخفیف‌ها شامل 10 درصد در بخش تعویض فیلتر هوا، فیلتر کابین، شمع، انژکتور و اجرت خدمات و تا 35 درصد تخفیف در بخش خرید اکتان بوستر و مکمل سوخت است‌.

متقاضیان می‌توانند در روزهای 9 تا 11 خردادماه به تعمیرگاه مرکزی پرشیاخودرو (کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران_کرج) مراجعه کنند. این طرح شامل بازدید میزان سطح آلایندگی‌های خودرو، چک 12گانه و عیب‌یابی به‌صورت رایگان نیز هست.

روغن موتورهای جدید پرشیا ساین در راه بازار

آذر 1400: شرکت پرشیاخودرو، تنها ارائه‌دهنده خدمات فروش و پس از فروش خودروهای ب‌ام‌و و مینی در ایران، طی مراسمی که در تاریخ 24 آذرماه برپا شده بود، سبد محصولات روغن‌موتور «پرشیا ساین» را معرفی کرد. این سبد شامل 14 محصول است‌. با توجه به اهمیت تامین روغن‌موتور باکیفیت، پرشیا خودرو با شرکت معتبر آلمانی Zeller+Gmelin همکاری کرده و روغن‌ موتور تولید شده توسط این شرکت در آلمان را در کارخانه خود (منطقه آزاد ارس) بسته‌بندی می‌کند. 

شرکت Zeller+Gmelin پنچ شعبه مختلف در سراسر جهان نیز دارد. مدیران شرکت Zeller+Gmelin به صورت آنلاین در این مراسم حضور یافتند و سخنرانی کردند. علاوه بر مدیران، فعالان حوزه فروش روغن‌موتور و صاحبان اتوسرویس‌های برجسته نیز در این گردهمایی واقع در هتل اسپیناس پالاس، حضور داشتند.

تخفیف ویژه پرشیا خودرو در طرح یلدا پلاس 1400

آذر 1400: خدمات یلدا پلاس پرشیا خودرو که از تاریخ 24 آذرماه شروع شده، تا روز شنبه 4 دی‌ماه 1400، ادامه خواهد داشت. شرکت پرشیا خودرو با اعلام این خبر گفته که در خدمات یلدا پلاس، بازدید خودروها رایگان بوده اما سایر خدمات با تخفیف‌های ویژه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. این خدمات عبارتند از:

طبق اعلام پرشیا خودرو، مشتریان برای بهره‌مندی از خدمات یلدا پلاس باید از طریق سامانه نوبتدهی اینترنتی پرشیا خودرو استفاده کنند یا با شماره تلفن 0214591 این شرکت در تماس باشند.

تخفیف ویژه پرشیا خودرو برای بلک فرایدی

آذر 1400: با اعلام شرکت پرشیا خودرو، طرح فروش لوازم جانبی BMW و MINI که از تاریخ 4 آذرماه شروع شده، تا روز یکشنبه 7 آذرماه ادامه خواهد داشت.

در مدت زمان اجرای این طرح، تخفیف‌های زیر برای مشتریان درنظر گرفته شده است:

  • رینگ، تایر و باتری تا 15% تخفیف
  • اکسسوری و لایف استایل تا 45% تخفیف
  • اکتان بوستر و مکمل بنزین تا 50% تخفیف

جشنواره فروش اکسسوری مینی

مهر 1400: با اعلام شرکت پرشیا خودرو، جشنواره فروش پکیج لایف استایل اورجینال MINI با ارسال رایگان و با تخفیف 30 درصدی (در صورت خریداری پک کامل) آغاز شده است. این جشنواره تا تاریخ 7 آبانماه 1400 برقرار است و پکیج‌های عرضه شده در آن نیز با هولوگرام اصالت کالا و گارانتی شرکت پرشیا خودرو تحویل خریداران می‌شود.

این پکیج‌ها هم برای آقایان (با رنگ آبی) و هم برای خانم‌ها (با رنگ قرمز) قابل خریداری است. البته امکان‌ سفارش این پکیج با رنگ‌های ترکیبی (آبی و قرمز) نیز وجود دارد. پکیج آقایان شامل ساک دستی، کیف کوله‌ای، کیف پول و کلاه است. پکیج خانم‌ها نیز شامل کیف دستی، کیف کوله‌ای، ماگ و کلاه خواهد بود. پرشیا خودرو همچنین در کنار این پکیج، یک عدد گیرنده بلوتوثی سوئیچ خودرو نیز به خریداران اهدا می‌کند. مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 0214591 داخلی 1477 و 1478 در تماس باشند.

