تزئینات آفرود بدون تغییر در مشخصات فنی

معرفی هیوندای توسان XRT

19 آذر 1400 10:00

هیوندای توسان XRT مدل 2022، با طراحی‌ای جسورانه‌تر از قبل ظاهر شده است. در واقع هیوندای انبوهی از جزئیات مشکی‌رنگ را به توسان استاندارد اضافه کرده است، که در نقاطی مانند آینه‌های جانبی، پنجره‌ها، ستون D و ... به چشم می‌خورد.

تمامی تغییرات در ظاهر خودرو خلاصه شده و اصلاحی در پیشرانه و تعلیق دیده نمی‌شود.اضافه شدن راک‌روف و رینگ‌های 19 اینچی مشکی، از سایر ویژگی‌های توسان XRT هستند. در قسمت جلویی و عقب خودرو، تغییرات کم‌تری ایجاد شده است. بریدگی‌هایی در قسمت پایینی وجود دارد که هیوندای از آن‌ها به عنوان جزئیات ناهموار یاد می‌کند. نمای جانبی نسخه XRT توسان نیز با پستی‌ و بلندی‌های فراوان طراحی شده است‌.

در واقع هیوندای، XRT را به عنوان نسخه‌‌ای مقاوم‌تر از توسان استاندارد، می‌داند. اما تمامی تغییرات در ظاهر خودرو خلاصه شده و اصلاحی در پیشرانه و تعلیق دیده نمی‌شود.

هیوندای توسان XRT

خریداران می‌توانند توسان XRT را به صورت دیفرانسیل جلو و یا تمام چرخ‌ محرک سفارش دهند. توسان XRT تنها با پیشرانه‌ استاندارد عرضه می‌شود؛ پیشرانه‌ای 4 سیلندر 2.5 لیتری که 187 اسب‌بخار قدرت و 241 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. بنابراین نمی‌توان پیشرانه‌ هیبریدی را سفارش داد.

قیمت توسان XRT از 32,625 دلار برای نسخه دیفرانسیل جلو و 34,125 دلار برای نسخه تمام چرخ محرک، شروع می‌شود، که برای هر دو، مبلغ 1225 دلار برای حمل‌و‌نقل دریافت می‌‌گردد.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران