مشخصات فنی تویوتا پرادو چهار در 6 سیلندر سال 2010 - 2013
سال
نسل چهارم پرادو (اتاق J150) از مدل 2010 به ایران رسید. پرادو نسل چهارم همچون گذشته، در نسخههای 2در و 4در به کشورمان آمد که کمآپشنترین تیپ آن، TXL نام داشت. تیپ فول پرادو نسل چهارم نیز دیگر مانند نسل سوم نامگذاری نمیشد چراکه تویوتا مدل 2در آن را با نام VX و مدل 4در آن را نیز با نام
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
توانایی آفرود
فضای جادار کابین
تنوع آپشن
دید وسیع آینههای جانبی
بهبود سیستم تعلیق نسبت به پرادو J120
نقاط ضعف
مصرف سوخت
فرمانپذیری
عملکرد فنی در مدل 4 سیلندر
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2012مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل با قفل مرکزیگیربکس
5 دنده اتومات با حالت اسپرت (PWR)پیشرانه
6 سیلندرحجم موتور
4 لیترعملکرد فنی
قدرت
271 اسببخارگشتاور
381 نیوتنمترشتاب
9 ثانیهسرعت
200 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
13 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند بزرگنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل چهارم (J150)طول
4930 میلیمترعرض
1885 میلیمترارتفاع
1890 میلیمترفاصله محوری
2790 میلیمتروزن
2340 کیلوگرمحجم باک
87 لیترچرخ جلو
265/60R18چرخ عقب
265/60R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
9 اسپیکر - هندزفری - سیدی چنجر 6 تاییمانیتور
(نصب نمایندگی)نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CDسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین جلو (نصب نمایندگی)ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
4 حالته دستی - تنظیم برقی گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - صندلی ردیف سوم با تاشو دستیگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم چوب و چرم - اینورتر 220 ولت - زاپاس روی صندوق (باک 150 لیتری) - زاپاس کف (باک 87 لیتری)آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ehsanaghvami 1403/6/25
نیسان مورانو ارزانتر و دارای آپشن بیشتری هست
پاسخ
0
1
0
1354hassan 1402/11/29
سلام پرادو نرمتر و راحت تره یا لندکروز برای مسافت طولانی 4 ساعت رانندگی روی اسفالت لطفا کسی که تجربه داره پاسخ بده
پاسخ
1
0
1
ناشناس 1402/12/3
سلام من خودم پرادو دارم.پرادو بهتر از لندکروز هستش من قبلا لندکروز داشتم پرادو بهتر و تنوع آپشنیش از لندکروز بیشتره
0
2
مسعود 1402/9/20
برای اظهار نظر یا می بایستی اطلاعات با رفرنس معتبر داشته باشی یا تجربه. من 35 ساله رانندگی میکنم و به جرئت میگم پرادو در مجموع ماشین بسیار خوبیه . شاسی بلند واقعی, کم خرج, جادار . امکانات مقبول
پاسخ
1
0
2
mp313 1402/12/9
در مدل ۶ سیلندر بله.وگرنه ۴ سیلندرش یه تن لشه اعصاب خورد کنه برای یه جوون
1
1
Jonoobi37 1402/5/24
دوره این پرادو ها دایناسور با این قیمت های مسخره (150000 تا 200،000 دلار) به آخر رسیده. با معرفی مدل جدید (250) خیلی قدیمی و از دور خارج بنظر میرسد. هر کسی این قیمتهای دلبخواهی و سود جوانه برای مدلهایی با کارکرد بالا بپردازده باید روانشناس ببینه.این. مدل جدید با تکنولوژی جدید و مصرف سوخت خود قیافه به روز که از 50،0000 دلار شروع میشه باعث میشه که مدل 120 و 150 خیلی قدیمی و از رده خارج بنظر میاد.
پاسخ
0
3
2
poouyanMohammad 1400/8/28
من می خواهم ماشین بخرم به نظرتون پرادو ۲۰۱۲ آنرود بهتره یا سورنتو ۲۰۱۷ جی تی لاین؟
لطفا جواب بدید🙏🏻
پاسخ
5
0
0
ehsanaghvami 1403/5/4
پرادو افرود ولی مورانو با نصف قیمت و دوام بیشتر رانندگی سواری را میده
0
0
Ahmad1986 1402/8/16
اگه برای مصرف شهری میخاین سورنتو و اکه برای آفرود میخاین پرادو
3
0
Mamad09 1400/11/18
اینا اصلا قابل قیاس نیستن
0
3
VahidReza 1400/9/21
پرادو با کیفیت تر و قوی تر و آفرود بسیار بهتر و با دوام بسیار بالا هست و سورنتو فقط اندک آپشن بیشتر داره به اندازه بند انگشت ، بنده میگم پرادو به صرفه تر هست
0
4
amirabbas2929 1400/9/21
بستگی داره شما اگه آفرودی میخوای که مشخصه تویوتا ولی استفاده برای سفر و شهری میخوای سورنتو البته سورنتو هم آفرود خوبی داره ولی دوام تویوتا رو نداره چون من پدرم ۲۰۱۲داشت میگم
3
1