مشخصات فنی چانگان CS 35 پلاس تیپ 2 سال 2023 - 2023
سال
درحالیکه بیش از 3 سال از توقف تولید چانگان در کارخانه سایپا کاشان میگذشت، نارنجیپوشان جاده مخصوص سرانجام نسل جدید CS35 را به ایران آوردند. البته نسخهای که به بازار کشورمان راه یافته، نسخه PLUS این خودروست که اولینبار در سال 2018 به بازار چین معرفی شد و سپس در سال 2021 نیز فیسلیفت شد. بعد از آزادسازی مشروط واردات
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
خدمات پس از فروش
بهبود طراحی و کیفیت (نسبت به نسل اول)
نقاط ضعف
کمبود امکانات (نسبت به رقبا)
ساختار تک دیفرانسیل (نسبت به رقبا)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2023مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
7 دنده اتومات دوکلاچه با حالت اسپرتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (JL473ZQ9)حجم موتور
1.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
160 اسببخارگشتاور
260 نیوتنمترسرعت
200 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل دوم - فیس لیفت دومطول
4330 میلیمترعرض
1825 میلیمترارتفاع
1660 میلیمترفاصله محوری
2600 میلیمتروزن
1390 کیلوگرمحجم باک
53 لیترچرخ جلو
215/55R17چرخ عقب
215/55R17سایر ویژگیها
زاپاس T125/80R17 فولادیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (استاندارد - اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
اسپیکرهای جلو و عقبمانیتور
10.25 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتالایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - آنتن کوسهای درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Ehsan64 1403/1/26
بنده کاری با دوستان ندارم چرای که خیلی از دوستان نظرات غیر فنی و بدون علم و آگاهی میدن،این وسط چیزی که روشن و مشخص هست اینه که قابلیت اسپرت و تیپ ترونیک این خودرو در وارداتی های جدید حذف شده و فقط سری اول که سفارش عربستان بودند این قابلیت رو دارند و قطعا و بدون شک حذف قابلیت به این مهمی هیچ دلیلی نداره بغیر از اینکه وارد کننده دنبال سود بیشتر بوده باشه!! چیزی که مثل روز روشن هست اینه که اولا در حالت اسپرت این خودرو ،تاخیر در ورود توربو به مدار وجود نداره و شتاب و کشش خودرو کاملا محسوس بالا میره، دوما توی سربالایی گیربکس از دنده مرده استفاده نمیکنه و مورد آخر اینکه توی سرپایینی های طولانی ، حالت تیپ ترونیک کمک خیلی زیادی به راننده میکنه، حالا کسانی که وجود تیپ ترونیک و اسپرت در خودروشون مهم هست میتونند هزینه کنند و مدل اسپرت و تیپ ترونیک دارشو بخرند و این وسط اختلاف قیمت رو بازار تعیین میکنه!!
پاسخ
0
1
1
sAmAmA 1403/1/18
سلام به کسایی که ماشین رو تحویل گرفتن. دوستان این ماشین حیفه با این قیمتها رد کنید بره. انصافا از همه ماشینهای مونتاژ داخل بهتره. نشونش هم قیمتهای بقیه ماشینهای وارداتی تو بازاره. حتی همین cs55 که آپشن هاش خیلی بیشتر نیست بیش از 80% از قیمت فاکتور بالاتره. بعدا پشیمون میشید قطعا