فروش قطعات ب ام و در فروشگاه پرشیا خودرو

مهر 1400: شرکت پرشیا خودرو در تاریخ 21 مهرماه خبر داده که طرح فروش قطعات ب‌ام‌و در فروشگاه‌های این شرکت آغاز شده است. در این طرح، کلیه قطعات یدکی مصرفی، روغن، اکسسوری، رینگ و تایر، اکتان پرشیا ساین و مکمل BMW توربو با تخفیف‌های ویژه در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

طرح فروش ویژه قطعات BMW از 20 مهرماه آغاز شده و تا 6 آبانماه 1400 ادامه دارد. همچنین امکان درخواست سرویس در محل (بدون هزینه ایاب و ذهاب) نیز برای این طرح، وجود دارد. مشتریان جهت استفاده از مزایای این طرح می‌توانند به فروشگاه‌های 503 اصفهان، 504 شرق تهران، 505 غرب تهران و 506 شمال تهران مراجعه کنند.

فروش شوینده های اورجینال ب ام و

مهر 1400: با اعلام شرکت پرشیا خودرو، جشنواره فروش پکیج‌های شوینده BMW تا روز سه‌شنبه 20 مهرماه ادامه دارد و در صورت سفارش در این مدت، ارسال آنها رایگان خواهد بود. پرشیا خودرو همچنین گفته که به 100 خریدار اول این پکیج، کیف نگهدارنده شوینده‌ها نیز اهدا می‌شود.

پکیج‌های عرضه شده در این جشنواره، بصورت اورجینال BMW و با هولگرام اصالت کالا هستند. همچنین توسط پرشیا خودرو نیز گارانتی شده‌اند. مشتریان در صورت خرید پکیج کامل، می‌توانند از تخفیف 35 درصدی پرشیا خودرو نیز بهره ببرند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 0214591 داخلی 1477 و 1478 در تماس باشند.

طرح تعویض خودروهای وارداتی هنرمندان

شهریور 1400: شرکت پرشیا خودرو به مناسبت فرارسیدن روز سینما (21 شهریورماه) خبر داده که طرح تعویض خودروهای وارداتی هنرمندان با انواع محصولات BMW و MINI را در نمایندگی‌های مجاز خود، آغاز کرده است. شرایط ویژه در طرح تعویض پرشیا خودرو عبارتند از:

  • امکان پرداخت قیمت خودرو بصورت اعتباری.
  • پیش پرداخت 30 درصد و بازپرداخت 36 ماهه.
  • یکسال کارواش رایگان.
  • یکسال خدمات BSI رایگان.
  • تخفیف 20 درصدی در خرید اکسسوری.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 0214591 پرشیا خودرو در تماس باشند.

جشنواره تابستانی سرویس پرشیا خودرو

شهریور 1400: جشنواره سرویس به‌صرفه پرشیا خودرو، تا 31 شهریورماه همچنان ادامه دارد. این جشنواره فقط برای BMW مدل‌ 2013 یا قبل‌تر از آن بوده و برخی خدمات نیز با تخفیف‌های 10 الی 21 درصدی در اختیار مالکان خودروها قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره ویژه، می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز پرشیا خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند یا با شماره تلفن 0214591 در تماس باشند. خدمات این طرح، ویژه خودروهای زیر خواهد بود:

  • ب ام و سری3 اتاق E46 و E90
  • ب ام و سری5 اتاق E60
  • ب ام و X1 اتاق E84
  • ب ام و X3 اتاق E83
  • ب ام و X6

فروش مکمل اورجینال ب ام و

مرداد 1400: طرح فروش مکمل اورجینال خودروهای BMW تا تاریخ 15 مردادماه و در تمام نمایندگی‌های مجاز ادامه دارد. شرکت پرشیا خودرو با اعلام این خبر گفته که در این طرح، مکمل‌های مدل «تویین پاور توربو» با هولوگرام و ضمانت اصالت فروخته می‌شوند. پرشیا خودرو همچنین تخفیف 20 درصدی نیز برای خریداران درنظرگرفته. پک 10 عددی این مکمل‌ها در طرح فروش مردادماه 1400، با قیمت رسمی 8 میلیون و 190 هزارتومان قابل خریداری است.

فروش ویژه تایر و باتری در پرشیا خودرو

مرداد 1400: طرح فروش ویژه تایر و باتری که از تاریخ 29 تیرماه آغاز شده، همچنان نیز ادامه دارد. شرکت پرشیا خودرو با اعلام این خبر گفته که به مناسبت فصل تابستان، این طرح تا روز جمعه 15 مردادماه همچنان فعال است.

در طرح تابستانی فروش تایر و باتری، خریداران می‌توانند تا سقف 12% از تخفیف‌های پرشیا خودرو استفاده کنند. علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 0214591 پرشیا خودرو در تماس باشند.

