• مشخصات فنی asna4doormt
  • مشخصات فنی asna4doormt
  • مشخصات فنی asna4doormt
  • مشخصات فنی asna4doormt

مشخصات فنی آمیکو دو کابین آسنا دنده ای ساده سال 1397 - 1401

99 دیدگاه
سال
دومین تجربه همکاری شرکت ارس خودرو با چینی‌ها که اغلب آن را با نام نشان تجاری آمیکو می‌شناسیم، پیکاپ بلندبالایی است که خود را به‌عنوان اصلی‌ترین رقیب تویوتا هایلوکس در بازار کشورمان معرفی کرد. آسنا دوکابین با پلتفرم پیکاپ N2 ساخت شرکت چینی Huanghai Auto ساخته شده و هرچند سال 96 به بازار ایران معرفی شد ولی تولید رسمی آن
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

توانایی آفرود متوسط
قابلیت بکسل تا 3.2 تن
پیشرانه تحت لیسانس میتسوبیشی
ردیف‌عقب جادارتر از هایلوکس
اولین مونتاژی ایران با استاندارد TUV
پوشش رنگ الکترواستاتیک (مقاوم در برابر خراش)
موتور مشترک با تونلند بنزینی یورو4

نقاط ضعف

عرضه محدود
راحتی‌ صندلی‌ها
کمبود تجهیزات رفاهی
قرارگیری ورودی مخزن گاز در زیر کاپوت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1397 تا 1398 و 1400 تا 1401

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل اتومات

گیربکس

6 دنده دستی با دنده کمکی

پیشرانه

4 سیلندر دوگانه سوز (4G69)

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

143 اسب‌بخار

گشتاور

200 نیوتن‌متر

شتاب

15.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

10.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (N2)

طول

5560 میلی‌متر

عرض

1840 میلی‌متر

ارتفاع

1830 میلی‌متر

فاصله محوری

3405 میلی‌متر

وزن

1810 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

265/65R17

چرخ عقب

265/65R17

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 750 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدال شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

7 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مصنوعی دو رنگ

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Eb333
نظرات بعضا مغرضانه است. من هشت ماهه قسطی خریده‌ام. اگر توقع دارید این ماشین مثل مزدا تری توی سبقت به شما شتاب بده چنین خبری نیست. ولی کفی و کمی هم شیب رو بالا راحت می‌ره و شتاب‌ش بد نیست. در سربالایی‌های شدید باید با دنده چهار یا سه برید. مزیت این ماشین با توجه به اینکه من با ماشبن‌های افرود دیگه هم کار کرده‌ام: نرمی ماشین و راحتی سرنشین‌ها نسبت به پیکاب‌های دیگر ساخت داخل هست. دوم: بیصدایی قطعات داخل کابین در ناهمواری‌ها. سوم: عایق خوب ضد صدای موتور. چهارم: این ماشین به‌ندرت در افرود کم میاره. در گل و لای هم گیر نمی‌کنه. پنجم: بزرگی و عضلانی بودن ماشین کاملا توی چشمه و با بقیه پیکاب‌ها قایل مقایسه نیست. ششم: رنگ ماشین بسیار براق و با کیفیته. هفتم: هندلینگ بسیار خوبی داره. من با ماشین به این بزرگی در اتوبان‌های شلوغ همپای سواری‌ها می‌رانم و حتی بهتر چرا که ماشین ارتفاع زیادی داره و دید خیلی خوبی دارید. در بالا رفتن از سربابایی‌های افرود با سرعت کم از انجا که کمک سنگین داره مشکل کمبود گشتاور پیش نمیاد و با دنده یک سنگین خیلی پرقدرت جلو می‌ره. اما ایرادها: اول همون نیاز به دنده چهار و سه در سربالایی‌هایی که نسبت به ماشین‌های دیگه کم نفس به نظر می‌رسه ولی اونقدر هم افتضاح نیست. دوم: ترمزها خیلی میخ و عالیه ولی گاهی ای بی اس به صورت مطلوب کار نمی‌کنه و صدای لاستیک روی اسفالت میاد. سوم: صندلی‌ها خیلی راحته و نمی‌دانم چرا باما نوشته راحت نیست ولی جنس چرم مصنوعیش بده و پلاستیکه نه چرم. چهارم: کمبودهایی مثل سفت بودن گاز و کلاج یا نداشتن یک دماسنج ساده یا نداشتن کفی داخل اتاق! این ماشین خیلی بزرگه و این برای کسانی که می‌خوان خاص باشند بد نیست منتها مشکل پارکینگ نباید داشته باشید. ببینید میگن کی ام سی قوی‌تره ولی توجه داشته باشید که خاص نیست و کوچک‌تره. در ضمن بیخودی خرج این ماشین نکنید و برای پنج اسب بخار سیستم اگزوز را دستکاری نکنید یا کپسول گاز را درنیاورید چون گاز خیلی به شما کمک می‌کنه. در کل با اینکه من ادم سخت گیری هستم با این قیمت و در ایران ازش،راضی‌ام. اگر پول می‌داشتم تویوتای صفر می‌خریدم
پاسخ
0
1
2
CitroenXsara
یه سوال، در وب سایت باما نوشته شده دنده ای، آیا واقعا چیزی مثل این اتومات هم داره؟!؟
پاسخ
1
0
0
مرتضی هستم
دوست عزیز ارادت. آسنای اتومات از اواخر سال 1400 معرفی شده. پس جواب سوال شما، مثبت هست!
0
2
Gdjdnmd
بنده به مدت2 روز داشتم واسه افرود رنگ سفید خوب بود بد نبودش زیاد شتابش 170 تا بیشتر نبود ولی 0 تا100 تو 13 ثانیه پر کرد سوخت رو تقریبی بگم 10.7 اپشناش کمه که واسه افرود عادیه بنظرم دوگانه بگیریم که بصرفست
پاسخ
0
0
0
MOoo
شما چجوري از خودتون ميگيد كه داخل افرود خوب نيست وقتي خود باما نوشته توانايي افرود داره اين ماشين از هايلوكس خيلي خيلي بهتره
پاسخ
4
4
2
amirabbas2929
تویوتا هایلوکس چندین سال تو جاده های ایران یکه تازی کرده و خودشو به همه ثابت کرده. اینکه آسنا با هایلوکس قابل قیاس نیست درست ولی آمیکو در حد خودش سعی کرده یه محصول مدعی تولید کنه. الان با توجه به بودجه خریداران و قیمت بالای هایلوکس های کارکرده راهی بجز خریدن یه ماشین صفر کیلومتر که البته توانایی مطلوبی تو آفرود داره نیست. با یک میلیارد پولی که شما برای این ماشین میدی تو بازار هایلوکس ۳۰۰هزارتا کار دور رنگ هم بزور بهت میدن !
0
0
Bardo1392
اصالت ژاپنی رو با این یکی به هیچ وجه ممکن مقایسه نکنید
0
1
CitroenXsara
شاید ماشین انقدر بدی که فکر می کنیم نباشه اما بنظر من غیر ممکن هستش که به هایلوکس برسه
0
4
مرتضی هستم!
دوست عزیز ارادت. اگه منظورتون آفرود سنگین هست، این ماشین تواناییشو نداره
1
2
MOoo
اسلام اميكو دو كابين اسنا بهتره يا كي ام سي t8 هم از لحاظ افرود امكانات حجم موتور اندازه و زيبايي
پاسخ
1
0
0
CitroenXsara
بنظر من امیکو ظاهرش بد نیست. هر دو موتورشون داستان عجیبی داره. افرود تقریبا یکسان. t8 یکم طبیعی تره اندازه به نسبت موتورش. اما من شنیدم کیفیت و انتخاب رنگ t8 خیلی خوبه.
0
1