پاسخ
0
1
1
Sasansod 1403/1/6
سلام و عرض ادب،هزار و چند دستگاه چانگانی که سری اول وارد شدند سفارش عربستان بودن که گیربکس اونهاداری دو حالت درایو d و sport بودند و تحویل متقاضی ها داده شدند ولی در سری جدید تحویلی ها انگار این حالت اسپورت از گیربکس حذف شده و علنا دو مدل چانگان الان توی بازار هست که چانگان معمولی و چانگان اسپورت هستن که احتمالا با تفاوت قیمت حدود ۵۰۰ میلیون مواجه خواهند شد!! البته اینو اضافه کنم که خیلی از دوستان از عنوان تیپ ترونیک استفاده میکنند و ادعا میکنن که حذف شدنش زیاد مهم نیست!! در حالتی که تیپ ترونیک نیست و حالت درایو اسپورت این خودرو حذف شده(احتمالا برای ارزان سازی و کسب سود بیشتر توسط واردکننده)،حالا مهمتر از همه اینکه این حالا برای رانندگی در گردنه ها و جاده های پر پیچ و خم،و هنگام رانندگی اسپورت و لایی کشی😉 خیلی کارایی داره و به صورت کاملا محسوسی روی شتاب و کشش و پایداری و مانور پذیری خودرو تاثیر میگذاره
پاسخ
10
6
3
ناشناس 1403/1/28
وضعیت اسپورت کاملا در هنگامی که از ماشین کولر میگیری در کشش ماشین موثر هست در حالت کروز هم که میگذاری در صورتیکه در حالت اسپرت باشه زودتر فرمان جابجایی دنده در سربالاییها با شیب ملایم را صادر میکنه و حذف این مورد چانگان را در ردیف زیر ماشینهای سواری معمولی خواهد کرد و حتما خریداران آن متضرر خواهند شد و از کیفیت بد آن در رانندگی دلزدگی پیدا میکنند
1
0
ناشناس 1403/1/25
تازه ماشین اتومات برای اولین بارش خریده بزارین ذوق الکی کنه😂
2
1
احسان 1403/1/23
اصن حالت خوشه شما؟ آپشن 50 تومنی تهش بشه 500 اختلاف؟ اختلاف خاصی نمیندازه. مگه اختلاف قیمت کارخونه وبازار چقدره که 500 تومنش بشه تیپترونیککه بلد هم نیستی چی حذف شده.
2
1
Sasansod 1403/1/23
دوست عزیزم جناب rinan, فکر کنم شما هنوز مطلب رو نگرفتید!!،اول به دقت بخونید بعد نظر بدید!! دقت کنید که منظورم این بود که حالت تیپ ترونیک یا همون اسپرت،فقط توی هزار دستگاه وارداتی سری اول هست و توی وارداتی های جدید برای کسب سود بیشتر توسط واردکننده حذف شده!! وقتی حالت تیپ ترونیک یا اسپرت نباشه، شما چجوری میخوای اهرم رو بندازی توی حالت تیپ ترونیک و بخوای گیربکس توی دور بالا برات دنده رو تعویض کنه؟؟!!😂😂
1
2
Sasansod 1403/1/23
دوست عزیزم جناب rinan, فکر کنم شما هنوز مطلب رو نگرفتید!!،اول به دقت بخونید بعد نظر بدید!! دقت کنید که منظورم این بود که حالت تیپ ترونیک یا همون اسپرت،فقط توی هزار دستگاه وارداتی سری اول هست و توی وارداتی های جدید برای کسب سود بیشتر توسط واردکننده حذف شده!! وقتی حالت تیپ ترونیک یا اسپرت نباشه، شما چجوری میخوای اهرم رو بندازی توی حالت تیپ ترونیک و بخوای گیربکس توی دور بالا برات دنده رو تعویض کنه؟؟!!😂😂
1
2
rinan 1403/1/20
من با دوست ناشناس موافقم. برای اینکه توی دور موتور بالاتر دنده عوش کنید میزارید روی حالت دستی و هر وقت دلتون خواست دنده رو عوض میکنید تعجب میکنم اینو بلد نیستید.
