• مشخصات فنی tiggo7proexcellent
  • مشخصات فنی tiggo7proexcellent
  • مشخصات فنی tiggo7proexcellent
  • مشخصات فنی tiggo7proexcellent
  • مشخصات فنی tiggo7proexcellent
  • مشخصات فنی tiggo7proexcellent
  • مشخصات فنی tiggo7proexcellent

مشخصات فنی فونیکس تیگو 7 پرو اکسلنت سال 1400 - 1403

223 دیدگاه
سال
نسل جدید چری تیگو 7 که حالا با نام تجاری فونیکس در بازار ایران حاضر شده، استایل جدید طراحی شرکت چری را به همراه خود دارد. بر خلاف نسل پیشین، که از خطوط نرم و حجم‌های محتاطانه‌تر استفاده شده بود، در این نسل تمامی فاکتورهای ظاهری یک کراس‌اور اسپرت را به همراه دارد. شاید بتوان دلیل طراحی جسورانه ظاهر این
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فضای کابین
امکانات رفاهی
طراحی به روز و قابل قبول
بهبود عملکرد گیربکس (نسبت به نسل اول)
بهبود آپشن‌ها در تیپ پریمیوم
محفظه بار 475 لیتری

نقاط ضعف

پیشرانه مشترک با نسل اول
ساختار تک دیفرانسیل (نسبت به رقبا)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر توربو شارژ

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

157 اسب‌بخار

گشتاور

230 نیوتن‌متر

سرعت

185 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

دوم

طول

4500 میلی‌متر

عرض

1842 میلی‌متر

ارتفاع

1746 میلی‌متر

فاصله محوری

2670 میلی‌متر

وزن

1540 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

R18

چرخ عقب

R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

ریموت استارتر

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - چراغ خوش آمدگویی - نورپردازی داخلی 7 رنگ

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - AUX - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتوماتیک دوگانه با پنل لمسی - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Mig 1403/2/6
سلام دوستان به نظرتون من تیگو ۷ پرو پریمیوم بگیرم یا ماشین های قدیمی کره ای و ژاپنی مثل سوناتا،آزرا،اپتمیما،توسان،اسپورتیج،ماکسیما و کمری مدل های حدود۲۰۰۷ به نظرتون بین این ماشین ها بهترین گزینه چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ
2
0
0
Hossini123 6 روز پیش
به نصیحت دوستانه میکنم اگر ماشین خارجی کره ایی یا ژاپنی داشتین از خرید این ماشین پشیمون میشید اگر نداشتید همین ماشین بگیرین و لذتشو ببرید
0
0
ناشناس 6 روز پیش
سلام من اپتیما و اسپورتیج 2014 داشتم الان تیگو 7 پرو پرومیوم 1403 دارم با توجه به گارانتی 5 ساله و همچنین کیفیت نسبتاً مناسب تیگو و همچنین گیربکس بی درسر و اینکه بر خلاف خیلی از خودروهای چینی به بنزین معمولی واقعا حساس نیست بنظرم از ماشینهای کره ای با 10 سال کارکرد که معمولا کیلومتراشون هم دستکاری شدن و حداقل 300 تا 400 هزار تا راه رفتن مناسب تره.واینکه تیگو 7 پرو پرومیوم با توجه به کامل بودن آپشن ها و کیفیت نسبتا مناسب و خدمات پس از فروش خوب از بازار خرید و فروش مناسبی برخوردار هستش
0
0
2020reza 1403/1/29
سلام دوستان سواری و راحت صندلی و نفوذ صدا به کابین این خودرو چقدر هستش ؟در مقایسه با تیوولی کدوم کابین راحت تر و نرم تر و بیصدا تری داره ؟
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/2/4
سواری تیگو ۷ پرو خیلی خشکه تیوولی هم نرم نیست ولی باز بهتره البته از اونور هندلینگ تیگو ۷ پرو خیلی بهتره از نظر نفوذ صدا تقریبا تو یه حد هستن راحتی صندلی هاشون در یک حده ولی عقب تیگو ۷ پرو راحت تره تیوولی هم با توجه به ابعادش کابین بزرگی داره ولی از اونور صندوقش خیلی کوچیکه در کل اگه مشکل فضا ندارین تیوولی بیشتر توصیه میشه
0
0
JjjjAmir 1403/1/22
سلام دوستان وقتتون بخیر .. بازار فروش تیگو ۷ پرمیوم بهتره یا آریزو ۶ پرو یا X55pro... آدم پول لازم بشه کدوم سریع تر و به قیمت تر میخرن ؟
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1403/1/25
هر 3 ماشین تقریبا توی یه رده هستند توی بازار دست دوم ولی میشه گفت به ترتیب تیگو 7 پرمیوم بعد ایکس 55 پرو و در اخر اریزو 6 پرو رتبه بندی کرد
0
1
ناشناس 1403/1/22
سلام, دوستان عزیز. کسانی که تجربه سواری این ماشین را دارند خواهمشند است از میزان ورود سرو صدا و یا کاهش ضربات ناشی ازدست اندازها و چاله های جاده به اتاق نسبت به x33و تیگو 5 بگند. البته می دونم نگع تعلیق عقب تغییر کرده اما آیا سرو صدا ی و میزان جذبات ضربات دست اندازها درکابین قابل فبول هست . واقعا روی اعصاب هست در تیگو 5...
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/1/13
آیا ماشین تیگو 7 پرو آبشن خطوط جاده رو داره یا نه
پاسخ
1
1
0
Hossini123 1403/1/15
تشخیص نقطه کور (BSD) و کمک به تغییر خط (LCA) دارد
0
1