• شرايط فروش ايرتويا

قدیمی‌ترین واردکننده ایرانی هم آمد!

شرایط فروش ایرتویا و ثبت نام ایرتویا (دی 1402)

19 دی 1402 12:11

محصولات احتمالی ایرتویا برای واردات

دی 1402: شرکت ایرتویا، از گذشته به عنوان نماینده رسمی تویوتا در ایران شناخته می‌شود. اکنون در دور جدید واردات خودرو، شرکت‌های دیگری نیز برای واردات محصولات این برند اقدام کرده‌اند. ایرتویا نیز قصد دارد چهار محصول مختلف تویوتا را وارد کشور کند. ایرتویا مدل‌های آیگو ایکس، کرولا کراس، یاریس کراس هیبرید و یاریس را برگزیده است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

تویوتا آیگو X احتمالا با پیشرانه سه سیلندر یک لیتری عرضه خواهد شد که ۷۲ اسب بخار قدرت و ۹۳ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این خودرو با مدل 2023 عرضه خواهد شد و گیربکس دستی یا CVT خواهد داشت. تویوتا کرولا کراس، دومین محصولی است که احتمالا توسط ایرتویا، به ایران خواهد آمد. این کراس‌اور به پیشرانه 2 لیتری و گیربکس CVT تجهیز شده و 169 اسب‌بخار توان دارد.

سومین محصول وارداتی ایرتویا، احتمالا تویوتا یاریس کراس هیبرید است. در این محصول، موتور 1.5 لیتری بنزینی با موتور الکتریکی هماهنگ شده و در نهایت ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهند. تویوتا یاریس سدان نیز آخرین محصولی است که ممگن است توسط ایرتویا، در بازار کشورمان عرضه شود. یاریس صندوقدار، با دو پیشرانه 1.5 و 1.3 لیتری عرضه شده که احتمالا نسخه قوی‌تر آن عرضه خواهد شد. خروجی آن ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۶ نیوتن متر گشتاور است.

 
دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/10/23
سلام از شرکت شما چندسال پیش تویوتا رافور پیش خرید کردم ومبلغ ۱۹۰۰۰۰۰۰معادیکصدونود ملیون تون پرداخت کردیم ومن به اعتبار ایر تویا اعتماد دارم ومنتظر میمونم تا سواریم را تحویل بگیرم انشاللل شما هم دعاکنید
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/10/21
ایر تویا تعهدات هفت سال قبل خود را هنوز انجام نداده باید ابتدا تعهدات قانونی خود که هفت سال است پول خودروهای ثبت نامی را پرداخته اند انجام دهد
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/10/19
ما که خیری از ایرتویا ندیدیم.خدا کنه برا دیگران خیر باشه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/10/19
درود.ابتدا ایرتویا تکلیف قراردادهای قدیمی و مربوط به سال‌های ۹۶ و ۹۷ را مشخص کند.کسانیکه طی آن سال‌ها بابت خرید “ سی اچ آر و “راو4” و “پریوس” واریز وجه کرده اند.اما تا حالا بلاتکلیف مانده اند و هیچکس پاسخگوی واقعی وضعیت آنها نیست.آخرین خبری که اعلام شده،حکم انحلال ایرتویا بوده که توسط قاضی صلواتی داده شده!!
پاسخ
0
0
0
ابوالفضل بزرگ 1402/10/19
باسلام اگر ایر تویا مدل های از تویوتا پرادو هم بتواند در دستور کار جهت واردات انجام دهدخیلی خوب میشد
پاسخ
0
0
0