طرح بازدید تابستانی پرشیا خودرو

تیر 1400: شرکت پرشیا خودرو از تاریخ 21 تیرماه لغایت 4 مردادماه 1400، «طرح خدمات تابستانی» خود را آغاز می‌کند. برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکان استفاده از سرویس خودروبر رایگان نیز برای مشتریان درنظر گرفته شده است.

مشتریان این شرکت به منظور دریافت خدمات تابستانی، می‌توانند از طریق سامانه نوبت‌دهی اینترنتی پرشیا خودرو، اقدام کنند یا با تماس با شماره تلفن 0214591 با بخش خدمات پس از فروش، در ارتباط باشند. لیست تسهیلات و خدمات ارائه شده در طرح تابستانی پرشیا خودرو عبارتند از:

  • 10% تخفیف برای تیونینگ.
  • 10% تخفیف برای خرید روغن موتور.
  • 10% تخفیف برای خرید قطعات.
  • 20% تخفیف برای خرید اکسسوری.
  • 20% تخفیف برای خرید اوکتان ادتیو.
  • 25% تخفیف برای خرید بسته BSI.
  • 30% تخفیف برای خرید بسته گارانتی.

همچنین علاوه بر خدمات فوق، بازدید سیستم تهویه مطبوع و بازدید سیستم خنک‌کننده نیز بصورت رایگان خواهد بود.

صافکاری و نقاشی در نمایندگی مرکزی

تیر 1400: شرکت پرشیا خودرو از تاریخ 12 تیر لغایت 20 تیرماه، تسهیلات ویژه‌ای برای صافکاری و نقاشی خودروهای مشتریانش درنظر گرفته است که عبارتند از:

  • حمل رایگان خودروهای تصادفی.
  • سرامیک بدنه خودرو و صفرشویی.
  • 10 درصد تخفیف در خرید قطعات بدنه.
  • 25 درصد تخفیف برای کارشناسی رنگ بدنه.
  • 25 درصد تخفیف برای پولیش بدنه.
  • 25 درصد تخفیف برای اجرت.

گفتنی است تمامی تسهیلات فوق، هم‌اکنون از طریق نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو در کیلومتر 6 جاده مخصوص، به مشتریان ارائه می‌شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0214591 در تماس باشند.

حمل رایگان خودروهای تصادفی

اسفند 99 | شرکت پرشیا خودرو، نماینده انحصاری ب‌ام‌و و مینی در ایران، خبر داده که با هدف رضایت بیشتر خریداران محصولاتش، طیف وسیع‌تری از خدمات امداد جاده‌ای را با هزینه ایاب و ذهاب رایگان و در سراسر نقاط کشور، انجام می‌دهد که عبارتند از:

  • تعویض لاستیک در محل،
  • سوخترسانی امدادی در محل،
  • فروش قطعات و اکسسوری در محل،
  • سرویس ادواری خودروها در محل،
  • انجام بازدیدهای فنی خودروها (برای قبل از سفر) در محل،
  • تعمیرات خودرو (مکانیکی و الکترونیکی قابل رفع) در محل،

پرشیا خودرو همچنین خبر داده که برای نخستین‌بار در کشور، خدمات حمل خودرو را برای خودروهای حادثه دیده (تصادفی)، بصورت رایگان انجام می‌دهد.

همچنین خدمات Home To Home نیز بنا به درخواست مشتریان، قابل انجام خواهد بود؛ به این ترتیب که خودرو در محل مشتری، تحویل پرسنل پرشیا خودرو شده، سپس با خودروبر به تعمیرگاه منتقل شده و در آخر نیز، پس از انجام تعمیرات موردنیاز، خودرو مجددا به محل مشتری منتقل شده و تحویل مالک می‌شود.

مالکان محصولات ب‌ام‌و و مینی، جهت سفارش انواع خدمات امدادی و خدمات سرویس در محل، کافی است با شماره تلفن 0214591 پرشیا خودرو، در تماس باشند.

رینگ و لاستیک ب ام و سری 2

سایز رینگ و لاستیگ اورجینال انواع ب‌ام‌و سری 2 کوپه، سری 2 کروک و همچنین ب‌ام‌و سری 2 اکتیو تورر که توسط پرشیا خودرو توصیه شده است، را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

خودرو برند مدل رینگ و لاستیک چرخ
220 بریجستون Potenza S001 RFT 245/35R18-88Y عقب
220 بریجستون Potenza S001 RFT 225/40R18-88Y جلو
218 میشلین Primacy 3ZP 225/45R18-91W جلو+عقب

*اطلاعات جدول فوق، از سایت پرشیاخودرو گردآوری شده است.

