• مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama
  • مشخصات فنی eama

مشخصات فنی لاماری ایما سال 1401 - 1403

117 دیدگاه
سال
پس از ممنوعیت واردات خودرو در سال 1397، شرکت آرین موتور، دستش از میتسوبیشی و برند لوکس DS کوتاه شد و نتوانست این محصولات محبوب را به ایران بیاورد. این ماجرا سبب شد تا این شرکت، خط تولید جدیدی را احداث کند تا محصولاتش را به صورت مونتاژی، در کشورمان عرضه کند. به این ترتیب، شرکتی با نام «آرین پارس
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی
طراحی روز و مدرن
موتور میتسوبیشی (4A95)

نقاط ضعف

سواری نسبتا خشک

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

7 سرعته اتومات دوکلاچه (تَر)

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4A95TD)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

195 اسب‌بخار

گشتاور

285 نیوتن‌متر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4565 میلی‌متر

عرض

1860 میلی‌متر

ارتفاع

1690 میلی‌متر

فاصله محوری

2715 میلی‌متر

وزن

1550 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

235/55R19

چرخ عقب

235/55R19

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از طریق مالتی مدیا

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات 3 حالته (استاندارد - کامفورت - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - تنظیم هوشمند بلندی صدا

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - WiFi

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 10.2 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - دوربین ثبت وقایع رانندگی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ - پاور ویندوز
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Amirhossein2023 1403/2/8
سلام دوستان اگر میشه جواب من رو بدید چند سوال داشتم اول اینکه این ماشین از نظر فنی چطوری است بعد از نظر خدمات پس از فروش و در مورد آپشن هایی که از ۱۴۰۲ شهریور اضافه کردن چه بوده و برای مسافرت ماشین خوبی هست یانه ممنون میشم جواب بدین
پاسخ
2
1
1
ناشناس 6 روز پیش
برای این تو نمایندگی ها لاماری زیاد دیده میشه چون زیاد خراب میشه
1
1
RMohammadi 6 روز پیش
سلام،در رابطه با حالت فنی خودرو،موتور ژاپنی و گیربکس آلمانی داره،خدمات پس از فروشش هم خوبه از یک چون که توی مرکز خدماتش تمام ماشین ها لاماری هستن و ماشین های دیگه خیلی به صورت محدود دیده میشن و در نتیجه توجه شرکت روی یک خودرو هست،برای مسافرت هم ماشین خوبیه،کلا لاماری برای آزادراه ها و بزرگراه ها بیشتر طراحی شده،مسافت های بین شهری رو خیلی خوب می‌ره و سربالایی های اتوبان ها رو(1۶۰ )تا راحت براتون می‌ره،کولرش هم عالیه اون قدر یخ می‌کنه داخل کابین رو که سردرد میگیرید چون از یک طرف فن قوی داره و از طرف دیگه دمای کولر خودرو تا کمی کمتر از ۱۷ درجه سلسیوس قابل تنظیمه و از طرف دیگه هم شش تا دریچه تهویه روی داشبورد،دو تا برای سرنشینان جلو،دو تا هم برای سرنشینان عقب و دو تا هم در زیر هر یک از صندلی های جلو دریچه تهویه داره که جمعا میشه ۱۲ دریچه تهویه.
1
1
ناشناس 1403/2/4
لاماری زیرپاش نمیدونم چجوریه چون سوار نشدم، ولی طراحیش خوشم نیومد منکه نپسندیدم، منصرف شدم از خریدش
پاسخ
0
2
1
RMohammadi 1403/1/20
لاماری بعد از ۱۰ دقیقه روشن شدن،دمای موتورش روی ۴ تا می‌ره و از اون بالاتر به سختی میره،کلا دمای موتور تو یه بازه مشخصیه،باهاش ۳۰۰ کیلومتر یک سره رانندگی کنی بازم دماش روی ۴ تا هست و اصلا بنده دمای بالاتر از ۴ رو ازش ندیدم،موتور میتسوبیشی ژاپن و گیربکس آلمان،هماهنگی خوبی با هم دارند.
پاسخ
0
0
3
RMohammadi 1403/1/20
سلام،لاماری کیفیت رنگش بهتره،سقف پانوراما داره و کیفیت داشبورد بهتری داره،fx پریمیوم شتاب بهتری داره چون ۱۱۰ کیلو از لاماری سبک تره و موتورش هم ۱۰۰ cc قوی تره،لاماری خیلی از فونیکس جادار تره،آبشن های fx بیشتر هستند،لذت رانندگی با لاماری بهتره،خدمات پس از فروش fx بیشتره،اما نمی‌دونم کدومشون خدمات پس از فروش با کیفیت تری دارن.فاصله بین دو محور لاماری بیشتره و سر پیچ ها پایداری بیشتری نسبت به fx داره،
پاسخ
0
1
3
MahanE 1403/1/20
اینجا همه از لاماری تعریف میکنند و تو صفحه fx همه از اون. میشه یکی بگه به غیر از ظاهر و ابعاد ماشین که سلیقه ای هست چه برتری لاماری به fx داره؟ الآنم که تو بازار تقریبا یه قیمته و ایمنی و گارانتی و خدمات پس از فروش مدیران هم بهتره
پاسخ
0
0
0