2
1
Sobhasi 1403/1/18
در پاسخ به دوستمون که با اسم ناشناس جواب دادن سوالی بپرسم که خودرویی که حالت تیپ ترونیک یا اسپرت رو نداره چجوری میتونه از این قابلیت استفاده کنه و در دور بالا دنده تعویض بکنه!!یجوری از بی علمی sasansod صحبت کردید و خودتون بی علمی خودتونو ثابت کردید!!!خودرویی که تیپ ترونیک و حالت اسپرت رو دارا هست،قابلیتهای زیادی رو در اختیار راننده میگذاره و همش به تعویض دنده در دور بالا ختم نمیشه!!توی سربالا و پایینی این تیپ ترونیک هست که به کمک راننده میاد برای کنترل سرعت و واسه رانندگی در مسیر پر پیچ حالت اسپرت علاوه بر افزایش کشش،تاثیر غیرقابل انکاری روی تعادل و مانور پذیری خودرو هم میگذاره
1
2
sAmAmA 1403/1/18
چانگان هم مدل فول آپشن cs35 رو زده هم cs55 رو. اما سایپا در سفارشش آپشن ها رو کم کرده هم برای cs35 و هم cs55. جالبه قیمت فول آپشن cs35 زیر 11 هزار دلار بوده بعد این رو با این قیمت با منت تحویل دادن. قشنگ 100% سود کردن
0
0
ناشناس 1403/1/14
سلام دوست عزیز برای من یک سوال پیش اومد آیا تا به حال ماشین اتومات سوار شدین ؟ آیا کارکرد مود اسپرت و معمولی رو میدونید؟ مود اسپرت در ماشین های اتومات به معنی دیر تر عوض کردن دنده و در دور بالاتر هستش برای جاهای که نیاز به شتابه که در تموم خودرو های اتومات چه با مود اسپرت چه بدون مود اسپرت همچین چیزی وجود داره. من نمیدونم چراا عملم چیزی رو نداریم درموردش حرف میزنیم دوست عزیزی که نوشتی رانندگی اسپورت و لایه کشی واقعا این ادبیات نشون میده که اطلاعات بسیار کمی از دنیای خودرو دارید امیدوارم به اشتباه تون پی برده باشین و بدون دانش جای نظر ندین
2
4
Farhad84 1403/1/11
چانگان های وارداتی تیپ ۲ مدل trend (پایه با کمترین آپشن) و تیپ ۳ مدل smart هستن که صرفا سانروف و ایربگ و چند تا آپشن بیشتر نسبت به تیپ ۲ دارن.. تیپ limited هم هست که وارد نشده (چند تا آپشن نسبت به تیپ ۲ بیشتر داره).. کلا سیاست چانگان روی مدل cs35 نصب آپشن نبوده.. ببشتر رو اقتصادی بودن و دوام کار کرده.. برای آپشن های بیشتر cs55 مورد نظر هست..
2
0
Sasansod 1403/1/5
سلام و عرض ادب،هزار و چند دستگاه چانگانی که سری اول وارد شدند سفارش عربستان بودن که گیربکس اونهاداری دو حالت درایو d و sport بودند و تحویل متقاضی ها داده شدند ولی در سری جدید تحویلی ها انگار این حالت اسپورت از گیربکس حذف شده و علنا دو مدل چانگان الان توی بازار هست که چانگان معمولی و چانگان اسپورت هستن که احتمالا با تفاوت قیمت حدود ۵۰۰ میلیون مواجه خواهند شد!! البته اینو اضافه کنم که خیلی از دوستان از عنوان تیپ ترونیک استفاده میکنند و ادعا میکنن که حذف شدنش زیاد مهم نیست!! در حالتی که تیپ ترونیک نیست و حالت درایو اسپورت این خودرو حذف شده(احتمالا برای ارزان سازی و کسب سود بیشتر توسط واردکننده)،حالا مهمتر از همه اینکه این حالا برای رانندگی در گردنه ها و جاده های پر پیچ و خم،و هنگام رانندگی اسپورت و لایی کشی😉 خیلی کارایی داره و به صورت کاملا محسوسی روی شتاب و کشش و پایداری و مانور پذیری خودرو تاثیر میگذاره
پاسخ
1
4
3
احسان 1403/1/23
پایداری ومانور پذیری هم داخل کردی.میخوای ماشینتوچند بفروشی.بفروش وبرو
2
1
ناشناس 1402/12/21
چانگان ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ باهم قرق دارن ؟؟
پاسخ
2
0
0
Sasansod 1403/1/4
هزار دستگاه سری اول سفارش عربستان هستند و با مدل ۲۰۲۳ که داری حالت درایو اسپورت و تیپ ترونیک هستند،ولی توی بقیه وارداتی ها این حالت اسپورت توسط سایپا حذف شده(احتمالا برای ارزان سازی وکسب سود بیشتر)و گیربکس فقط حالت درایو اتومات رو دارا هست
0
4
احسان 1403/1/1
احتمالا نه. فقط خب تو بازار احتمالا 50-60 تومن گرونتر بشه 2024 اش
2
1