رینگ و لاستیک ب ام و X3 و X4

سایز رینگ و لاستیگ اورجینال انواع ب‌ام‌و X3 و X4 که توسط پرشیا خودرو توصیه شده است را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

برند مدل رینگ و لاستیک چرخ
دانلوپ SP Sport Maxx GT ROF 245/50R18-100W جلو+عقب
پیرلی Cinturato P7 RF 245/50R18-100W جلو+عقب
پیرلی P Zero RF 245/40R20-99Y جلو
پیرلی P Zero RF 245/45R19-98Y جلو
پیرلی P Zero RF 275/35R20-102Y عقب
پیرلی P Zero RF 275/40R19-101Y عقب
میشلین Primacy 3 ZP 245/45R19-98Y جلو
میشلین Primacy 3 ZP 275/40R19-101Y عقب
کانتیننتال SportContact 3 SSR 245/45R19-98W جلو
کانتیننتال SportContact 3 SSR 275/40R19-101W عقب

*اطلاعات جدول فوق، از سایت پرشیاخودرو گردآوری شده است.

رینگ و لاستیک ب ام و X1

سایز رینگ و لاستیگ اورجینال انواع ب‌ام‌و X1 اتاق E84 و اتاق F48 که توسط پرشیا خودرو توصیه شده است را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

خودرو برند مدل رینگ و لاستیک چرخ
X1-E84 پریلی Cinturato-P7 225/45R18-91V جلو+عقب
X1-E84 پیرلی Cinturato-P7 225/45R18-91W جلو+عقب
X1-E84 پیرلی Cinturato-P7 225/40R18-95V عقب
 
X1-F48 پیرلی Cinturato-P7 225/45R19-92W جلو+عقب
X1-F48 دانلودپ SP SportMax RT2ROF 225/45R19-92W جلو+عقب
X1-F48 بریجستون Potenza S001RFT 225/45R19-92W جلو+عقب

*اطلاعات جدول فوق، از سایت پرشیاخودرو گردآوری شده است.

نوبت دهی اینترنتی پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو با راه‌اندازی سامانه نوبتدهی اینترنتی برای خودروهای ب‌ام‌و و مینی، خدمات پس از فروش را از این به بعد با دقت و سرعت بیشتری برای مشتریانش انجام می‌دهد.

مالکان خودروهای ب‌ام‌و و مینی می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبتدهی اینترنتی پرشیا خودرو، بعد از انتخاب استان، شهر و تعمیرگاه موردنظرشان و سپس انتخاب زمان مراجعه، کد رهگیری اختصاصی را دریافت کرده و سپس در زمان تعیین شده، به تعمیرگاه مراجعه کنند.

فروشگاه اینترنتی پرشیا خودرو

از ابتدای خردادماه 99، نماینده انحصاری ب‌ام‌و و مینی در ایران، با راه‌اندازه فروشگاه اینترنتی پرشیا خودرو، برای نخستین‌بار اقدام به عرضه اینترنتی قطعات، لوازم یدکی و اکسسوری‌های اورجینال ب‌ام‌و کرده است.

خریداران جهت اطمینان بیشتر همچنین می‌تواند قبل از اقدام به خرید، از مشاوره کارشناسان فنی پرشیا خودرو نیز بهره ببرند و خرید قطعات و لوازم یدکی را با استعلام شماره شاسی خودرو انجام دهند.

خرید و فروش خودروهای کارکرده در پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو، با راه‌اندازی سایت خرید و فروش اینترنتی خودروهای کارکرده ب‌ام‌و و مینی به نشانی bmwland.ir ، خدمتی جدید برای خریداران و فروشندگان خودروهای ب‌ام‌و فراهم کرده تا با خیال راحت، بتوانند خودرویی کارکرده با قیمت کارشناسی شده را معامله کنند.

ضمن اینکه پرشیا خودرو، امکان صدور گواهینامه سلامت رنگ و بدنه خودروها به همراه تاییدیه اصالت مدارک و آپشن‌های خودرو را نیز برای مشتریانش درنظر گرفته است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره تلفن 0214591 تماس بگیرند.


قیمت خودرو ب ام و

برای اطلاع از قیمت روز خودرو و همچنین قیمت انواع محصولات پرشیا خودرو در بازار، لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

»» خرید خودرو

»» قیمت خودرو

»» قیمت روز ب ام و

فروش خودرو ب ام و

جهت اطلاع از آخرین اخبار پرشیا خودرو و همچنین جهت دیدن به‌روزترین آگهی‌های خودروهای ب‌ام‌و، لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

»» آخرین شرایط فروش پرشیا خودرو

»» خرید و فروش خودروهای ب ام و

دفترچه راهنمای پرشیا خودرو

جهت دانلود دفترچه راهنمای خودروهای بازار ایران، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

دیدگاه کاربران